2 λεπτά για ανάγνωση

Το Just Eat εγκαινιάζει καλοκαιρινή συνδρομή 5.99 £ με απεριόριστες δωρεάν παραδόσεις

Η νέα υπηρεσία συνδρομής της Just Eat κοστίζει λιγότερο από δύο τέλη παράδοσης, αλλά καλύπτει απεριόριστες παραγγελίες για τρεις μήνες. Η χρονική στιγμή απευθύνεται σε καλοκαιρινούς αγοραστές που παραγγέλνουν τα πάντα, από παγωτό μέχρι ξεχασμένα είδη πρώτης ανάγκης για την παραλία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Just Eat εγκαινιάζει καλοκαιρινή συνδρομή 5.99 £ με απεριόριστες δωρεάν παραδόσεις
Πηγή: ChatGPT

Το Just Eat εισήγαγε ένα καλοκαιρινό πρόγραμμα συνδρομής που καταργεί τα τέλη παράδοσης για μια κατ ‘αποκοπή πληρωμή 5.99 £ . Η συνδρομή 90 ημερών καλύπτει παραγγελίες από το δίκτυο των 90.000 συνεργαζόμενων επιχειρήσεων. Η συνδρομή εκτείνεται σε εστιατόρια, σούπερ μάρκετ και καταστήματα λιανικής πώλησης, επιτρέποντας στους πελάτες να παραγγέλνουν τόσο γεύματα όσο και είδη οικιακής χρήσης χωρίς έξοδα παράδοσης. Αυτή η προσέγγιση διευρύνει την ελκυστικότητα του Just Eat πέρα από τις παραδοσιακές υπηρεσίες takeaway.

Τα προνόμια μελών περιλαμβάνουν αποκλειστικές προσφορές

Οι συνδρομητές λαμβάνουν δωρεάν αντικείμενα από το Greggs and Co-op, ειδικές εκπτώσεις σε εστιατόρια όπως το Leon, το Island Poke και το The Breakfast Club και προσφορές δύο προς ένα στο Patty&Bun και στο PizzaExpress. Η συνδρομή ενεργοποιείται στο ταμείο κατά τη διάρκεια αγορών που πληρούν τις προϋποθέσεις. Το Just Eat το τοποθετεί ως παιχνίδι ευκολίας για πολυάσχολα καλοκαιρινά προγράμματα.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Just Eat UK&I, Claire Pointon, δήλωσε στο Retail Gazette: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που λανσάρουμε το Just Eat+ – το οποίο έχει σχεδιαστεί για να κάνει την καθημερινή παραγγελία λίγο πιο εύκολη και πιο ικανοποιητική».

Ο ανταγωνισμός εντείνεται στον χώρο παράδοσης

Αυτό το λανσάρισμα συμπίπτει με την επέκταση της Deliveroo στις παραδόσεις παραλιών και φεστιβάλ μέσω της συνεργασίας Boots. Φέρνουν πάνω από 750 προϊόντα όπως αντηλιακά και παυσίπονα σε περισσότερες από 75 εξωτερικές τοποθεσίες μέσα σε 20 λεπτά.

Η Deliveroo έχει επίσης αρχίσει να δοκιμάζει παραδόσεις με drone στο Δουβλίνο, διερευνώντας νέες μεθόδους εκπλήρωσης.

Το μοντέλο συνδρομής δείχνει πώς οι πλατφόρμες παράδοσης κινούνται προς επαναλαμβανόμενες ροές εσόδων αντί να βασίζονται αποκλειστικά σε χρεώσεις ανά παραγγελία.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU