
Η πιο ορατή αλλαγή είναι η νέα διεπαφή με μια πλαϊνή γραμμή που απλοποιεί σημαντικά την εργασία με δεδομένα. Βελτιστοποιεί το φιλτράρισμα και τις αναλύσεις δεδομένων κατά τύπο περιεχομένου, περιοχή, διάρκεια βίντεο, ημερομηνία δημοσίευσης ή πηγές εσόδων. Υπάρχει επίσης η επιλογή εμφάνισης πολλών μετρήσεων ταυτόχρονα για καλύτερη σύγκριση.
Αυτός ο πίνακας θα είναι προσβάσιμος από οποιαδήποτε σελίδα ανάλυσης, γεγονός που θα επιταχύνει σημαντικά την πλοήγηση δεδομένων.
Αποθηκευμένες αναφορές και αποτελεσματικότερος σχεδιασμός
Μία από τις πιο πρακτικές νέες δυνατότητες είναι η δυνατότητα αποθήκευσης των διαμορφώσεων αναφορών , συμπεριλαμβανομένων επιλεγμένων φίλτρων και μετρήσεων. Αν παρακολουθείτε τακτικά, για παράδειγμα, την απόδοση των βίντεο προϊόντων τις πρώτες 24 ώρες ή τον αντίκτυπό τους σε μεμονωμένες αγορές, μπορείτε να αποθηκεύσετε αυτές τις ρυθμίσεις και να τις χρησιμοποιήσετε ξανά.
Νέες προκαθορισμένες προβολές, όπως οι πρώτες 24 ώρες, η διατήρηση κοινού ή οι δημογραφικές ομάδες, απλοποιούν την παρακολούθηση της απόδοσης περιεχομένου χωρίς να χρειάζεται να ρυθμίσετε χειροκίνητα κάθε τμήμα δεδομένων.
Πώς το νέο YouTube Analytics μπορεί να βοηθήσει τα e-shops και τις ομάδες μάρκετινγκ
- Σύγκριση playlist και τύπου περιεχομένου: Μπορείτε να ελέγξετε αν οι σύντομες αποσυσκευασίες ή οι λεπτομερείς κριτικές λειτουργούν καλύτερα και να βελτιστοποιήσετε ανάλογα το σχέδιο βίντεο.
- Τοπική ανάλυση: Αν πουλάτε σε πολλές αγορές, τα νέα φίλτρα θα σας δείξουν πού τα βίντεο έχουν τη μεγαλύτερη απήχηση και πώς διαφέρει η αλληλεπίδραση μεταξύ των χωρών.
- Επισκόπηση εσόδων: Οι πηγές εσόδων (π.χ. διαφημίσεις έναντι αγορών YouTube) μπορούν να αναλυθούν ξεχωριστά και με μεγαλύτερη ακρίβεια.
Η ενημέρωση κυκλοφορεί σταδιακά, οπότε αν δεν τη βλέπετε ακόμα, θα είναι διαθέσιμη τις επόμενες εβδομάδες. Ωστόσο, μπορείτε ήδη να αρχίσετε να σκέφτεστε ποιες μετρήσεις και προβολές χρησιμοποιείτε πιο συχνά και πώς η νέα διεπαφή μπορεί να απλοποιήσει την εργασία σας.
Προσπαθήστε να σκεφτείτε πώς να χρησιμοποιήσετε καλύτερα αυτήν τη νέα δυνατότητα
- Ποιες μετρήσεις παρακολουθείτε τακτικά; Για παράδειγμα, μετατροπές, προβολές ή μέσος χρόνος παρακολούθησης;
- Ποια φίλτρα χρησιμοποιείτε συχνότερα; Τύπος βίντεο, περιοχή, ημερομηνία δημοσίευσης;
- Τι επισκοπήσεις θέλετε να έχετε στη διάθεσή σας; Αυτά θα μπορούσαν να είναι πρότυπα για μηνιαίες συγκρίσεις, παρακολούθηση απόδοσης Shorts ή, για παράδειγμα, μια επισκόπηση βίντεο τις πρώτες 24 ώρες μετά τη δημοσίευση.
Η εξέταση αυτών των βασικών σημείων θα σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα νέα αναλυτικά στοιχεία από την αρχή, χωρίς να χρειάζεται να ξεκινάτε από το μηδέν κάθε φορά που ανοίγετε το YouTube Studio.