
Ποσοστό αφοσίωσης
Είναι ένα σύνολο μετρήσεων που χρησιμοποιούνται για τη μέτρηση της δράσης των πελατών στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Υπάρχουν πολλές μέθοδοι και τύποι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη μέτρηση της αφοσίωσης, αλλά ο κοινός στόχος τους είναι να ποσοτικοποιήσουν την αφοσίωση των πελατών με την επωνυμία σας και να μετρήσουν την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας μάρκετινγκ ή διαφήμισης.
Τι σημαίνει η λέξη αλληλεπίδραση;
Οι χρήστες του Διαδικτύου μπορούν να δημοσιεύσουν τις δικές τους αντιδράσεις, σχόλια και συναισθήματα σε αυτή τη διαδραστική μορφή διαφήμισης. Αυτή η μορφή διαφήμισης τους επιτρέπει να εκφράσουν τα συναισθήματα ή τις προτιμήσεις τους στο περιεχόμενο μάρκετινγκ, είτε πρόκειται για το χρώμα του προϊόντος, το σχέδιο ή αυτό που αντιμετωπίζουν στη ζωή τους αυτή τη στιγμή – ένα νέο σπίτι, αγορά αυτοκινήτου, αλλαγή εργασίας. Όλες αυτές οι αλληλεπιδράσεις – το δημιουργικό έναντι του χρήστη του διαδικτύου – ονομάζονται αλληλεπιδράσεις.
Οι αποτελεσματικές καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργήσουν αφοσίωση πελατών, η οποία μπορεί να έχει πολλά θετικά οφέλη για την επωνυμία σας.

Source: Depositphotos
Τι είναι η διαδραστική διαφήμιση και γιατί πρέπει να τη χρησιμοποιούμε σε τακτική βάση;
Οι διαδραστικές διαφημίσεις προσκαλούν τους καταναλωτές να ασχοληθούν φυσικά με τη διαφήμιση με καθηλωτικό τρόπο, μετατρέποντας την παραδοσιακή διαφήμιση σε δραστηριότητα. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τους εμπόρους να συνδεθούν απευθείας με τους καταναλωτές και να τους ενθαρρύνουν να αναλάβουν δράση, αντί να παρακολουθούν παθητικά ή να αγνοούν μια διαφήμιση.
Η διαδραστική διαφήμιση βοηθά τις επωνυμίες να αφηγούνται ιστορίες, να βελτιώνουν την εξατομίκευση και να δημιουργούν διαρκείς εντυπώσεις με το κοινό, μεταξύ άλλων πλεονεκτημάτων. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εμπόρους σε οποιαδήποτε βιομηχανία που ψάχνει:
- Δημιουργήστε και ενισχύστε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας
- Δημιουργία υποψήφιων πελατών
- Αύξηση πωλήσεων
- Αποκτήστε πληροφορίες πελατών
Τα οφέλη της διαδραστικής διαφήμισης περιλαμβάνουν:
- Αυξημένη αναγνωρισιμότητα επωνυμίας και ανάκληση
- Βελτιωμένες μετρήσεις απόδοσης
Το πιο σημαντικό όφελος που συχνά ξεχνάμε ή παραβλέπουμε είναι:
- Έχοντας περισσότερα δεδομένα!
Οι διαδραστικές διαφημίσεις προσφέρουν περισσότερα (και πιο λεπτομερή) δεδομένα από άλλους τύπους διαφημίσεων. Παρέχουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με:
- Πόση ώρα είδαν οι χρήστες τη διαφήμισή σας
- Σε τι έκαναν κλικ
- Πώς απάντησαν σε μια ερώτηση
- Αν έπαιξαν ξανά το βίντεο
- Αν το μοιράστηκαν με άλλους
Όλα αυτά τα δεδομένα μπορούν να βοηθήσουν τους εμπόρους να διαμορφώσουν μια πιο εξελιγμένη διαφημιστική προσέγγιση για τη βελτίωση της απόδοσης των μελλοντικών καμπανιών.
Η μεγάλη σκέψη από τα αρχικά σχέδια διαφημιστικής καμπάνιας βοηθά τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να εκφράσουν την επωνυμία τους με διασκεδαστικό, δημιουργικό και άφθονη υποστήριξη πωλήσεων.