4 λεπτά για ανάγνωση

Το LinkedIn εγκαινιάζει νέες καμπάνιες προώθησης

Οι καμπάνιες LinkedIn Boost φτάνουν - μια νέα δυνατότητα που επιτρέπει στις εταιρείες να προωθούν αναρτήσεις για δημιουργία δυνητικών πελατών. Οι οργανικές αναρτήσεις θα μετατραπούν σε διαφημίσεις και θα επεκτείνουν την εμβέλειά τους. Πώς πρέπει κανείς να προσεγγίσει αυτό το νέο εργαλείο και να το χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά; Ας δούμε τι φέρνει αυτή η καινοτομία και πώς να την ξεκινήσουμε.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το LinkedIn εγκαινιάζει νέες καμπάνιες προώθησης
Πηγή: Depositphotos

Το LinkedIn ενισχύει τη μετατροπή περιεχομένου σε διαφημίσεις ανεύρεσης υποψήφιων πελατών

Η νέα επιλογή ενίσχυσης που επικεντρώνεται στη δημιουργία δυνητικών πελατών επιτρέπει στις εταιρείες να αποκτούν δυνητικούς πελάτες απευθείας μέσω χορηγούμενων αναρτήσεων. Αυτή η δυνατότητα βασίζεται στην τρέχουσα προσέγγιση χρηστών του LinkedIn , μετατρέποντας το τυπικό περιεχόμενο σε διαφημίσεις που μπορούν να προσεγγίσουν κοινό πέρα από τους οπαδούς κάποιου.

«Τα μέλη του LinkedIn αλληλεπιδρούν με τις σελίδες της εταιρείας περισσότερες από 2 δισεκατομμύρια φορές το μήνα, αποκτώντας επαγγελματικές γνώσεις και παραμένοντας ενημερωμένοι για τις τάσεις της βιομηχανίας. Με την εισαγωγή της προώθησης αναρτήσεων για τη δημιουργία δυνητικών πελατών, μπορείτε να μετατρέψετε το περιεχόμενό σας σε διαφήμιση και να χρησιμοποιήσετε δεδομένα πρώτου μέρους για να αποκτήσετε δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας, επεκτείνοντας έτσι την προσέγγισή σας πέρα από τους υπάρχοντες οπαδούς σελίδων LinkedIn “, αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση.

Κύρια πλεονεκτήματα των καμπανιών LinkedIn Boost:

  1. Διευρυμένη απήχηση κοινού: Η λειτουργία επιτρέπει στις εταιρείες να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό χωρίς περίπλοκη ρύθμιση καμπάνιας.
  2. Συλλογή δεδομένων πρώτου μέρους: Μέσω των φορμών δημιουργίας δυνητικών πελατών LinkedIn, μπορείτε να συλλέξετε πολύτιμα στοιχεία επικοινωνίας, βελτιώνοντας την ποιότητα των δυνητικών πελατών.
  3. Απλή διαδικασία ενίσχυσης: Η ρύθμιση είναι απλή, καθιστώντας την ιδανική για γρήγορες καμπάνιες ή ομάδες με περιορισμένο χρόνο.

Πώς να προωθήσετε δημοσιεύσεις στο LinkedIn

  1. Επιλέξτε τη δημοσίευση που θέλετε να προωθήσετε από τη ροή της σελίδας σας στο LinkedIn.
  2. Ορίστε τον προϋπολογισμό, τις προτιμήσεις στόχευσης, το στόχο και τη διάρκεια της εκστρατείας σας.
  3. Συμπληρώστε το πρότυπο φόρμας δημιουργίας υποψήφιων πελατών και ξεκινήστε την εκστρατεία.

Το LinkedIn παρέχει διάφορους στόχους για την προώθηση: περισσότερες προβολές, υψηλότερη αφοσίωση ή συλλογή δυνητικών πελατών. Αν ο κύριος στόχος σας είναι η απόκτηση επαφών, επιλέξτε Λήψη περισσότερων δυνητικών πελατών”, για να συλλέξετε στοιχεία επικοινωνίας για στοχευμένες καμπάνιες.

LinkedIn Boost campaigns are arriving – a new feature that enables companies to promote posts for lead generation.

Source: LinkedIn

Επιλογές στόχευσης και κοινό

Κατά τη δημιουργία μιας προωθημένης δημοσίευσης, το LinkedIn προσφέρει πρότυπα κοινού:

  • Στόχευση βάσει προφίλ (ανά θέση εργασίας, αρχαιότητα, κλάδο)
  • Στόχευση βάσει ενδιαφέροντος (π.χ. ομάδες)
  • Πρότυπα κοινού LinkedIn
  • Αποθηκευμένα πρότυπα από προηγούμενες καμπάνιες

Για επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (ΕΟΧ) ή στην Ελβετία, το LinkedIn θα καταργήσει το χαρακτηριστικό μελών ομάδας από τη στόχευση από τον Μάιο του 2024.

Μπορείτε να επεκτείνετε περαιτέρω την απήχηση του κοινού ενεργοποιώντας την Αυτόματη επέκταση κοινού και συμπεριλαμβάνοντας το LinkedIn Audience Network. Αφού ορίσετε το κοινό σας, ορίστε τις ημερομηνίες έναρξης και λήξης της καμπάνιας και προσθέστε έναν προϋπολογισμό για ολόκληρη την περίοδο.

Οι καμπάνιες Lead Gen απαιτούν μια φόρμα όπου μπορείτε να επιλέξετε ένα πρότυπο με προσωπικό ή επαγγελματικό email, να προσθέσετε URL πολιτικής απορρήτου και, εάν είναι σχετικό, να προσθέσετε CTA για άρθρα ή έγγραφα.

Η διαχείριση της χρέωσης για προωθημένες δημοσιεύσεις γίνεται μέσω του Campaign Manager, όπου μπορείτε να επιλέξετε από διαφημιστικούς λογαριασμούς που έχουν αντιστοιχιστεί στη σελίδα. Αν δεν έχετε διαφημιστικό λογαριασμό, το LinkedIn θα δημιουργήσει αυτόματα έναν νέο.

Αξιολόγηση αποτελεσμάτων

Προωθημένες δημοσιεύσεις Δημιουργήστε μια νέα εκστρατεία στον διαφημιστικό λογαριασμό σας, η οποία ονομάζεται σύμφωνα με τη μορφή “Boost_Post”, το στόχο εκστρατείας και την ημερομηνία προώθησης. Μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση της καμπάνιας ή να προσαρμόζετε τις ρυθμίσεις της απευθείας στο Campaign Manager.

Το LinkedIn επιτρέπει επίσης την επεξεργασία προωθημένων δημοσιεύσεων, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να ρυθμίσετε τα μηνύματα ή τη στόχευση χωρίς να δημιουργήσετε νέα καμπάνια.

Οι καμπάνιες LinkedIn Boost απλοποιούν τη δημιουργία διαφημίσεων δημιουργίας δυνητικών πελατών, αλλά προσφέρουν λιγότερες επιλογές προσαρμογής σε σύγκριση με τις ολοκληρωμένες καμπάνιες στο Campaign Manager. Είναι ένα εργαλείο για επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου που αναζητούν μια απλή, γρήγορη διαδρομή προς το Lead Gen στο LinkedIn χωρίς περίπλοκη ρύθμιση καμπάνιας.

Για τις ομάδες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτή η δυνατότητα είναι μιαευκαιρία να πειραματιστούν με τη διαφήμιση του LinkedIn και να δοκιμάσουν το κοινό, ιδιαίτερα για επωνυμίες που δεν έχουν αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες δημιουργίας δυνητικών πελατών του LinkedIn.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+