![Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024](https://www.ecommercebridge.gr/wp-content/uploads/2024/12/tiktok-shopping.jpg)
Ανάπτυξη ρεκόρ: Η απόδοση της Black Friday του TikTok Shop
Τα δεδομένα από την πλατφόρμα δείχνουν ότι σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, υπήρξε σημαντική αύξηση 165% στη συμμετοχή των αγοραστών κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου Black Friday / Cyber Monday.
Με #tiktokshopcybermonday να λαμβάνει 3,5 δισεκατομμύρια προβολές και #tiktokshopblackfriday να λαμβάνει πάνω από 4 δισεκατομμύρια προβολές, οι μετρήσεις της πλατφόρμας έδειξαν πόσο παθιασμένοι ήταν οι χρήστες με τις αγορές.
Οι πωλήσεις της Black Friday στο TikTok Shop έφτασαν πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια σε μία μόνο ημέρα, τρεις φορές το σύνολο του προηγούμενου έτους. Αυτό το ορόσημο ήταν ιδιαίτερα σημαντικό.
Ένα ευρύ φάσμα λιανοπωλητών συμμετείχε στην εκτεταμένη εορταστική εκστρατεία αγορών, η οποία διήρκεσε από τις 13 Νοεμβρίου έως τις 2 Δεκεμβρίου. Το TikTok αναφέρει ότι οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις πραγματοποίησαν το ένα τρίτο όλων των αγορών κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Αξιοσημείωτες ιστορίες επιτυχίας περιελάμβαναν γνωστές μάρκες όπως οι Crocs, Rhino USA και Fenty Beauty, καθώς και νέες επιχειρήσεις εγγενείς στο TikTok όπως οι EZ Bombs και Little ELF Products, Inc.
![tiktok shop](https://www.ecommercebridge.com/wp-content/uploads/2024/08/tiktok-shop-1024x536.jpg)
Source: Depositphotos
Δημιουργία επιτυχίας δημιουργού μέσω του TikTok Shop
Οι προτιμήσεις των καταναλωτών έδειξαν έντονο ενδιαφέρον για διάφορες κατηγορίες κατά τη διάρκεια της εκστρατείας, με ιδιαίτερη έμφαση στα οικιακά είδη, τα καλλυντικά και τον εξοπλισμό άσκησης.
Τα αναλυτικά στοιχεία της πλατφόρμας έδειξαν ότι τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας, το μακιγιάζ, τα αρώματα και οι συσκευές κουζίνας ήταν τα πιο δημοφιλή προϊόντα.
Η λειτουργία LIVE αγορών του TikTok ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη, καθώς η πλατφόρμα ανέφερε σχεδόν 500,000 ζωντανές συνεδρίες αγορών συνολικού ύψους άνω των 660,000 ωρών. Πολλά αξιοσημείωτα ρεκόρ σημειώθηκαν, όπως:
- Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας Pink Friday Nails LIVE της Nicki Minaj , 172 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν και 115 εκατομμύρια άρεσαν
- $102,000 συγκεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια της πρώτης συνεδρίας LIVE του δημιουργού @kaansanity , η οποία διήρκεσε δέκα ώρες
- Μια εκδήλωση Black Friday LIVE έφερε 2 εκατομμύρια δολάρια για τον CEO της Canvas Beauty Brand, Stormi Steele (@iamstormisteele)
Ο Nico Le Bourgeois, επικεφαλής των αμερικανικών επιχειρήσεων, τόνισε τον ρόλο του TikTok στις εορταστικές αγορές, επισημαίνοντας την ευρεία κάλυψη της πλατφόρμας για τα πάντα, από εποχιακές συνταγές έως μαθήματα ομορφιάς.
Οι δημιουργοί περιεχομένου εξακολουθούν να έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν μακροπρόθεσμες επιχειρήσεις και να επωφεληθούν από την επιρροή τους μέσω του προγράμματος θυγατρικών της πλατφόρμας.