3 λεπτά για ανάγνωση

Χρειάζεται να παρακολουθούμε τα ποσοστά αφοσίωσης για διαδικτυακές καμπάνιες;

Τι μας δίνει η παρακολούθηση αυτής της μέτρησης και ποια δεδομένα βρίσκονται πίσω από το όνομα; Η παραδοσιακή διαφήμιση (έντυπη, τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαφημιστικές πινακίδες κ.λπ.) δεν επιτρέπει στον πελάτη να αλληλεπιδράσει αμέσως με διαφημίσεις, καθώς ο πελάτης δεν έχει την ευκαιρία να απαντήσει στην ίδια τη διαφήμιση. Το ψηφιακό μάρκετινγκ, από την άλλη πλευρά, έχει εισαγάγει τη δυνατότητα άμεσης αλληλεπίδρασης με το περιεχόμενο μάρκετινγκ και πληροφοριών που δημοσιεύει η επωνυμία σας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Χρειάζεται να παρακολουθούμε τα ποσοστά αφοσίωσης για διαδικτυακές καμπάνιες;
Πηγή: Depositphotos

Ποσοστό αφοσίωσης

Είναι ένα σύνολο μετρήσεων που χρησιμοποιούνται για τη μέτρηση της δράσης των πελατών στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Υπάρχουν πολλές μέθοδοι και τύποι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη μέτρηση της αφοσίωσης, αλλά ο κοινός στόχος τους είναι να ποσοτικοποιήσουν την αφοσίωση των πελατών με την επωνυμία σας και να μετρήσουν την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας μάρκετινγκ ή διαφήμισης.

Τι σημαίνει η λέξη αλληλεπίδραση;

Οι χρήστες του Διαδικτύου μπορούν να δημοσιεύσουν τις δικές τους αντιδράσεις, σχόλια και συναισθήματα σε αυτή τη διαδραστική μορφή διαφήμισης. Αυτή η μορφή διαφήμισης τους επιτρέπει να εκφράσουν τα συναισθήματα ή τις προτιμήσεις τους στο περιεχόμενο μάρκετινγκ, είτε πρόκειται για το χρώμα του προϊόντος, το σχέδιο ή αυτό που αντιμετωπίζουν στη ζωή τους αυτή τη στιγμή – ένα νέο σπίτι, αγορά αυτοκινήτου, αλλαγή εργασίας. Όλες αυτές οι αλληλεπιδράσεις – το δημιουργικό έναντι του χρήστη του διαδικτύου – ονομάζονται αλληλεπιδράσεις.

Οι αποτελεσματικές καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργήσουν αφοσίωση πελατών, η οποία μπορεί να έχει πολλά θετικά οφέλη για την επωνυμία σας.

Source: Depositphotos

Τι είναι η διαδραστική διαφήμιση και γιατί πρέπει να τη χρησιμοποιούμε σε τακτική βάση;

Οι διαδραστικές διαφημίσεις προσκαλούν τους καταναλωτές να ασχοληθούν φυσικά με τη διαφήμιση με καθηλωτικό τρόπο, μετατρέποντας την παραδοσιακή διαφήμιση σε δραστηριότητα. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τους εμπόρους να συνδεθούν απευθείας με τους καταναλωτές και να τους ενθαρρύνουν να αναλάβουν δράση, αντί να παρακολουθούν παθητικά ή να αγνοούν μια διαφήμιση.

Η διαδραστική διαφήμιση βοηθά τις επωνυμίες να αφηγούνται ιστορίες, να βελτιώνουν την εξατομίκευση και να δημιουργούν διαρκείς εντυπώσεις με το κοινό, μεταξύ άλλων πλεονεκτημάτων. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εμπόρους σε οποιαδήποτε βιομηχανία που ψάχνει:

  • Δημιουργήστε και ενισχύστε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας
  • Δημιουργία υποψήφιων πελατών
  • Αύξηση πωλήσεων
  • Αποκτήστε πληροφορίες πελατών

Τα οφέλη της διαδραστικής διαφήμισης περιλαμβάνουν:

  • Αυξημένη αναγνωρισιμότητα επωνυμίας και ανάκληση
  • Βελτιωμένες μετρήσεις απόδοσης

Το πιο σημαντικό όφελος που συχνά ξεχνάμε ή παραβλέπουμε είναι:

  • Έχοντας περισσότερα δεδομένα!

Οι διαδραστικές διαφημίσεις προσφέρουν περισσότερα (και πιο λεπτομερή) δεδομένα από άλλους τύπους διαφημίσεων. Παρέχουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με:

  • Πόση ώρα είδαν οι χρήστες τη διαφήμισή σας
  • Σε τι έκαναν κλικ
  • Πώς απάντησαν σε μια ερώτηση
  • Αν έπαιξαν ξανά το βίντεο
  • Αν το μοιράστηκαν με άλλους

Όλα αυτά τα δεδομένα μπορούν να βοηθήσουν τους εμπόρους να διαμορφώσουν μια πιο εξελιγμένη διαφημιστική προσέγγιση για τη βελτίωση της απόδοσης των μελλοντικών καμπανιών.

Η μεγάλη σκέψη από τα αρχικά σχέδια διαφημιστικής καμπάνιας βοηθά τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να εκφράσουν την επωνυμία τους με διασκεδαστικό, δημιουργικό και άφθονη υποστήριξη πωλήσεων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Προηγμένες λειτουργίες του Google Analytics 4
12 λεπτά για ανάγνωση

Προηγμένες λειτουργίες του Google Analytics 4

Το Google Analytics 4 δεν είναι απλώς μια άλλη έκδοση του Google Analytics, αλλά μια εντελώς νέα προσέγγιση για την ανάλυση των δεδομένων των χρηστών. Προσφέρει πολλές προηγμένες λειτουργίες που σας επιτρέπουν να εργάζεστε πιο αποτελεσματικά με δεδομένα και να αποκτάτε βαθύτερες γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των επισκεπτών. Εάν θέλετε να αποκτήσετε πιο ακριβείς […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Ανάγνωση άρθρου
Τα Big Data ενισχύουν την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου
5 λεπτά για ανάγνωση

Τα Big Data ενισχύουν την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου

Τα μεγάλα δεδομένα είναι πλέον ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες που αναζητούν πλεονέκτημα. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας για μάρκες και καταστήματα. Αυτό το τεράστιο κομμάτι πληροφοριών προέρχεται από διάφορες πηγές. Αυτά περιλαμβάνουν έρευνα, διαδικτυακές συναλλαγές και κοινωνικά μέσα. Τα μαζικά δεδομένα μπορούν να λάβουν διάφορες μορφές. Μπορεί να είναι δομημένο, ημιδομημένο ή αδόμητο. Είναι γνωστό […]

Ανάγνωση άρθρου
Η απόδοση του τελευταίου κλικ υπολείπεται: Γιατί ήρθε η ώρα να εξελιχθείτε
4 λεπτά για ανάγνωση

Η απόδοση του τελευταίου κλικ υπολείπεται: Γιατί ήρθε η ώρα να εξελιχθείτε

Η ευρεία εξάρτηση από τα μοντέλα απόδοσης τελευταίου κλικ αποδεικνύεται όλο και πιο ανεπαρκής, ιδιαίτερα όταν στοχεύει νεότερες γενιές με γνώσεις τεχνολογίας. Πρόσφατα ευρήματα από το Snapchat υπογραμμίζουν την επείγουσα ανάγκη για αλλαγή παραδείγματος στις μεθοδολογίες μέτρησης. Η παραδοσιακή προσέγγιση του τελευταίου κλικ συχνά ζωγραφίζει μια ελλιπή εικόνα, παραποιώντας την πραγματική αποτελεσματικότητα των πολύπλοκων, πολυκαναλικών […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+