
Το TikTok Shop, το οποίο λειτουργεί ήδη σε αρκετές ασιατικές χώρες, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση στην Ευρώπη και το Μεξικό. Αν και τα νέα της επέκτασης δεν είναι επίσημα, οι αρχικές πληροφορίες μεταφέρθηκαν από τη South China Morning Post και το διαδικτυακό μέσο ενημέρωσης Ecommerce News ανέφερε άλλες ανώνυμες πηγές. Επιπλέον, το TikTok έχει αρχίσει να προσκαλεί εμπόρους στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία για δοκιμές beta.
Η εκτόξευση αναμένεται αυτό το καλοκαίρι.
Σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα κέρδη της, είναι λογικό βήμα για τις εταιρείες κοινωνικών μέσων να δημιουργήσουν μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Με αυτόν τον τρόπο, ενισχύουν τη θέση τους στο ψηφιακό οικοσύστημα και συμβάλλουν στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η δημοτικότητα και η υψηλή επισκεψιμότητα παίζει στα χέρια του TikTok, όπως έχουμε ήδη αναφέρει σε αρκετά άρθρα.
Παρά τις αρχικές καθυστερήσεις που προκλήθηκαν από απογοητευτικά αποτελέσματα στο Ηνωμένο Βασίλειο, το TikTok Shop δοκιμάζει την τύχη του αλλού. Με τις νέες προσθήκες, η πλατφόρμα θα λειτουργεί πλέον σε 13 χώρες. Στοχεύει να φτάσει τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια σε ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων (GMV) φέτος.