3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop εγκαινιάζει ταμείο 750 £ για βρετανικές μικρές επιχειρήσεις

Το TikTok Shop βάζει 750 χιλιάδες λίρες για να βοηθήσει μικρές βρετανικές εταιρείες που δεν μπορούν να βρουν αρκετούς πελάτες. Τα χρήματα πηγαίνουν σε πακέτα υποστήριξης για τοπικούς παραγωγούς που προσπαθούν να αυξήσουν την εμβέλειά τους.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το TikTok Shop εγκαινιάζει ταμείο 750 £ για βρετανικές μικρές επιχειρήσεις
Πηγή: ChatGPT

Έρευνα από το TikTok Shop δείχνει κάτι ενδιαφέρον. Το 83% των Βρετανών λέει ότι θα αγόραζε περισσότερα εγχώρια προϊόντα εάν τα καταστήματα τα εφοδιάζουν σωστά. Το 75% επιλέγει τοπικά προϊόντα έναντι εισαγωγών όταν μπορεί.

Αλλά οι μικρές επιχειρήσεις δυσκολεύονται – το 52% λέει ότι οι συναλλαγές είναι πιο δύσκολες τώρα από ό,τι πριν από δώδεκα μήνες. Το 29% δυσκολεύεται περισσότερο να φέρει νέους πελάτες.

Πως δουλεύει

Ο αγρότης και τηλεοπτικός παρουσιαστής Τζίμι Ντόχερτι επιλέγει πέντε βρετανικές εταιρείες για το πρόγραμμα. Ο καθένας λαμβάνει υποστήριξη αξίας άνω των 150 χιλιάδων λιρών – συμβουλές ειδικών από την ομάδα του TikTok Shop, εκπαίδευση προσωπικού, εργαστήρια ζωντανών πωλήσεων, επιδοτούμενο μάρκετινγκ και συνδέσεις με δημιουργούς TikTok.

Το Jimmy’s Farm Shop πουλάει ήδη στην πλατφόρμα, δοκιμάζοντας τα πράγματα πριν φτάσουν τα Χριστούγεννα. Οι εταιρείες πρέπει να πωλούν βρετανικά προϊόντα, να έχουν λιγότερο από 250 άτομα προσωπικό και να μην χρησιμοποιούν ήδη το TikTok Shop.

Οι εφαρμογές είναι απλές

  • Δημιουργήστε ένα βίντεο TikTok για το προϊόν σας με #ShopLocalComp και προσθέστε ετικέτα @TikTokShop_UK
  • Το παράθυρο διαρκεί από τις 14 Οκτωβρίου έως τις 13 Νοεμβρίου
  • Οι νικητές ενημερώνονται έως τις 12 Δεκεμβρίου

Οι αριθμοί

Το TikTok Shop έχει πάνω από 200 χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και φιλοξενεί 6 χιλιάδες ζωντανές συνεδρίες αγορών καθημερινά. Τα στοιχεία της NielsenIQ δείχνουν ότι ήταν ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος διαδικτυακός λιανοπωλητής το 2024 – οι αγοραστές αυξήθηκαν κατά 131% και τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 180% από έτος σε έτος.

Οι περιπτώσεις επιτυχίας περιλαμβάνουν το The Fat Butcher, το The Chuckling Cheese Company και το The Veg Box Company. Το 80% των πωλητών δραστηριοποιούνται εκτός Λονδίνου.

Τι σημαίνει αυτό

Το πρόγραμμα δείχνει πώς αλλάζει το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο. Το discovery commerce – όπου οι πελάτες βρίσκουν προϊόντα μέσω περιεχομένου και όχι μέσω ενεργού αναζήτησης – αναδιαμορφώνει το ηλεκτρονικό εμπόριο για μικρότερους παίκτες.

Οι παραδοσιακές αγορές βάσει αναζήτησης απαιτούν από τους πελάτες να γνωρίζουν τι θέλουν. Το Discovery commerce το ανατρέπει αυτό. Ένα βίντεο μαγειρικής οδηγεί σε αγορά μαχαιριού. Ένα κλιπ ανακαίνισης σπιτιού πουλάει μπογιά. Τα προϊόντα προσεγγίζουν αγοραστές που δεν έψαχναν ενεργά.

Το TikTok Shop δεν είναι μόνο του σε αυτή τη στροφή:

Η διαφορά για τις μικρές επιχειρήσεις;

Δεν χρειάζεστε χιλιάδες ακόλουθους ή μεγάλους προϋπολογισμούς διαφημίσεων. Ένα viral βίντεο στο For You Feed μπορεί να δημιουργήσει σοβαρές πωλήσεις. Η ίδια αρχή ισχύει σε όλες τις πλατφόρμες – το ελκυστικό περιεχόμενο ξεπερνά τις πληρωμένες διαφημίσεις για οργανική απήχηση.

Για το 84% των μικρών επιχειρήσεων, οι διαδικτυακές πλατφόρμες σημαίνουν επιβίωση. Το 67% θα δοκίμαζε το TikTok Shop για εποχιακές αιχμές. Αλλά το μάθημα εκτείνεται πέρα από οποιαδήποτε μεμονωμένη πλατφόρμα – το εμπόριο που βασίζεται στην ανακάλυψη ανταμείβει το αυθεντικό περιεχόμενο έναντι των προϋπολογισμών μάρκετινγκ.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU