
Τι φέρνει το νέο LinkedIn Post Analytics
Τα νέα αναλυτικά στοιχεία είναι διαθέσιμα κάνοντας κλικ στο “Προβολή αναλυτικών στοιχείων” για μια συγκεκριμένη ανάρτηση. Τα δεδομένα χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:
- Δραστηριότητα προφίλ: δείχνει πόσα άτομα είδαν το προφίλ σας ή άρχισαν να ακολουθούν το λογαριασμό σας αφού είδαν τη δημοσίευση.
- Δέσμευση συνδέσμου: παρακολουθεί τα κλικ σε προσαρμοσμένα κουμπιά CTA, όπως Επισκεφθείτε τον ιστότοπο ή Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο – ωστόσο, αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη μόνο σε χρήστες λογαριασμού premium που έχουν προσθέσει αυτούς τους συνδέσμους στο προφίλ τους.
Αυτή η καινοτομία βοηθά τους χρήστες να συνδέουν περιεχόμενο με συγκεκριμένες ενέργειες κοινού που έχουν πραγματική επαγγελματική αξία, είτε πρόκειται για ανάπτυξη δικτύου, ενδιαφέρον για συνεργασία ή δημιουργία επισκεψιμότητας σε εξωτερικές πλατφόρμες.
Επίσημη δήλωση LinkedIn
Όπως δήλωσε η Gyanda Sachdeva, Αντιπρόεδρος Διαχείρισης Προϊόντων του LinkedIn, στην ανακοίνωση:
«Αυτά τα νέα σήματα δείχνουν πώς το περιεχόμενό σας προκαλεί ενδιαφέρον, βοηθά να γίνει το προφίλ σας πιο ορατό και οδηγεί τους ανθρώπους σε δράση. Παρακολουθήστε πώς αλλάζουν οι επισκέψεις προφίλ και οι νέοι ακόλουθοι όταν δημοσιεύετε τακτικά περιεχόμενο. Σταδιακά θα δείτε τι έχει μεγαλύτερη απήχηση στο δίκτυό σας και σας βοηθά να επιτύχετε τους στόχους σας στο LinkedIn.
Για προφίλ που επικεντρώνονται στην οικοδόμηση φήμης και προβολής στο LinkedIn, τα δεδομένα είναι ένα πρακτικό εργαλείο για την προσαρμογή του περιεχομένου ώστε να προσφέρει πραγματικά αποτελέσματα – είτε με τη μορφή αλληλεπιδράσεων είτε μετατροπών. Για παράδειγμα, εάν μια ανάρτηση σχετικά με μια νέα σειρά προϊόντων προκαλεί σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου, είναι ένα σαφές μήνυμα ότι αυτός ο τύπος περιεχομένου πρέπει να αποτελεί μέρος της τακτικής επικοινωνίας.
Για ποιους είναι τα νέα αναλυτικά στοιχεία του LinkedIn;
Για τους εμπόρους, τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικού εμπορίου, το LinkedIn γίνεται όλο και πιο σημαντική πλατφόρμα για την οικοδόμηση αξιοπιστίας και την απόκτηση επιχειρηματικών επαφών. Οι νέες μετρήσεις επιτρέπουν τον προσδιορισμό του περιεχομένου που οδηγεί πραγματικά σε δράση – όχι μόνο παθητικά likes. Η αλλαγή επιτρέπει ακριβέστερη αξιολόγηση της απόδοσης της επένδυσης σε περιεχόμενο και πιο στοχευμένο σχεδιασμό.
Εάν είστε σοβαροί για την επωνυμία ή το επαγγελματικό σας προφίλ στο LinkedIn, τα νέα αναλυτικά στοιχεία είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να προωθήσετε περαιτέρω την παρουσία σας σε αυτό το δίκτυο. Παρακολουθήστε όχι μόνο ποιος του αρέσει το περιεχόμενό σας, αλλά κυρίως ποιος αναλαμβάνει δράση – επισκέπτεται το προφίλ σας, αρχίζει να σας ακολουθεί ή κάνει κλικ στους συνδέσμους σας.

Source: LinkedIn
Πρακτικές εφαρμογές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Παρακολούθηση πραγματικής αξίας του μάρκετινγκ LinkedIn
Για τους ιδιοκτήτες e-shop, τα νέα analytics του LinkedIn αντιπροσωπεύουν μια σημαντική ευκαιρία να μετρήσουν την πραγματική αξία της παρουσίας τους σε αυτή την πλατφόρμα. Ενώ προηγουμένως μπορούσατε να δείτε μόνο επισημάνσεις “μου αρέσει” και σχόλια, τώρα μπορείτε να παρακολουθείτε ποιες αναρτήσεις φέρνουν πραγματικά πιθανούς πελάτες στον ιστότοπό σας.
Προσδιορισμός του πιο αποτελεσματικού περιεχομένου
Χρησιμοποιώντας τη νέα μέτρηση “Link engagement”, μπορείτε να προσδιορίσετε με ακρίβεια ποιοι τύποι αναρτήσεων οδηγούν στον μεγαλύτερο αριθμό κλικ στο e-shop σας. Για παράδειγμα:
- Δημοσιεύσεις σχετικά με νέα προϊόντα έναντι εκπαιδευτικού περιεχομένου
- Βίντεο από τα παρασκήνια έναντι φωτογραφίας προϊόντων
- Προσωπικές ιστορίες έναντι επαγγελματικών συμβουλών
Βελτιστοποίηση κόστους μάρκετινγκ
Το μάρκετινγκ LinkedIn απαιτεί χρόνο και συχνά οικονομικές επενδύσεις. Τα νέα αναλυτικά στοιχεία σάς επιτρέπουν:
- Προσδιορίστε τον πιο οικονομικό τύπο περιεχομένου
- Προσδιορίστε την καλύτερη στιγμή δημοσίευσης για βέλτιστα αποτελέσματα
- Αποφασίστε αν θα επενδύσετε στο LinkedIn Premium για πρόσβαση σε προηγμένες μετρήσεις
Δημιουργία σχέσεων B2B
Εάν πουλάτε επίσης προϊόντα σε άλλες επιχειρήσεις, οι επισκέψεις προφίλ και οι νέες μετρήσεις ακολούθων θα σας δείξουν ποιες αναρτήσεις προσελκύουν την προσοχή πιθανών επιχειρηματικών εταίρων. Έτσι, μπορείτε να εστιάσετε το περιεχόμενο στην οικοδόμηση αξιοπιστίας στο τμήμα B2B.
Σύγκριση LinkedIn Analytics: Πριν έναντι Μετά
Κατηγορία μετρήσεων | Παλιά Analytics | Νέο | πλεονέκτημα Analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο |
---|---|---|---|
Αρραβώνας | Επισημάνσεις “μου αρέσει”, σχόλια, κοινοποιήσεις | Ενεργοποιήθηκαν ίδιες + επισκέψεις προφίλ | Δείτε ποιο περιεχόμενο προκαλεί πραγματικό ενδιαφέρον |
Παρακολούθηση ανάπτυξης | Συνολικός αριθμός ακολούθων | Ακόλουθοι που αποκτήθηκαν ανά ανάρτηση | Προσδιορίστε το περιεχόμενο που προσελκύει το κοινό-στόχο σας |
Μετατροπή μετά το επίπεδο | Βασικές μετρήσεις κλικ | Κλικ σε συνδέσμους προς προσαρμοσμένα CTA* | Άμεση μέτρηση επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα/κατάστημά σας |
Στρατηγική περιεχομένου | Αποφάσεις βάσει δέσμευσης | Δέσμευση + αποφάσεις βάσει δράσης | Βελτιστοποιήστε τον συνδυασμό περιεχομένου για μέγιστη απόδοση επένδυσης (ROI) |
Στατιστικά κοινού | Γενικά δημογραφικά στοιχεία | Μεταειδικές δράσεις | Κατανοήστε τι παρακινεί τους πελάτες σας να δράσουν |
*Διαθέσιμο μόνο για συνδρομητές LinkedIn Premium
Πώς να χρησιμοποιήσετε το LinkedIn Analytics για ηλεκτρονικό εμπόριο
1. Στρατηγική δοκιμών περιεχομένου
- Δοκιμάστε διαφορετικά στυλ παρουσίασης προϊόντων
- Σύγκριση απόδοσης εκπαιδευτικού και προωθητικού περιεχομένου
- Μετρήστε την αφήγηση έναντι των προσεγγίσεων άμεσης πώλησης
2. Χαρτογράφηση διαδρομής πελάτη
- Παρακολούθηση των δημοσιεύσεων που οδηγούν σε επισκέψεις προφίλ (στάδιο αναγνωρισιμότητας)
- Παρακολούθηση της αύξησης των οπαδών από συγκεκριμένο περιεχόμενο (στάδιο εξέτασης)
- Μέτρηση κλικ σε συνδέσμους προς το κατάστημά σας (στάδιο πρόθεσης αγοράς)
3. Μέτρηση απόδοσης επένδυσης
- Υπολογίστε το κόστος ανά κλικ από το LinkedIn στον ιστότοπό σας
- Μετρήστε τα ποσοστά μετατροπών από την επισκεψιμότητα του LinkedIn
- Προσδιορίστε τη διαχρονική αξία πελάτη από πελάτες που αποκτήθηκαν από το LinkedIn
Συχνές ερωτήσεις
Ποιες νέες πληροφορίες προσφέρουν τα αναλυτικά στοιχεία αναρτήσεων του LinkedIn;
Τα ενημερωμένα αναλυτικά στοιχεία του LinkedIn δείχνουν πλέον όχι μόνο τις προβολές και τις αντιδράσεις, αλλά και πόσα άτομα επισκέφτηκαν το προφίλ σας, σας ακολούθησαν ή έκαναν κλικ στους προσαρμοσμένους συνδέσμους CTA (όπως “Επίσκεψη στον ιστότοπο” ή “Εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο”) αφού είδαν μια ανάρτηση. Η παρακολούθηση κλικ CTA είναι διαθέσιμη για premium χρήστες που έχουν προσθέσει αυτούς τους συνδέσμους στο προφίλ τους.
Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στα νέα αναλυτικά στοιχεία για τις αναρτήσεις μου στο LinkedIn;
Για να δείτε τα νέα αναλυτικά στοιχεία, κάντε κλικ στο “Προβολή αναλυτικών στοιχείων” κάτω από οποιαδήποτε από τις αναρτήσεις σας. Τα δεδομένα χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες: δραστηριότητα προφίλ (επισκέψεις προφίλ, νέοι ακόλουθοι) και αφοσίωση συνδέσμων (κλικ σε προσαρμοσμένα κουμπιά CTA).
Ποιος επωφελείται περισσότερο από τα βελτιωμένα αναλυτικά στοιχεία αναρτήσεων του LinkedIn;
Οι έμποροι, οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι ιδιοκτήτες ηλεκτρονικού εμπορίου θα επωφεληθούν περισσότερο, καθώς μπορούν πλέον να δουν ποιο περιεχόμενο οδηγεί σε πραγματικές ενέργειες – όπως επισκέψεις προφίλ, νέους ακόλουθους ή κλικ σε ιστότοπο – και όχι μόνο παθητική αφοσίωση.
Ποια είναι η κύρια διαφορά μεταξύ των παλαιών και των νέων αναλυτικών στοιχείων LinkedIn;
Προηγουμένως, τα αναλυτικά στοιχεία επικεντρώνονταν σε επισημάνσεις “μου αρέσει”, σχόλια και κοινοποιήσεις. Τα νέα αναλυτικά στοιχεία προσθέτουν μετρήσεις με δυνατότητα δράσης, όπως επισκέψεις προφίλ και ακόλουθους που αποκτήθηκαν ανά ανάρτηση, καθώς και παρακολούθηση μετά το επίπεδο των κλικ σε συνδέσμους για premium χρήστες, επιτρέποντας πιο ακριβή μέτρηση του αντίκτυπου του περιεχομένου.
Πώς μπορούν οι επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου να χρησιμοποιήσουν αυτά τα νέα αναλυτικά στοιχεία για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων;
Οι ιδιοκτήτες ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να προσδιορίσουν ποιες αναρτήσεις οδηγούν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό τους, να δοκιμάσουν διαφορετικά στυλ περιεχομένου, να βελτιστοποιήσουν τις δαπάνες μάρκετινγκ και να κατανοήσουν καλύτερα τι παρακινεί το κοινό τους στο LinkedIn να αναλάβει δράση – βελτιώνοντας τελικά την απόδοση επένδυσης από το μάρκετινγκ LinkedIn.