Σημαντικές αλλαγές περιλαμβάνουν:
- Οι βασικές προμήθειες πωλητών για εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου κυμαίνονται από 5% έως 9%
- Η εισαγωγή ενός προγράμματος «Αποστολές πωλητών» όπου οι προμηθευτές του Ηνωμένου Βασιλείου μπορούν να εξοικονομήσουν έξοδα δημιουργώντας βίντεο TikTok με δυνατότητα αγοράς
- Οι έμποροι λιανικής ενθαρρύνονται να συνεργαστούν με προγραμματιστές TikTok για την επίτευξη αυτών των στόχων
Ενθαρρύνοντας την αύξηση του κοινού μέσω του TikTok LIVE και των βίντεο με δυνατότητα αγοράς, υποστηρίζοντας έτσι την ανάπτυξή τους και προωθώντας έτσι την προσέγγιση «εμπορίου ανακάλυψης» της πλατφόρμας.
Επιπτώσεις και σύγκριση τελών
Δεδομένων των αρχικά επιδοτούμενων τιμών του TikTok για όσους υιοθέτησαν νωρίς, η αύξηση των τελών ήταν αναμενόμενη. Συγκριτικά με το eBay (5% – 14.9%) και το Amazon (7.14% – 15.3%), τα τέλη TikTok Shop παραμένουν ανταγωνιστικά στο 9%). Οι λιανοπωλητές ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης και υπολογιστών θα μπορούσαν να βρουν τους επιπλέον φόρους δύσκολους, αν και λαμβάνοντας υπόψη ότι το eBay εισπράττει 6,9% σε αυτές τις κατηγορίες και η Amazon χρεώνει 7,14%. Τα περιθώρια κέρδους σε νέες συσκευές θα μπορούσαν να περιοριστούν ακόμη και με πιθανώς υψηλά ποσοστά πώλησης.
Συγχρηματοδοτούμενη δωρεάν αποστολή
Από τις 4 Σεπτεμβρίου 2024, το TikTok Shop θα ξεκινήσει μια συγχρηματοδοτούμενη στρατηγική δωρεάν αποστολής. Αυτή η πρωτοβουλία στοχεύει στην εξισορρόπηση του κόστους δωρεάν παράδοσης μεταξύ των καταστημάτων του Ηνωμένου Βασιλείου και του TikTok Shop, βελτιώνοντας έτσι τις μετατροπές παραγγελιών μέσω αυξημένης κάλυψης δωρεάν αποστολής.
Τα τέλη του TikTok Shop ήταν τα ίδια από την αρχή του 2021. Ο ιστότοπος ισχυρίζεται ότι ακόμη και με αύξηση, η τιμολόγησή του θα παραμείνει ανταγωνιστική. Η πρόσθετη χρηματοδότηση θα βοηθήσει το κοινωνικό δίκτυο να αναπτύξει βελτιώσεις και νέες υπηρεσίες για τη βελτίωση της ανακάλυψης προϊόντων και τον εξορθολογισμό της αγοραστικής εμπειρίας για τους καταναλωτές.
Αυτές οι εξελίξεις αποδεικνύουν τη δέσμευση της TikTok να δημιουργήσει ένα ισχυρό οικοσύστημα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου στην πλατφόρμα της, εξισορροπώντας έτσι την εμπειρία των χρηστών με τα έξοδα των πωλητών μέσω επενδύσεων στην ανάπτυξη.