3 λεπτά για ανάγνωση

3 ημέρες για να πάει: BrightonSEO Conference 2025 ξεκινά αυτή την Πέμπτη!

Το BrightonSEO, το μεγαλύτερο και πιο αγαπημένο συνέδριο μάρκετινγκ αναζήτησης στον κόσμο, πρόκειται να επιστρέψει στο The Brighton Centre στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 10-11 Απριλίου 2025. Αυτή η πολυαναμενόμενη εκδήλωση αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για τους επαγγελματίες της βιομηχανίας SEO, προσφέροντας απαράμιλλες ευκαιρίες για μάθηση, δικτύωση και προώθηση της σταδιοδρομίας τους. Είτε είστε έμπειρος ειδικός είτε νέος στον τομέα, το brightonSEO υπόσχεται να είναι μια ουσιαστική εμπειρία.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
3 ημέρες για να πάει: BrightonSEO Conference 2025 ξεκινά αυτή την Πέμπτη!
Πηγή: Brightonseo.com

Τι κάνει το brightonSEO να ξεχωρίζει;

Η εκδήλωση αποτελεί κάτι περισσότερο από ένα κανονικό συνέδριο, καθώς χρησιμεύει ως πρωταρχικό σημείο συνάντησης για καινοτόμο συνεργασία μάρκετινγκ αναζήτησης. Οι συμμετέχοντες μπορούν να αναμένουν:

  • Η εκδήλωση περιλαμβάνει ειδικούς ομιλητές που παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις στο SEO, τις δοκιμές A / B και την παρακολούθηση συμβάντων GA4 για επιχειρήσεις SaaS και ολοκληρώνουν τις διαδικασίες ελέγχου ιστότοπου.
  • Η εκδήλωση περιλαμβάνει εκπαιδευτικές συνεδρίες που βοηθούν τους συμμετέχοντες να δημιουργήσουν πρακτικές δυνατότητες μάρκετινγκ αναζήτησης.
  • Το συνέδριο διαθέτει εκτεταμένες επιλογές δικτύωσης που συνδυάζουν τα πάρτι του Brighton Pier με συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης για τη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων με τη βιομηχανία.

Βασικά σημεία του brightonSEO 2025

Ομιλητές του brightonSEO Conference 2025

Το συνέδριο περιλαμβάνει τους Marcus Tober (Semrush), Jessica Redman (Didgeheads) και Mark Williams-Cook (Candour) ως ηγέτες της βιομηχανίας που θα δώσουν ομιλίες στην εκδήλωση. Οι ομιλητές θα παρουσιάσουν ζωτικής σημασίας στρατηγικές SEO μαζί με τις νέες τάσεις στον τομέα.

Τα masterclasses αποτελούνται από συνεδρίες 70 λεπτών που παρέχουν λεπτομερείς γνώσεις σχετικά με το μάρκετινγκ αναζήτησης, τις οποίες οι συμμετέχοντες μπορούν να χρησιμοποιήσουν απευθείας στην εργασία τους.

Fringe Events: εξειδικευμένες συνεδρίες σε θέματα όπως η πληρωμένη κοινωνική διαφήμιση και οι ψηφιακές δημόσιες σχέσεις παρέχουν πρόσθετες ευκαιρίες μάθησης.

Co-located Events: Το Hero Conf είναι ένα συστεγαζόμενο συνέδριο της ΔΕΗ που διεξάγεται παράλληλα με την ταυτότητά του. Οι συμμετέχοντες που αγοράζουν εισιτήρια για το Hero Conf αποκτούν πρόσβαση στο BrightonSEO και αντίστροφα.

Γιατί να παρευρεθείτε στο brightonSEO;

Αυτό το συνέδριο είναι απαραίτητο για όσους είναι παθιασμένοι με το SEO. Προσφέρει:

  • Εξέλιξη σταδιοδρομίας: Μείνετε μπροστά στο συνεχώς εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο μαθαίνοντας από κορυφαίους ειδικούς.
  • Μοναδικές εμπειρίες: Δραστηριότητες όπως ο προσυνεδριακός καθαρισμός της παραλίας και οι άτυπες εκδηλώσεις δικτύωσης δημιουργούν μια χαλαρή αλλά επαγγελματική ατμόσφαιρα.
  • Ευέλικτες επιλογές εισιτηρίων: Από δωρεάν μονοήμερα εισιτήρια έως premium πακέτα που περιλαμβάνουν προπονήσεις και αποκλειστικές δεξιώσεις, το brightonSEO καλύπτει όλους τους προϋπολογισμούς και τις προτιμήσεις

i️ Πρακτικές πληροφορίες

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 10-11 Απριλίου 2025.

Το Brighton Centre στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμεύει ως χώρος για αυτή την εκδήλωση.

🎟️ Επιλογές εισιτηρίων:

Δωρεάν μονοήμερα εισιτήρια (περιορισμένη διαθεσιμότητα)

Η διήμερη εκδήλωση κοστίζει £ 530 + ΦΠΑ και περιλαμβάνει επιλογές εισιτηρίων επί πληρωμή.

Μην το χάσετε!

Το brightonSEO Conference 2025 παρέχει στους συμμετέχοντες μια ενεργή εμπειρία εμβάπτισης στο σύγχρονο τοπίο μάρκετινγκ αναζήτησης. Το συνέδριο περιλαμβάνει ειδικούς ομιλητές και συναρπαστικές δραστηριότητες σε ένα ζωντανό κοινοτικό περιβάλλον, καθιστώντας το μια σημαντική συγκέντρωση για το έτος.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+