3 λεπτά για ανάγνωση

Το LinkedIn αποκαλύπτει το χάσμα απόδοσης διαφημίσεων B2B, λανσάρει νέες λύσεις

Τα ευρήματα του LinkedIn αποκαλύπτουν ότι το 81% των διαφημίσεων B2B αποτυγχάνουν να τραβήξουν επαρκή προσοχή ή να οδηγήσουν σε ανάκληση. Η πλατφόρμα ανακοινώνει νέα έρευνα σχετικά με τις προτιμήσεις των αγοραστών, μαζί με βελτιωμένες δυνατότητες για ζωντανές εκδηλώσεις και διευρυμένες λειτουργίες LinkedIn Accelerate, οι οποίες περιλαμβάνουν διαφημίσεις βίντεο με τεχνητή νοημοσύνη και πρόσθετους στόχους καμπάνιας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το LinkedIn αποκαλύπτει το χάσμα απόδοσης διαφημίσεων B2B, λανσάρει νέες λύσεις
Πηγή: Depositphotos

Η σημασία της στρατηγικής

Η συμμετοχή του 95% των υποψήφιων πελατών που δεν αναζητούν ενεργά λύσεις και ξεχωρίζουν σε μια αγορά όπου το 81% των αγοραστών B2B επιλέγουν αμέσως γνωστές μάρκες είναι δύο από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι έμποροι B2B.

Η πλήρης κατανόηση των προτιμήσεων των πελατών και η στρατηγική ευθυγράμμιση της καμπάνιας με τους εταιρικούς στόχους είναι απαραίτητες για την επιτυχία.

Σημαντικά ερευνητικά ευρήματα

Με περισσότερους από 1.700 αγοραστές τεχνολογίας B2B στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ινδία, η εκτεταμένη μελέτη “Business of Influence” εντοπίζει συναρπαστικά πρότυπα στην κατανάλωση πληροφοριών:

Η επιρροή του περιεχομένου βίντεο

  • Σύμφωνα με το 63% των αγοραστών B2B, τα κοινωνικά βίντεο σύντομης μορφής διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στις αποφάσεις αγοράς. Συγκεκριμένα, τα βίντεο που παράγονται από influencer κατατάσσονται ως μία από τις πιο αξιόπιστες μορφές περιεχομένου B2B από το 80% των καταναλωτών περιεχομένου βίντεο.

Ο παράγοντας επιρροής

  • Εξήντα επτά τοις εκατό των αγοραστών που είναι εξοικειωμένοι με το μάρκετινγκ επιρροής B2B τονίζουν πόσο σημαντικό είναι όταν εξετάζουν επιλογές. Το 53% των αγοραστών B2B αναφέρουν την εξειδίκευση του αντικειμένου ως το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό επιρροής. Επιπλέον, σύμφωνα με το 67% των χρηστών περιεχομένου επιρροής B2B, οι επαγγελματικές γνώσεις αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων και την εμπιστοσύνη της επωνυμίας.

Ανάπτυξη της πλατφόρμας

Σύμφωνα με τις εσωτερικές μετρήσεις τους, το περιεχόμενο βίντεο οδηγεί στην ανάπτυξη της πλατφόρμας LinkedIn, όπως αποδεικνύεται από την αύξηση κατά 34% των μεταφορτώσεων σε ετήσια βάση.

Βελτιωμένα χαρακτηριστικά πλατφόρμας

Καινοτομία στις ζωντανές εκδηλώσεις

Αυτό το τρίμηνο εισάγουν νέες λειτουργίες ως απάντηση στην αύξηση 14,4% των Live Events τους προηγούμενους 12 μήνες και στις 2,3 φορές υψηλότερες αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων των Thought Leader Ads από τις παραδοσιακές διαφημίσεις με εικόνα:

  • Χρήση διαφημίσεων Thought Leader για την ενσωμάτωση δημοσιεύσεων μελών σχετικά με τις ζωντανές εκδηλώσεις Σελίδας εταιρείας με βίντεο προεπισκόπησης 30 δευτερολέπτων για την προώθηση της εκδήλωσης
  • Βελτιωμένη τοπική στόχευση για τη δημιουργία προσαρμοσμένων εμπειριών εκδήλωσης
  • Περισσότερες επιλογές για περιεχόμενο: δυνατότητα διαφήμισης εγγράφων και βίντεο
  • Οι πρόσθετοι στόχοι καμπάνιας περιλαμβάνουν προβολές βίντεο, μετατροπές στον ιστότοπο, αφοσίωση και αναγνωρισιμότητα επωνυμίας.

Με δημιουργικά εργαλεία που υποστηρίζονται από AI διαθέσιμα στα Αγγλικά, η έκδοση beta του LinkedIn Accelerate υποστηρίζει πλέον στόχους δημιουργίας δυνητικών πελατών και επισκέψεων σε ιστότοπους παγκοσμίως σε όλες τις γλώσσες. Τους επόμενους μήνες, περισσότερες μορφές και στόχοι θα προστεθούν σταδιακά παγκοσμίως.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ B2B σε 6 βήματα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ B2B σε 6 βήματα

Για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που προσπαθούν να αλληλεπιδράσουν σωστά με άλλες εταιρείες, η ανάπτυξη ενός επιτυχημένου σχεδίου μάρκετινγκ B2B είναι απολύτως ζωτικής σημασίας. Ενώ το μάρκετινγκ B2C δίνει μερικές φορές έμφαση στις συναισθηματικές εκκλήσεις, το μάρκετινγκ B2B τονίζει τις σχέσεις και την αξία και απαιτεί μια πιο στρατηγική προσέγγιση. Αυτός είναι ένας βασικός οδηγός […]

Ανάγνωση άρθρου
Αποτελεσματικό B2B Social Media Marketing: Σχεδιασμός και στρατηγικές
4 λεπτά για ανάγνωση

Αποτελεσματικό B2B Social Media Marketing: Σχεδιασμός και στρατηγικές

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων B2B είναι πλέον ένα σημαντικό εργαλείο για εταιρείες που θέλουν να προσεγγίσουν περισσότερους ανθρώπους, να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη στο εμπορικό σήμα τους και να συνδεθούν με πιθανούς πελάτες και επιχειρηματικούς εταίρους. Αυτό το είδος μάρκετινγκ είναι πιο περίπλοκο από το μάρκετινγκ B2C, το οποίο επικεντρώνεται στις γρήγορες πωλήσεις. Πρέπει να επικεντρωθεί στη […]

Ανάγνωση άρθρου
Mastering B2B Product Management: Προκλήσεις και στρατηγικές
3 λεπτά για ανάγνωση

Mastering B2B Product Management: Προκλήσεις και στρατηγικές

Μια έρευνα του 2024 από την Akeneo αποκάλυψε ότι σχεδόν όλες οι εταιρείες B2B αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις στη διαχείριση προϊόντων, ιδιαίτερα στη διαχείριση πληροφοριών προϊόντων. Αυτό περιλαμβάνει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις για να διασφαλίσουν ότι οι λεπτομέρειες των προϊόντων τους είναι ακριβείς, ολοκληρωμένες, ενημερωμένες και συνεπείς σε διάφορα κανάλια και πλατφόρμες. Η μελέτη, […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+