
Νέα επιλογή κατά τη δημιουργία σελίδας
Ο ερευνητής εφαρμογών Radu Oncescu ήταν ο πρώτος που εντόπισε την αλλαγή. Τα στιγμιότυπα οθόνης δείχνουν μια βελτιωμένη διαδικασία όπου το Facebook προσφέρει στους χρήστες μια άμεση επιλογή: προφίλ “Εταιρεία” ή “Δημιουργός”.
Προηγουμένως, η διαδικασία δημιουργίας σελίδας επικεντρωνόταν κυρίως σε επαγγελματικές σελίδες. Οι επαγγελματικοί λογαριασμοί για δημιουργούς υπήρχαν σε ξεχωριστή ροή εργασίας.
Τώρα το Meta συνδυάζει και τις δύο επιλογές σε μία διαδικασία για να διασφαλίσει ότι οι σελίδες κατηγοριοποιούνται με μεγαλύτερη ακρίβεια εντός της εφαρμογής.

Source: Radu Oncescu via Threads (@oncescuradu)
Πού γίνεται ασαφές
Ορισμένες περιπτώσεις παραμένουν διφορούμενες. Ένας συγγραφέας είναι δημιουργός ή εταιρεία; Οι επαγγελματικές σελίδες είναι μόνο για δημιουργούς που βασίζονται στο web ή για όλους τους δημιουργούς; Και πώς σχετίζεται αυτό με τους καλλιτέχνες;
Σύμφωνα με το Social Media Today, δεν υπάρχουν οριστικές απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα. Ωστόσο, η προσέγγιση είναι απλούστερη από πριν και θα πρέπει να οδηγήσει περισσότερους δημιουργούς να μπουν στη σωστή κατηγορία και να αποκτήσουν πρόσβαση σε εργαλεία ειδικά για τις ανάγκες τους.
Γιατί το Meta κάνει διάκριση μεταξύ κατηγοριών
Η Meta αναζητά τρόπους για να βελτιώσει την κατηγοριοποίηση διαφορετικών οντοτήτων στην εφαρμογή. Τον Νοέμβριο του 2024, η εταιρεία αφαίρεσε την επιλογή να υπάρχουν δημόσιοι ακόλουθοι στα προσωπικά προφίλ – ένα ακόμη βήμα προς τη διασφάλιση ότι κάθε σελίδα και επιχείρηση έχει τον σωστό τύπο λογαριασμού.
Ο σωστός λογαριασμός κάνει μεγάλη διαφορά – τόσο όσον αφορά τα εργαλεία στα οποία μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση όσο και τον τρόπο με τον οποίο η Meta προωθεί τον λογαριασμό σας. Η Meta χρειάζεται δημιουργούς και θέλει να τους δείξει ότι μπορούν να δημιουργήσουν μια σταθερή, πολύτιμη παρουσία στην εφαρμογή. Η εταιρεία φαίνεται να ανησυχεί λιγότερο για τις επιχειρήσεις και περισσότερο επικεντρωμένη στο να τις οδηγήσει στην αγορά διαφημίσεων. Γι’ αυτό έχει σημασία ο σωστός διαχωρισμός μεταξύ αυτών των δύο κατηγοριών.
Ερώτηση για μάρκες
Υπάρχει μια ενδιαφέρουσα πτυχή: αυτό θα μπορούσε να υποδηλώνει ότι οι επωνυμίες μπορεί να είναι καλύτερα να στραφούν σε προφίλ δημιουργών.
Ίσως αν έχετε κάποιον στην ομάδα σας που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως δημιουργός, αυτή θα μπορούσε να είναι μια πιο αποτελεσματική προσέγγιση. Ωστόσο, η δημοσίευση σημειώνει ότι εάν ξεκινήσετε μια επαγγελματική σελίδα ως επιχείρηση, η Meta πιθανότατα θα το εξαλείψει αρκετά γρήγορα.
Ένα άλλο βήμα στον εξορθολογισμό
Σύμφωνα με τη Meta, αυτή είναι μια άλλη ενημέρωση που έχει σχεδιαστεί για να απλοποιήσει τη διαδικασία δημιουργίας σελίδας και να διασφαλίσει τη σωστή κατηγοριοποίηση στην εφαρμογή.