
Η συνομιλία ως ο νέος διαφημιστικός χώρος
Η πλατφόρμα παρουσίασε αποτελέσματα έρευνας στην Εβδομάδα Διαφήμισης που χαρτογράφησε τη στάση των χρηστών απέναντι στις διαφημίσεις στις συνομιλίες. Το 86% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ είναι ανοιχτοί στη λήψη μηνυμάτων από επωνυμίες σε εφαρμογές όπως το Snapchat ή το Messenger.
Μια μελέτη της Kantar επιβεβαίωσε ότι το 85% των Snapchatters θεωρούν αυτή τη μορφή σχετική και ταιριάζει φυσικά στις συνήθειες της πλατφόρμας τους. Στο Snapchat, το 71% των χρηστών έχουν δημιουργήσει τον δικό τους τρόπο επικοινωνίας με φίλους, καθιστώντας την πλατφόρμα έναν πιο προσωπικό χώρο από την κλασική ροή ειδήσεων.
Οι πρώτες καμπάνιες απέφεραν ισχυρά αποτελέσματα
Ο Calvin Harris ήταν ο πρώτος καλλιτέχνης που δοκίμασε τα Sponsored Snaps για το κομμάτι του Blessings. Η καμπάνια με το μήνυμα «Ο Calvin Harris πληκτρολογεί…» έφτασε τους 11.8 εκατομμύρια χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο και αύξησε τις ροές Spotify κατά 58%.

Source: Snapchat
Η Wendy’s πέτυχε 52 εκατομμύρια εμφανίσεις σε μία ημέρα και κατέγραψε αύξηση 54% στους οργανικούς ακόλουθους. Η μάρκα βασίστηκε στο χιούμορ και σε ένα στυλ επικοινωνίας που οι χρήστες αναγνωρίζουν από μηνύματα με φίλους.
Τι λειτουργεί στη διαφήμιση συνομιλίας
Έρευνα που διεξήχθη με το MAGNA Media Trials έδειξε ότι οι χρήστες αναμένουν πρακτική αξία από τις επωνυμίες στη συνομιλία πάνω από όλα. Οι εκπτώσεις, οι εξατομικευμένες προτάσεις και οι έγκαιρες ενημερώσεις λειτουργούν καλύτερα. Το διασκεδαστικό περιεχόμενο μπορεί να μετατρέψει μια τακτική αλληλεπίδραση σε μια στιγμή που οι άνθρωποι πραγματικά θυμούνται.
Οι μετρήσεις επιβεβαίωσαν την αποτελεσματικότητα της μορφής. Όταν ανοίγουμε πλήρως ένα Sponsored Snap, βλέπουμε:
- 2,3 φορές μεγαλύτερη αύξηση στην αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας χωρίς βοήθεια
- 1,4 φορές μεγαλύτερη αύξηση στην αναγνωρισιμότητα των διαφημίσεων
- 1,8 φορές μεγαλύτερη αύξηση στην πρόθεση αγοράς
Όλες οι τιμές συγκρίνονται με άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Γιατί το Snapchat στοιχηματίζει στη συνομιλία
Η πλατφόρμα διαφοροποιείται από τους ανταγωνιστές στοιχηματίζοντας στην οικειότητα των συνομιλιών αντί για ατελείωτη κύλιση περιεχομένου. Το Snapchat θεωρεί τη συνομιλία τον ισχυρότερο παράγοντα διαφοροποίησης έναντι άλλων κοινωνικών δικτύων.
Τα Sponsored Snaps εμφανίζονται μεταξύ των συνομιλιών, αλλά δεν διαταράσσουν το απόρρητο των υπαρχουσών συνομιλιών. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν αν θα ανοίξουν τη διαφήμιση ή θα την παραλείψουν.
Η μορφή είναι διαθέσιμη σε επωνυμίες από αυτήν την εβδομάδα. Το Snapchat παρουσίασε επίσης ένα νέο Measurement Playbook για να βοηθήσει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να μετρήσουν την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας στο περιβάλλον συνομιλίας.