2 λεπτά για ανάγνωση

Ψηφιακά διαβατήρια προϊόντων: Το επόμενο σύνορο του ηλεκτρονικού εμπορίου

Υπάρχει μια μεγάλη αλλαγή που έρχεται στο δρόμο μας και ονομάζεται Ψηφιακά Διαβατήρια Προϊόντων (DPP). Όχι, δεν είναι απλώς άλλη μια τεχνολογική μανία - αυτή έχει δόντια.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ψηφιακά διαβατήρια προϊόντων: Το επόμενο σύνορο του ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

Η ΕΕ πιέζει σκληρά για αυτό, ειδικά στον τομέα της ένδυσης. Γιατί? Λοιπόν, σκεφτείτε όλους τους πονοκεφάλους που αντιμετωπίζουμε καθημερινά – επιχειρηματικές υπερπαραγωγές, εφιάλτες συμμόρφωσης, πλαστά προϊόντα. Οι DPPs μπορεί να είναι απλώς η ασπιρίνη που ψάχναμε.

Τώρα, ετοιμαστείτε για μερικούς αριθμούς. Η ABI Research λέει ότι μέχρι το 2030, εξετάζουμε 62,5 δισεκατομμύρια DPPs μόνο για ρούχα. Αυτό δεν είναι τυπογραφικό λάθος. Είναι μια κλήση αφύπνισης.

Τι σημαίνει αυτό για εμάς στα χαρακώματα; Λοιπόν, οι πλατφόρμες μας θα χρειαστούν μια σημαντική αναθεώρηση. Κάθε σελίδα προϊόντος θα πρέπει να δείχνει από πού προήλθε αυτό το μπλουζάκι ή η τσάντα, πώς κατασκευάστηκε, τα έργα. Είναι σαν να δίνετε σε κάθε προϊόν το δικό του ψηφιακό πιστοποιητικό γέννησης.

Χρονοδιάγραμμα; Έρχεται σε μας γρήγορα. Οι κανονισμοί αναμένεται να αρχίσουν να δαγκώνουν από το 2027 και μέχρι το 2030, όλα τα συστήματα θα πάνε στην Ευρώπη. Η Βόρεια Αμερική και η Ασία δεν θα είναι πολύ πίσω.

Source: Depositphotos

Βήμα προς δράση:

1. Πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε την επιχείρησή σας και πώς να ενσωματώσετε τα δεδομένα στα συστήματα. Δεν είναι απλώς ένα φανταχτερό πρόσθετο. Θα είναι η ραχοκοκαλιά των πληροφοριών των προϊόντων μας.
2. Δεν χρειάζεται πλέον να κρύβεστε πίσω από αόριστες ετικέτες “made in”.
3. Εμπειρία πελάτη; Θα είναι το επόμενο επίπεδο. Φανταστείτε τους αγοραστές να μπορούν να εντοπίσουν τα τζιν τους από το χωράφι βαμβακιού μέχρι την αποθήκη.

Ας είμαστε αληθινοί, όμως. Εξετάζουμε κάποια σοβαρή τεχνολογική επένδυση – σκεφτείτε 1,59 δισεκατομμύρια δολάρια για την υποστήριξη λογισμικού και πληροφορικής. Για όσους από εμάς είμαστε πρόθυμοι να δαγκώσουμε τη σφαίρα νωρίς, αυτό θα μπορούσε να είναι τεράστιο. Μιλάμε για σημαντικό διαφοροποιητή σε μια πολυσύχναστη αγορά.

Λοιπόν, τι τώρα; Ξεκινήστε την προετοιμασία της επιχείρησής σας. Κοιτάξτε τα συστήματά σας. Μιλήστε με τις ομάδες τεχνολογίας σας. Και ίσως, ίσως, να ξεκινήσετε τον προϋπολογισμό για κάποιες σοβαρές αναβαθμίσεις.

Οι DPP έρχονται, είτε μας αρέσει είτε όχι. Θα είναι ένας πόνος, αλλά θα μπορούσε επίσης να είναι το εισιτήριό μας για να ηγηθούμε της αγέλης με διαφάνεια και εμπιστοσύνη.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οι Ούγγροι πωλητές χάνουν χιλιάδες σε αυτά τα λάθη της αγοράς
5 λεπτά για ανάγνωση

Οι Ούγγροι πωλητές χάνουν χιλιάδες σε αυτά τα λάθη της αγοράς

Η επέκταση στις διεθνείς αγορές μπορεί να φαίνεται συντριπτική για τους Ούγγρους πωλητές. Με δεκάδες πλατφόρμες, διαφορετικούς κανονισμούς και πολιτισμικές διαφορές, πολλές επιχειρήσεις τηρούν αυτά που γνωρίζουν. Ο Attila Benes από το Base.com μοιράζεται πρακτικές ιδέες σχετικά με το ποιες αγορές λειτουργούν πραγματικά για τους Ούγγρους πωλητές – και τα κοινά λάθη που κοστίζουν στις […]

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Η Γαλλία χτυπά τη Shein με πρόστιμο 40 εκατομμυρίων ευρώ για ψεύτικη τιμολόγηση
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία χτυπά τη Shein με πρόστιμο 40 εκατομμυρίων ευρώ για ψεύτικη τιμολόγηση

Σύμφωνα μετο f rance24.com, η Γαλλία μόλις χαστούκισε τον γίγαντα της γρήγορης μόδας Shein με πρόστιμο ρεκόρ 40 εκατομμυρίων ευρώ για παραπλάνηση πελατών σχετικά με εκπτώσεις και περιβαλλοντικούς ισχυρισμούς. Η έρευνα διαπίστωσε ότι η εταιρεία χειραγωγούσε τις τιμές για να κάνει τις ψεύτικες πωλήσεις να μοιάζουν με πραγματικές προσφορές.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η H&M κυκλοφορεί τις πρώτες εικόνες μοντέλων AI
4 λεπτά για ανάγνωση

Η H&M κυκλοφορεί τις πρώτες εικόνες μοντέλων AI

Η H&M μόλις δημοσίευσε τις πρώτες φωτογραφίες μοντέλων που δημιουργήθηκαν από AI στο Instagram. Αυτό έρχεται μήνες μετά την ανακοίνωση σχεδίων για τη δημιουργία ψηφιακών διδύμων πραγματικών μοντέλων. Ο σουηδικός λιανοπωλητής προχωρά παρά τις συνεχιζόμενες ανησυχίες σχετικά με τη μετατόπιση θέσεων εργασίας στη μόδα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU