
Οι χρήστες του Pinterest μπορούν πλέον να αναζητούν συγκεκριμένα στοιχεία από εικόνες, όπως σακάκι, παπούτσια ή χρωματική παλέτα, και να βλέπουν άμεσα παρόμοια ή συμπληρωματικά προϊόντα.
Αυτή η διαδικασία χρησιμοποιεί γενετική τεχνητή νοημοσύνη, η οποία αναλύει εικόνες και δημιουργεί περιγραφικές φράσεις, επιτρέποντας στους χρήστες να αναγνωρίζουν καλύτερα τι τους αρέσει σε μια εικόνα και να συνεχίζουν την περιήγηση ή τις αγορές. Το Pinterest παρουσιάζει:
- Απλή έναρξη αναζήτησης: Ένα παρατεταμένο πάτημα σε οποιοδήποτε pin ενεργοποιεί την οπτική αναζήτηση.
- Πίνακας προσαρμογής αποτελεσμάτων: Οι χρήστες μπορούν να φιλτράρουν τα αποτελέσματα κατά στυλ, υλικό, χρώμα ή περίσταση. Για παράδειγμα, αν σε κάποιον αρέσει ένα συγκεκριμένο σακάκι, μπορεί γρήγορα να φιλτράρει για παρόμοια που είναι πιο επίσημα ή σε διαφορετικό στυλ.
- Οπτικό στοιχείο που τονίζει: Ένα νέο εφέ “κινούμενης λάμψης” κατευθύνει την προσοχή σε περιοχές εικόνων με δυνατότητα κλικ. Αυτό μπορεί να αυξήσει τη διαδραστικότητα και το ενδιαφέρον.
Αυτές οι καινοτομίες είναι προς το παρόν διαθέσιμες μόνο για γυναικεία μόδα στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τον Καναδά. Ωστόσο, το Pinterest υποδεικνύει ότι οι λειτουργίες θα επεκταθούν τελικά σε άλλες κατηγορίες και χώρες.
Το Pinterest βελτιώνει την οπτική αναζήτηση – τι σημαίνει αυτό για το ηλεκτρονικό εμπόριο;
Η οπτική αναζήτηση συντομεύει το ταξίδι από την έμπνευση στην αγορά. Η γενιά Z και οι millennials ψωνίζουν όλο και περισσότερο με τα μάτια τους. Λαμβάνουν αποφάσεις με βάση τα γραφικά, την αισθητική και την εντύπωση. Επομένως, το Pinterest βασίζεται σε αυτό που κάνει καλύτερα: μετατρέπει την έμπνευση σε ένα συγκεκριμένο προϊόν.