2 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop αυξάνει τα τέλη πωλητή στο Ηνωμένο Βασίλειο

Δίνοντας έμφαση στο LIVE εμπόριο και το περιεχόμενο με δυνατότητα αγοράς, το TikTok Shop αναπροσανατολίζεται για να γίνει η «αγορά του μέλλοντος». Η TikTok αποκάλυψε επιτυχημένες αλλαγές στο πρόγραμμα χρεώσεων στις 2 Σεπτεμβρίου σύμφωνα με αυτήν την πρωτοβουλία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το TikTok Shop αυξάνει τα τέλη πωλητή στο Ηνωμένο Βασίλειο
Πηγή: Depositphotos

Σημαντικές αλλαγές περιλαμβάνουν:

  1. Οι βασικές προμήθειες πωλητών για εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου κυμαίνονται από 5% έως 9%
  2. Η εισαγωγή ενός προγράμματος «Αποστολές πωλητών» όπου οι προμηθευτές του Ηνωμένου Βασιλείου μπορούν να εξοικονομήσουν έξοδα δημιουργώντας βίντεο TikTok με δυνατότητα αγοράς
  3. Οι έμποροι λιανικής ενθαρρύνονται να συνεργαστούν με προγραμματιστές TikTok για την επίτευξη αυτών των στόχων

Ενθαρρύνοντας την αύξηση του κοινού μέσω του TikTok LIVE και των βίντεο με δυνατότητα αγοράς, υποστηρίζοντας έτσι την ανάπτυξή τους και προωθώντας έτσι την προσέγγιση «εμπορίου ανακάλυψης» της πλατφόρμας.

Επιπτώσεις και σύγκριση τελών

Δεδομένων των αρχικά επιδοτούμενων τιμών του TikTok για όσους υιοθέτησαν νωρίς, η αύξηση των τελών ήταν αναμενόμενη. Συγκριτικά με το eBay (5% – 14.9%) και το Amazon (7.14% – 15.3%), τα τέλη TikTok Shop παραμένουν ανταγωνιστικά στο 9%). Οι λιανοπωλητές ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης και υπολογιστών θα μπορούσαν να βρουν τους επιπλέον φόρους δύσκολους, αν και λαμβάνοντας υπόψη ότι το eBay εισπράττει 6,9% σε αυτές τις κατηγορίες και η Amazon χρεώνει 7,14%. Τα περιθώρια κέρδους σε νέες συσκευές θα μπορούσαν να περιοριστούν ακόμη και με πιθανώς υψηλά ποσοστά πώλησης.

Source: Depositphotos

Συγχρηματοδοτούμενη δωρεάν αποστολή

Από τις 4 Σεπτεμβρίου 2024, το TikTok Shop θα ξεκινήσει μια συγχρηματοδοτούμενη στρατηγική δωρεάν αποστολής. Αυτή η πρωτοβουλία στοχεύει στην εξισορρόπηση του κόστους δωρεάν παράδοσης μεταξύ των καταστημάτων του Ηνωμένου Βασιλείου και του TikTok Shop, βελτιώνοντας έτσι τις μετατροπές παραγγελιών μέσω αυξημένης κάλυψης δωρεάν αποστολής.

Τα τέλη του TikTok Shop ήταν τα ίδια από την αρχή του 2021. Ο ιστότοπος ισχυρίζεται ότι ακόμη και με αύξηση, η τιμολόγησή του θα παραμείνει ανταγωνιστική. Η πρόσθετη χρηματοδότηση θα βοηθήσει το κοινωνικό δίκτυο να αναπτύξει βελτιώσεις και νέες υπηρεσίες για τη βελτίωση της ανακάλυψης προϊόντων και τον εξορθολογισμό της αγοραστικής εμπειρίας για τους καταναλωτές.

Αυτές οι εξελίξεις αποδεικνύουν τη δέσμευση της TikTok να δημιουργήσει ένα ισχυρό οικοσύστημα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου στην πλατφόρμα της, εξισορροπώντας έτσι την εμπειρία των χρηστών με τα έξοδα των πωλητών μέσω επενδύσεων στην ανάπτυξη.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Προφίλ Instagram Music: Νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ
3 λεπτά για ανάγνωση

Προφίλ Instagram Music: Νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ

Το Instagram κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να προσθέτουν μουσική στα προφίλ τους, ανοίγοντας νέους δρόμους για το ηλεκτρονικό εμπόριο και την αφοσίωση της επωνυμίας. Αυτά τα μουσικά προφίλ Instagram έχουν ρυθμιστεί για να μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με το κοινό τους στην πλατφόρμα.

Ανάγνωση άρθρου
Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google 2024: νέοι κανόνες για διαφημίσεις και βίντεο
4 λεπτά για ανάγνωση

Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google 2024: νέοι κανόνες για διαφημίσεις και βίντεο

Τον Σεπτέμβριο του 2024, θα εισαγάγει σημαντικές ενημερώσεις στις πολιτικές της για τη διαφήμιση και το περιεχόμενο βίντεο. Η αλλαγή θα επηρεάσει τόσο τους διαφημιζόμενους όσο και τους εκδότες στο YouTube. Ρίξτε μια ματιά σε μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των νέων χαρακτηριστικών και των επιπτώσεών τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+