3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν για το ηλεκτρονικό εμπόριο;

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
Πηγή: Meta, Canva

Το Instagram εγκαινιάζει αλλαγές

Οι επεξεργασίες συνδυάζουν προηγμένα εργαλεία επεξεργασίας, διαχείριση έργων και αναλυτικά στοιχεία που εστιάζουν στους δημιουργούς, όλα σε μία εφαρμογή. Επιτρέπει, για παράδειγμα:

  • Επεξεργασία βίντεο πολλαπλών κομματιών για επαγγελματικό βίντεο χωρίς την ανάγκη πρόσθετων εφαρμογών.
  • Οι σελιδοδείκτες και οι σημειώσεις του έργου διευκολύνουν τον προγραμματισμό εκστρατειών, εποχιακών προωθήσεων ή συνεργασιών επιρροής.
  • Η ανακάλυψη τάσεων στο Reels βοηθά στην ανταπόκριση στις τρέχουσες μορφές και τη μουσική.
  • Η μεταφόρτωση βίντεο διάρκειας έως και 10 λεπτών διευρύνει τις δυνατότητες αφήγησης, εκμάθησης ή περιεχομένου από τα παρασκήνια.

Επεξεργασία AI για πιο ελκυστικό περιεχόμενο προϊόντων

Τα γραφικά είναι θεμελιώδη στον διαδικτυακό κόσμο. Ακόμη περισσότερο στο ηλεκτρονικό εμπόριο – όπου κάθε λεπτομέρεια πουλάει. Οι αλλαγές φέρνουν λειτουργίες που βοηθούν τις επωνυμίες να τραβήξουν την προσοχή:

  • Η πράσινη οθόνη και οι εγκοπές αντικειμένων/ατόμων επιτρέπουν δημιουργικές σκηνές και εικονικά περιβάλλοντα.
  • Τα κινούμενα σχέδια AI από στατικά αντικείμενα ζωντανεύουν τις φωτογραφίες προϊόντων.
  • Τα προγραμματισμένα εργαλεία AI , όπως η δημιουργία περιβάλλοντος, τα προηγμένα βασικά καρέ ή η ομαδική συνεργασία, θα είναι χρήσιμα για καμπάνιες UGC ή παραγωγή πρακτορείων.

Αυτά τα εργαλεία θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα από μικρότερα e-shops και δημιουργούς που δεν έχουν δική τους ομάδα επεξεργασίας αλλά θέλουν ποιοτικό περιεχόμενο βίντεο.

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα είναι η δυνατότητα εξαγωγής βίντεο χωρίς υδατογραφήματα, διευκολύνοντας την κοινή χρήση τους σε όλες τις πλατφόρμες – από Reels έως YouTube Shorts έως σελίδες προϊόντων ηλεκτρονικού καταστήματος. Επιπλέον, ορισμένες πλατφόρμες – συμπεριλαμβανομένου του Instagram – ενδέχεται να αποκλείσουν αλγοριθμικά περιεχόμενο με ξένα υδατογραφήματα. Έτσι, οι αλλαγές βοηθούν τις επωνυμίες να διατηρούν την οπτική συνέπεια και να μεγιστοποιούν την οργανική απήχηση.

Meta: Instagram Launches Edits, a pro video editor competing with TikTok's CapCut for creators and brands.

Source: Meta

CapCut έναντι επεξεργασιών

Αν και το Instagram Edits και το CapCut του TikTok μπορεί να φαίνονται παρόμοια με την πρώτη ματιά, είναι εργαλεία με διαφορετική εστίαση και κοινό-στόχο. Οι αλλαγές δημιουργήθηκαν ως απάντηση στις ανάγκες πιο προηγμένων δημιουργών και επωνυμιών που θέλουν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το περιεχόμενο βίντεο απευθείας για το Instagram Reels. Δίνει έμφαση στη δημιουργική ευελιξία και τον προγραμματισμό.

Σύγκριση επεξεργασιών και εργαλείων CapCut:

Αλλαγές λειτουργιών (Instagram) CapCut (TikTok)
Ολοκλήρωση Με το Instagram (Reels) Με το TikTok
Κοινό-στόχος Προχωρημένοι δημιουργοί, επωνυμίες Τακτικοί χρήστες, ιογενές περιεχόμενο
Διαχείριση έργου Ναι Όχι
Λειτουργίες AI Προηγμένη (γενιά, βασικά καρέ) Κυρίως εφέ και φίλτρα
Ασφάλεια και ρύθμιση Φιλοδυτικό περιβάλλον (Meta) Κίνδυνος νομοθετικών παρεμβάσεων (ByteDance)
Δημιουργία εσόδων Προς το παρόν δωρεάν, το AI μπορεί να πληρωθεί Freemium, εφέ επί πληρωμή

Οι αλλαγές είναι ήδη διαθέσιμες σε iOS και Android. Η Meta περιγράφει το εργαλείο ως το πιο φιλόδοξο εργαλείο δημιουργών του Instagram μέχρι σήμερα. Η εφαρμογή είναι αρχικά διαθέσιμη δωρεάν, αλλά ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri ανέφερε ότι ορισμένες λειτουργίες AI ενδέχεται να πληρωθούν στο μέλλον. Τα περισσότερα εργαλεία, ωστόσο, αναμένεται να παραμείνουν δωρεάν.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+