2 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta Reels οδηγεί σε 87% υψηλότερη αφοσίωση επωνυμίας Gen Z

Η Meta στοχεύει να αποδείξει τη δύναμή της στην υποστήριξη της επιχειρηματικής ανάπτυξης. Ισχυρίζονται ότι η μορφή Reels μπορεί να αξιοποιήσει τη δημιουργικότητα, καθιστώντας την ένα ισχυρό εργαλείο για τη σύνδεση με τους καταναλωτές. Πράγματι, με περισσότερα από 3,5 δισεκατομμύρια Reels να μοιράζονται καθημερινά στο Facebook και το Instagram, τα σύντομα βίντεο έχουν γίνει βασικό στοιχείο αφοσίωσης. Έως και το 50% του χρόνου που αφιερώνεται στο Instagram αφιερώνεται στην παρακολούθηση Reels. Πώς μπορεί λοιπόν κανείς να τα αξιοποιήσει στο έπακρο;

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Meta Reels οδηγεί σε 87% υψηλότερη αφοσίωση επωνυμίας Gen Z
Πηγή: Meta

Του Meta Το έγγραφο Catalyzing Connections αποκαλύπτει ότι το 87% των χρηστών της Gen Z άρχισαν να ακολουθούν μια μάρκα αφού παρακολούθησαν το Reel της. Το 80% έκανε ακόμη και μια αγορά μετά την προβολή του. Αυτό καταδεικνύει σαφώς τη σημασία του περιεχομένου βίντεο στον επηρεασμό της συμπεριφοράς των καταναλωτών.

Με το αυξανόμενο μερίδιο των βίντεο, το οποίο αντιπροσωπεύει πλέον το 60% του χρόνου που αφιερώνεται στο Facebook και το Instagram, οι διαφημίσεις Reels προσφέρουν στις επωνυμίες μια μοναδική ευκαιρία να προσεγγίσουν πελάτες εκεί όπου είναι πιο αφοσιωμένοι.

Η Meta δίνει έμφαση σε τρεις βασικές αρχές δημιουργικού που μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων Reels:

  1. Σκεφτείτε κάθετα: Οι διαφημίσεις μορφής 9:16 έχουν καλύτερη απόδοση.
  2. Στοιχηματίστε στον ήχο: Τα βίντεο με ήχο επιτυγχάνουν υψηλότερα επίπεδα αφοσίωσης.
  3. Διατηρήστε την ασφαλή ζώνη: Τα δημιουργικά στοιχεία στη διαφήμιση πρέπει να είναι ορατά και αποτελεσματικά στη διεπαφή Reels. Η “ασφαλής ζώνη” είναι ο χώρος στο βίντεο όπου το περιεχόμενο δεν θα επικαλύπτεται με τη διεπαφή χρήστη της εφαρμογής, όπως στοιχεία ελέγχου, γραφικά στοιχεία ή λεζάντες.
Meta Reels Drives 87% Higher Gen Z Brand Engagement

Source: Meta

Σύμφωνα με τα δεδομένα της Meta, η χρήση αυτών των δημιουργικών αρχών οδηγεί σε 34% χαμηλότερο κόστος ανά αποτέλεσμα (CPR) σε σύγκριση με τις διαφημίσεις εικόνας και έως και διπλάσια κατανομή στην τοποθέτηση Reels.

Οι εκστρατείες με βελτιστοποιημένα δημιουργικά στοιχεία κατέγραψαν διανομή 68% σε ροή, ιστορίες και τροχούς, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητά τους.

Γνωρίζετε τώρα πώς θα χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις Reels για να υποστηρίξετε την επωνυμία σας;

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+