3 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest μετατρέπει τους πίνακες στον προσωπικό σας βοηθό αγορών

Το Pinterest ξεκινά μια σημαντική αναμόρφωση των πινάκων του. Αντί για απλές συλλογές εικόνων, γίνονται εργαλεία που σας βοηθούν άμεσα να ψωνίσετε και να πραγματοποιήσετε τις ιδέες σας. Οι ενημερωμένοι πίνακες με νέες καρτέλες θα αρχίσουν να κυκλοφορούν παγκοσμίως τους επόμενους μήνες, ενώ ορισμένες πειραματικές λειτουργίες περιορίζονται επί του παρόντος στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Pinterest μετατρέπει τους πίνακες στον προσωπικό σας βοηθό αγορών
Πηγή: ChatGPT

Η κύρια αλλαγή έρχεται με τη μορφή τριών νέων καρτελών που θα δείτε σε κάθε πίνακα σας.

  • Το “Make it yours” εμφανίζεται σε πίνακες μόδας και σπιτιού και προτείνει συγκεκριμένα προϊόντα που μπορείτε να αγοράσετε.
  • Το “More ideas” λειτουργεί για όλες τις άλλες κατηγορίες – από την ομορφιά μέχρι τις συνταγές και την τέχνη – και προτείνει σχετικό περιεχόμενο.
  • Στην καρτέλα “Όλες οι αποθηκεύσεις”, θα βρείτε όλες τις αναρτήσεις που έχετε αποθηκεύσει στο παρελθόν.

Μια νέα εποχή εξατομικευμένων αγορών

Η εταιρεία περιέγραψε στην επίσημη ανακοίνωσή της ένα όραμα όπου τα διοικητικά συμβούλια παύουν να είναι απλώς συλλογές και γίνονται ενεργοί βοηθοί.

«Οι πίνακες είναι καίριας σημασίας για αυτό που κάνει το Pinterest μια εμπειρία έμπνευσης για τους χρήστες μας, επομένως επενδύουμε στο να τους κάνουμε ακόμα καλύτερους», εξηγεί η Βίκυ Γκιζά, Αντιπρόεδρος Διαχείρισης Προϊόντων. «Οι σημερινές ενημερώσεις μετατρέπουν τους πίνακες σε προσωπικό βοηθό αγορών για να βοηθήσουν τους χρήστες να μετακινηθούν από το να θαυμάζουν τα στυλ ή τους χώρους των ονείρων τους στην ενεργή επίτευξή τους».

Πειραματικά χαρακτηριστικά για την αγορά των ΗΠΑ

Στις ΗΠΑ και τον Καναδά, το Pinterest δοκιμάζει το “Styled for you” – δυναμικά κολάζ που δημιουργούνται από αναρτήσεις μόδας που έχετε αποθηκεύσει. Μπορείτε να αναμίξετε και να ταιριάξετε διαφορετικά ρούχα και αξεσουάρ, να δημιουργήσετε νέα ρούχα με βάση το προσωπικό σας γούστο και να τα ψωνίσετε απευθείας.

Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι το “Boards made for you” – εξατομικευμένες συλλογές που δημιουργούνται μέσω ενός συνδυασμού συντακτικής εργασίας και τεχνολογικών προτάσεων. Αυτοί οι πίνακες φτάνουν απευθείας στη ροή και στα εισερχόμενα email σας. Περιλαμβάνουν τρέχουσες τάσεις και εβδομαδιαία έμπνευση μόδας με επιλογές αγορών.

Τι σημαίνει αυτό για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Για τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές, αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα αλλαγή. Το Pinterest μετακινείται από μια πλατφόρμα συλλογής εικόνων σε ένα μέρος όπου οι άνθρωποι ψωνίζουν ενεργά. Η ενσωμάτωση λειτουργιών αγορών απευθείας σε πίνακες σημαίνει μια συντομότερη διαδρομή από την έμπνευση στην αγορά – ακριβώς αυτό που χρειάζονται οι πωλητές.

Η χρονική στιγμή είναι αξιοσημείωτη. Όπως αναφέραμε πρόσφατα, το Pinterest έφτασε τους 578 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες το 2ο τρίμηνο του 2025, με την Ευρώπη να παρουσιάζει ιδιαίτερα ισχυρή ανάπτυξη με +34% αύξηση εσόδων από έτος σε έτος . Η πλατφόρμα στοιχηματίζει ξεκάθαρα στη μετατροπή αυτής της αυξανόμενης βάσης χρηστών σε ενεργούς αγοραστές.

Η παγκόσμια κυκλοφορία υποδηλώνει ότι το Pinterest ποντάρει πολλά σε αυτό το χαρακτηριστικό. Για την ευρωπαϊκή αγορά, θα μπορούσε να είναι μια ευκαιρία για καλύτερη σύνδεση προϊόντων με χρήστες που ήδη τα αναζητούν και τα αποθηκεύουν ενεργά.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU