4 λεπτά για ανάγνωση

Το SERP Conf Vienna εγκαινιάζει την πρωτοβουλία “Bring a Friend” – Αγοράστε ένα εισιτήριο, πάρτε ένα δωρεάν

Το κορυφαίο συνέδριο SEO της Βιέννης ανοίγει τις πόρτες για όσους αλλάζουν καριέρα και αναζητούν εργασία με μια άνευ προηγουμένου προσφορά. Από ΣΗΜΕΡΑ, κάθε αγορά εισιτηρίου περιλαμβάνει ένα ΔΩΡΕΑΝ PASS για κάποιον που βρίσκεται σε μετάβαση καριέρας.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το SERP Conf Vienna εγκαινιάζει την πρωτοβουλία “Bring a Friend” – Αγοράστε ένα εισιτήριο, πάρτε ένα δωρεάν
Πηγή: serpconf.com/vienna

Η κοινότητα ψηφιακού μάρκετινγκ της Βιέννης έχει μια ασυνήθιστη ευκαιρία αυτή την εβδομάδα. Το SERP Conf Vienna 2025 ανακοίνωσε μια προσφορά εισιτηρίου “αγοράστε ένα, λάβετε ένα δωρεάν” – αλλά με μια ανατροπή που το διαφοροποιεί από τις τυπικές προσφορές συνεδρίων.

Η συμφωνία, που ξεκινά αύριο, επιτρέπει στους αγοραστές εισιτηρίων να φέρουν έναν φίλο δωρεάν, στοχεύοντας συγκεκριμένα:

  • Επαγγελματίες επί του παρόντος άνεργοι
  • Άτομα που θέλουν να αποκτήσουν νέες δεξιότητες
  • Άνθρωποι έτοιμοι να αλλάξουν την επαγγελματική τους πορεία

Είναι μια κίνηση που σηματοδοτεί τη δέσμευση του συνεδρίου για προσβασιμότητα σε έναν κλάδο όπου οι τιμές των εισιτηρίων συχνά δημιουργούν εμπόδια εισόδου.

Γιατί αυτό έχει σημασία

Σε έναν κλάδο όπου τα συνέδρια μπορούν εύκολα να έχουν τετραψήφιο κόστος, αυτή η πρωτοβουλία ανοίγει πόρτες για όσους τη χρειάζονται περισσότερο – άτομα μεταξύ θέσεων εργασίας, που σκέφτονται να μεταβούν σταδιοδρομία ή θέλουν να εισέλθουν στο ψηφιακό μάρκετινγκ και το SEO.

«Δεν πρόκειται μόνο για την πλήρωση θέσεων», προτείνει η προσέγγιση. Πρόκειται για την εισαγωγή νέων προοπτικών και την υποστήριξη επαγγελματιών σε κρίσιμες συγκυρίες σταδιοδρομίας.

Τι πραγματικά συμβαίνει στις 14 Οκτωβρίου

Το SERP Conf επιστρέφει στη Βιέννη για δεύτερη χρονιά, συγκεντρώνοντας επαγγελματίες μεσαίου έως ανώτερου επιπέδου (78,3% των συμμετεχόντων) και στελέχη C-suite (18,9%) για μια ολόκληρη ημέρα επικεντρωμένη σε χρήσιμες πληροφορίες.

Η σειρά ηχείων περιλαμβάνει:

  • Judith Lewis – Συμβουλευτική DeCabbit
  • Koray Tuğberk GÜBÜR – Ολιστικό SEO & Ψηφιακό
  • Bibi ο Δημιουργός Συνδέσμων – BibiBuzz
  • Johan V. Hülsen – Διαδικτυακό μάρκετινγκ Wingmen
  • Τζιανλούκα Φιορέλι – ILoveSEO.net
  • Emilia Möller – Στρατηγικός Ανάπτυξης & Εκπαιδευτικός



Το Αντισυνεδριακό Συνέδριο

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Nikola Minkov αποκαλεί το SERP Conf «το αντίδοτο στα τυπικά συνέδρια μάρκετινγκ». Η υπόσχεση? Χωρίς ανακυκλωμένο περιεχόμενο, χωρίς πωλήσεις, μόνο συνεδρίες που μπορείτε να εφαρμόσετε αμέσως.

Οι έρευνες μετά την εκδήλωση το υποστηρίζουν – το 97.3% των συμμετεχόντων δεσμεύτηκε να επιστρέψει ή να εξετάσει το ενδεχόμενο μελλοντικής συμμετοχής. Ο Mike King από το iPullRank τόνισε τα ισχυρά επίπεδα αφοσίωσης και την ποιότητα παραγωγής σε προηγούμενες εκδηλώσεις.

Τι θα μάθετε

Η ατζέντα καλύπτει τι πραγματικά λειτουργεί αυτή τη στιγμή:

  • Τεχνικές SEO προσαρμοσμένες στις πρόσφατες αλλαγές αλγορίθμων
  • Βελτιστοποίηση PPC με αποδεδειγμένη απόδοση επένδυσης
  • Στρατηγικές μετατροπής ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Πρακτική εφαρμογή AI για μάρκετινγκ

Επιπλέον, ευκαιρίες δικτύωσης κατά τη διάρκεια διαλειμμάτων για καφέ, μεσημεριανού γεύματος και βραδινού κοκτέιλ πάρτι με καραόκε.

Οι λεπτομέριες

Ημερομηνία: Οκτώβριος 14th, 2025
Τοποθεσία: Βιέννη, Αυστρία
Μορφή: Ολοήμερη σύσκεψη

Ειδικές προσφορές:

  • Συμφωνία “Together Back to Business” (κυκλοφορεί ΣΗΜΕΡΑ)
  • Εξοικονομήστε 15% με τον κωδικό: ecommb-15
  • Διατίθενται ομαδικές εκπτώσεις και προγράμματα πληρωμής
Save 15% with code: ecommb-15

Από τη Σόφια στη Βιέννη

Το SERP Conf ξεκίνησε στη Σόφια της Βουλγαρίας και έχει εξελιχθεί σε ένα σεβαστό περιφερειακό γεγονός σε όλη την Ανατολική Ευρώπη. Στην περσινή έκδοση της Βιέννης συμμετείχαν οι Aleyda Solis, Mark Williams-Cook, Bastian Grimm και Cyrus Shepard.

Η φετινή πρωτοβουλία «Together Back to Business» υποδηλώνει ότι οι διοργανωτές κατανοούν ότι τα καλύτερα συνέδρια δεν έχουν να κάνουν μόνο με το ποιος είναι στη σκηνή – αλλά και με το ποιος είναι στην αίθουσα.

Για τους επαγγελματίες που πλοηγούνται σε μεταβάσεις σταδιοδρομίας ή θέλουν να εισέλθουν στο ψηφιακό μάρκετινγκ, η αυριανή συμφωνία εισιτηρίων θα μπορούσε να είναι το άνοιγμα που περίμεναν.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Η Google γνωρίζει την εταιρεία σας καλύτερα από εσάς – να γιατί αυτό έχει σημασία
7 λεπτά για ανάγνωση

Η Google γνωρίζει την εταιρεία σας καλύτερα από εσάς – να γιατί αυτό έχει σημασία

Φανταστείτε την Google να γνωρίζει την εταιρεία σας καλύτερα από τους δικούς σας υπαλλήλους. Γνωρίζει ποιος το ίδρυσε, πού εδρεύει, τι πουλάει και πώς συνδέεται με άλλες μάρκες. Αυτό δεν είναι επιστημονική φαντασία – είναι η πραγματικότητα των οντοτήτων της επωνυμίας. Και αν η εταιρεία σας δεν είναι ακόμη μέρος αυτού του συστήματος, χάνετε το […]

Florin Girtan Florin Girtan
Digital Marketing Strategist, Upswing
Η μεγαλύτερη εκδήλωση SEO του Μπράιτον επιστρέφει: Ο Mike King θα αποκαλύψει το “The AI Search Playbook”
3 λεπτά για ανάγνωση

Η μεγαλύτερη εκδήλωση SEO του Μπράιτον επιστρέφει: Ο Mike King θα αποκαλύψει το “The AI Search Playbook”

Το κορυφαίο συνέδριο μάρκετινγκ αναζήτησης στον κόσμο επιστρέφει με μια κεντρική ομιλία εστιασμένη στην τεχνητή νοημοσύνη και δωρεάν πρόσβαση στο MeasureFest. Οι αναγνώστες του Ecommerce Bridge έχουν έκπτωση 15%.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το μέλλον του SEO και της δημιουργίας συνδέσμων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
8 λεπτά για ανάγνωση

Το μέλλον του SEO και της δημιουργίας συνδέσμων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Η φράση “το SEO είναι νεκρό” επανεμφανίζεται στον κλάδο ξανά και ξανά, συνήθως κάθε φορά που εμφανίζεται μια πρωτοποριακή τεχνολογία. Αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική: το SEO δεν πεθαίνει – εξελίσσεται. Τα τελευταία δύο χρόνια, η τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει ο καταλύτης αυτού του μετασχηματισμού, αναδιαμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αναζητούν […]

Malgorzata Poreba Malgorzata Poreba
Content Creator, WhitePress®