
Ένας πίνακας ελέγχου για να τα κυβερνά όλα
Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να δημιουργούν και να διαχειρίζονται μάρκετινγκ στο WhatsApp, το Facebook και το Instagram απευθείας από τη Διαχείριση διαφημίσεων. Ίδιο δημιουργικό περιεχόμενο, ίδιος προϋπολογισμός, ίδια διαδικασία ρύθμισης.
Ανεβάστε τη λίστα συνδρομητών σας, επιλέξτε το WhatsApp ως πρόσθετη τοποθέτηση ή αφήστε τα συστήματα AI τους να υπολογίσουν τη βελτιστοποίηση του προϋπολογισμού σε όλες τις πλατφόρμες. Δεν χρειάζεται πλέον να πηδάτε μεταξύ διαφορετικών διεπαφών για να διαχειριστείτε το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.
Η ενσωμάτωση του Advantage+ είναι ιδιαίτερα έξυπνη. Αντί να αποφασίσετε χειροκίνητα πού να ξοδέψετε τον προϋπολογισμό σας, το AI τους θα μεταφέρει αυτόματα χρήματα σε οποιαδήποτε πλατφόρμα αποδίδει καλύτερα για το συγκεκριμένο κοινό σας.
AI που ακούγεται πραγματικά χρήσιμο
Το WhatsApp δοκιμάζει το Business AI που υπερβαίνει τα βασικά chatbots. Αυτό το σύστημα μπορεί να κάνει εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων στον ιστότοπό σας και, στη συνέχεια, να επικοινωνήσει με τους πελάτες μέσω συνομιλίας WhatsApp για να απαντήσει σε ερωτήσεις ή να παράσχει ενημερώσεις.
Σκεφτείτε αυτό το ταξίδι πελάτη – κάποιος περιηγείται στον ιστότοπό σας, λαμβάνει προτάσεις προϊόντων που υποστηρίζονται από AI και, στη συνέχεια, λαμβάνει συνεχή υποστήριξη μέσω WhatsApp χωρίς αλλαγή πλατφόρμας.
Το επεκτείνουν πρώτα σε περισσότερες επιχειρήσεις στο Μεξικό , κάτι που έχει νόημα για δοκιμές σε μια αγορά όπου η υιοθέτηση του WhatsApp είναι ήδη τεράστια.
Η υποστήριξη φωνής και βίντεο φτάνει επιτέλους
Η πλατφόρμα προσθέτει δυνατότητες κλήσεων που θα έπρεπε να υπήρχαν εδώ και χρόνια. Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα WhatsApp Business θα μπορούν σύντομα να λαμβάνουν κλήσεις από πελάτες που θέλουν ζωντανή υποστήριξη ή να τους καλούν απευθείας όταν έχουν ζητήσει επαφή.
Έρχονται επίσης φωνητικά μηνύματα και βιντεοκλήσεις . Η υποστήριξη βίντεο ανοίγει δυνατότητες για:
- Ραντεβού τηλεϋγείας
- Επιδείξεις προϊόντων
- Τεχνική αντιμετώπιση προβλημάτων που είναι αδύνατη μέσω κειμένου
Αυτό μοιάζει σαν το WhatsApp να πλησιάζει εκεί που θα έπρεπε να ήταν η επιχειρηματική επικοινωνία από την αρχή. Τα περισσότερα προβλήματα πελατών επιλύονται ταχύτερα με φωνή από τις ατελείωτες ανταλλαγές κειμένου.

Source: about.fb.com/news
Γιατί αυτό έχει πραγματικά σημασία
Το WhatsApp έχει 2 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, αλλά η υιοθέτηση των επιχειρήσεων ήταν απογοητευτικά περιορισμένη σε σύγκριση με περιοχές όπως η Λατινική Αμερική και η Ασία. Αυτές οι ενημερώσεις αντιμετωπίζουν πραγματικά εμπόδια που εμπόδισαν τις εταιρείες να αγκαλιάσουν πλήρως την πλατφόρμα.
Η ενοποίηση της Διαχείρισης διαφημίσεων εξαλείφει τις τριβές για τις επιχειρήσεις που προβάλλουν ήδη εκστρατείες στο Facebook και το Instagram. Αντί να μάθουν νέα εργαλεία, μπορούν να επεκτείνουν τις υπάρχουσες καμπάνιες στο WhatsApp.
Οι δυνατότητες φωνής και κλήσεων καθιστούν το WhatsApp βιώσιμο για βιομηχανίες που χρειάζονται επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο, εξυπηρέτηση πελατών, υγειονομική περίθαλψη, τεχνική υποστήριξη και πωλήσεις.
Τι πρέπει να λάβουν υπόψη οι επιχειρήσεις
Εάν διαφημίζεστε ήδη στο Facebook ή το Instagram, η δοκιμή του WhatsApp ως πρόσθετης τοποθέτησης φαίνεται σαν μια προφανής κίνηση. Ίδιος προϋπολογισμός, ενδεχομένως νέα απήχηση κοινού.
Οι δυνατότητες AI πιθανότατα θα λειτουργήσουν καλύτερα για επιχειρήσεις με σαφείς καταλόγους προϊόντων και καθιερωμένες ροές εργασίας εξυπηρέτησης πελατών. Μην περιμένετε μαγεία – εξακολουθείτε να χρειάζεστε καλές υποκείμενες διαδικασίες.
Οι δυνατότητες φωνής και κλήσεων έχουν μεγαλύτερη σημασία για επιχειρήσεις με πολλές υπηρεσίες. Εάν οι πελάτες σας χρειάζονται συχνά υποστήριξη που είναι δύσκολο να χειριστούν μέσω κειμένου, αυτό θα μπορούσε να είναι σημαντικό.
Για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να διαφοροποιηθούν πέρα από την παραδοσιακή διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτές οι ενημερώσεις κάνουν το WhatsApp να αξίζει μια άλλη ματιά. Ειδικά αν οι πελάτες σας το χρησιμοποιούν ήδη για προσωπική επικοινωνία.