
Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν έναν δημόσιο πίνακα για κοινή χρήση, να πατήσουν στο εικονίδιο “Κοινή χρήση”, να επιλέξουν ένα πρότυπο και να μοιραστούν την επισκόπηση του πίνακα ως ιστορία με μια κινούμενη απεικόνιση των επιλεγμένων στοιχείων τους. Ο δείκτης “Επιμέλεια στο Pinterest”, ο οποίος θα μπορούσε να θεωρηθεί ως υδατογράφημα, εξαφανίζεται και στοχεύει στις ιστορίες και την εκ νέου κοινοποίηση pin μέσω αυτής της μορφής. Αυτός θα μπορούσε να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μοιραστείτε τις συλλογές καρφιτσών σας και τα πράγματα που σας ενδιαφέρουν με την εφαρμογή.
Το Pinterest ελπίζει ότι αυτό θα προσελκύσει νεότερους χρήστες:
«Οι χρήστες του Pinterest βλέπουν τους πίνακές τους ως προσωπικά καταφύγια για να ονειρεύονται τον κόσμο τους και να προβάλλουν τις μοναδικές προσωπικότητες και την αισθητική τους. Για τους χρήστες της γενιάς Z, το Pinterest δεν είναι απλώς μια πλατφόρμα, αλλά χρησιμεύει ως χώρος αυτοανακάλυψης και έκφρασης, όπου διαμορφώνουν την ταυτότητά τους με τους δικούς τους όρους, απαλλαγμένοι από εξωτερικές πιέσεις. Αυτή η σύνδεση με την ενδοσκόπηση έχει τροφοδοτήσει την αύξηση του αριθμού των πλακετών που δημιουργήθηκαν από χρήστες της Gen Z από πέρυσι, ξεπερνώντας άλλες γενιές.
Με πάνω από 500 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, το Pinterest επιθυμεί να αξιοποιήσει αυτό το δημογραφικό στοιχείο για να μεγιστοποιήσει τις δυνατότητες ανάπτυξής του, κυρίως με νεότερους χρήστες.