2 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram εισάγει νέες μετρήσεις

Το Instagram συνεχίζει να βελτιώνει τα εργαλεία ανάλυσης για να βοηθήσει τους δημιουργούς περιεχομένου - και συνεπώς τις επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου - να μεγιστοποιήσουν την αφοσίωση του κοινού. Η πλατφόρμα εισήγαγε νέες μετρήσεις Reels που θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα τη συμπεριφορά του κοινού και να βελτιστοποιήσουν το περιεχόμενο για να επιτύχουν τη μέγιστη προσέγγιση χρηστών και μετατροπών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Instagram εισάγει νέες μετρήσεις
Πηγή: Depositphotos

Η τιμή προβολής φτάνει

Μία από τις πιο σημαντικές ενημερώσεις είναι η μέτρηση Ποσοστό προβολής, η οποία δείχνει το ποσοστό των θεατών που παρακολούθησαν το βίντεο για περισσότερο από τρία δευτερόλεπτα. Αυτό το αποτέλεσμα συγκρίνεται με τη μέση συμπεριφορά των θεατών στα άλλα βίντεό σας.

Αυτό σας βοηθά να προσδιορίσετε αν ένα συγκεκριμένο βίντεο διατήρησε την προσοχή καλύτερα ή χειρότερα από το συνηθισμένο.

Ανάπτυξη προβολών με την πάροδο του χρόνου

Μια άλλη σημαντική ενημέρωση είναι το Views Over Time, το οποίο παρέχει μια πιο λεπτομερή ματιά στο πώς εξελίσσεται η αφοσίωση του κοινού. Η δυνατότητα φιλτραρίσματος δεδομένων μεταξύ οπαδών και τυχαίων προφίλ που είδαν το περιεχόμενό σας προσθέτει ένα άλλο επίπεδο τμηματοποίησης κοινού.

Η κατανόηση των μοτίβων διατήρησης θεατών επιτρέπει στις επωνυμίες να προσαρμόζουν το μήνυμα και το οπτικό τους στυλ για καλύτερα αποτελέσματα.

Νέες συμβουλές για τη βελτίωση της απόδοσης βίντεο

Το Instagram παρουσίασε μια νέα ενότητα συμβουλών απόδοσης Reels, παρέχοντας μια γρήγορη επισκόπηση της απόδοσης μεμονωμένων βίντεο. Αυτό θα βοηθήσει στον προσδιορισμό των μορφών και των θεμάτων που ενδιαφέρουν περισσότερο το κοινό.

Τι θα φέρει το Instagram και οι νέες μετρήσεις του;

Το Instagram έχει τονίσει ότι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την αύξηση της προσέγγισης χρηστών βίντεο είναι ο συνολικός χρόνος παρακολούθησης. Όσο περισσότερο ένας θεατής παραμένει με το βίντεο, τόσο καλύτερος είναι ο αλγόριθμος του Instagram και το διανέμει.

Τώρα είναι η ώρα να εστιάσετε στη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου που διατηρεί την προσοχή των θεατών όσο το δυνατόν περισσότερο.

Χρησιμοποιώντας αυτές τις ενημερώσεις, οι επωνυμίες μπορούν να εντοπίσουν στοιχεία που κρατούν το κοινό σε εγρήγορση, να βελτιστοποιήσουν τις δημιουργικές στρατηγικές για να μεγιστοποιήσουν τον χρόνο παρακολούθησης και να κατανοήσουν καλύτερα τις προτιμήσεις τόσο των οπαδών όσο και των δυνητικών νέων πελατών.

Καθώς το Instagram ευνοεί όλο και περισσότερο το περιεχόμενο βίντεο, αυτές οι νέες μετρήσεις θα είναι ζωτικής σημασίας για την αύξηση της αφοσίωσης και την επέκταση του κοινού ή την υποστήριξη των πωλήσεων.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+