3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube παρουσιάζει το “Brainstorm with Gemini”: Δημιουργική ενίσχυση με τεχνητή νοημοσύνη για δημιουργούς βίντεο

Το YouTube, το εργαλείο κοινής χρήσης βίντεο της Google, εξετάζει νέες προσεγγίσεις για την υποστήριξη των παραγωγών περιεχομένου κατά τη διάρκεια της δημιουργικής τους διαδικασίας. Το YouTube έκανε το ντεμπούτο του σε ένα περιορισμένο πείραμα που ονομάζεται "Brainstorm with Gemini" σε μια πρόσφατη ανακοίνωση στο κανάλι του Creator Insider. Σχεδιασμένη για να βοηθήσει τους παραγωγούς να συλλάβουν ιδέες για βίντεο, να δημιουργήσουν ελκυστικούς τίτλους και να δημιουργήσουν οπτικά εντυπωσιακές μικρογραφίες, αυτή η λειτουργία συνδυάζει το Gemini AI της Google.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το YouTube παρουσιάζει το “Brainstorm with Gemini”: Δημιουργική ενίσχυση με τεχνητή νοημοσύνη για δημιουργούς βίντεο
Πηγή: Depositphotos

Η κυκλοφορία λειτουργιών που υποστηρίζονται από AI στο YouTube μπορεί να προσφέρει στο YouTube ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων παρόχων βίντεο κοινωνικών μέσων. Το YouTube ελπίζει να εμπνεύσει τους δημιουργούς να χρησιμοποιούν τις τεχνολογίες AI της Google αντί να αναζητούν υποκατάστατα όπως το ChatGPT της OpenAI.

Ένας υπάλληλος του YouTube δήλωσε στο TechCrunch ότι μια δοκιμή μικρής κλίμακας έχει ένα επιλεγμένο σύνολο δημιουργών που επιτρέπεται πλέον να έχουν πρόσβαση στη λειτουργία. Πριν σκεφτεί μια μεγαλύτερη κυκλοφορία, η εταιρεία θέλει να ελέγξει τα σχόλια των δημιουργών.

Αυτό το νέο εργαλείο που τροφοδοτείται από το Gemini έρχεται αμέσως μετά από μια άλλη δυνατότητα AI με την οποία το YouTube άρχισε να πειραματίζεται τον Μάιο. Εστιάζοντας στην έμπνευση περιεχομένου, αυτή η προηγούμενη τεχνολογία αναπτύσσει περιγράμματα για να ξεκινήσει η διαδικασία παραγωγής χρησιμοποιώντας AI για να προτείνει θέματα βίντεο ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του κοινού.

Κοινωνικό δίκτυο, το YouTube βλέπει αυτό ως μια ευκαιρία να αξιολογήσει τις προτιμήσεις των δημιουργών για ιδεασμό περιεχομένου μεταξύ της ενσωμάτωσης Gemini, του εργαλείου έμπνευσης ή και των δύο μαζί. Όσοι συμμετέχουν στο πείραμα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις δυνατότητες μέσω του YouTube Studio. Η εισαγωγή μιας έννοιας βίντεο στο παράθυρο αναζήτησης προσφέρει δύο επιλογές: το εργαλείο καταιγισμού ιδεών με τους Διδύμους ή το εργαλείο έμπνευσης.

Ενώ ανταγωνιστές όπως το Instagram και το TikTok επικεντρώνουν τώρα τις προσπάθειές τους για AI στο να επιτρέψουν στους δημιουργούς να δημιουργήσουν ψηφιακά avatars του εαυτού τους, το κοινωνικό δίκτυο, το YouTube προσεγγίζει τα πράγματα διαφορετικά. Η πλατφόρμα επικεντρώνεται στη χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσει τους δημιουργούς να δημιουργήσουν το υλικό τους.

Το YouTube θέλει να παρέχει στους δημιουργούς δυνατότητες που δεν είναι πλέον διαθέσιμες σε αντίπαλες πλατφόρμες, εισάγοντας εργαλεία καταιγισμού ιδεών που υποστηρίζονται από AI. Όταν αναζητά βοήθεια με ιδέες περιεχομένου, η εταιρεία είναι πρόθυμη να μάθει αν οι καλλιτέχνες βρίσκουν χρήσιμο να έχουν τόσο το εργαλείο έμπνευσης όσο και την επιλογή να συνεργαστούν με τους Διδύμους.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την εξυπηρέτηση πελατών
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την εξυπηρέτηση πελατών

Μια μελέτη της Zendesk δείχνει ότι η εμπειρία των πελατών πρόκειται να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Τα στελέχη πιστεύουν ότι η εμπειρία του πελάτη θα αλλάξει εντελώς από την αυτοματοποίηση και την τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα τρία χρόνια. Στην πραγματικότητα, το 80% από αυτούς πιστεύουν ότι το πρότυπο CX δεν θα υπάρχει πλέον.

Ανάγνωση άρθρου
Η τεχνητή νοημοσύνη υπερφορτίζει τις επιχειρήσεις: 74% Δείτε απόδοση επένδυσης κατά το πρώτο έτος
2 λεπτά για ανάγνωση

Η τεχνητή νοημοσύνη υπερφορτίζει τις επιχειρήσεις: 74% Δείτε απόδοση επένδυσης κατά το πρώτο έτος

Πρόσφατη έρευνα του Google Cloud και της Εθνικής Ερευνητικής Ομάδας καταδεικνύει τη σημαντική επιρροή της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+