
Τι ακριβώς συλλέγει το LinkedIn
Η πλατφόρμα θα επεξεργάζεται λεπτομέρειες από το προφίλ σας και όλο το δημόσιο περιεχόμενο που έχετε δημοσιεύσει ποτέ στο LinkedIn – άρθρα, αναρτήσεις, σχόλια. Τα προσωπικά μηνύματα παραμένουν εκτός ορίων, αλλά όλα τα άλλα είναι δίκαιο παιχνίδι.
Το LinkedIn το δικαιολογεί αυτό μέσω του «έννομου συμφέροντος» – ένας νομικός όρος που στην πράξη σημαίνει ότι δεν χρειάζονται την άμεση συγκατάθεσή σας. Το να είσαι στην πλατφόρμα είναι αρκετό.
Γιατί πρέπει να νοιάζονται οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου
Για τους επιχειρηματίες ηλεκτρονικού εμπορίου B2B, το LinkedIn είναι μια κρίσιμη πλατφόρμα για δικτύωση και δημιουργία δυνητικών πελατών. Το πρόβλημα? Πολλοί από εσάς μοιράζεστε τακτικά:
- Περιπτωσιολογικές μελέτες και αποτελέσματα εκστρατείας
- Στρατηγικές και επιχειρηματικές πληροφορίες
- Νέα προϊόντα πριν από την επίσημη κυκλοφορία
- Σχολιασμός των αγορών και των ανταγωνιστών
Όλα αυτά μπορούν τώρα να καταλήξουν ως εκπαιδευτικό υλικό για την τεχνητή νοημοσύνη που θα χρησιμοποιούν και οι ανταγωνιστές σας.
Πώς να εξαιρεθείτε (συγκεκριμένα βήματα)
Η εξαίρεση είναι δυνατή, αλλά το LinkedIn δεν θα την προσφέρει αυτόματα. Πρέπει να μεταβείτε σε μια συγκεκριμένη σελίδα ρυθμίσεων.
Εκεί θα βρείτε μια εναλλαγή που σας επιτρέπει να απαγορεύσετε τη χρήση των δεδομένων σας για εκπαίδευση AI. Σημαντικό: εάν δεν κάνετε τίποτα, το LinkedIn έχει αυτόματη έγκριση.
Τι άλλο αλλάζει
Το LinkedIn ενημερώνει ταυτόχρονα τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών και την Πολιτική Απορρήτου του. Οι σημαντικότερες αλλαγές:
- Εκτεταμένη κοινή χρήση δεδομένων με τη Microsoft (μητρική εταιρεία του LinkedIn) για τις διαφημιστικές υπηρεσίες της
- Ρητή απαγόρευση των deepfake βίντεο και των ψεύτικων ταυτοτήτων
- Σαφέστεροι κανόνες για τις προσφυγές κατά αποφάσεων πλατφόρμας
Το βασικό συμπέρασμα για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων: ήρθε η ώρα να επανεκτιμήσετε τι και πού μοιράζεστε στην πλατφόρμα – γιατί από τη στιγμή που το περιεχόμενό σας χρησιμοποιείται για εκπαίδευση τεχνητής νοημοσύνης, δεν μπορείτε να το πάρετε πίσω.