
Η κοινότητα ψηφιακού μάρκετινγκ της Βιέννης έχει μια ασυνήθιστη ευκαιρία αυτή την εβδομάδα. Το SERP Conf Vienna 2025 ανακοίνωσε μια προσφορά εισιτηρίου “αγοράστε ένα, λάβετε ένα δωρεάν” – αλλά με μια ανατροπή που το διαφοροποιεί από τις τυπικές προσφορές συνεδρίων.
Η συμφωνία, που ξεκινά αύριο, επιτρέπει στους αγοραστές εισιτηρίων να φέρουν έναν φίλο δωρεάν, στοχεύοντας συγκεκριμένα:
- Επαγγελματίες επί του παρόντος άνεργοι
- Άτομα που θέλουν να αποκτήσουν νέες δεξιότητες
- Άνθρωποι έτοιμοι να αλλάξουν την επαγγελματική τους πορεία
Είναι μια κίνηση που σηματοδοτεί τη δέσμευση του συνεδρίου για προσβασιμότητα σε έναν κλάδο όπου οι τιμές των εισιτηρίων συχνά δημιουργούν εμπόδια εισόδου.
Γιατί αυτό έχει σημασία
Σε έναν κλάδο όπου τα συνέδρια μπορούν εύκολα να έχουν τετραψήφιο κόστος, αυτή η πρωτοβουλία ανοίγει πόρτες για όσους τη χρειάζονται περισσότερο – άτομα μεταξύ θέσεων εργασίας, που σκέφτονται να μεταβούν σταδιοδρομία ή θέλουν να εισέλθουν στο ψηφιακό μάρκετινγκ και το SEO.
«Δεν πρόκειται μόνο για την πλήρωση θέσεων», προτείνει η προσέγγιση. Πρόκειται για την εισαγωγή νέων προοπτικών και την υποστήριξη επαγγελματιών σε κρίσιμες συγκυρίες σταδιοδρομίας.
Τι πραγματικά συμβαίνει στις 14 Οκτωβρίου
Το SERP Conf επιστρέφει στη Βιέννη για δεύτερη χρονιά, συγκεντρώνοντας επαγγελματίες μεσαίου έως ανώτερου επιπέδου (78,3% των συμμετεχόντων) και στελέχη C-suite (18,9%) για μια ολόκληρη ημέρα επικεντρωμένη σε χρήσιμες πληροφορίες.
Η σειρά ηχείων περιλαμβάνει:
- Judith Lewis – Συμβουλευτική DeCabbit
- Koray Tuğberk GÜBÜR – Ολιστικό SEO & Ψηφιακό
- Bibi ο Δημιουργός Συνδέσμων – BibiBuzz
- Johan V. Hülsen – Διαδικτυακό μάρκετινγκ Wingmen
- Τζιανλούκα Φιορέλι – ILoveSEO.net
- Emilia Möller – Στρατηγικός Ανάπτυξης & Εκπαιδευτικός
Το Αντισυνεδριακό Συνέδριο
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Nikola Minkov αποκαλεί το SERP Conf «το αντίδοτο στα τυπικά συνέδρια μάρκετινγκ». Η υπόσχεση? Χωρίς ανακυκλωμένο περιεχόμενο, χωρίς πωλήσεις, μόνο συνεδρίες που μπορείτε να εφαρμόσετε αμέσως.
Οι έρευνες μετά την εκδήλωση το υποστηρίζουν – το 97.3% των συμμετεχόντων δεσμεύτηκε να επιστρέψει ή να εξετάσει το ενδεχόμενο μελλοντικής συμμετοχής. Ο Mike King από το iPullRank τόνισε τα ισχυρά επίπεδα αφοσίωσης και την ποιότητα παραγωγής σε προηγούμενες εκδηλώσεις.
Τι θα μάθετε
Η ατζέντα καλύπτει τι πραγματικά λειτουργεί αυτή τη στιγμή:
- Τεχνικές SEO προσαρμοσμένες στις πρόσφατες αλλαγές αλγορίθμων
- Βελτιστοποίηση PPC με αποδεδειγμένη απόδοση επένδυσης
- Στρατηγικές μετατροπής ηλεκτρονικού εμπορίου
- Πρακτική εφαρμογή AI για μάρκετινγκ
Επιπλέον, ευκαιρίες δικτύωσης κατά τη διάρκεια διαλειμμάτων για καφέ, μεσημεριανού γεύματος και βραδινού κοκτέιλ πάρτι με καραόκε.
Οι λεπτομέριες
Ημερομηνία: Οκτώβριος 14th, 2025
Τοποθεσία: Βιέννη, Αυστρία
Μορφή: Ολοήμερη σύσκεψη
Ειδικές προσφορές:
- Συμφωνία “Together Back to Business” (κυκλοφορεί ΣΗΜΕΡΑ)
- Εξοικονομήστε 15% με τον κωδικό: ecommb-15
- Διατίθενται ομαδικές εκπτώσεις και προγράμματα πληρωμής
Από τη Σόφια στη Βιέννη
Το SERP Conf ξεκίνησε στη Σόφια της Βουλγαρίας και έχει εξελιχθεί σε ένα σεβαστό περιφερειακό γεγονός σε όλη την Ανατολική Ευρώπη. Στην περσινή έκδοση της Βιέννης συμμετείχαν οι Aleyda Solis, Mark Williams-Cook, Bastian Grimm και Cyrus Shepard.
Η φετινή πρωτοβουλία «Together Back to Business» υποδηλώνει ότι οι διοργανωτές κατανοούν ότι τα καλύτερα συνέδρια δεν έχουν να κάνουν μόνο με το ποιος είναι στη σκηνή – αλλά και με το ποιος είναι στην αίθουσα.
Για τους επαγγελματίες που πλοηγούνται σε μεταβάσεις σταδιοδρομίας ή θέλουν να εισέλθουν στο ψηφιακό μάρκετινγκ, η αυριανή συμφωνία εισιτηρίων θα μπορούσε να είναι το άνοιγμα που περίμεναν.