3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
Πηγή: Depositphotos

Ανάπτυξη ρεκόρ: Η απόδοση της Black Friday του TikTok Shop

Τα δεδομένα από την πλατφόρμα δείχνουν ότι σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, υπήρξε σημαντική αύξηση 165% στη συμμετοχή των αγοραστών κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου Black Friday / Cyber Monday.

Με #tiktokshopcybermonday να λαμβάνει 3,5 δισεκατομμύρια προβολές και #tiktokshopblackfriday να λαμβάνει πάνω από 4 δισεκατομμύρια προβολές, οι μετρήσεις της πλατφόρμας έδειξαν πόσο παθιασμένοι ήταν οι χρήστες με τις αγορές.

Οι πωλήσεις της Black Friday στο TikTok Shop έφτασαν πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια σε μία μόνο ημέρα, τρεις φορές το σύνολο του προηγούμενου έτους. Αυτό το ορόσημο ήταν ιδιαίτερα σημαντικό.

Ένα ευρύ φάσμα λιανοπωλητών συμμετείχε στην εκτεταμένη εορταστική εκστρατεία αγορών, η οποία διήρκεσε από τις 13 Νοεμβρίου έως τις 2 Δεκεμβρίου. Το TikTok αναφέρει ότι οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις πραγματοποίησαν το ένα τρίτο όλων των αγορών κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Αξιοσημείωτες ιστορίες επιτυχίας περιελάμβαναν γνωστές μάρκες όπως οι Crocs, Rhino USA και Fenty Beauty, καθώς και νέες επιχειρήσεις εγγενείς στο TikTok όπως οι EZ Bombs και Little ELF Products, Inc.

tiktok shop

Source: Depositphotos

Δημιουργία επιτυχίας δημιουργού μέσω του TikTok Shop

Οι προτιμήσεις των καταναλωτών έδειξαν έντονο ενδιαφέρον για διάφορες κατηγορίες κατά τη διάρκεια της εκστρατείας, με ιδιαίτερη έμφαση στα οικιακά είδη, τα καλλυντικά και τον εξοπλισμό άσκησης.

Τα αναλυτικά στοιχεία της πλατφόρμας έδειξαν ότι τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας, το μακιγιάζ, τα αρώματα και οι συσκευές κουζίνας ήταν τα πιο δημοφιλή προϊόντα.

Η λειτουργία LIVE αγορών του TikTok ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη, καθώς η πλατφόρμα ανέφερε σχεδόν 500,000 ζωντανές συνεδρίες αγορών συνολικού ύψους άνω των 660,000 ωρών. Πολλά αξιοσημείωτα ρεκόρ σημειώθηκαν, όπως:

  • Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας Pink Friday Nails LIVE της Nicki Minaj , 172 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν και 115 εκατομμύρια άρεσαν
  • $102,000 συγκεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια της πρώτης συνεδρίας LIVE του δημιουργού @kaansanity , η οποία διήρκεσε δέκα ώρες
  • Μια εκδήλωση Black Friday LIVE έφερε 2 εκατομμύρια δολάρια για τον CEO της Canvas Beauty Brand, Stormi Steele (@iamstormisteele)

Ο Nico Le Bourgeois, επικεφαλής των αμερικανικών επιχειρήσεων, τόνισε τον ρόλο του TikTok στις εορταστικές αγορές, επισημαίνοντας την ευρεία κάλυψη της πλατφόρμας για τα πάντα, από εποχιακές συνταγές έως μαθήματα ομορφιάς.

Οι δημιουργοί περιεχομένου εξακολουθούν να έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν μακροπρόθεσμες επιχειρήσεις και να επωφεληθούν από την επιρροή τους μέσω του προγράμματος θυγατρικών της πλατφόρμας.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Ανάγνωση άρθρου
Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το “What’s Next 2025 Trend Report” του TikTok υπογραμμίζει τις αναδυόμενες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου για να παραμείνουν πολιτιστικά σχετικές και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα για τη στρατηγική σας φέτος που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στη δυναμική της αγοράς, να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή σας […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+