3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube παρουσιάζει προηγμένα αναλυτικά στοιχεία: Ταχύτερα στατιστικά στοιχεία για δημιουργούς περιεχομένου

Οι δημιουργοί του YouTube αφιερώνουν πολύ χρόνο στη ρύθμιση των ίδιων αναλυτικών στοιχείων ξανά και ξανά. Η νέα ενημέρωση Advanced Mode της πλατφόρμας λύνει τελικά αυτό το πρόβλημα με λειτουργίες που θα μπορούσαν να αλλάξουν τον τρόπο παρακολούθησης της απόδοσης βίντεο.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το YouTube παρουσιάζει προηγμένα αναλυτικά στοιχεία: Ταχύτερα στατιστικά στοιχεία για δημιουργούς περιεχομένου
Πηγή: Depositphotos: Photo by AllaSerebrina (edited in Canva Pro)

Η πιο ορατή αλλαγή είναι η νέα διεπαφή με μια πλαϊνή γραμμή που απλοποιεί σημαντικά την εργασία με δεδομένα. Βελτιστοποιεί το φιλτράρισμα και τις αναλύσεις δεδομένων κατά τύπο περιεχομένου, περιοχή, διάρκεια βίντεο, ημερομηνία δημοσίευσης ή πηγές εσόδων. Υπάρχει επίσης η επιλογή εμφάνισης πολλών μετρήσεων ταυτόχρονα για καλύτερη σύγκριση.

Αυτός ο πίνακας θα είναι προσβάσιμος από οποιαδήποτε σελίδα ανάλυσης, γεγονός που θα επιταχύνει σημαντικά την πλοήγηση δεδομένων.

Αποθηκευμένες αναφορές και αποτελεσματικότερος σχεδιασμός

Μία από τις πιο πρακτικές νέες δυνατότητες είναι η δυνατότητα αποθήκευσης των διαμορφώσεων αναφορών , συμπεριλαμβανομένων επιλεγμένων φίλτρων και μετρήσεων. Αν παρακολουθείτε τακτικά, για παράδειγμα, την απόδοση των βίντεο προϊόντων τις πρώτες 24 ώρες ή τον αντίκτυπό τους σε μεμονωμένες αγορές, μπορείτε να αποθηκεύσετε αυτές τις ρυθμίσεις και να τις χρησιμοποιήσετε ξανά.

Νέες προκαθορισμένες προβολές, όπως οι πρώτες 24 ώρες, η διατήρηση κοινού ή οι δημογραφικές ομάδες, απλοποιούν την παρακολούθηση της απόδοσης περιεχομένου χωρίς να χρειάζεται να ρυθμίσετε χειροκίνητα κάθε τμήμα δεδομένων.

Πώς το νέο YouTube Analytics μπορεί να βοηθήσει τα e-shops και τις ομάδες μάρκετινγκ

  • Σύγκριση playlist και τύπου περιεχομένου: Μπορείτε να ελέγξετε αν οι σύντομες αποσυσκευασίες ή οι λεπτομερείς κριτικές λειτουργούν καλύτερα και να βελτιστοποιήσετε ανάλογα το σχέδιο βίντεο.
  • Τοπική ανάλυση: Αν πουλάτε σε πολλές αγορές, τα νέα φίλτρα θα σας δείξουν πού τα βίντεο έχουν τη μεγαλύτερη απήχηση και πώς διαφέρει η αλληλεπίδραση μεταξύ των χωρών.
  • Επισκόπηση εσόδων: Οι πηγές εσόδων (π.χ. διαφημίσεις έναντι αγορών YouTube) μπορούν να αναλυθούν ξεχωριστά και με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Η ενημέρωση κυκλοφορεί σταδιακά, οπότε αν δεν τη βλέπετε ακόμα, θα είναι διαθέσιμη τις επόμενες εβδομάδες. Ωστόσο, μπορείτε ήδη να αρχίσετε να σκέφτεστε ποιες μετρήσεις και προβολές χρησιμοποιείτε πιο συχνά και πώς η νέα διεπαφή μπορεί να απλοποιήσει την εργασία σας.

Προσπαθήστε να σκεφτείτε πώς να χρησιμοποιήσετε καλύτερα αυτήν τη νέα δυνατότητα

  • Ποιες μετρήσεις παρακολουθείτε τακτικά; Για παράδειγμα, μετατροπές, προβολές ή μέσος χρόνος παρακολούθησης;
  • Ποια φίλτρα χρησιμοποιείτε συχνότερα; Τύπος βίντεο, περιοχή, ημερομηνία δημοσίευσης;
  • Τι επισκοπήσεις θέλετε να έχετε στη διάθεσή σας; Αυτά θα μπορούσαν να είναι πρότυπα για μηνιαίες συγκρίσεις, παρακολούθηση απόδοσης Shorts ή, για παράδειγμα, μια επισκόπηση βίντεο τις πρώτες 24 ώρες μετά τη δημοσίευση.

Η εξέταση αυτών των βασικών σημείων θα σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα νέα αναλυτικά στοιχεία από την αρχή, χωρίς να χρειάζεται να ξεκινάτε από το μηδέν κάθε φορά που ανοίγετε το YouTube Studio.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU