3 λεπτά για ανάγνωση

Το LinkedIn ενημερώνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Τι αλλάζει;

Το LinkedIn εισάγει αλλαγές από τις 20 Νοεμβρίου 2024, κυρίως όσον αφορά τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, τη διανομή περιεχομένου και την προστασία δεδομένων. Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις ενημερώσεις LinkedIn; Ρίξτε μια ματιά στην επισκόπηση των πιο σημαντικών αλλαγών.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το LinkedIn ενημερώνει τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών. Τι αλλάζει;
Πηγή: Depositphotos

1. Δημιουργικά εργαλεία AI για τη δημιουργία περιεχομένου

Η ενσωμάτωση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης στο LinkedIn μπορεί να αλλάξει τον τρόπο δημιουργίας και διανομής περιεχομένου. Η τεχνητή νοημοσύνη θα βοηθήσει στη σύνταξη και τη δημιουργία αναρτήσεων, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε πιο ελκυστικά και εξατομικευμένα μηνύματα. Για τις επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει αυτοματοποιημένες περιγραφές προϊόντων, καμπάνιες μάρκετινγκ βελτιωμένες με AI και βελτιωμένες εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις πελατών. Αυτά τα εργαλεία μπορούν να βοηθήσουν τους εμπόρους να εξορθολογίσουν τη δημιουργία περιεχομένου, επιτρέποντας την ταχύτερη δημιουργία διαφόρων παραλλαγών αναρτήσεων, επιταχύνοντας έτσι ολόκληρη τη διαδικασία και επιτρέποντας την κλιμάκωση της στρατηγικής περιεχομένου.

2. Εκτεταμένη διανομή περιεχομένου και αδειοδότηση

Οι ενημερώσεις αδειοδότησης του LinkedIn επιτρέπουν στους δημιουργούς και τις επωνυμίες να διανέμουν το περιεχόμενό τους πέρα από το LinkedIn. Αυτό είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις και τα προσωπικά προφίλ που επιθυμούν να αυξήσουν την παρουσία τους σε πολλαπλές ψηφιακές πλατφόρμες. Τώρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε περιεχόμενο που δημιουργήθηκε στο LinkedIn σε καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ιστολόγια ή άλλα κοινωνικά δίκτυα, μεγιστοποιώντας την προσέγγιση χρηστών και την αφοσίωση.

3. Διαφάνεια στον έλεγχο περιεχομένου και συστάσεις

Τα προφίλ που στοχεύουν στην αύξηση της προβολής των αναρτήσεών τους στο LinkedIn θα πρέπει να κατανοήσουν πώς η πλατφόρμα προτείνει περιεχόμενο. Οι ενημερωμένοι όροι προσφέρουν μεγαλύτερη διαφάνεια στον τρόπο με τον οποίο το LinkedIn διαχειρίζεται την εποπτεία περιεχομένου και τις προτάσεις.

Προτάσεις περιεχομένου

Το LinkedIn χρησιμοποιεί αλγόριθμους που αναλύουν τη συμπεριφορά των χρηστών, όπως οι αλληλεπιδράσεις τους με αναρτήσεις (αντιδράσεις, σχόλια, κοινοποιήσεις), τα επαγγελματικά ενδιαφέροντα και οι σχέσεις μεταξύ των μελών του δικτύου. Με βάση αυτό, η πλατφόρμα προτείνει περιεχόμενο που μπορεί να είναι σχετικό με τον χρήστη. Σε αυτήν την ενημέρωση, το LinkedIn προσθέτει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους παράγοντες που λαμβάνει υπόψη ο αλγόριθμος, επιτρέποντας στους χρήστες να κατανοήσουν καλύτερα γιατί εμφανίζεται συγκεκριμένο περιεχόμενο σε αυτούς.

LinkedIn updates terms: AI content tools, expanded licensing, transparency in moderation, and AI training opt-out. Key changes from Nov 2024.

Source: Depositphotos

Εποπτεία περιεχομένου

Η εποπτεία περιεχομένου περιλαμβάνει την παρακολούθηση, την αξιολόγηση και ενδεχομένως την κατάργηση περιεχομένου που παραβαίνει τις οδηγίες κοινότητας. Αυτό περιλαμβάνει ακατάλληλες αναρτήσεις, ανεπιθύμητη αλληλογραφία, παραπληροφόρηση ή άλλη ανάρμοστη συμπεριφορά. Το LinkedIn δηλώνει ότι παρέχει πλέον περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εποπτείας των αναρτήσεων, συμπεριλαμβανομένων των διαδικασιών που χρησιμοποιούνται για τον εντοπισμό επιβλαβούς περιεχομένου και τη διατήρηση μιας ασφαλούς πλατφόρμας.

4. Μπορείτε να εξαιρεθείτε από την εκπαίδευση AI;

Μία από τις πιο ευαίσθητες αλλαγές είναι ο τρόπος με τον οποίο το LinkedIn θα χρησιμοποιήσει τα δεδομένα των χρηστών για να εκπαιδεύσει τα μοντέλα AI του. Το LinkedIn προσφέρει την επιλογή εξαίρεσης από αυτήν τη διαδικασία. Ωστόσο, όπως δηλώνει ο Blake Lewitt, αυτό δεν ισχύει για τους ευρωπαίους χρήστες:

«Επί του παρόντος δεν επιτρέπουμε τη γενετική εκπαίδευση AI σε δεδομένα μελών από τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο και δεν θα παρέχουμε αυτή τη ρύθμιση σε μέλη σε αυτές τις περιοχές μέχρι νεωτέρας».

Εάν τυχαίνει να μην εμπίπτετε στην εξαιρούμενη περιοχή, λάβετε υπόψη αυτές τις αλλαγές, ειδικά όταν εργάζεστε με ευαίσθητα δεδομένα πελατών. Για να εξαιρεθείτε, απλώς μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > απορρήτου και απενεργοποιήστε την επιλογή κοινής χρήσης δεδομένων για τη βελτίωση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+