4 λεπτά για ανάγνωση

Το LinkedIn εγκαινιάζει νέες καμπάνιες προώθησης

Οι καμπάνιες LinkedIn Boost φτάνουν - μια νέα δυνατότητα που επιτρέπει στις εταιρείες να προωθούν αναρτήσεις για δημιουργία δυνητικών πελατών. Οι οργανικές αναρτήσεις θα μετατραπούν σε διαφημίσεις και θα επεκτείνουν την εμβέλειά τους. Πώς πρέπει κανείς να προσεγγίσει αυτό το νέο εργαλείο και να το χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά; Ας δούμε τι φέρνει αυτή η καινοτομία και πώς να την ξεκινήσουμε.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το LinkedIn εγκαινιάζει νέες καμπάνιες προώθησης
Πηγή: Depositphotos

Το LinkedIn ενισχύει τη μετατροπή περιεχομένου σε διαφημίσεις ανεύρεσης υποψήφιων πελατών

Η νέα επιλογή ενίσχυσης που επικεντρώνεται στη δημιουργία δυνητικών πελατών επιτρέπει στις εταιρείες να αποκτούν δυνητικούς πελάτες απευθείας μέσω χορηγούμενων αναρτήσεων. Αυτή η δυνατότητα βασίζεται στην τρέχουσα προσέγγιση χρηστών του LinkedIn , μετατρέποντας το τυπικό περιεχόμενο σε διαφημίσεις που μπορούν να προσεγγίσουν κοινό πέρα από τους οπαδούς κάποιου.

«Τα μέλη του LinkedIn αλληλεπιδρούν με τις σελίδες της εταιρείας περισσότερες από 2 δισεκατομμύρια φορές το μήνα, αποκτώντας επαγγελματικές γνώσεις και παραμένοντας ενημερωμένοι για τις τάσεις της βιομηχανίας. Με την εισαγωγή της προώθησης αναρτήσεων για τη δημιουργία δυνητικών πελατών, μπορείτε να μετατρέψετε το περιεχόμενό σας σε διαφήμιση και να χρησιμοποιήσετε δεδομένα πρώτου μέρους για να αποκτήσετε δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας, επεκτείνοντας έτσι την προσέγγισή σας πέρα από τους υπάρχοντες οπαδούς σελίδων LinkedIn “, αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση.

Κύρια πλεονεκτήματα των καμπανιών LinkedIn Boost:

  1. Διευρυμένη απήχηση κοινού: Η λειτουργία επιτρέπει στις εταιρείες να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό χωρίς περίπλοκη ρύθμιση καμπάνιας.
  2. Συλλογή δεδομένων πρώτου μέρους: Μέσω των φορμών δημιουργίας δυνητικών πελατών LinkedIn, μπορείτε να συλλέξετε πολύτιμα στοιχεία επικοινωνίας, βελτιώνοντας την ποιότητα των δυνητικών πελατών.
  3. Απλή διαδικασία ενίσχυσης: Η ρύθμιση είναι απλή, καθιστώντας την ιδανική για γρήγορες καμπάνιες ή ομάδες με περιορισμένο χρόνο.

Πώς να προωθήσετε δημοσιεύσεις στο LinkedIn

  1. Επιλέξτε τη δημοσίευση που θέλετε να προωθήσετε από τη ροή της σελίδας σας στο LinkedIn.
  2. Ορίστε τον προϋπολογισμό, τις προτιμήσεις στόχευσης, το στόχο και τη διάρκεια της εκστρατείας σας.
  3. Συμπληρώστε το πρότυπο φόρμας δημιουργίας υποψήφιων πελατών και ξεκινήστε την εκστρατεία.

Το LinkedIn παρέχει διάφορους στόχους για την προώθηση: περισσότερες προβολές, υψηλότερη αφοσίωση ή συλλογή δυνητικών πελατών. Αν ο κύριος στόχος σας είναι η απόκτηση επαφών, επιλέξτε Λήψη περισσότερων δυνητικών πελατών”, για να συλλέξετε στοιχεία επικοινωνίας για στοχευμένες καμπάνιες.

LinkedIn Boost campaigns are arriving – a new feature that enables companies to promote posts for lead generation.

Source: LinkedIn

Επιλογές στόχευσης και κοινό

Κατά τη δημιουργία μιας προωθημένης δημοσίευσης, το LinkedIn προσφέρει πρότυπα κοινού:

  • Στόχευση βάσει προφίλ (ανά θέση εργασίας, αρχαιότητα, κλάδο)
  • Στόχευση βάσει ενδιαφέροντος (π.χ. ομάδες)
  • Πρότυπα κοινού LinkedIn
  • Αποθηκευμένα πρότυπα από προηγούμενες καμπάνιες

Για επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (ΕΟΧ) ή στην Ελβετία, το LinkedIn θα καταργήσει το χαρακτηριστικό μελών ομάδας από τη στόχευση από τον Μάιο του 2024.

Μπορείτε να επεκτείνετε περαιτέρω την απήχηση του κοινού ενεργοποιώντας την Αυτόματη επέκταση κοινού και συμπεριλαμβάνοντας το LinkedIn Audience Network. Αφού ορίσετε το κοινό σας, ορίστε τις ημερομηνίες έναρξης και λήξης της καμπάνιας και προσθέστε έναν προϋπολογισμό για ολόκληρη την περίοδο.

Οι καμπάνιες Lead Gen απαιτούν μια φόρμα όπου μπορείτε να επιλέξετε ένα πρότυπο με προσωπικό ή επαγγελματικό email, να προσθέσετε URL πολιτικής απορρήτου και, εάν είναι σχετικό, να προσθέσετε CTA για άρθρα ή έγγραφα.

Η διαχείριση της χρέωσης για προωθημένες δημοσιεύσεις γίνεται μέσω του Campaign Manager, όπου μπορείτε να επιλέξετε από διαφημιστικούς λογαριασμούς που έχουν αντιστοιχιστεί στη σελίδα. Αν δεν έχετε διαφημιστικό λογαριασμό, το LinkedIn θα δημιουργήσει αυτόματα έναν νέο.

Αξιολόγηση αποτελεσμάτων

Προωθημένες δημοσιεύσεις Δημιουργήστε μια νέα εκστρατεία στον διαφημιστικό λογαριασμό σας, η οποία ονομάζεται σύμφωνα με τη μορφή “Boost_Post”, το στόχο εκστρατείας και την ημερομηνία προώθησης. Μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση της καμπάνιας ή να προσαρμόζετε τις ρυθμίσεις της απευθείας στο Campaign Manager.

Το LinkedIn επιτρέπει επίσης την επεξεργασία προωθημένων δημοσιεύσεων, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να ρυθμίσετε τα μηνύματα ή τη στόχευση χωρίς να δημιουργήσετε νέα καμπάνια.

Οι καμπάνιες LinkedIn Boost απλοποιούν τη δημιουργία διαφημίσεων δημιουργίας δυνητικών πελατών, αλλά προσφέρουν λιγότερες επιλογές προσαρμογής σε σύγκριση με τις ολοκληρωμένες καμπάνιες στο Campaign Manager. Είναι ένα εργαλείο για επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου που αναζητούν μια απλή, γρήγορη διαδρομή προς το Lead Gen στο LinkedIn χωρίς περίπλοκη ρύθμιση καμπάνιας.

Για τις ομάδες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτή η δυνατότητα είναι μιαευκαιρία να πειραματιστούν με τη διαφήμιση του LinkedIn και να δοκιμάσουν το κοινό, ιδιαίτερα για επωνυμίες που δεν έχουν αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες δημιουργίας δυνητικών πελατών του LinkedIn.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+