3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube παρουσιάζει το “Brainstorm with Gemini”: Δημιουργική ενίσχυση με τεχνητή νοημοσύνη για δημιουργούς βίντεο

Το YouTube, το εργαλείο κοινής χρήσης βίντεο της Google, εξετάζει νέες προσεγγίσεις για την υποστήριξη των παραγωγών περιεχομένου κατά τη διάρκεια της δημιουργικής τους διαδικασίας. Το YouTube έκανε το ντεμπούτο του σε ένα περιορισμένο πείραμα που ονομάζεται "Brainstorm with Gemini" σε μια πρόσφατη ανακοίνωση στο κανάλι του Creator Insider. Σχεδιασμένη για να βοηθήσει τους παραγωγούς να συλλάβουν ιδέες για βίντεο, να δημιουργήσουν ελκυστικούς τίτλους και να δημιουργήσουν οπτικά εντυπωσιακές μικρογραφίες, αυτή η λειτουργία συνδυάζει το Gemini AI της Google.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το YouTube παρουσιάζει το “Brainstorm with Gemini”: Δημιουργική ενίσχυση με τεχνητή νοημοσύνη για δημιουργούς βίντεο
Πηγή: Depositphotos

Η κυκλοφορία λειτουργιών που υποστηρίζονται από AI στο YouTube μπορεί να προσφέρει στο YouTube ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων παρόχων βίντεο κοινωνικών μέσων. Το YouTube ελπίζει να εμπνεύσει τους δημιουργούς να χρησιμοποιούν τις τεχνολογίες AI της Google αντί να αναζητούν υποκατάστατα όπως το ChatGPT της OpenAI.

Ένας υπάλληλος του YouTube δήλωσε στο TechCrunch ότι μια δοκιμή μικρής κλίμακας έχει ένα επιλεγμένο σύνολο δημιουργών που επιτρέπεται πλέον να έχουν πρόσβαση στη λειτουργία. Πριν σκεφτεί μια μεγαλύτερη κυκλοφορία, η εταιρεία θέλει να ελέγξει τα σχόλια των δημιουργών.

Αυτό το νέο εργαλείο που τροφοδοτείται από το Gemini έρχεται αμέσως μετά από μια άλλη δυνατότητα AI με την οποία το YouTube άρχισε να πειραματίζεται τον Μάιο. Εστιάζοντας στην έμπνευση περιεχομένου, αυτή η προηγούμενη τεχνολογία αναπτύσσει περιγράμματα για να ξεκινήσει η διαδικασία παραγωγής χρησιμοποιώντας AI για να προτείνει θέματα βίντεο ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του κοινού.

Κοινωνικό δίκτυο, το YouTube βλέπει αυτό ως μια ευκαιρία να αξιολογήσει τις προτιμήσεις των δημιουργών για ιδεασμό περιεχομένου μεταξύ της ενσωμάτωσης Gemini, του εργαλείου έμπνευσης ή και των δύο μαζί. Όσοι συμμετέχουν στο πείραμα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις δυνατότητες μέσω του YouTube Studio. Η εισαγωγή μιας έννοιας βίντεο στο παράθυρο αναζήτησης προσφέρει δύο επιλογές: το εργαλείο καταιγισμού ιδεών με τους Διδύμους ή το εργαλείο έμπνευσης.

Ενώ ανταγωνιστές όπως το Instagram και το TikTok επικεντρώνουν τώρα τις προσπάθειές τους για AI στο να επιτρέψουν στους δημιουργούς να δημιουργήσουν ψηφιακά avatars του εαυτού τους, το κοινωνικό δίκτυο, το YouTube προσεγγίζει τα πράγματα διαφορετικά. Η πλατφόρμα επικεντρώνεται στη χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσει τους δημιουργούς να δημιουργήσουν το υλικό τους.

Το YouTube θέλει να παρέχει στους δημιουργούς δυνατότητες που δεν είναι πλέον διαθέσιμες σε αντίπαλες πλατφόρμες, εισάγοντας εργαλεία καταιγισμού ιδεών που υποστηρίζονται από AI. Όταν αναζητά βοήθεια με ιδέες περιεχομένου, η εταιρεία είναι πρόθυμη να μάθει αν οι καλλιτέχνες βρίσκουν χρήσιμο να έχουν τόσο το εργαλείο έμπνευσης όσο και την επιλογή να συνεργαστούν με τους Διδύμους.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
AI vs. Αυθεντικότητα: Η αυξανόμενη ανάγκη για προέλευση στο ψηφιακό περιεχόμενο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI vs. Αυθεντικότητα: Η αυξανόμενη ανάγκη για προέλευση στο ψηφιακό περιεχόμενο

Η άνοδος του περιεχομένου που παράγεται από την τεχνητή νοημοσύνη έχει αλλάξει την ψηφιακή αυθεντικότητα, καθιστώντας όλο και πιο δύσκολο να διακρίνουμε τη διαφορά μεταξύ πραγματικών και ψεύτικων μέσων. Περιπτώσεις όπως ο «Balenciaga Pope» και οι ψεύτικες εκρήξεις του Πενταγώνου έφεραν αυτή την τάση στο φως και έδειξαν πόσο άσχημα μπορούν να γίνουν τα πράγματα […]

Ανάγνωση άρθρου
Η νέα γεννήτρια εικόνων Aurora του Grok: Τι σημαίνει για το ηλεκτρονικό σας εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Η νέα γεννήτρια εικόνων Aurora του Grok: Τι σημαίνει για το ηλεκτρονικό σας εμπόριο

Το κοινωνικό δίκτυο X (πρώην Twitter) εισήγαγε ένα νέο χαρακτηριστικό στον βοηθό AI Grok – μια γεννήτρια εικόνων που ονομάζεται Aurora. Για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό αντιπροσωπεύει μια άλλη ευκαιρία να αυτοματοποιήσουν και να εξορθολογίσουν τη δημιουργία οπτικού περιεχομένου.

Ανάγνωση άρθρου
Πώς να εντοπίσετε περιεχόμενο γραμμένο από AI
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να εντοπίσετε περιεχόμενο γραμμένο από AI

Οι πρόσφατες εξελίξεις στα γλωσσικά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT, το Bard και το Claude έχουν καταστήσει εξαιρετικά δύσκολη τη διάκριση του περιεχομένου που γράφεται από μηχανές από την ανθρώπινη εργασία. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου η τεχνητή νοημοσύνη παράγει πλέον τακτικά τα πάντα, από περιγραφές προϊόντων έως απαντήσεις εξυπηρέτησης πελατών. […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+