2 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok συνεχίζει τη σταθερή αύξηση των χρηστών στην αγορά της ΕΕ

Η επέκταση του TikTok συνεχίζεται με σταθερό ρυθμό στην ΕΕ, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, διαψεύδοντας τις φήμες για στασιμότητα της ανάπτυξης. Αυτό έρχεται παρά την αναφερόμενη χρήση χρηματικών κινήτρων από την πλατφόρμα για την προσέλκυση νέων δημιουργών περιεχομένου, μια κίνηση που είχε προκαλέσει εικασίες σχετικά με πιθανούς αγώνες στην απόκτηση χρηστών.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το TikTok συνεχίζει τη σταθερή αύξηση των χρηστών στην αγορά της ΕΕ
Πηγή: Depositphotos

Ο νόμος της ΕΕ για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA) αναφέρει ότι κάθε μεγάλος διαδικτυακός ιστότοπος πρέπει να μοιράζεται πόσους ενεργούς χρήστες έχει στην Ευρώπη δύο φορές το χρόνο. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να γνωρίζουν πόσο μακριά εξακολουθούν να φτάνουν. Η πιο πρόσφατη αναφορά του TikTok σχετικά με τους μέσους μηνιαίους ενεργούς χρήστες για τους μήνες Φεβρουάριο έως Ιούλιο του τρέχοντος έτους κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα.

Οι αριθμοί δείχνουν ότι κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το TikTok εξυπηρέτησε 150 εκατομμύρια χρήστες της ΕΕ που ήταν συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο κάθε μήνα. Αυτό είναι περισσότερο από τα 134 εκατομμύρια που αναφέρθηκαν τον Αύγουστο του περασμένου έτους και τα 142 εκατομμύρια που αναφέρθηκαν τον Φεβρουάριο. Αυτό δείχνει ότι η αγορά της ΕΕ αναπτύσσεται σταθερά.

Η ανάπτυξη της εφαρμογής μπορεί να μην είναι τόσο γρήγορη όσο ήταν, αλλά επιπλέον 8 εκατομμύρια άνθρωποι εξακολουθούν να είναι αρκετά καλοί, ειδικά όταν τη συγκρίνετε με άλλες μεγάλες πλατφόρμες στην Ευρώπη. Το Snapchat, το Facebook και το X (πρώην Twitter) έχουν φτάσει σε ένα οροπέδιο. Στην πραγματικότητα, το X χάνει τακτικούς χρήστες στην ΕΕ.

Τους τελευταίους μήνες, η Ευρώπη έχει γίνει πιο σημαντική για το TikTok. Αυτό οφείλεται κυρίως στο επερχόμενο νομοσχέδιο sell-off στις ΗΠΑ. Μάχεται το νομοσχέδιο στο δικαστήριο, αλλά αν περάσει, θα μπορούσε να σημαίνει είτε πώληση σε αμερικανική εταιρεία είτε πλήρη απαγόρευση στις ΗΠΑ από τις αρχές του επόμενου έτους.

Το κοινωνικό δίκτυο TikTok σχεδιάζει να ξεκινήσει νέα έργα στην περιοχή της ΕΕ, όπως μια μεγάλη ώθηση για αγορές σε ροή και περισσότερες ανταμοιβές για τους συγγραφείς.

Το TikTok λέγεται ότι έχει ένα δισεκατομμύριο καθημερινούς χρήστες σε όλο τον κόσμο, αλλά οι χρήστες του είναι διασκορπισμένοι με διαφορετικούς τρόπους από αυτούς άλλων εφαρμογών. Προς το παρόν, οι μεγαλύτεροι πελάτες του TikTok είναι:

  • 170 εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ
  • 150 εκατομμύρια χρήστες στην Ευρώπη
  • 130 εκατομμύρια χρήστες στην Ινδονησία
  • Βραζιλία: 100 εκατομμύρια χρήστες
  • Στο Μεξικό, 77 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν
  • Στο Βιετνάμ, 70 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν

Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες του TikTok βρίσκονται σε αυτούς τους έξι τομείς, οι οποίοι είναι επίσης σημαντικά μέρη για να συνεχίσει η εφαρμογή να αναπτύσσεται και να βελτιώνεται.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+