2 λεπτά για ανάγνωση

Το LinkedIn θα εκπαιδεύσει την τεχνητή νοημοσύνη στα δεδομένα σας. Ξέρετε πώς να εξαιρεθείτε;

Από σήμερα, 3 Νοεμβρίου 2025, το LinkedIn εγκαινιάζει επίσημα την εκπαίδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης σε δεδομένα χρηστών από την Ευρώπη, τον Καναδά και το Χονγκ Κονγκ. Το κοινωνικό δίκτυο δεν υπόσχεται τίποτα το εξαιρετικό - απλώς «καλύτερη σύνδεση των μελών με ευκαιρίες». Το ερώτημα είναι: θέλετε η τεχνογνωσία της επιχείρησής σας να καταλήξει σε ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης προσβάσιμο στους ανταγωνιστές σας;

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το LinkedIn θα εκπαιδεύσει την τεχνητή νοημοσύνη στα δεδομένα σας. Ξέρετε πώς να εξαιρεθείτε;
Πηγή: Depositphotos: Illustration by blazerrss

Τι ακριβώς συλλέγει το LinkedIn

Η πλατφόρμα θα επεξεργάζεται λεπτομέρειες από το προφίλ σας και όλο το δημόσιο περιεχόμενο που έχετε δημοσιεύσει ποτέ στο LinkedIn – άρθρα, αναρτήσεις, σχόλια. Τα προσωπικά μηνύματα παραμένουν εκτός ορίων, αλλά όλα τα άλλα είναι δίκαιο παιχνίδι.

Το LinkedIn το δικαιολογεί αυτό μέσω του «έννομου συμφέροντος» – ένας νομικός όρος που στην πράξη σημαίνει ότι δεν χρειάζονται την άμεση συγκατάθεσή σας. Το να είσαι στην πλατφόρμα είναι αρκετό.

Γιατί πρέπει να νοιάζονται οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου

Για τους επιχειρηματίες ηλεκτρονικού εμπορίου B2B, το LinkedIn είναι μια κρίσιμη πλατφόρμα για δικτύωση και δημιουργία δυνητικών πελατών. Το πρόβλημα? Πολλοί από εσάς μοιράζεστε τακτικά:

  • Περιπτωσιολογικές μελέτες και αποτελέσματα εκστρατείας
  • Στρατηγικές και επιχειρηματικές πληροφορίες
  • Νέα προϊόντα πριν από την επίσημη κυκλοφορία
  • Σχολιασμός των αγορών και των ανταγωνιστών

Όλα αυτά μπορούν τώρα να καταλήξουν ως εκπαιδευτικό υλικό για την τεχνητή νοημοσύνη που θα χρησιμοποιούν και οι ανταγωνιστές σας.

Πώς να εξαιρεθείτε (συγκεκριμένα βήματα)

Η εξαίρεση είναι δυνατή, αλλά το LinkedIn δεν θα την προσφέρει αυτόματα. Πρέπει να μεταβείτε σε μια συγκεκριμένη σελίδα ρυθμίσεων.

Εκεί θα βρείτε μια εναλλαγή που σας επιτρέπει να απαγορεύσετε τη χρήση των δεδομένων σας για εκπαίδευση AI. Σημαντικό: εάν δεν κάνετε τίποτα, το LinkedIn έχει αυτόματη έγκριση.

Τι άλλο αλλάζει

Το LinkedIn ενημερώνει ταυτόχρονα τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών και την Πολιτική Απορρήτου του. Οι σημαντικότερες αλλαγές:

  • Εκτεταμένη κοινή χρήση δεδομένων με τη Microsoft (μητρική εταιρεία του LinkedIn) για τις διαφημιστικές υπηρεσίες της
  • Ρητή απαγόρευση των deepfake βίντεο και των ψεύτικων ταυτοτήτων
  • Σαφέστεροι κανόνες για τις προσφυγές κατά αποφάσεων πλατφόρμας

Το βασικό συμπέρασμα για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων: ήρθε η ώρα να επανεκτιμήσετε τι και πού μοιράζεστε στην πλατφόρμα – γιατί από τη στιγμή που το περιεχόμενό σας χρησιμοποιείται για εκπαίδευση τεχνητής νοημοσύνης, δεν μπορείτε να το πάρετε πίσω.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU