
Του Meta Το έγγραφο Catalyzing Connections αποκαλύπτει ότι το 87% των χρηστών της Gen Z άρχισαν να ακολουθούν μια μάρκα αφού παρακολούθησαν το Reel της. Το 80% έκανε ακόμη και μια αγορά μετά την προβολή του. Αυτό καταδεικνύει σαφώς τη σημασία του περιεχομένου βίντεο στον επηρεασμό της συμπεριφοράς των καταναλωτών.
Με το αυξανόμενο μερίδιο των βίντεο, το οποίο αντιπροσωπεύει πλέον το 60% του χρόνου που αφιερώνεται στο Facebook και το Instagram, οι διαφημίσεις Reels προσφέρουν στις επωνυμίες μια μοναδική ευκαιρία να προσεγγίσουν πελάτες εκεί όπου είναι πιο αφοσιωμένοι.
Η Meta δίνει έμφαση σε τρεις βασικές αρχές δημιουργικού που μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων Reels:
- Σκεφτείτε κάθετα: Οι διαφημίσεις μορφής 9:16 έχουν καλύτερη απόδοση.
- Στοιχηματίστε στον ήχο: Τα βίντεο με ήχο επιτυγχάνουν υψηλότερα επίπεδα αφοσίωσης.
- Διατηρήστε την ασφαλή ζώνη: Τα δημιουργικά στοιχεία στη διαφήμιση πρέπει να είναι ορατά και αποτελεσματικά στη διεπαφή Reels. Η “ασφαλής ζώνη” είναι ο χώρος στο βίντεο όπου το περιεχόμενο δεν θα επικαλύπτεται με τη διεπαφή χρήστη της εφαρμογής, όπως στοιχεία ελέγχου, γραφικά στοιχεία ή λεζάντες.

Source: Meta
Σύμφωνα με τα δεδομένα της Meta, η χρήση αυτών των δημιουργικών αρχών οδηγεί σε 34% χαμηλότερο κόστος ανά αποτέλεσμα (CPR) σε σύγκριση με τις διαφημίσεις εικόνας και έως και διπλάσια κατανομή στην τοποθέτηση Reels.
Οι εκστρατείες με βελτιστοποιημένα δημιουργικά στοιχεία κατέγραψαν διανομή 68% σε ροή, ιστορίες και τροχούς, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητά τους.
Γνωρίζετε τώρα πώς θα χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις Reels για να υποστηρίξετε την επωνυμία σας;