2 λεπτά για ανάγνωση

Το LinkedIn εγκαινιάζει τάσεις βίντεο για επαγγελματίες ηλεκτρονικού εμπορίου

Όπως αναφέραμε στο άρθρο μας, το βίντεο στο LinkedIn κερδίζει μεγαλύτερη προβολή. Τον τελευταίο καιρό φέρνει επίσης μια ενδιαφέρουσα καινοτομία που θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι ειδικοί του ηλεκτρονικού εμπορίου μοιράζονται τις ιδέες τους. Η πλατφόρμα εισάγει μια λειτουργία τάσεων βίντεο που θα επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν με τα δικά τους βίντεο σε τρέχοντα θέματα στον κλάδο τους.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το LinkedIn εγκαινιάζει τάσεις βίντεο για επαγγελματίες ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

Όπως επισημάνθηκε για πρώτη φορά από την εμπειρογνώμονα κοινωνικών μέσων Lindsey Gamble, η νέα μορφή θα περιλαμβάνει ειδικές κεφαλίδες απευθείας στο περιεχόμενο βίντεο και στην κύρια ροή. Αυτές οι ετικέτες θα επισημάνουν δημοφιλή θέματα στα οποία οι χρήστες μπορούν εύκολα να συνεισφέρουν τις δικές τους προοπτικές.

Για τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό αντιπροσωπεύει μια ευκαιρία να μοιραστούν εξειδικευμένες γνώσεις σχετικά με τις τρέχουσες τάσεις στις διαδικτυακές πωλήσεις, την εμπειρία των πελατών ή την εφοδιαστική με έναν νέο, πιο δυναμικό τρόπο. Με ένα απλό κλικ στο κουμπί “Προσθήκη σε αυτή την τάση”, οι επαγγελματίες μπορούν να καταγράψουν αμέσως την άποψή τους, συμμετέχοντας σε ευρύτερες επαγγελματικές συζητήσεις.

linkedin video trend

Source: threads.net/@lindseygamble

Αξιοποιώντας την προηγούμενη επιτυχία με μια νέα εστίαση βίντεο

Αυτή η κίνηση μοιάζει με το προηγούμενο έργο του LinkedIn που ονομάζεται “Collaborative Articles”, όπου η πλατφόρμα δημιούργησε ερωτήσεις από διάφορους κλάδους και κάλεσε τα μέλη να συνεισφέρουν τις απαντήσεις τους. Αν και αυτή η μορφή είδε αρχικά επιτυχία, η δημοτικότητά της φέρεται να μειώθηκε αφού το LinkedIn αφαίρεσε τα σήματα των ειδικών για τους πιο ενεργούς συνεισφέροντες.

Ωστόσο, το περιεχόμενο βίντεο φαίνεται να έχει αυξανόμενο μέλλον στην πλατφόρμα. Το LinkedIn ανακοίνωσε ότι ο χρόνος που αφιερώνεται στην παρακολούθηση βίντεο έχει αυξηθεί κατά 36% σε ετήσια βάση, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι χρήστες προτιμούν όλο και περισσότερο οπτικές μορφές για πληροφορίες.

Ευκαιρία για προσωπική οικοδόμηση επωνυμίας

Για τους επιχειρηματίες και τους εμπόρους ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό παρουσιάζει μια ευκαιρία να επιδείξουν την εμπειρία τους και να δημιουργήσουν προσωπικές μάρκες μέσω σύντομων, συνοπτικών αναρτήσεων βίντεο. Αυτή η λειτουργία μπορεί να βοηθήσει στην προσέγγιση νέου κοινού στην επαγγελματική πλατφόρμα σε μια εποχή που οι νεότερες γενιές προτιμούν όλο και περισσότερο τις μορφές βίντεο για τη λήψη πληροφοριών.

Το LinkedIn δοκιμάζει επί του παρόντος αυτήν την καινοτομία μεταξύ των χρηστών στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά αναμένεται ότι με επιτυχία, θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες. Για τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό σηματοδοτεί ότι η επένδυση σε περιεχόμενο βίντεο στο LinkedIn θα μπορούσε να προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο μέλλον.

Συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω αποτελεσματικά τη νέα λειτουργία τάσεων βίντεο στο LinkedIn;

Για να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά τη λειτουργία τάσεων βίντεο του LinkedIn:

  • Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο σύντομης μορφής.
  • Αξιοποιήστε θέματα που σχετίζονται με τον κλάδο.
  • Βελτιστοποίηση με λεζάντες και λέξεις-κλειδιά.
  • Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας μέσω σχολίων.
  • Δοκιμάστε και βελτιώστε τη στρατηγική σας με βάση μετρήσεις απόδοσης.

Ποιες είναι μερικές επιτυχημένες στρατηγικές βίντεο για επαγγελματίες ηλεκτρονικού εμπορίου στο LinkedIn;

Οι επιτυχημένες στρατηγικές βίντεο για επαγγελματίες ηλεκτρονικού εμπορίου στο LinkedIn περιλαμβάνουν:

  • Επίδειξη προϊόντων.
  • Κοινή χρήση πληροφοριών για τον κλάδο.
  • Ανάδειξη στιγμών από τα παρασκήνια.
  • Βελτιστοποίηση για κινητά.
  • Χρησιμοποιώντας αφήγηση.

Πώς μπορώ να μετρήσω την επιτυχία του περιεχομένου βίντεο LinkedIn;

Για να μετρήσετε την επιτυχία του περιεχομένου βίντεο LinkedIn, παρακολουθήστε αυτές τις βασικές μετρήσεις:

  • Προβολές βίντεο: Συνολικός αριθμός προβολών του βίντεό σας για τουλάχιστον 2 δευτερόλεπτα.
  • Χρόνος παρακολούθησης: Συνολικά λεπτά που αφιέρωσαν οι θεατές παρακολουθώντας το βίντεό σας, υποδεικνύοντας αφοσίωση.
  • Ποσοστό ολοκλήρωσης: Το ποσοστό των θεατών που παρακολούθησαν το βίντεό σας μέχρι το τέλος, δείχνοντας συνάφεια περιεχομένου.
  • Αλληλεπίδραση: Επισημάνσεις “μου αρέσει”, σχόλια και κοινοποιήσεις για την αξιολόγηση της αλληλεπίδρασης με το κοινό.
  • Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων: Ο αριθμός των κλικ σε παροτρύνσεις για δράση στο βίντεό σας για παρακολούθηση μετατροπών.
Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+