2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε μια εικόνα. Το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί επίσης να επωφεληθεί από αυτό. Παρόλο που το χαρακτηριστικό δοκιμάζεται επί του παρόντος μόνο σε λίγες χώρες, η κατεύθυνση της ανάπτυξης είναι σαφής - η οπτική αναζήτηση γίνεται βασικό εργαλείο στις διαδικτυακές πωλήσεις.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
Πηγή: Pinterest

Οι χρήστες του Pinterest μπορούν πλέον να αναζητούν συγκεκριμένα στοιχεία από εικόνες, όπως σακάκι, παπούτσια ή χρωματική παλέτα, και να βλέπουν άμεσα παρόμοια ή συμπληρωματικά προϊόντα.

Αυτή η διαδικασία χρησιμοποιεί γενετική τεχνητή νοημοσύνη, η οποία αναλύει εικόνες και δημιουργεί περιγραφικές φράσεις, επιτρέποντας στους χρήστες να αναγνωρίζουν καλύτερα τι τους αρέσει σε μια εικόνα και να συνεχίζουν την περιήγηση ή τις αγορές. Το Pinterest παρουσιάζει:

  • Απλή έναρξη αναζήτησης: Ένα παρατεταμένο πάτημα σε οποιοδήποτε pin ενεργοποιεί την οπτική αναζήτηση.
  • Πίνακας προσαρμογής αποτελεσμάτων: Οι χρήστες μπορούν να φιλτράρουν τα αποτελέσματα κατά στυλ, υλικό, χρώμα ή περίσταση. Για παράδειγμα, αν σε κάποιον αρέσει ένα συγκεκριμένο σακάκι, μπορεί γρήγορα να φιλτράρει για παρόμοια που είναι πιο επίσημα ή σε διαφορετικό στυλ.
  • Οπτικό στοιχείο που τονίζει: Ένα νέο εφέ “κινούμενης λάμψης” κατευθύνει την προσοχή σε περιοχές εικόνων με δυνατότητα κλικ. Αυτό μπορεί να αυξήσει τη διαδραστικότητα και το ενδιαφέρον.

Αυτές οι καινοτομίες είναι προς το παρόν διαθέσιμες μόνο για γυναικεία μόδα στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τον Καναδά. Ωστόσο, το Pinterest υποδεικνύει ότι οι λειτουργίες θα επεκταθούν τελικά σε άλλες κατηγορίες και χώρες.

Το Pinterest βελτιώνει την οπτική αναζήτηση – τι σημαίνει αυτό για το ηλεκτρονικό εμπόριο;

Η οπτική αναζήτηση συντομεύει το ταξίδι από την έμπνευση στην αγορά. Η γενιά Z και οι millennials ψωνίζουν όλο και περισσότερο με τα μάτια τους. Λαμβάνουν αποφάσεις με βάση τα γραφικά, την αισθητική και την εντύπωση. Επομένως, το Pinterest βασίζεται σε αυτό που κάνει καλύτερα: μετατρέπει την έμπνευση σε ένα συγκεκριμένο προϊόν.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Χρονολόγιο των Χαρτών Google που πηγαίνει τοπικά: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Χρονολόγιο των Χαρτών Google που πηγαίνει τοπικά: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου

Ο Μάιος έφτασε, φέρνοντας σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία Google Maps Timeline που οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να παρακολουθούν στενά. Από τις 18 Μαΐου 2025, το Χρονολόγιο των Χαρτών Google θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο αποθήκευσης και διαχείρισης του ιστορικού τοποθεσίας. Ενώ αυτές οι ενημερώσεις στοχεύουν κυρίως στην ενίσχυση της ιδιωτικής ζωής για τους […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+