3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
Πηγή: Depositphotos

Ανάπτυξη ρεκόρ: Η απόδοση της Black Friday του TikTok Shop

Τα δεδομένα από την πλατφόρμα δείχνουν ότι σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, υπήρξε σημαντική αύξηση 165% στη συμμετοχή των αγοραστών κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου Black Friday / Cyber Monday.

Με #tiktokshopcybermonday να λαμβάνει 3,5 δισεκατομμύρια προβολές και #tiktokshopblackfriday να λαμβάνει πάνω από 4 δισεκατομμύρια προβολές, οι μετρήσεις της πλατφόρμας έδειξαν πόσο παθιασμένοι ήταν οι χρήστες με τις αγορές.

Οι πωλήσεις της Black Friday στο TikTok Shop έφτασαν πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια σε μία μόνο ημέρα, τρεις φορές το σύνολο του προηγούμενου έτους. Αυτό το ορόσημο ήταν ιδιαίτερα σημαντικό.

Ένα ευρύ φάσμα λιανοπωλητών συμμετείχε στην εκτεταμένη εορταστική εκστρατεία αγορών, η οποία διήρκεσε από τις 13 Νοεμβρίου έως τις 2 Δεκεμβρίου. Το TikTok αναφέρει ότι οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις πραγματοποίησαν το ένα τρίτο όλων των αγορών κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Αξιοσημείωτες ιστορίες επιτυχίας περιελάμβαναν γνωστές μάρκες όπως οι Crocs, Rhino USA και Fenty Beauty, καθώς και νέες επιχειρήσεις εγγενείς στο TikTok όπως οι EZ Bombs και Little ELF Products, Inc.

tiktok shop

Source: Depositphotos

Δημιουργία επιτυχίας δημιουργού μέσω του TikTok Shop

Οι προτιμήσεις των καταναλωτών έδειξαν έντονο ενδιαφέρον για διάφορες κατηγορίες κατά τη διάρκεια της εκστρατείας, με ιδιαίτερη έμφαση στα οικιακά είδη, τα καλλυντικά και τον εξοπλισμό άσκησης.

Τα αναλυτικά στοιχεία της πλατφόρμας έδειξαν ότι τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας, το μακιγιάζ, τα αρώματα και οι συσκευές κουζίνας ήταν τα πιο δημοφιλή προϊόντα.

Η λειτουργία LIVE αγορών του TikTok ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη, καθώς η πλατφόρμα ανέφερε σχεδόν 500,000 ζωντανές συνεδρίες αγορών συνολικού ύψους άνω των 660,000 ωρών. Πολλά αξιοσημείωτα ρεκόρ σημειώθηκαν, όπως:

  • Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας Pink Friday Nails LIVE της Nicki Minaj , 172 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν και 115 εκατομμύρια άρεσαν
  • $102,000 συγκεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια της πρώτης συνεδρίας LIVE του δημιουργού @kaansanity , η οποία διήρκεσε δέκα ώρες
  • Μια εκδήλωση Black Friday LIVE έφερε 2 εκατομμύρια δολάρια για τον CEO της Canvas Beauty Brand, Stormi Steele (@iamstormisteele)

Ο Nico Le Bourgeois, επικεφαλής των αμερικανικών επιχειρήσεων, τόνισε τον ρόλο του TikTok στις εορταστικές αγορές, επισημαίνοντας την ευρεία κάλυψη της πλατφόρμας για τα πάντα, από εποχιακές συνταγές έως μαθήματα ομορφιάς.

Οι δημιουργοί περιεχομένου εξακολουθούν να έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν μακροπρόθεσμες επιχειρήσεις και να επωφεληθούν από την επιρροή τους μέσω του προγράμματος θυγατρικών της πλατφόρμας.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU