3 λεπτά για ανάγνωση

Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram

Το WhatsApp ανακοίνωσε σημαντικές επιχειρηματικές ενημερώσεις στο συνέδριό του στο Μαϊάμι που ενσωματώνουν τη διαχείριση μάρκετινγκ σε WhatsApp, Facebook και Instagram. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να διαχειρίζονται εκστρατείες και για τις τρεις πλατφόρμες μέσω ενός ενιαίου πίνακα διαχείρισης διαφημίσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το WhatsApp ενοποιεί το μάρκετινγκ σε Facebook και Instagram
Πηγή: Canva Pro License

Ένας πίνακας ελέγχου για να τα κυβερνά όλα

Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να δημιουργούν και να διαχειρίζονται μάρκετινγκ στο WhatsApp, το Facebook και το Instagram απευθείας από τη Διαχείριση διαφημίσεων. Ίδιο δημιουργικό περιεχόμενο, ίδιος προϋπολογισμός, ίδια διαδικασία ρύθμισης.

Ανεβάστε τη λίστα συνδρομητών σας, επιλέξτε το WhatsApp ως πρόσθετη τοποθέτηση ή αφήστε τα συστήματα AI τους να υπολογίσουν τη βελτιστοποίηση του προϋπολογισμού σε όλες τις πλατφόρμες. Δεν χρειάζεται πλέον να πηδάτε μεταξύ διαφορετικών διεπαφών για να διαχειριστείτε το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.

Η ενσωμάτωση του Advantage+ είναι ιδιαίτερα έξυπνη. Αντί να αποφασίσετε χειροκίνητα πού να ξοδέψετε τον προϋπολογισμό σας, το AI τους θα μεταφέρει αυτόματα χρήματα σε οποιαδήποτε πλατφόρμα αποδίδει καλύτερα για το συγκεκριμένο κοινό σας.

AI που ακούγεται πραγματικά χρήσιμο

Το WhatsApp δοκιμάζει το Business AI που υπερβαίνει τα βασικά chatbots. Αυτό το σύστημα μπορεί να κάνει εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων στον ιστότοπό σας και, στη συνέχεια, να επικοινωνήσει με τους πελάτες μέσω συνομιλίας WhatsApp για να απαντήσει σε ερωτήσεις ή να παράσχει ενημερώσεις.

Σκεφτείτε αυτό το ταξίδι πελάτη – κάποιος περιηγείται στον ιστότοπό σας, λαμβάνει προτάσεις προϊόντων που υποστηρίζονται από AI και, στη συνέχεια, λαμβάνει συνεχή υποστήριξη μέσω WhatsApp χωρίς αλλαγή πλατφόρμας.

Το επεκτείνουν πρώτα σε περισσότερες επιχειρήσεις στο Μεξικό , κάτι που έχει νόημα για δοκιμές σε μια αγορά όπου η υιοθέτηση του WhatsApp είναι ήδη τεράστια.

Η υποστήριξη φωνής και βίντεο φτάνει επιτέλους

Η πλατφόρμα προσθέτει δυνατότητες κλήσεων που θα έπρεπε να υπήρχαν εδώ και χρόνια. Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα WhatsApp Business θα μπορούν σύντομα να λαμβάνουν κλήσεις από πελάτες που θέλουν ζωντανή υποστήριξη ή να τους καλούν απευθείας όταν έχουν ζητήσει επαφή.

Έρχονται επίσης φωνητικά μηνύματα και βιντεοκλήσεις . Η υποστήριξη βίντεο ανοίγει δυνατότητες για:

  • Ραντεβού τηλεϋγείας
  • Επιδείξεις προϊόντων
  • Τεχνική αντιμετώπιση προβλημάτων που είναι αδύνατη μέσω κειμένου

Αυτό μοιάζει σαν το WhatsApp να πλησιάζει εκεί που θα έπρεπε να ήταν η επιχειρηματική επικοινωνία από την αρχή. Τα περισσότερα προβλήματα πελατών επιλύονται ταχύτερα με φωνή από τις ατελείωτες ανταλλαγές κειμένου.

Or shorter:"WhatsApp Business interface showing new calling and voice features with travel company example, displaying active call screen and voice message capabilities.

Source: about.fb.com/news

Γιατί αυτό έχει πραγματικά σημασία

Το WhatsApp έχει 2 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, αλλά η υιοθέτηση των επιχειρήσεων ήταν απογοητευτικά περιορισμένη σε σύγκριση με περιοχές όπως η Λατινική Αμερική και η Ασία. Αυτές οι ενημερώσεις αντιμετωπίζουν πραγματικά εμπόδια που εμπόδισαν τις εταιρείες να αγκαλιάσουν πλήρως την πλατφόρμα.

Η ενοποίηση της Διαχείρισης διαφημίσεων εξαλείφει τις τριβές για τις επιχειρήσεις που προβάλλουν ήδη εκστρατείες στο Facebook και το Instagram. Αντί να μάθουν νέα εργαλεία, μπορούν να επεκτείνουν τις υπάρχουσες καμπάνιες στο WhatsApp.

Οι δυνατότητες φωνής και κλήσεων καθιστούν το WhatsApp βιώσιμο για βιομηχανίες που χρειάζονται επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο, εξυπηρέτηση πελατών, υγειονομική περίθαλψη, τεχνική υποστήριξη και πωλήσεις.

Τι πρέπει να λάβουν υπόψη οι επιχειρήσεις

Εάν διαφημίζεστε ήδη στο Facebook ή το Instagram, η δοκιμή του WhatsApp ως πρόσθετης τοποθέτησης φαίνεται σαν μια προφανής κίνηση. Ίδιος προϋπολογισμός, ενδεχομένως νέα απήχηση κοινού.

Οι δυνατότητες AI πιθανότατα θα λειτουργήσουν καλύτερα για επιχειρήσεις με σαφείς καταλόγους προϊόντων και καθιερωμένες ροές εργασίας εξυπηρέτησης πελατών. Μην περιμένετε μαγεία – εξακολουθείτε να χρειάζεστε καλές υποκείμενες διαδικασίες.

Οι δυνατότητες φωνής και κλήσεων έχουν μεγαλύτερη σημασία για επιχειρήσεις με πολλές υπηρεσίες. Εάν οι πελάτες σας χρειάζονται συχνά υποστήριξη που είναι δύσκολο να χειριστούν μέσω κειμένου, αυτό θα μπορούσε να είναι σημαντικό.

Για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να διαφοροποιηθούν πέρα από την παραδοσιακή διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτές οι ενημερώσεις κάνουν το WhatsApp να αξίζει μια άλλη ματιά. Ειδικά αν οι πελάτες σας το χρησιμοποιούν ήδη για προσωπική επικοινωνία.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU