2 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta Reels οδηγεί σε 87% υψηλότερη αφοσίωση επωνυμίας Gen Z

Η Meta στοχεύει να αποδείξει τη δύναμή της στην υποστήριξη της επιχειρηματικής ανάπτυξης. Ισχυρίζονται ότι η μορφή Reels μπορεί να αξιοποιήσει τη δημιουργικότητα, καθιστώντας την ένα ισχυρό εργαλείο για τη σύνδεση με τους καταναλωτές. Πράγματι, με περισσότερα από 3,5 δισεκατομμύρια Reels να μοιράζονται καθημερινά στο Facebook και το Instagram, τα σύντομα βίντεο έχουν γίνει βασικό στοιχείο αφοσίωσης. Έως και το 50% του χρόνου που αφιερώνεται στο Instagram αφιερώνεται στην παρακολούθηση Reels. Πώς μπορεί λοιπόν κανείς να τα αξιοποιήσει στο έπακρο;

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Meta Reels οδηγεί σε 87% υψηλότερη αφοσίωση επωνυμίας Gen Z
Πηγή: Meta

Του Meta Το έγγραφο Catalyzing Connections αποκαλύπτει ότι το 87% των χρηστών της Gen Z άρχισαν να ακολουθούν μια μάρκα αφού παρακολούθησαν το Reel της. Το 80% έκανε ακόμη και μια αγορά μετά την προβολή του. Αυτό καταδεικνύει σαφώς τη σημασία του περιεχομένου βίντεο στον επηρεασμό της συμπεριφοράς των καταναλωτών.

Με το αυξανόμενο μερίδιο των βίντεο, το οποίο αντιπροσωπεύει πλέον το 60% του χρόνου που αφιερώνεται στο Facebook και το Instagram, οι διαφημίσεις Reels προσφέρουν στις επωνυμίες μια μοναδική ευκαιρία να προσεγγίσουν πελάτες εκεί όπου είναι πιο αφοσιωμένοι.

Η Meta δίνει έμφαση σε τρεις βασικές αρχές δημιουργικού που μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων Reels:

  1. Σκεφτείτε κάθετα: Οι διαφημίσεις μορφής 9:16 έχουν καλύτερη απόδοση.
  2. Στοιχηματίστε στον ήχο: Τα βίντεο με ήχο επιτυγχάνουν υψηλότερα επίπεδα αφοσίωσης.
  3. Διατηρήστε την ασφαλή ζώνη: Τα δημιουργικά στοιχεία στη διαφήμιση πρέπει να είναι ορατά και αποτελεσματικά στη διεπαφή Reels. Η “ασφαλής ζώνη” είναι ο χώρος στο βίντεο όπου το περιεχόμενο δεν θα επικαλύπτεται με τη διεπαφή χρήστη της εφαρμογής, όπως στοιχεία ελέγχου, γραφικά στοιχεία ή λεζάντες.
Meta Reels Drives 87% Higher Gen Z Brand Engagement

Source: Meta

Σύμφωνα με τα δεδομένα της Meta, η χρήση αυτών των δημιουργικών αρχών οδηγεί σε 34% χαμηλότερο κόστος ανά αποτέλεσμα (CPR) σε σύγκριση με τις διαφημίσεις εικόνας και έως και διπλάσια κατανομή στην τοποθέτηση Reels.

Οι εκστρατείες με βελτιστοποιημένα δημιουργικά στοιχεία κατέγραψαν διανομή 68% σε ροή, ιστορίες και τροχούς, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητά τους.

Γνωρίζετε τώρα πώς θα χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις Reels για να υποστηρίξετε την επωνυμία σας;

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων
15 λεπτά για ανάγνωση

Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων

Η πληρωμένη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας και στην αποτελεσματική αλληλεπίδραση με το κοινό-στόχο τους. Σε αντίθεση με τις οργανικές αναρτήσεις, οι πληρωμένες διαφημίσεις επιτρέπουν στις επωνυμίες να αξιοποιήσουν την τεράστια εμβέλεια των πλατφορμών κοινωνικών μέσων για να […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων
15 λεπτά για ανάγνωση

Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων

Η πληρωμένη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας και στην αποτελεσματική αλληλεπίδραση με το κοινό-στόχο τους. Σε αντίθεση με τις οργανικές αναρτήσεις, οι πληρωμένες διαφημίσεις επιτρέπουν στις επωνυμίες να αξιοποιήσουν την τεράστια εμβέλεια των πλατφορμών κοινωνικών μέσων για να […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Q5: Το αναξιοποίητο δυναμικό μάρκετινγκ της περιόδου μετά τις διακοπές
3 λεπτά για ανάγνωση

Q5: Το αναξιοποίητο δυναμικό μάρκετινγκ της περιόδου μετά τις διακοπές

Η περίοδος μεταξύ 26 Δεκεμβρίου και μέσων Ιανουαρίου, γνωστή στους κύκλους μάρκετινγκ ως Q5, αντιπροσωπεύει ένα συχνά παραμελημένο χρυσωρυχείο ευκαιριών για τις μάρκες. Ενώ πολλές επιχειρήσεις ολοκληρώνουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ μετά τη βιασύνη των διακοπών, αυτό το “κρυφό τρίμηνο” προσφέρει μοναδικά πλεονεκτήματα για όσους κατανοούν τις δυνατότητές του.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+