3 λεπτά για ανάγνωση

Φτάνει το Amazon Haul – Ένα οικονομικό κατάστημα για να ανταγωνιστεί τους κινεζικούς γίγαντες

Η Amazon ξεκίνησε μια νέα αγορά που ονομάζεται Amazon Haul. Είναι ένα άλλο έργο που προσφέρει οικονομικά αγαθά σε κατηγορίες όπως ρούχα, είδη οικιακής χρήσης και ηλεκτρονικά είδη - όλα με τιμή κάτω των 20 $. Αυτή η πρωτοβουλία ανταποκρίνεται στον αυξανόμενο ανταγωνισμό από εκπτωτικές πλατφόρμες όπως το Temu, το Shein και το TikTok Shop, οι οποίες έχουν κερδίσει δημοτικότητα μέσω χαμηλών τιμών και άμεσων εισαγωγών από την Κίνα. Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην αμερικανική αγορά μέσω της εφαρμογής για κινητά και του ηλεκτρονικού καταστήματος της Amazon. Προσελκύει πελάτες όχι μόνο με χαμηλές τιμές αλλά και με εκπτώσεις σε μαζικές παραγγελίες και παράδοση χαμηλού κόστους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Φτάνει το Amazon Haul – Ένα οικονομικό κατάστημα για να ανταγωνιστεί τους κινεζικούς γίγαντες
Πηγή: Amazon

Τι να περιμένετε από τις χαμηλές τιμές του Amazon Haul σε πολλές κατηγορίες

Το Amazon Haul προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, όλα με τιμή κάτω των 20 $. Ορισμένα είδη όπως καλλυντικά αξεσουάρ ή προμήθειες κουζίνας είναι διαθέσιμα για μόλις $ 1.

Αυτό σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή για την Amazon, η οποία μέχρι τώρα έχει επικεντρωθεί στους γρήγορους χρόνους παράδοσης και όχι στις εξαιρετικά χαμηλές τιμές.

Απλή εμπειρία αγορών

Η Amazon έχει προσαρμόσει την πλατφόρμα ώστε να λειτουργεί ανεξάρτητα με τη δική της διαδικασία αναζήτησης, καλαθιού και πληρωμής. Οι παραγγελίες άνω των 25 $ πληρούν ακόμη και τις προϋποθέσεις για δωρεάν παράδοση. Η παράδοση διαρκεί μία έως δύο εβδομάδες.

Σε σύγκριση με τους συνήθεις χρόνους παράδοσης που έχουν συνηθίσει οι πελάτες της Amazon, αυτό είναι σχετικά μεγάλο. Αυτό το μοντέλο μοιάζει με τη στρατηγική εφοδιαστικής της Temu και της Shein – οι πελάτες τους είναι πρόθυμοι να περιμένουν περισσότερο για φθηνότερα προϊόντα.

Η εγγύηση A-to-Z από την Amazon, η οποία παρέχει στους πελάτες ασφάλεια σε περίπτωση προβλημάτων προϊόντων ή παράδοσης, συνεχίζει να προστατεύει όλα τα αντικείμενα Haul.

Εκπτώσεις μαζικής παραγγελίας

Οι πελάτες που πραγματοποιούν μεγαλύτερες αγορές στο Haul θα λάβουν επιπλέον εκπτώσεις. Οι παραγγελίες των 50 $ ή περισσότερο λαμβάνουν έκπτωση 5%, ενώ οι αγορές άνω των 75 $ λαμβάνουν έκπτωση 10%.

 Amazon launches 'Amazon Haul' - a new ultra-budget marketplace to compete with Temu & Shein

Source: Amazon

Πολιτική Επιστροφών και Επιστροφών

Η Amazon Haul έχει πολιτικές επιστροφής προσαρμοσμένες στο μοντέλο χαμηλών τιμών. Αντικείμενα άνω των 3 $ μπορούν να επιστραφούν δωρεάν εντός 15 ημερών σε οποιοδήποτε από τα πολυάριθμα σημεία συλλογής, συμπεριλαμβανομένων των τοποθεσιών Whole Foods, Amazon Lockers ή UPS.

Τα προϊόντα με τιμή 3 $ ή λιγότερο δεν μπορούν να επιστραφούν, για να διατηρηθεί χαμηλό λειτουργικό κόστος, παρόμοιο με τις πολιτικές άλλων λιανοπωλητών έκπτωσης.

Η Amazon δηλώνει ότι όλα τα είδη που διατίθενται μέσω του Haul πληρούν αυστηρά πρότυπα ασφάλειας και ποιότητας, με κάθε προϊόν να ελέγχεται για συμμόρφωση με τους ισχύοντες κανονισμούς.

Απάντηση στον αυξανόμενο ανταγωνισμό από τους λιανοπωλητές με έκπτωση

Το λανσάρισμα του Amazon Haul είναι μια άμεση απάντηση στην ανάπτυξη του κινεζικού ανταγωνισμού, όπως η Temu και η Shein, οι οποίες έχουν διαταράξει την αγορά μέσω άμεσων εισαγωγών από την Κίνα και τιμών ρευστοποίησης. Με την Haul, η Amazon υιοθετεί παρόμοια μέτρα εξοικονόμησης κόστους, συμπεριλαμβανομένης της άμεσης αγοράς από κινέζους κατασκευαστές.

Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στην Amazon να μειώσει τις τιμές και να προσεγγίσει ένα μοντέλο χαμηλότερου περιθωρίου, το οποίο συνέβαλε στην επιτυχία νέων ανταγωνιστών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU