2 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram εισάγει νέες μετρήσεις

Το Instagram συνεχίζει να βελτιώνει τα εργαλεία ανάλυσης για να βοηθήσει τους δημιουργούς περιεχομένου - και συνεπώς τις επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου - να μεγιστοποιήσουν την αφοσίωση του κοινού. Η πλατφόρμα εισήγαγε νέες μετρήσεις Reels που θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα τη συμπεριφορά του κοινού και να βελτιστοποιήσουν το περιεχόμενο για να επιτύχουν τη μέγιστη προσέγγιση χρηστών και μετατροπών.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Instagram εισάγει νέες μετρήσεις
Πηγή: Depositphotos

Η τιμή προβολής φτάνει

Μία από τις πιο σημαντικές ενημερώσεις είναι η μέτρηση Ποσοστό προβολής, η οποία δείχνει το ποσοστό των θεατών που παρακολούθησαν το βίντεο για περισσότερο από τρία δευτερόλεπτα. Αυτό το αποτέλεσμα συγκρίνεται με τη μέση συμπεριφορά των θεατών στα άλλα βίντεό σας.

Αυτό σας βοηθά να προσδιορίσετε αν ένα συγκεκριμένο βίντεο διατήρησε την προσοχή καλύτερα ή χειρότερα από το συνηθισμένο.

Ανάπτυξη προβολών με την πάροδο του χρόνου

Μια άλλη σημαντική ενημέρωση είναι το Views Over Time, το οποίο παρέχει μια πιο λεπτομερή ματιά στο πώς εξελίσσεται η αφοσίωση του κοινού. Η δυνατότητα φιλτραρίσματος δεδομένων μεταξύ οπαδών και τυχαίων προφίλ που είδαν το περιεχόμενό σας προσθέτει ένα άλλο επίπεδο τμηματοποίησης κοινού.

Η κατανόηση των μοτίβων διατήρησης θεατών επιτρέπει στις επωνυμίες να προσαρμόζουν το μήνυμα και το οπτικό τους στυλ για καλύτερα αποτελέσματα.

Νέες συμβουλές για τη βελτίωση της απόδοσης βίντεο

Το Instagram παρουσίασε μια νέα ενότητα συμβουλών απόδοσης Reels, παρέχοντας μια γρήγορη επισκόπηση της απόδοσης μεμονωμένων βίντεο. Αυτό θα βοηθήσει στον προσδιορισμό των μορφών και των θεμάτων που ενδιαφέρουν περισσότερο το κοινό.

Τι θα φέρει το Instagram και οι νέες μετρήσεις του;

Το Instagram έχει τονίσει ότι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την αύξηση της προσέγγισης χρηστών βίντεο είναι ο συνολικός χρόνος παρακολούθησης. Όσο περισσότερο ένας θεατής παραμένει με το βίντεο, τόσο καλύτερος είναι ο αλγόριθμος του Instagram και το διανέμει.

Τώρα είναι η ώρα να εστιάσετε στη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου που διατηρεί την προσοχή των θεατών όσο το δυνατόν περισσότερο.

Χρησιμοποιώντας αυτές τις ενημερώσεις, οι επωνυμίες μπορούν να εντοπίσουν στοιχεία που κρατούν το κοινό σε εγρήγορση, να βελτιστοποιήσουν τις δημιουργικές στρατηγικές για να μεγιστοποιήσουν τον χρόνο παρακολούθησης και να κατανοήσουν καλύτερα τις προτιμήσεις τόσο των οπαδών όσο και των δυνητικών νέων πελατών.

Καθώς το Instagram ευνοεί όλο και περισσότερο το περιεχόμενο βίντεο, αυτές οι νέες μετρήσεις θα είναι ζωτικής σημασίας για την αύξηση της αφοσίωσης και την επέκταση του κοινού ή την υποστήριξη των πωλήσεων.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων
2 λεπτά για ανάγνωση

Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Τα παγκόσμια δεδομένα ηλεκτρονικού εμπορίου από την ECDB δείχνουν ότι η Amazon και η Alibaba αποτελούν τις κορυφαίες οντότητες στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Amazon πέτυχε 360 δισεκατομμύρια δολάρια σε διασυνοριακό GMV το 2023, σύμφωνα με την ECDB, διατηρώντας παράλληλα ανώτερη παγκόσμια εμβέλεια και ικανοποίηση πελατών, που ισούται με το ΑΕΠ της Αιγύπτου.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+