3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta αλλάζει τον τρόπο δημιουργίας επαγγελματικών σελίδων στο Facebook

Η Meta αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες δημιουργούν μια επιχειρηματική παρουσία στο Facebook, αναφέρει το Social Media Today. Η νέα διαδικασία προσφέρει μια σαφή επιλογή μεταξύ μιας εταιρικής σελίδας και ενός επαγγελματικού λογαριασμού δημιουργού. Μέχρι τώρα, αυτές ήταν δύο ξεχωριστές ροές εργασίας.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Meta αλλάζει τον τρόπο δημιουργίας επαγγελματικών σελίδων στο Facebook
Πηγή: ChatGPT

Νέα επιλογή κατά τη δημιουργία σελίδας

Ο ερευνητής εφαρμογών Radu Oncescu ήταν ο πρώτος που εντόπισε την αλλαγή. Τα στιγμιότυπα οθόνης δείχνουν μια βελτιωμένη διαδικασία όπου το Facebook προσφέρει στους χρήστες μια άμεση επιλογή: προφίλ “Εταιρεία” ή “Δημιουργός”.

Προηγουμένως, η διαδικασία δημιουργίας σελίδας επικεντρωνόταν κυρίως σε επαγγελματικές σελίδες. Οι επαγγελματικοί λογαριασμοί για δημιουργούς υπήρχαν σε ξεχωριστή ροή εργασίας.

Τώρα το Meta συνδυάζει και τις δύο επιλογές σε μία διαδικασία για να διασφαλίσει ότι οι σελίδες κατηγοριοποιούνται με μεγαλύτερη ακρίβεια εντός της εφαρμογής.

Three screenshots showing Facebook's new page creation workflow with Business and Creator options and customization features

Source: Radu Oncescu via Threads (@oncescuradu)

Πού γίνεται ασαφές

Ορισμένες περιπτώσεις παραμένουν διφορούμενες. Ένας συγγραφέας είναι δημιουργός ή εταιρεία; Οι επαγγελματικές σελίδες είναι μόνο για δημιουργούς που βασίζονται στο web ή για όλους τους δημιουργούς; Και πώς σχετίζεται αυτό με τους καλλιτέχνες;

Σύμφωνα με το Social Media Today, δεν υπάρχουν οριστικές απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα. Ωστόσο, η προσέγγιση είναι απλούστερη από πριν και θα πρέπει να οδηγήσει περισσότερους δημιουργούς να μπουν στη σωστή κατηγορία και να αποκτήσουν πρόσβαση σε εργαλεία ειδικά για τις ανάγκες τους.

Γιατί το Meta κάνει διάκριση μεταξύ κατηγοριών

Η Meta αναζητά τρόπους για να βελτιώσει την κατηγοριοποίηση διαφορετικών οντοτήτων στην εφαρμογή. Τον Νοέμβριο του 2024, η εταιρεία αφαίρεσε την επιλογή να υπάρχουν δημόσιοι ακόλουθοι στα προσωπικά προφίλ – ένα ακόμη βήμα προς τη διασφάλιση ότι κάθε σελίδα και επιχείρηση έχει τον σωστό τύπο λογαριασμού.

Ο σωστός λογαριασμός κάνει μεγάλη διαφορά – τόσο όσον αφορά τα εργαλεία στα οποία μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση όσο και τον τρόπο με τον οποίο η Meta προωθεί τον λογαριασμό σας. Η Meta χρειάζεται δημιουργούς και θέλει να τους δείξει ότι μπορούν να δημιουργήσουν μια σταθερή, πολύτιμη παρουσία στην εφαρμογή. Η εταιρεία φαίνεται να ανησυχεί λιγότερο για τις επιχειρήσεις και περισσότερο επικεντρωμένη στο να τις οδηγήσει στην αγορά διαφημίσεων. Γι’ αυτό έχει σημασία ο σωστός διαχωρισμός μεταξύ αυτών των δύο κατηγοριών.

Ερώτηση για μάρκες

Υπάρχει μια ενδιαφέρουσα πτυχή: αυτό θα μπορούσε να υποδηλώνει ότι οι επωνυμίες μπορεί να είναι καλύτερα να στραφούν σε προφίλ δημιουργών.

Ίσως αν έχετε κάποιον στην ομάδα σας που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως δημιουργός, αυτή θα μπορούσε να είναι μια πιο αποτελεσματική προσέγγιση. Ωστόσο, η δημοσίευση σημειώνει ότι εάν ξεκινήσετε μια επαγγελματική σελίδα ως επιχείρηση, η Meta πιθανότατα θα το εξαλείψει αρκετά γρήγορα.

Ένα άλλο βήμα στον εξορθολογισμό

Σύμφωνα με τη Meta, αυτή είναι μια άλλη ενημέρωση που έχει σχεδιαστεί για να απλοποιήσει τη διαδικασία δημιουργίας σελίδας και να διασφαλίσει τη σωστή κατηγοριοποίηση στην εφαρμογή.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU