3 λεπτά για ανάγνωση

3 νέες λειτουργίες AI στο Google που θα αλλάξουν τον τρόπο που ψωνίζετε

Η Google αποκάλυψε τρεις πρωτοποριακές λειτουργίες AI για τον Chrome που θα κάνουν την περιήγηση στο διαδίκτυο ταχύτερη, ασφαλέστερη και πιο αποτελεσματική. Εκμεταλλεύονται τα τελευταία μοντέλα AI και Gemini της Google. Ας ρίξουμε μια ματιά στις νέες δυνατότητες και πώς μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε στη στρατηγική μάρκετινγκ.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
3 νέες λειτουργίες AI στο Google που θα αλλάξουν τον τρόπο που ψωνίζετε
Πηγή: Depositphotos

1. Google Lens για Chrome στην επιφάνεια εργασίας

Προηγουμένως, το Google Lens ήταν διαθέσιμο μόνο σε κινητές συσκευές. Αυτή η βελτίωση επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν, να επιλέγουν και να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με οποιοδήποτε οπτικό περιεχόμενο στον ιστό χωρίς να εγκαταλείπουν την τρέχουσα καρτέλα. Θα είναι πλέον διαθέσιμο στην έκδοση του Chrome για υπολογιστές.

Τι σημαίνει αυτό για το μάρκετινγκ;

  1. Καλύτερη ανακάλυψη προϊόντων: Βεβαιωθείτε ότι το οπτικό σας περιεχόμενο έχει βελτιστοποιηθεί για το Google Lens, ώστε να αυξηθεί η προβολή του. Οι εικόνες υψηλής ποιότητας με σαφείς λεπτομέρειες προϊόντος μπορούν να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες.
  2. Μην υποτιμάτε τη βελτιστοποίηση SEO: προσαρμόστε τις εικόνες σας με περιγραφικό εναλλακτικό κείμενο και μεταδεδομένα για να τις κάνετε εύκολα ανιχνεύσιμες με το Google Lens.



2. Απλουστευμένες συγκρίσεις προϊόντων

Σας αρέσουν οι συγκρίσεις τιμών ή η δυνατότητα σύγκρισης τιμών στο κατάστημά σας; Η Google έχει υιοθετήσει μια διαφορετική προσέγγιση και εισήγαγε μια νέα λειτουργία σύγκρισης καρτών. Όπως υποδηλώνει το όνομα, βοηθά τους χρήστες να συγκρίνουν προϊόντα σε πολλές καρτέλες. Η αναφορά που δημιουργείται από AI ενοποιεί τις λεπτομέρειες προϊόντων, τις κριτικές, τις τιμές και τις αξιολογήσεις σε μία καρτέλα, διευκολύνοντας τις διαδικτυακές αγορές.

Προσέγγιση χρηστών μάρκετινγκ

  • Ανάλυση ανταγωνισμού: Χρησιμοποιήστε τη σύγκριση χαρτών για να κατανοήσετε πώς τα προϊόντα σας συγκρίνονται με τον ανταγωνισμό. Απλώς λαμβάνετε έναν εποικοδομητικό έλεγχο για να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε το αντίγραφό σας. Έχετε το χώρο να επισημάνετε τα πραγματικά USP των προϊόντων σας.
  • Προσφορές και εκπτώσεις: βεβαιωθείτε ότι οι στρατηγικές τιμολόγησης είναι ανταγωνιστικές. Επισημάνετε προσφορές και εκπτώσεις για να προσελκύσετε αγοραστές που αναζητούν τις καλύτερες προσφορές.

Source: Google

3. Μιλήστε για το ιστορικό περιήγησης

Μια νέα λειτουργία επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν σελίδες που έχουν επισκεφθεί προηγουμένως χρησιμοποιώντας φυσικά, συνομιλητικά ερωτήματα, καθιστώντας πολύ πιο εύκολη την εξαγωγή πληροφοριών από το ιστορικό περιήγησης. Για παράδειγμα, το Chrome μπορεί να ρωτήσει: “Ποιο είναι το όνομα του παγωτατζίδικου που επισκέφτηκα την περασμένη εβδομάδα;” Στη συνέχεια, θα εμφανίσει σχετικές σελίδες από το ιστορικό σας με βάση το ερώτημά σας. Ωστόσο, η δυνατότητα δεν περιλαμβάνει δεδομένα από την κατάσταση ανώνυμης περιήγησης.

“Η χρήση αυτής της δυνατότητας είναι εντελώς προαιρετική. Μπορείτε απλά να την ενεργοποιήσετε ή να την απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις”, λέει η Google.

Πώς να το χρησιμοποιήσετε:

  • Για να μην σας ξεχάσουν: Χρησιμοποιήστε σαφείς και σχετικές λέξεις-κλειδιά και φράσεις που οι χρήστες μπορούν εύκολα να θυμούνται και να αναζητούν.
  • Βελτιστοποίηση περιεχομένου: Αναλύστε ποιες λέξεις-κλειδιά αναζητούν οι χρήστες για να ανακαλύψουν ξανά το περιεχόμενό σας. Προσαρμόστε ανάλογα τον ιστότοπό σας και τη στρατηγική περιεχομένου.

Source: Google

 

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+