2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε μια εικόνα. Το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί επίσης να επωφεληθεί από αυτό. Παρόλο που το χαρακτηριστικό δοκιμάζεται επί του παρόντος μόνο σε λίγες χώρες, η κατεύθυνση της ανάπτυξης είναι σαφής - η οπτική αναζήτηση γίνεται βασικό εργαλείο στις διαδικτυακές πωλήσεις.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
Πηγή: Pinterest

Οι χρήστες του Pinterest μπορούν πλέον να αναζητούν συγκεκριμένα στοιχεία από εικόνες, όπως σακάκι, παπούτσια ή χρωματική παλέτα, και να βλέπουν άμεσα παρόμοια ή συμπληρωματικά προϊόντα.

Αυτή η διαδικασία χρησιμοποιεί γενετική τεχνητή νοημοσύνη, η οποία αναλύει εικόνες και δημιουργεί περιγραφικές φράσεις, επιτρέποντας στους χρήστες να αναγνωρίζουν καλύτερα τι τους αρέσει σε μια εικόνα και να συνεχίζουν την περιήγηση ή τις αγορές. Το Pinterest παρουσιάζει:

  • Απλή έναρξη αναζήτησης: Ένα παρατεταμένο πάτημα σε οποιοδήποτε pin ενεργοποιεί την οπτική αναζήτηση.
  • Πίνακας προσαρμογής αποτελεσμάτων: Οι χρήστες μπορούν να φιλτράρουν τα αποτελέσματα κατά στυλ, υλικό, χρώμα ή περίσταση. Για παράδειγμα, αν σε κάποιον αρέσει ένα συγκεκριμένο σακάκι, μπορεί γρήγορα να φιλτράρει για παρόμοια που είναι πιο επίσημα ή σε διαφορετικό στυλ.
  • Οπτικό στοιχείο που τονίζει: Ένα νέο εφέ “κινούμενης λάμψης” κατευθύνει την προσοχή σε περιοχές εικόνων με δυνατότητα κλικ. Αυτό μπορεί να αυξήσει τη διαδραστικότητα και το ενδιαφέρον.

Αυτές οι καινοτομίες είναι προς το παρόν διαθέσιμες μόνο για γυναικεία μόδα στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τον Καναδά. Ωστόσο, το Pinterest υποδεικνύει ότι οι λειτουργίες θα επεκταθούν τελικά σε άλλες κατηγορίες και χώρες.

Το Pinterest βελτιώνει την οπτική αναζήτηση – τι σημαίνει αυτό για το ηλεκτρονικό εμπόριο;

Η οπτική αναζήτηση συντομεύει το ταξίδι από την έμπνευση στην αγορά. Η γενιά Z και οι millennials ψωνίζουν όλο και περισσότερο με τα μάτια τους. Λαμβάνουν αποφάσεις με βάση τα γραφικά, την αισθητική και την εντύπωση. Επομένως, το Pinterest βασίζεται σε αυτό που κάνει καλύτερα: μετατρέπει την έμπνευση σε ένα συγκεκριμένο προϊόν.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU