2 λεπτά για ανάγνωση

Ψηφιακά διαβατήρια προϊόντων: Το επόμενο σύνορο του ηλεκτρονικού εμπορίου

Υπάρχει μια μεγάλη αλλαγή που έρχεται στο δρόμο μας και ονομάζεται Ψηφιακά Διαβατήρια Προϊόντων (DPP). Όχι, δεν είναι απλώς άλλη μια τεχνολογική μανία - αυτή έχει δόντια.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ψηφιακά διαβατήρια προϊόντων: Το επόμενο σύνορο του ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

Η ΕΕ πιέζει σκληρά για αυτό, ειδικά στον τομέα της ένδυσης. Γιατί? Λοιπόν, σκεφτείτε όλους τους πονοκεφάλους που αντιμετωπίζουμε καθημερινά – επιχειρηματικές υπερπαραγωγές, εφιάλτες συμμόρφωσης, πλαστά προϊόντα. Οι DPPs μπορεί να είναι απλώς η ασπιρίνη που ψάχναμε.

Τώρα, ετοιμαστείτε για μερικούς αριθμούς. Η ABI Research λέει ότι μέχρι το 2030, εξετάζουμε 62,5 δισεκατομμύρια DPPs μόνο για ρούχα. Αυτό δεν είναι τυπογραφικό λάθος. Είναι μια κλήση αφύπνισης.

Τι σημαίνει αυτό για εμάς στα χαρακώματα; Λοιπόν, οι πλατφόρμες μας θα χρειαστούν μια σημαντική αναθεώρηση. Κάθε σελίδα προϊόντος θα πρέπει να δείχνει από πού προήλθε αυτό το μπλουζάκι ή η τσάντα, πώς κατασκευάστηκε, τα έργα. Είναι σαν να δίνετε σε κάθε προϊόν το δικό του ψηφιακό πιστοποιητικό γέννησης.

Χρονοδιάγραμμα; Έρχεται σε μας γρήγορα. Οι κανονισμοί αναμένεται να αρχίσουν να δαγκώνουν από το 2027 και μέχρι το 2030, όλα τα συστήματα θα πάνε στην Ευρώπη. Η Βόρεια Αμερική και η Ασία δεν θα είναι πολύ πίσω.

Source: Depositphotos

Βήμα προς δράση:

1. Πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε την επιχείρησή σας και πώς να ενσωματώσετε τα δεδομένα στα συστήματα. Δεν είναι απλώς ένα φανταχτερό πρόσθετο. Θα είναι η ραχοκοκαλιά των πληροφοριών των προϊόντων μας.
2. Δεν χρειάζεται πλέον να κρύβεστε πίσω από αόριστες ετικέτες “made in”.
3. Εμπειρία πελάτη; Θα είναι το επόμενο επίπεδο. Φανταστείτε τους αγοραστές να μπορούν να εντοπίσουν τα τζιν τους από το χωράφι βαμβακιού μέχρι την αποθήκη.

Ας είμαστε αληθινοί, όμως. Εξετάζουμε κάποια σοβαρή τεχνολογική επένδυση – σκεφτείτε 1,59 δισεκατομμύρια δολάρια για την υποστήριξη λογισμικού και πληροφορικής. Για όσους από εμάς είμαστε πρόθυμοι να δαγκώσουμε τη σφαίρα νωρίς, αυτό θα μπορούσε να είναι τεράστιο. Μιλάμε για σημαντικό διαφοροποιητή σε μια πολυσύχναστη αγορά.

Λοιπόν, τι τώρα; Ξεκινήστε την προετοιμασία της επιχείρησής σας. Κοιτάξτε τα συστήματά σας. Μιλήστε με τις ομάδες τεχνολογίας σας. Και ίσως, ίσως, να ξεκινήσετε τον προϋπολογισμό για κάποιες σοβαρές αναβαθμίσεις.

Οι DPP έρχονται, είτε μας αρέσει είτε όχι. Θα είναι ένας πόνος, αλλά θα μπορούσε επίσης να είναι το εισιτήριό μας για να ηγηθούμε της αγέλης με διαφάνεια και εμπιστοσύνη.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά
4 λεπτά για ανάγνωση

Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά

Από τις βασικές κάρτες επιβίβασης έως τα αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ, οι κάρτες ψηφιακού πορτοφολιού έχουν υποστεί σημαντική ανάπτυξη. Σε εφαρμογές πορτοφολιού για κινητά όπως το Apple Wallet, το Google Pay και το Samsung Pay, αυτές οι ψηφιακές αναπαραστάσεις μπορούν να χωρέσουν οτιδήποτε, από κάρτες επιβίβασης και εισιτήρια έως κάρτες μέλους, κάρτες επιβράβευσης και κουπόνια.

Ανάγνωση άρθρου
Τι είναι το Immersive Shopping;
4 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Immersive Shopping;

Οι καθηλωτικές αγορές είναι μια στρατηγική λιανικής πώλησης που συνδυάζει την ψηφιακή καινοτομία με τις ελκυστικές, απτικές πτυχές του παραδοσιακού λιανικού εμπορίου. Συνδυάζει τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο για να δημιουργήσει αξέχαστες και συναρπαστικές εμπειρίες μέσω της χρήσης τεχνολογιών αιχμής όπως η εικονική πραγματικότητα (VR), η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και οι ζωντανές αγορές.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+