2 λεπτά για ανάγνωση

Ψηφιακά διαβατήρια προϊόντων: Το επόμενο σύνορο του ηλεκτρονικού εμπορίου

Υπάρχει μια μεγάλη αλλαγή που έρχεται στο δρόμο μας και ονομάζεται Ψηφιακά Διαβατήρια Προϊόντων (DPP). Όχι, δεν είναι απλώς άλλη μια τεχνολογική μανία - αυτή έχει δόντια.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ψηφιακά διαβατήρια προϊόντων: Το επόμενο σύνορο του ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

Η ΕΕ πιέζει σκληρά για αυτό, ειδικά στον τομέα της ένδυσης. Γιατί? Λοιπόν, σκεφτείτε όλους τους πονοκεφάλους που αντιμετωπίζουμε καθημερινά – επιχειρηματικές υπερπαραγωγές, εφιάλτες συμμόρφωσης, πλαστά προϊόντα. Οι DPPs μπορεί να είναι απλώς η ασπιρίνη που ψάχναμε.

Τώρα, ετοιμαστείτε για μερικούς αριθμούς. Η ABI Research λέει ότι μέχρι το 2030, εξετάζουμε 62,5 δισεκατομμύρια DPPs μόνο για ρούχα. Αυτό δεν είναι τυπογραφικό λάθος. Είναι μια κλήση αφύπνισης.

Τι σημαίνει αυτό για εμάς στα χαρακώματα; Λοιπόν, οι πλατφόρμες μας θα χρειαστούν μια σημαντική αναθεώρηση. Κάθε σελίδα προϊόντος θα πρέπει να δείχνει από πού προήλθε αυτό το μπλουζάκι ή η τσάντα, πώς κατασκευάστηκε, τα έργα. Είναι σαν να δίνετε σε κάθε προϊόν το δικό του ψηφιακό πιστοποιητικό γέννησης.

Χρονοδιάγραμμα; Έρχεται σε μας γρήγορα. Οι κανονισμοί αναμένεται να αρχίσουν να δαγκώνουν από το 2027 και μέχρι το 2030, όλα τα συστήματα θα πάνε στην Ευρώπη. Η Βόρεια Αμερική και η Ασία δεν θα είναι πολύ πίσω.

Source: Depositphotos

Βήμα προς δράση:

1. Πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε την επιχείρησή σας και πώς να ενσωματώσετε τα δεδομένα στα συστήματα. Δεν είναι απλώς ένα φανταχτερό πρόσθετο. Θα είναι η ραχοκοκαλιά των πληροφοριών των προϊόντων μας.
2. Δεν χρειάζεται πλέον να κρύβεστε πίσω από αόριστες ετικέτες “made in”.
3. Εμπειρία πελάτη; Θα είναι το επόμενο επίπεδο. Φανταστείτε τους αγοραστές να μπορούν να εντοπίσουν τα τζιν τους από το χωράφι βαμβακιού μέχρι την αποθήκη.

Ας είμαστε αληθινοί, όμως. Εξετάζουμε κάποια σοβαρή τεχνολογική επένδυση – σκεφτείτε 1,59 δισεκατομμύρια δολάρια για την υποστήριξη λογισμικού και πληροφορικής. Για όσους από εμάς είμαστε πρόθυμοι να δαγκώσουμε τη σφαίρα νωρίς, αυτό θα μπορούσε να είναι τεράστιο. Μιλάμε για σημαντικό διαφοροποιητή σε μια πολυσύχναστη αγορά.

Λοιπόν, τι τώρα; Ξεκινήστε την προετοιμασία της επιχείρησής σας. Κοιτάξτε τα συστήματά σας. Μιλήστε με τις ομάδες τεχνολογίας σας. Και ίσως, ίσως, να ξεκινήσετε τον προϋπολογισμό για κάποιες σοβαρές αναβαθμίσεις.

Οι DPP έρχονται, είτε μας αρέσει είτε όχι. Θα είναι ένας πόνος, αλλά θα μπορούσε επίσης να είναι το εισιτήριό μας για να ηγηθούμε της αγέλης με διαφάνεια και εμπιστοσύνη.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ξεκινάτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Είναι πιο εύκολο από όσο νομίζετε
5 λεπτά για ανάγνωση

Ξεκινάτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Είναι πιο εύκολο από όσο νομίζετε

Πριν από μερικά χρόνια, η έναρξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος σήμαινε να περάσετε ένα μήνα με έναν προγραμματιστή και να ρίξετε μερικές χιλιάδες δολάρια προκαταβολικά. Σήμερα? Μπορείτε να έχετε ένα κατάστημα που λειτουργεί σε ένα απόγευμα και δεν θα σας κοστίσει ουσιαστικά τίποτα για να ξεκινήσετε. Εάν σκέφτεστε να ξεκινήσετε τη δική σας διαδικτυακή επιχείρηση, αλλά […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο ξεπερνά τα 5 τρισεκατομμύρια δολάρια. Τι αλλάζει το 2026;
4 λεπτά για ανάγνωση

Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο ξεπερνά τα 5 τρισεκατομμύρια δολάρια. Τι αλλάζει το 2026;

Οι διαδικτυακές αγορές έγραψαν ιστορία – για πρώτη φορά, ξεπέρασαν το όριο των 5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως, σύμφωνα με το ECDB. Ενώ η ανάπτυξη επιβραδύνεται σε ένα σταθερό 8,6%, ο χάρτης των νικητών και των ηττημένων αλλάζει δραματικά. Η Shein και η Temu χάνουν τη δυναμική τους, ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο παντοπωλείων προχωρά με διψήφιους […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Οι γιορτινές αγορές ξεκινούν πλέον το καλοκαίρι και διαρκούν 3 μήνες, αποκαλύπτει έρευνα
6 λεπτά για ανάγνωση

Οι γιορτινές αγορές ξεκινούν πλέον το καλοκαίρι και διαρκούν 3 μήνες, αποκαλύπτει έρευνα

Η Amazon Ads κυκλοφόρησε έναν οδηγό μάρκετινγκ για την εορταστική περίοδο του 2025. Τα ευρήματα δείχνουν μια ριζική αλλαγή στην αγοραστική συμπεριφορά: το 14% των πελατών ξεκινά τις αγορές του το καλοκαίρι και το 31% ολοκληρώνει τις αγορές του μετά την Cyber Monday. Η τιμή και το ποιοτικό περιεχόμενο έχουν μεγαλύτερη σημασία από ποτέ.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU