3 λεπτά για ανάγνωση

3 ημέρες για να πάει: BrightonSEO Conference 2025 ξεκινά αυτή την Πέμπτη!

Το BrightonSEO, το μεγαλύτερο και πιο αγαπημένο συνέδριο μάρκετινγκ αναζήτησης στον κόσμο, πρόκειται να επιστρέψει στο The Brighton Centre στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 10-11 Απριλίου 2025. Αυτή η πολυαναμενόμενη εκδήλωση αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για τους επαγγελματίες της βιομηχανίας SEO, προσφέροντας απαράμιλλες ευκαιρίες για μάθηση, δικτύωση και προώθηση της σταδιοδρομίας τους. Είτε είστε έμπειρος ειδικός είτε νέος στον τομέα, το brightonSEO υπόσχεται να είναι μια ουσιαστική εμπειρία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
3 ημέρες για να πάει: BrightonSEO Conference 2025 ξεκινά αυτή την Πέμπτη!
Πηγή: Brightonseo.com

Τι κάνει το brightonSEO να ξεχωρίζει;

Η εκδήλωση αποτελεί κάτι περισσότερο από ένα κανονικό συνέδριο, καθώς χρησιμεύει ως πρωταρχικό σημείο συνάντησης για καινοτόμο συνεργασία μάρκετινγκ αναζήτησης. Οι συμμετέχοντες μπορούν να αναμένουν:

  • Η εκδήλωση περιλαμβάνει ειδικούς ομιλητές που παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις στο SEO, τις δοκιμές A / B και την παρακολούθηση συμβάντων GA4 για επιχειρήσεις SaaS και ολοκληρώνουν τις διαδικασίες ελέγχου ιστότοπου.
  • Η εκδήλωση περιλαμβάνει εκπαιδευτικές συνεδρίες που βοηθούν τους συμμετέχοντες να δημιουργήσουν πρακτικές δυνατότητες μάρκετινγκ αναζήτησης.
  • Το συνέδριο διαθέτει εκτεταμένες επιλογές δικτύωσης που συνδυάζουν τα πάρτι του Brighton Pier με συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης για τη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων με τη βιομηχανία.

Βασικά σημεία του brightonSEO 2025

Ομιλητές του brightonSEO Conference 2025

Το συνέδριο περιλαμβάνει τους Marcus Tober (Semrush), Jessica Redman (Didgeheads) και Mark Williams-Cook (Candour) ως ηγέτες της βιομηχανίας που θα δώσουν ομιλίες στην εκδήλωση. Οι ομιλητές θα παρουσιάσουν ζωτικής σημασίας στρατηγικές SEO μαζί με τις νέες τάσεις στον τομέα.

Τα masterclasses αποτελούνται από συνεδρίες 70 λεπτών που παρέχουν λεπτομερείς γνώσεις σχετικά με το μάρκετινγκ αναζήτησης, τις οποίες οι συμμετέχοντες μπορούν να χρησιμοποιήσουν απευθείας στην εργασία τους.

Fringe Events: εξειδικευμένες συνεδρίες σε θέματα όπως η πληρωμένη κοινωνική διαφήμιση και οι ψηφιακές δημόσιες σχέσεις παρέχουν πρόσθετες ευκαιρίες μάθησης.

Co-located Events: Το Hero Conf είναι ένα συστεγαζόμενο συνέδριο της ΔΕΗ που διεξάγεται παράλληλα με την ταυτότητά του. Οι συμμετέχοντες που αγοράζουν εισιτήρια για το Hero Conf αποκτούν πρόσβαση στο BrightonSEO και αντίστροφα.

Γιατί να παρευρεθείτε στο brightonSEO;

Αυτό το συνέδριο είναι απαραίτητο για όσους είναι παθιασμένοι με το SEO. Προσφέρει:

  • Εξέλιξη σταδιοδρομίας: Μείνετε μπροστά στο συνεχώς εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο μαθαίνοντας από κορυφαίους ειδικούς.
  • Μοναδικές εμπειρίες: Δραστηριότητες όπως ο προσυνεδριακός καθαρισμός της παραλίας και οι άτυπες εκδηλώσεις δικτύωσης δημιουργούν μια χαλαρή αλλά επαγγελματική ατμόσφαιρα.
  • Ευέλικτες επιλογές εισιτηρίων: Από δωρεάν μονοήμερα εισιτήρια έως premium πακέτα που περιλαμβάνουν προπονήσεις και αποκλειστικές δεξιώσεις, το brightonSEO καλύπτει όλους τους προϋπολογισμούς και τις προτιμήσεις

i️ Πρακτικές πληροφορίες

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 10-11 Απριλίου 2025.

Το Brighton Centre στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμεύει ως χώρος για αυτή την εκδήλωση.

🎟️ Επιλογές εισιτηρίων:

Δωρεάν μονοήμερα εισιτήρια (περιορισμένη διαθεσιμότητα)

Η διήμερη εκδήλωση κοστίζει £ 530 + ΦΠΑ και περιλαμβάνει επιλογές εισιτηρίων επί πληρωμή.

Μην το χάσετε!

Το brightonSEO Conference 2025 παρέχει στους συμμετέχοντες μια ενεργή εμπειρία εμβάπτισης στο σύγχρονο τοπίο μάρκετινγκ αναζήτησης. Το συνέδριο περιλαμβάνει ειδικούς ομιλητές και συναρπαστικές δραστηριότητες σε ένα ζωντανό κοινοτικό περιβάλλον, καθιστώντας το μια σημαντική συγκέντρωση για το έτος.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU