
Η ευρωπαϊκή βάση χρηστών του TikTok έχει φτάσει τα 150.5 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες. Σε σύγκριση με την τελευταία έκθεση, αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 8 εκατομμυρίων, παρουσιάζοντας σταθερό ρυθμό ανάπτυξης περίπου 1,3 εκατομμυρίων νέων χρηστών ανά μήνα. Το TikTok συνεχίζει να προσελκύει περισσότερους χρήστες. Αυτό ανοίγει νέες ευκαιρίες για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου που επιθυμούν να αναπτυχθούν σε αυτήν την πλατφόρμα, ειδικά σε βασικές χώρες. Οι σημαντικότερες αγορές περιλαμβάνουν τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία, όπου το TikTok έχει περισσότερους από 20 εκατομμύρια χρήστες σε κάθε χώρα.
Το TikTok αντιμετωπίζει την εποπτεία περιεχομένου και την ασφάλεια επωνυμίας
Το TikTok επέκτεινε την ομάδα εποπτείας περιεχομένου του στην ΕΕ σε 6.354 υπαλλήλους. Αυτό είναι ιδιαίτερα επωφελές για επωνυμίες που θέλουν να προστατεύσουν τη φήμη τους στην πλατφόρμα.
Η πλατφόρμα επικεντρώνεται στην αφαίρεση ακατάλληλου ή επιβλαβούς περιεχομένου και έχει αφαιρέσει 22,2 εκατομμύρια αναρτήσεις μέχρι τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους.
Περιεχόμενο ακατάλληλο για ανηλίκους βρέθηκε στην κορυφή της λίστας κατάργησης. Ακολούθησαν κατηγορίες όπως περιορισμένα αγαθά και εμπορικές δραστηριότητες και αναρτήσεις που επηρεάζουν αρνητικά την ψυχική υγεία. Για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, ειδικά εκείνες σε ρυθμιζόμενες βιομηχανίες, αυτή η προληπτική προσέγγιση στη μετριοπάθεια είναι επωφελής.
Οι καταργήσεις περιεχομένου μειώνονται
Το TikTok δείχνει μια πτωτική τάση στις αφαιρέσεις περιεχομένου. Ο μέσος μηνιαίος αριθμός αφαιρέσεων μειώθηκε από 4,3 εκατομμύρια σε 3,7 εκατομμύρια. Αυτή η μείωση μπορεί να οφείλεται στην αυξημένη χρήση της πλατφόρμας κατά τη διάρκεια των διακοπών, η οποία θα μπορούσε να έχει επηρεάσει προηγούμενα στοιχεία. Η μείωση μπορεί επίσης να υποδεικνύει ακριβέστερη στόχευση περιεχομένου και βελτιωμένα αυτοματοποιημένα φίλτρα. Αυτά είναι καλά νέα για τις επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου που επικεντρώνονται στη συνεχή προβολή και αφοσίωση, καθώς υποδηλώνουν ένα πιο σταθερό περιβάλλον περιεχομένου και δυνητικά λιγότερες διαταραχές τοποθέτησης διαφημίσεων.

Source: TikTok
Η αναφορά παράνομου περιεχομένου αποτελεί προτεραιότητα για την πλατφόρμα. Οι κατηγορίες που αναφέρονται περισσότερο περιλαμβάνουν ρητορική μίσους, παραβιάσεις απορρήτου και παράνομη κοινή χρήση προσωπικών φωτογραφιών χωρίς συγκατάθεση. Σε απάντηση σε αυτές τις περιπτώσεις, το TikTok μπλόκαρε περισσότερους από 5.3 εκατομμύρια λογαριασμούς κατά την αναφερόμενη περίοδο.
Από αμφιλεγόμενο έως γυαλισμένο TikTok
Το TikTok έχει αναμφίβολα εκτεταμένη εμβέλεια, την οποία μπορούν να εκτιμήσουν οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου με διεθνείς φιλοδοξίες. Μόνο στην Ευρώπη, έχει 150,5 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες.
Το TikTok κάνει τα πάντα για να διατηρήσει την εύνοια των χρηστών και να προσελκύσει επιχειρήσεις που θέλουν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του Κοινωνικού Εμπορίου . Η συνεχής αύξηση των χρηστών και η ενισχυμένη εποπτεία περιεχομένου υποδηλώνουν ότι η πλατφόρμα προσπαθεί να δημιουργήσει ένα αξιόπιστο περιβάλλον που θα υποστήριζε τις δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτά τα βήματα μπορεί επίσης να αντικατοπτρίζουν την προσπάθεια του TikTok να πείσει τις επιχειρήσεις ότι η επένδυση στην πλατφόρμα αξίζει τον κόπο και ότι είναι ένα ασφαλές μέρος για αλληλεπίδραση με τους πελάτες.
Ενώ το TikTok αυξάνει εμφανώς τις προσπάθειές του να προσελκύσει επιχειρήσεις και να βελτιώσει τον έλεγχο περιεχομένου, δεν είναι σαφές εάν αυτό αντιπροσωπεύει μια πραγματική δέσμευση ή μια στρατηγική για την άμβλυνση των ανησυχιών για την ασφάλεια και τη διαφάνεια.
Παρόλο που η δημοτικότητα της πλατφόρμας αυξάνεται, η αύξηση των χρηστών δεν σημαίνει αυτόματα ότι διαχειρίζεται αποτελεσματικά την ασφάλεια του περιεχομένου – ειδικά όταν εξακολουθούν να υπάρχουν ζητήματα όπως η κοινή χρήση ευαίσθητου περιεχομένου χωρίς συγκατάθεση.
Επιπλέον, ενώ η αύξηση των συντονιστών της ΕΕ μπορεί να φαίνεται εντυπωσιακή, παραμένει το ερώτημα εάν αυτή η αύξηση του προσωπικού είναι επαρκής για να χειριστεί τη συνεχώς αυξανόμενη βάση χρηστών και τον όγκο περιεχομένου. Το TikTok μπορεί να παρουσιάσει δημόσια τις προσπάθειές του για ασφάλεια, αλλά παραμένει αβέβαιο σε ποιο βαθμό αυτές οι αλλαγές θα αντικατοπτρίζουν την πραγματική ασφάλεια τόσο για τους χρήστες όσο και για τις μάρκες.