4 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube παρουσιάζει τρεις νέες λειτουργίες

Το YouTube ανακοίνωσε τρεις σημαντικές ενημερώσεις με στόχο τη βελτίωση των αλληλεπιδράσεων μεταξύ δημιουργών και θαυμαστών, καθιστώντας το παγκόσμιο περιεχόμενο πιο προσβάσιμο και προσφέροντας νέους τρόπους απάντησης σε σχόλια. Ακολουθεί μια επισκόπηση αυτών των νέων δυνατοτήτων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το YouTube παρουσιάζει τρεις νέες λειτουργίες
Πηγή: Depositphotos

Απάντηση με φωνή

Το YouTube πειραματίζεται με τις φωνητικές απαντήσεις, μια λειτουργία που έχει σχεδιαστεί για να προσθέτει μια προσωπική πινελιά στις αλληλεπιδράσεις δημιουργού-θαυμαστών. Οι δημιουργοί θα μπορούν να απαντούν σε σχόλια χρησιμοποιώντας φωνητικά μηνύματα. Η λειτουργία δοκιμάζεται επί του παρόντος με μια μικρή ομάδα δημιουργών στις ΗΠΑ μέσω της εφαρμογής YouTube για iOS. Η ευρύτερη διαθεσιμότητα θα εξαρτηθεί από τα σχόλια.

Οι δημιουργοί που ανήκουν στην ομάδα δοκιμής μπορούν να κάνουν κλικ στο εικονίδιο ηχητικών κυμάτων δίπλα σε ένα σχόλιο, να ηχογραφήσουν μια φωνητική απάντηση και να τη δημοσιεύσουν απευθείας στην ενότητα σχολίων.

Οι φωνητικές απαντήσεις εισάγουν μια νέα μέθοδο επικοινωνίας που είναι ταχύτερη και πιο προσωπική από τις παραδοσιακές απαντήσεις κειμένου. Επιτρέπουν στους δημιουργούς να προσθέσουν μια ανθρώπινη διάσταση στις αλληλεπιδράσεις των θαυμαστών, ενισχύοντας την αίσθηση της εγγύτητας και της αυθεντικότητας.

Απαντήστε με το YouTube Shorts

Ένας άλλος πρωτότυπος τρόπος για να αντιδράσετε σε σχόλια βίντεο είναι να απαντήσετε με Shorts. Αυτή η λειτουργία ανοίγει χώρο για πιο δημιουργικές απαντήσεις που μπορούν να προσελκύσουν καλύτερα τους θεατές και να αυξήσουν τη συμμετοχή τους.

Όταν οι δημιουργοί απαντούν σε ένα σχόλιο, μπορούν απλώς να εγγράψουν ένα σύντομο βίντεο χρησιμοποιώντας την κάμερα Shorts. Αυτό το βίντεο θα εμφανιστεί αυτόματα απευθείας στην ενότητα σχολίων κάτω από το αρχικό βίντεο, εμπλουτίζοντας την αλληλεπίδραση με μια νέα οπτική διάσταση. Κατά μία έννοια, αυτό μιμείται τις απαντήσεις του TikTok.

Οι δυναμικές και οπτικά ελκυστικές απαντήσεις προσελκύουν ιδιαίτερα τους οπαδούς από τις νεότερες γενιές.

Σπάστε τα γλωσσικά εμπόδια με την αυτόματη μεταγλώττιση

Το YouTube αποφάσισε να κάνει το περιεχόμενο όσο το δυνατόν πιο προσβάσιμο σε ένα παγκόσμιο κοινό. Με την αυτόματη μεταγλώττιση, μπορεί πραγματικά να το επιτύχουν αυτό. Αυτό το εργαλείο μπορεί να δημιουργήσει αυτόματα μεταγλώττιση σε διάφορες γλώσσες, καθιστώντας τα επιλεγμένα βίντεο προσβάσιμα σε ένα ακόμη ευρύτερο κοινό.

Αυτή η λειτουργία είναι προς το παρόν διαθέσιμη σε εκατοντάδες χιλιάδες κανάλια στο Πρόγραμμα συνεργατών YouTube που ειδικεύονται σε εκπαιδευτικό και ενημερωτικό περιεχόμενο.

Ωστόσο, υπάρχουν σχέδια για επέκτασή του σε άλλους τύπους περιεχομένου στο εγγύς μέλλον για να προσεγγίσει μια ακόμη ευρύτερη κοινότητα δημιουργών. Υπάρχουν ορισμένοι γλωσσικοί περιορισμοί. Το αγγλικό περιεχόμενο μπορεί να μεταγλωττιστεί αυτόματα στα γαλλικά, γερμανικά, χίντι, ινδονησιακά, ιταλικά, ιαπωνικά, πορτογαλικά και ισπανικά. Τα βίντεο σε αυτές τις γλώσσες μπορούν να μεταγλωττιστούν στα αγγλικά.  

Σε συνεργασία με το Google DeepMind και το Google Translate, συνεχίζονται οι εργασίες για τη βελτίωση αυτής της λειτουργίας, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας “εκφραστικής ομιλίας” που συλλαμβάνει καλύτερα τον τόνο και τα συναισθήματα.

Προς το παρόν, οι δημιουργοί έχουν την επιλογή να ελέγχουν και να διαχειρίζονται τα μεταγλωττισμένα βίντεό τους στο YouTube Studio για να διασφαλίζουν την ποιότητα και την ακρίβεια πριν από τη δημοσίευση.

Τι σημαίνουν αυτές οι ενημερώσεις για τους δημιουργούς και τους θεατές

Αυτές οι τρεις ενημερώσεις παρουσιάζουν ευκαιρίες τόσο για τους δημιουργούς όσο και για τις επωνυμίες. Οι έμποροι αποκτούν ένα νέο εργαλείο για να ενισχύσουν το εμπορικό σήμα τους και να εμβαθύνουν τις σχέσεις με το κοινό τους.

Οι φωνητικές απαντήσεις θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα από δημιουργούς και επωνυμίες που βασίζονται σε συγκεκριμένα άτομα. Δίνουν έμφαση στην αυθεντική επικοινωνία που μπορεί να οικοδομήσει την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των πελατών.

Οι απαντήσεις μέσω των Shorts ανοίγουν πόρτες σε δημιουργική αλληλεπίδραση που αυξάνει την προβολή και δημιουργεί ευκαιρίες για viral περιεχόμενο. Τέλος, η αυτόματη μεταγλώττιση είναι ένα εργαλείο που αφαιρεί τα γλωσσικά εμπόδια και επιτρέπει την παγκόσμια εμβέλεια με ελάχιστο πρόσθετο κόστος.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+