2 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Studio εισάγει απλούστερη λύση ροής πολλαπλών καμερών

TikTok Το Studio λανσάρει μια καινοτομία που θα απλοποιήσει τη δημιουργία περιεχομένου για πολλούς streamers. Η τελευταία ενημέρωση της εφαρμογής επιτραπέζιου υπολογιστή TikTok Studio επιτρέπει στους χρήστες να συνδέουν γρήγορα και εύκολα το τηλέφωνό τους ή άλλη κινητή συσκευή ως δεύτερη κάμερα κατά τη διάρκεια ζωντανών μεταδόσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το TikTok Studio εισάγει απλούστερη λύση ροής πολλαπλών καμερών
Πηγή: TikTok

Σύμφωνα με τον ερευνητή εφαρμογών Radu Oncesu, η νέα διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή. Οι χρήστες πρέπει απλώς να σαρώσουν έναν κωδικό QR που εμφανίζεται στην εφαρμογή TikTok Studio με την κινητή συσκευή τους για να δημιουργήσουν μια σύνδεση μεταξύ των δύο. Η αλλαγή αντιπροσωπεύει μια σημαντική βελτίωση στην εμπειρία του χρήστη, καθώς η δυνατότητα χρήσης πολλαπλών καμερών υπήρχε εδώ και αρκετό καιρό, αλλά προηγουμένως ήταν πιο απαιτητική τεχνικά.

Αυτή η ενημέρωση είναι ιδιαίτερα επωφελής για streamers παιχνιδιών που συχνά δυσκολεύονται να δείξουν ταυτόχρονα τόσο το παιχνίδι όσο και το πρόσωπό τους. Πολλές ροές παιχνιδιών TikTok εμφανίζουν επί του παρόντος μόνο πλάνα παιχνιδιού, καθώς οι δημιουργοί δεν διαθέτουν ούτε την τεχνική εξειδίκευση ούτε την ικανότητα του συστήματος να χρησιμοποιούν δύο κάμερες ταυτόχρονα. Η απλοποιημένη διαδικασία σύνδεσης ανοίγει αυτήν τη δυνατότητα σε ένα πολύ ευρύτερο κοινό.

Πέρα από τα παιχνίδια, η λειτουργία πολλαπλών καμερών προσφέρει πλεονεκτήματα για ροές αγορών και περιεχόμενο από τα παρασκήνια, παρέχοντας στους δημιουργούς έναν εύκολο τρόπο να παρέχουν περισσότερο ευρύτερο πλαίσιο και αφοσίωση στις εκπομπές τους.

Καθώς οι δυνατότητες ζωντανής ροής του TikTok συνεχίζουν να κερδίζουν δημοτικότητα, αυτή η φιλική προς το χρήστη προσέγγιση στη μετάδοση πολλαπλών γωνιών θα μπορούσε να αποτελέσει σημαντικό ζήτημα για τους δημιουργούς περιεχομένου και τους εμπόρους που αναπτύσσουν τις στρατηγικές της πλατφόρμας τους.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU