2 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok συνεχίζει τη σταθερή αύξηση των χρηστών στην αγορά της ΕΕ

Η επέκταση του TikTok συνεχίζεται με σταθερό ρυθμό στην ΕΕ, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, διαψεύδοντας τις φήμες για στασιμότητα της ανάπτυξης. Αυτό έρχεται παρά την αναφερόμενη χρήση χρηματικών κινήτρων από την πλατφόρμα για την προσέλκυση νέων δημιουργών περιεχομένου, μια κίνηση που είχε προκαλέσει εικασίες σχετικά με πιθανούς αγώνες στην απόκτηση χρηστών.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το TikTok συνεχίζει τη σταθερή αύξηση των χρηστών στην αγορά της ΕΕ
Πηγή: Depositphotos

Ο νόμος της ΕΕ για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA) αναφέρει ότι κάθε μεγάλος διαδικτυακός ιστότοπος πρέπει να μοιράζεται πόσους ενεργούς χρήστες έχει στην Ευρώπη δύο φορές το χρόνο. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να γνωρίζουν πόσο μακριά εξακολουθούν να φτάνουν. Η πιο πρόσφατη αναφορά του TikTok σχετικά με τους μέσους μηνιαίους ενεργούς χρήστες για τους μήνες Φεβρουάριο έως Ιούλιο του τρέχοντος έτους κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα.

Οι αριθμοί δείχνουν ότι κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το TikTok εξυπηρέτησε 150 εκατομμύρια χρήστες της ΕΕ που ήταν συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο κάθε μήνα. Αυτό είναι περισσότερο από τα 134 εκατομμύρια που αναφέρθηκαν τον Αύγουστο του περασμένου έτους και τα 142 εκατομμύρια που αναφέρθηκαν τον Φεβρουάριο. Αυτό δείχνει ότι η αγορά της ΕΕ αναπτύσσεται σταθερά.

Η ανάπτυξη της εφαρμογής μπορεί να μην είναι τόσο γρήγορη όσο ήταν, αλλά επιπλέον 8 εκατομμύρια άνθρωποι εξακολουθούν να είναι αρκετά καλοί, ειδικά όταν τη συγκρίνετε με άλλες μεγάλες πλατφόρμες στην Ευρώπη. Το Snapchat, το Facebook και το X (πρώην Twitter) έχουν φτάσει σε ένα οροπέδιο. Στην πραγματικότητα, το X χάνει τακτικούς χρήστες στην ΕΕ.

Τους τελευταίους μήνες, η Ευρώπη έχει γίνει πιο σημαντική για το TikTok. Αυτό οφείλεται κυρίως στο επερχόμενο νομοσχέδιο sell-off στις ΗΠΑ. Μάχεται το νομοσχέδιο στο δικαστήριο, αλλά αν περάσει, θα μπορούσε να σημαίνει είτε πώληση σε αμερικανική εταιρεία είτε πλήρη απαγόρευση στις ΗΠΑ από τις αρχές του επόμενου έτους.

Το κοινωνικό δίκτυο TikTok σχεδιάζει να ξεκινήσει νέα έργα στην περιοχή της ΕΕ, όπως μια μεγάλη ώθηση για αγορές σε ροή και περισσότερες ανταμοιβές για τους συγγραφείς.

Το TikTok λέγεται ότι έχει ένα δισεκατομμύριο καθημερινούς χρήστες σε όλο τον κόσμο, αλλά οι χρήστες του είναι διασκορπισμένοι με διαφορετικούς τρόπους από αυτούς άλλων εφαρμογών. Προς το παρόν, οι μεγαλύτεροι πελάτες του TikTok είναι:

  • 170 εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ
  • 150 εκατομμύρια χρήστες στην Ευρώπη
  • 130 εκατομμύρια χρήστες στην Ινδονησία
  • Βραζιλία: 100 εκατομμύρια χρήστες
  • Στο Μεξικό, 77 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν
  • Στο Βιετνάμ, 70 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν

Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες του TikTok βρίσκονται σε αυτούς τους έξι τομείς, οι οποίοι είναι επίσης σημαντικά μέρη για να συνεχίσει η εφαρμογή να αναπτύσσεται και να βελτιώνεται.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Προφίλ Instagram Music: Νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ
3 λεπτά για ανάγνωση

Προφίλ Instagram Music: Νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ

Το Instagram κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να προσθέτουν μουσική στα προφίλ τους, ανοίγοντας νέους δρόμους για το ηλεκτρονικό εμπόριο και την αφοσίωση της επωνυμίας. Αυτά τα μουσικά προφίλ Instagram έχουν ρυθμιστεί για να μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με το κοινό τους στην πλατφόρμα.

Ανάγνωση άρθρου
Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google 2024: νέοι κανόνες για διαφημίσεις και βίντεο
4 λεπτά για ανάγνωση

Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google 2024: νέοι κανόνες για διαφημίσεις και βίντεο

Τον Σεπτέμβριο του 2024, θα εισαγάγει σημαντικές ενημερώσεις στις πολιτικές της για τη διαφήμιση και το περιεχόμενο βίντεο. Η αλλαγή θα επηρεάσει τόσο τους διαφημιζόμενους όσο και τους εκδότες στο YouTube. Ρίξτε μια ματιά σε μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των νέων χαρακτηριστικών και των επιπτώσεών τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+