3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube παρουσιάζει το “Brainstorm with Gemini”: Δημιουργική ενίσχυση με τεχνητή νοημοσύνη για δημιουργούς βίντεο

Το YouTube, το εργαλείο κοινής χρήσης βίντεο της Google, εξετάζει νέες προσεγγίσεις για την υποστήριξη των παραγωγών περιεχομένου κατά τη διάρκεια της δημιουργικής τους διαδικασίας. Το YouTube έκανε το ντεμπούτο του σε ένα περιορισμένο πείραμα που ονομάζεται "Brainstorm with Gemini" σε μια πρόσφατη ανακοίνωση στο κανάλι του Creator Insider. Σχεδιασμένη για να βοηθήσει τους παραγωγούς να συλλάβουν ιδέες για βίντεο, να δημιουργήσουν ελκυστικούς τίτλους και να δημιουργήσουν οπτικά εντυπωσιακές μικρογραφίες, αυτή η λειτουργία συνδυάζει το Gemini AI της Google.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το YouTube παρουσιάζει το “Brainstorm with Gemini”: Δημιουργική ενίσχυση με τεχνητή νοημοσύνη για δημιουργούς βίντεο
Πηγή: Depositphotos

Η κυκλοφορία λειτουργιών που υποστηρίζονται από AI στο YouTube μπορεί να προσφέρει στο YouTube ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων παρόχων βίντεο κοινωνικών μέσων. Το YouTube ελπίζει να εμπνεύσει τους δημιουργούς να χρησιμοποιούν τις τεχνολογίες AI της Google αντί να αναζητούν υποκατάστατα όπως το ChatGPT της OpenAI.

Ένας υπάλληλος του YouTube δήλωσε στο TechCrunch ότι μια δοκιμή μικρής κλίμακας έχει ένα επιλεγμένο σύνολο δημιουργών που επιτρέπεται πλέον να έχουν πρόσβαση στη λειτουργία. Πριν σκεφτεί μια μεγαλύτερη κυκλοφορία, η εταιρεία θέλει να ελέγξει τα σχόλια των δημιουργών.

Αυτό το νέο εργαλείο που τροφοδοτείται από το Gemini έρχεται αμέσως μετά από μια άλλη δυνατότητα AI με την οποία το YouTube άρχισε να πειραματίζεται τον Μάιο. Εστιάζοντας στην έμπνευση περιεχομένου, αυτή η προηγούμενη τεχνολογία αναπτύσσει περιγράμματα για να ξεκινήσει η διαδικασία παραγωγής χρησιμοποιώντας AI για να προτείνει θέματα βίντεο ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του κοινού.

Κοινωνικό δίκτυο, το YouTube βλέπει αυτό ως μια ευκαιρία να αξιολογήσει τις προτιμήσεις των δημιουργών για ιδεασμό περιεχομένου μεταξύ της ενσωμάτωσης Gemini, του εργαλείου έμπνευσης ή και των δύο μαζί. Όσοι συμμετέχουν στο πείραμα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις δυνατότητες μέσω του YouTube Studio. Η εισαγωγή μιας έννοιας βίντεο στο παράθυρο αναζήτησης προσφέρει δύο επιλογές: το εργαλείο καταιγισμού ιδεών με τους Διδύμους ή το εργαλείο έμπνευσης.

Ενώ ανταγωνιστές όπως το Instagram και το TikTok επικεντρώνουν τώρα τις προσπάθειές τους για AI στο να επιτρέψουν στους δημιουργούς να δημιουργήσουν ψηφιακά avatars του εαυτού τους, το κοινωνικό δίκτυο, το YouTube προσεγγίζει τα πράγματα διαφορετικά. Η πλατφόρμα επικεντρώνεται στη χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσει τους δημιουργούς να δημιουργήσουν το υλικό τους.

Το YouTube θέλει να παρέχει στους δημιουργούς δυνατότητες που δεν είναι πλέον διαθέσιμες σε αντίπαλες πλατφόρμες, εισάγοντας εργαλεία καταιγισμού ιδεών που υποστηρίζονται από AI. Όταν αναζητά βοήθεια με ιδέες περιεχομένου, η εταιρεία είναι πρόθυμη να μάθει αν οι καλλιτέχνες βρίσκουν χρήσιμο να έχουν τόσο το εργαλείο έμπνευσης όσο και την επιλογή να συνεργαστούν με τους Διδύμους.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης; Αυτός ο Booking.com ηγέτης λέει ξεκινήστε από μικρά και λύστε καλά ένα πρόβλημα
9 λεπτά για ανάγνωση

Δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης; Αυτός ο Booking.com ηγέτης λέει ξεκινήστε από μικρά και λύστε καλά ένα πρόβλημα

Τι χρειάζεται για να χτίσετε την τεχνητή νοημοσύνη υπεύθυνα σε μια παγκόσμια πλατφόρμα; Η ειδικός μας Marija Ristovska μίλησε με τη Marina Angelovska από το Booking.com για να μάθει—καλύπτοντας τα πάντα, από τη διαχείριση της αβεβαιότητας μέχρι το γιατί το πρώτο σας έργο τεχνητής νοημοσύνης πρέπει να ξεκινήσει μικρό και εστιασμένο.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Τι αποκαλύπτουν 700 εκατομμύρια χρήστες ChatGPT για το πώς χρησιμοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη
4 λεπτά για ανάγνωση

Τι αποκαλύπτουν 700 εκατομμύρια χρήστες ChatGPT για το πώς χρησιμοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη

Το OpenAI δημοσίευσε την πρώτη μεγάλη μελέτη σχετικά με το πώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν πραγματικά το ChatGPT. Οι ερευνητές ανέλυσαν 2,5 δισεκατομμύρια μηνύματα καθημερινά από 700 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Για το ηλεκτρονικό εμπόριο, υπάρχουν επτά συγκεκριμένα μοτίβα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτή τη στιγμή.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Οι έμποροι δημιουργούν τώρα διαφημιστικές καμπάνιες σε ώρες, όχι εβδομάδες
4 λεπτά για ανάγνωση

Οι έμποροι δημιουργούν τώρα διαφημιστικές καμπάνιες σε ώρες, όχι εβδομάδες

Οι έμποροι δεν χρειάζονται πλέον εβδομάδες για να δημιουργήσουν διαφημιστικές καμπάνιες. Ένα νέο σύστημα που συνδυάζει εργαλεία AI μπορεί να παράγει ποιοτικά δημιουργικά σε ώρες αντί για εβδομάδες. Η ειδικός μάρκετινγκ Liana Hakobyan δοκίμασε τη μεθοδολογία σε καμπάνιες για τον Dior με αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Το παραδοσιακό εργαλείο δημιουργίας διαφημίσεων έχει διακοπεί. Ενώ οι ομάδες χάνουν […]

Liana Hakobyan Liana Hakobyan
Marketing Strategy Lead | TEDxSpeaker | Microsoft Startup Finalist, Iris.ai