4 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok επεκτείνει τη βάση χρηστών και την εποπτεία περιεχομένου στην Ευρώπη

Το TikTok δημοσίευσε πρόσφατα δεδομένα σχετικά με την απόδοσή του στην Ευρώπη. Η έκθεση μοιράζεται όχι μόνο την αύξηση των χρηστών, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο η πλατφόρμα διατηρεί τη συμμόρφωση με τον νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA). Η έκθεση καλύπτει την περίοδο από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2024 και παρέχει μια λεπτομερή ματιά στον τρόπο με τον οποίο το TikTok ανταποκρίνεται στην ανάπτυξη των χρηστών και ενισχύει την ασφάλεια της πλατφόρμας μέσω της εποπτείας περιεχομένου. Για το ηλεκτρονικό εμπόριο, αυτό σημαίνει όχι μόνο νέες ευκαιρίες προσέγγισης του ευρωπαϊκού κοινού, αλλά και ένα πιο ασφαλές και αξιόπιστο περιβάλλον για την ανάπτυξη επωνυμίας στο TikTok.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το TikTok επεκτείνει τη βάση χρηστών και την εποπτεία περιεχομένου στην Ευρώπη
Πηγή: Depositphotos

Η ευρωπαϊκή βάση χρηστών του TikTok έχει φτάσει τα 150.5 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες. Σε σύγκριση με την τελευταία έκθεση, αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 8 εκατομμυρίων, παρουσιάζοντας σταθερό ρυθμό ανάπτυξης περίπου 1,3 εκατομμυρίων νέων χρηστών ανά μήνα. Το TikTok συνεχίζει να προσελκύει περισσότερους χρήστες. Αυτό ανοίγει νέες ευκαιρίες για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου που επιθυμούν να αναπτυχθούν σε αυτήν την πλατφόρμα, ειδικά σε βασικές χώρες. Οι σημαντικότερες αγορές περιλαμβάνουν τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία, όπου το TikTok έχει περισσότερους από 20 εκατομμύρια χρήστες σε κάθε χώρα.

Το TikTok αντιμετωπίζει την εποπτεία περιεχομένου και την ασφάλεια επωνυμίας

Το TikTok επέκτεινε την ομάδα εποπτείας περιεχομένου του στην ΕΕ σε 6.354 υπαλλήλους. Αυτό είναι ιδιαίτερα επωφελές για επωνυμίες που θέλουν να προστατεύσουν τη φήμη τους στην πλατφόρμα.

Η πλατφόρμα επικεντρώνεται στην αφαίρεση ακατάλληλου ή επιβλαβούς περιεχομένου και έχει αφαιρέσει 22,2 εκατομμύρια αναρτήσεις μέχρι τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους.

Περιεχόμενο ακατάλληλο για ανηλίκους βρέθηκε στην κορυφή της λίστας κατάργησης. Ακολούθησαν κατηγορίες όπως περιορισμένα αγαθά και εμπορικές δραστηριότητες και αναρτήσεις που επηρεάζουν αρνητικά την ψυχική υγεία. Για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, ειδικά εκείνες σε ρυθμιζόμενες βιομηχανίες, αυτή η προληπτική προσέγγιση στη μετριοπάθεια είναι επωφελής.

Οι καταργήσεις περιεχομένου μειώνονται

Το TikTok δείχνει μια πτωτική τάση στις αφαιρέσεις περιεχομένου. Ο μέσος μηνιαίος αριθμός αφαιρέσεων μειώθηκε από 4,3 εκατομμύρια σε 3,7 εκατομμύρια. Αυτή η μείωση μπορεί να οφείλεται στην αυξημένη χρήση της πλατφόρμας κατά τη διάρκεια των διακοπών, η οποία θα μπορούσε να έχει επηρεάσει προηγούμενα στοιχεία. Η μείωση μπορεί επίσης να υποδεικνύει ακριβέστερη στόχευση περιεχομένου και βελτιωμένα αυτοματοποιημένα φίλτρα. Αυτά είναι καλά νέα για τις επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου που επικεντρώνονται στη συνεχή προβολή και αφοσίωση, καθώς υποδηλώνουν ένα πιο σταθερό περιβάλλον περιεχομένου και δυνητικά λιγότερες διαταραχές τοποθέτησης διαφημίσεων.

TikTok's European user base has reached 150.5 million monthly active users.

Source: TikTok

Η αναφορά παράνομου περιεχομένου αποτελεί προτεραιότητα για την πλατφόρμα. Οι κατηγορίες που αναφέρονται περισσότερο περιλαμβάνουν ρητορική μίσους, παραβιάσεις απορρήτου και παράνομη κοινή χρήση προσωπικών φωτογραφιών χωρίς συγκατάθεση. Σε απάντηση σε αυτές τις περιπτώσεις, το TikTok μπλόκαρε περισσότερους από 5.3 εκατομμύρια λογαριασμούς κατά την αναφερόμενη περίοδο.

Από αμφιλεγόμενο έως γυαλισμένο TikTok

Το TikTok έχει αναμφίβολα εκτεταμένη εμβέλεια, την οποία μπορούν να εκτιμήσουν οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου με διεθνείς φιλοδοξίες. Μόνο στην Ευρώπη, έχει 150,5 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες.

Το TikTok κάνει τα πάντα για να διατηρήσει την εύνοια των χρηστών και να προσελκύσει επιχειρήσεις που θέλουν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του Κοινωνικού Εμπορίου . Η συνεχής αύξηση των χρηστών και η ενισχυμένη εποπτεία περιεχομένου υποδηλώνουν ότι η πλατφόρμα προσπαθεί να δημιουργήσει ένα αξιόπιστο περιβάλλον που θα υποστήριζε τις δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτά τα βήματα μπορεί επίσης να αντικατοπτρίζουν την προσπάθεια του TikTok να πείσει τις επιχειρήσεις ότι η επένδυση στην πλατφόρμα αξίζει τον κόπο και ότι είναι ένα ασφαλές μέρος για αλληλεπίδραση με τους πελάτες.

Ενώ το TikTok αυξάνει εμφανώς τις προσπάθειές του να προσελκύσει επιχειρήσεις και να βελτιώσει τον έλεγχο περιεχομένου, δεν είναι σαφές εάν αυτό αντιπροσωπεύει μια πραγματική δέσμευση ή μια στρατηγική για την άμβλυνση των ανησυχιών για την ασφάλεια και τη διαφάνεια.

Παρόλο που η δημοτικότητα της πλατφόρμας αυξάνεται, η αύξηση των χρηστών δεν σημαίνει αυτόματα ότι διαχειρίζεται αποτελεσματικά την ασφάλεια του περιεχομένου – ειδικά όταν εξακολουθούν να υπάρχουν ζητήματα όπως η κοινή χρήση ευαίσθητου περιεχομένου χωρίς συγκατάθεση.

Επιπλέον, ενώ η αύξηση των συντονιστών της ΕΕ μπορεί να φαίνεται εντυπωσιακή, παραμένει το ερώτημα εάν αυτή η αύξηση του προσωπικού είναι επαρκής για να χειριστεί τη συνεχώς αυξανόμενη βάση χρηστών και τον όγκο περιεχομένου. Το TikTok μπορεί να παρουσιάσει δημόσια τις προσπάθειές του για ασφάλεια, αλλά παραμένει αβέβαιο σε ποιο βαθμό αυτές οι αλλαγές θα αντικατοπτρίζουν την πραγματική ασφάλεια τόσο για τους χρήστες όσο και για τις μάρκες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+