2 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop αυξάνει τα τέλη πωλητή στο Ηνωμένο Βασίλειο

Δίνοντας έμφαση στο LIVE εμπόριο και το περιεχόμενο με δυνατότητα αγοράς, το TikTok Shop αναπροσανατολίζεται για να γίνει η «αγορά του μέλλοντος». Η TikTok αποκάλυψε επιτυχημένες αλλαγές στο πρόγραμμα χρεώσεων στις 2 Σεπτεμβρίου σύμφωνα με αυτήν την πρωτοβουλία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το TikTok Shop αυξάνει τα τέλη πωλητή στο Ηνωμένο Βασίλειο
Πηγή: Depositphotos

Σημαντικές αλλαγές περιλαμβάνουν:

  1. Οι βασικές προμήθειες πωλητών για εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου κυμαίνονται από 5% έως 9%
  2. Η εισαγωγή ενός προγράμματος «Αποστολές πωλητών» όπου οι προμηθευτές του Ηνωμένου Βασιλείου μπορούν να εξοικονομήσουν έξοδα δημιουργώντας βίντεο TikTok με δυνατότητα αγοράς
  3. Οι έμποροι λιανικής ενθαρρύνονται να συνεργαστούν με προγραμματιστές TikTok για την επίτευξη αυτών των στόχων

Ενθαρρύνοντας την αύξηση του κοινού μέσω του TikTok LIVE και των βίντεο με δυνατότητα αγοράς, υποστηρίζοντας έτσι την ανάπτυξή τους και προωθώντας έτσι την προσέγγιση «εμπορίου ανακάλυψης» της πλατφόρμας.

Επιπτώσεις και σύγκριση τελών

Δεδομένων των αρχικά επιδοτούμενων τιμών του TikTok για όσους υιοθέτησαν νωρίς, η αύξηση των τελών ήταν αναμενόμενη. Συγκριτικά με το eBay (5% – 14.9%) και το Amazon (7.14% – 15.3%), τα τέλη TikTok Shop παραμένουν ανταγωνιστικά στο 9%). Οι λιανοπωλητές ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης και υπολογιστών θα μπορούσαν να βρουν τους επιπλέον φόρους δύσκολους, αν και λαμβάνοντας υπόψη ότι το eBay εισπράττει 6,9% σε αυτές τις κατηγορίες και η Amazon χρεώνει 7,14%. Τα περιθώρια κέρδους σε νέες συσκευές θα μπορούσαν να περιοριστούν ακόμη και με πιθανώς υψηλά ποσοστά πώλησης.

Source: Depositphotos

Συγχρηματοδοτούμενη δωρεάν αποστολή

Από τις 4 Σεπτεμβρίου 2024, το TikTok Shop θα ξεκινήσει μια συγχρηματοδοτούμενη στρατηγική δωρεάν αποστολής. Αυτή η πρωτοβουλία στοχεύει στην εξισορρόπηση του κόστους δωρεάν παράδοσης μεταξύ των καταστημάτων του Ηνωμένου Βασιλείου και του TikTok Shop, βελτιώνοντας έτσι τις μετατροπές παραγγελιών μέσω αυξημένης κάλυψης δωρεάν αποστολής.

Τα τέλη του TikTok Shop ήταν τα ίδια από την αρχή του 2021. Ο ιστότοπος ισχυρίζεται ότι ακόμη και με αύξηση, η τιμολόγησή του θα παραμείνει ανταγωνιστική. Η πρόσθετη χρηματοδότηση θα βοηθήσει το κοινωνικό δίκτυο να αναπτύξει βελτιώσεις και νέες υπηρεσίες για τη βελτίωση της ανακάλυψης προϊόντων και τον εξορθολογισμό της αγοραστικής εμπειρίας για τους καταναλωτές.

Αυτές οι εξελίξεις αποδεικνύουν τη δέσμευση της TikTok να δημιουργήσει ένα ισχυρό οικοσύστημα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου στην πλατφόρμα της, εξισορροπώντας έτσι την εμπειρία των χρηστών με τα έξοδα των πωλητών μέσω επενδύσεων στην ανάπτυξη.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+