3 λεπτά για ανάγνωση

Το Snapchat φέρνει διαφημίσεις στη ροή συνομιλίας. Οι επωνυμίες βλέπουν 2,3x αύξηση αναγνωρισιμότητας

Το Snapchat λανσάρει τα Sponsored Snaps - μια μορφή διαφήμισης που εμφανίζεται σε ιδιωτικές συνομιλίες μεταξύ φίλων. Τα αρχικά αποτελέσματα δείχνουν ότι όταν οι χρήστες ανοίγουν την πλήρη διαφήμιση, η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας αυξάνεται 2,3 φορές περισσότερο από ό,τι σε άλλα κοινωνικά δίκτυα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Snapchat φέρνει διαφημίσεις στη ροή συνομιλίας. Οι επωνυμίες βλέπουν 2,3x αύξηση αναγνωρισιμότητας
Πηγή: ChatGPT

Η συνομιλία ως ο νέος διαφημιστικός χώρος

Η πλατφόρμα παρουσίασε αποτελέσματα έρευνας στην Εβδομάδα Διαφήμισης που χαρτογράφησε τη στάση των χρηστών απέναντι στις διαφημίσεις στις συνομιλίες. Το 86% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ είναι ανοιχτοί στη λήψη μηνυμάτων από επωνυμίες σε εφαρμογές όπως το Snapchat ή το Messenger.

Μια μελέτη της Kantar επιβεβαίωσε ότι το 85% των Snapchatters θεωρούν αυτή τη μορφή σχετική και ταιριάζει φυσικά στις συνήθειες της πλατφόρμας τους. Στο Snapchat, το 71% των χρηστών έχουν δημιουργήσει τον δικό τους τρόπο επικοινωνίας με φίλους, καθιστώντας την πλατφόρμα έναν πιο προσωπικό χώρο από την κλασική ροή ειδήσεων.

Οι πρώτες καμπάνιες απέφεραν ισχυρά αποτελέσματα

Ο Calvin Harris ήταν ο πρώτος καλλιτέχνης που δοκίμασε τα Sponsored Snaps για το κομμάτι του Blessings. Η καμπάνια με το μήνυμα «Ο Calvin Harris πληκτρολογεί…» έφτασε τους 11.8 εκατομμύρια χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο και αύξησε τις ροές Spotify κατά 58%.

Calvin Harris Sponsored Snaps campaign results showing 11.8M reach and 58% lift in Spotify streams on Snapchat's yellow branded background

Source: Snapchat

Η Wendy’s πέτυχε 52 εκατομμύρια εμφανίσεις σε μία ημέρα και κατέγραψε αύξηση 54% στους οργανικούς ακόλουθους. Η μάρκα βασίστηκε στο χιούμορ και σε ένα στυλ επικοινωνίας που οι χρήστες αναγνωρίζουν από μηνύματα με φίλους.

Τι λειτουργεί στη διαφήμιση συνομιλίας

Έρευνα που διεξήχθη με το MAGNA Media Trials έδειξε ότι οι χρήστες αναμένουν πρακτική αξία από τις επωνυμίες στη συνομιλία πάνω από όλα. Οι εκπτώσεις, οι εξατομικευμένες προτάσεις και οι έγκαιρες ενημερώσεις λειτουργούν καλύτερα. Το διασκεδαστικό περιεχόμενο μπορεί να μετατρέψει μια τακτική αλληλεπίδραση σε μια στιγμή που οι άνθρωποι πραγματικά θυμούνται.

Οι μετρήσεις επιβεβαίωσαν την αποτελεσματικότητα της μορφής. Όταν ανοίγουμε πλήρως ένα Sponsored Snap, βλέπουμε:

  • 2,3 φορές μεγαλύτερη αύξηση στην αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας χωρίς βοήθεια
  • 1,4 φορές μεγαλύτερη αύξηση στην αναγνωρισιμότητα των διαφημίσεων
  • 1,8 φορές μεγαλύτερη αύξηση στην πρόθεση αγοράς

Όλες οι τιμές συγκρίνονται με άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Γιατί το Snapchat στοιχηματίζει στη συνομιλία

Η πλατφόρμα διαφοροποιείται από τους ανταγωνιστές στοιχηματίζοντας στην οικειότητα των συνομιλιών αντί για ατελείωτη κύλιση περιεχομένου. Το Snapchat θεωρεί τη συνομιλία τον ισχυρότερο παράγοντα διαφοροποίησης έναντι άλλων κοινωνικών δικτύων.

Τα Sponsored Snaps εμφανίζονται μεταξύ των συνομιλιών, αλλά δεν διαταράσσουν το απόρρητο των υπαρχουσών συνομιλιών. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν αν θα ανοίξουν τη διαφήμιση ή θα την παραλείψουν.

Η μορφή είναι διαθέσιμη σε επωνυμίες από αυτήν την εβδομάδα. Το Snapchat παρουσίασε επίσης ένα νέο Measurement Playbook για να βοηθήσει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να μετρήσουν την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας στο περιβάλλον συνομιλίας.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU