1. Google Lens για Chrome στην επιφάνεια εργασίας
Προηγουμένως, το Google Lens ήταν διαθέσιμο μόνο σε κινητές συσκευές. Αυτή η βελτίωση επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν, να επιλέγουν και να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με οποιοδήποτε οπτικό περιεχόμενο στον ιστό χωρίς να εγκαταλείπουν την τρέχουσα καρτέλα. Θα είναι πλέον διαθέσιμο στην έκδοση του Chrome για υπολογιστές.
Τι σημαίνει αυτό για το μάρκετινγκ;
- Καλύτερη ανακάλυψη προϊόντων: Βεβαιωθείτε ότι το οπτικό σας περιεχόμενο έχει βελτιστοποιηθεί για το Google Lens, ώστε να αυξηθεί η προβολή του. Οι εικόνες υψηλής ποιότητας με σαφείς λεπτομέρειες προϊόντος μπορούν να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες.
- Μην υποτιμάτε τη βελτιστοποίηση SEO: προσαρμόστε τις εικόνες σας με περιγραφικό εναλλακτικό κείμενο και μεταδεδομένα για να τις κάνετε εύκολα ανιχνεύσιμες με το Google Lens.
2. Απλουστευμένες συγκρίσεις προϊόντων
Σας αρέσουν οι συγκρίσεις τιμών ή η δυνατότητα σύγκρισης τιμών στο κατάστημά σας; Η Google έχει υιοθετήσει μια διαφορετική προσέγγιση και εισήγαγε μια νέα λειτουργία σύγκρισης καρτών. Όπως υποδηλώνει το όνομα, βοηθά τους χρήστες να συγκρίνουν προϊόντα σε πολλές καρτέλες. Η αναφορά που δημιουργείται από AI ενοποιεί τις λεπτομέρειες προϊόντων, τις κριτικές, τις τιμές και τις αξιολογήσεις σε μία καρτέλα, διευκολύνοντας τις διαδικτυακές αγορές.
Προσέγγιση χρηστών μάρκετινγκ
- Ανάλυση ανταγωνισμού: Χρησιμοποιήστε τη σύγκριση χαρτών για να κατανοήσετε πώς τα προϊόντα σας συγκρίνονται με τον ανταγωνισμό. Απλώς λαμβάνετε έναν εποικοδομητικό έλεγχο για να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε το αντίγραφό σας. Έχετε το χώρο να επισημάνετε τα πραγματικά USP των προϊόντων σας.
- Προσφορές και εκπτώσεις: βεβαιωθείτε ότι οι στρατηγικές τιμολόγησης είναι ανταγωνιστικές. Επισημάνετε προσφορές και εκπτώσεις για να προσελκύσετε αγοραστές που αναζητούν τις καλύτερες προσφορές.
3. Μιλήστε για το ιστορικό περιήγησης
Μια νέα λειτουργία επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν σελίδες που έχουν επισκεφθεί προηγουμένως χρησιμοποιώντας φυσικά, συνομιλητικά ερωτήματα, καθιστώντας πολύ πιο εύκολη την εξαγωγή πληροφοριών από το ιστορικό περιήγησης. Για παράδειγμα, το Chrome μπορεί να ρωτήσει: “Ποιο είναι το όνομα του παγωτατζίδικου που επισκέφτηκα την περασμένη εβδομάδα;” Στη συνέχεια, θα εμφανίσει σχετικές σελίδες από το ιστορικό σας με βάση το ερώτημά σας. Ωστόσο, η δυνατότητα δεν περιλαμβάνει δεδομένα από την κατάσταση ανώνυμης περιήγησης.
“Η χρήση αυτής της δυνατότητας είναι εντελώς προαιρετική. Μπορείτε απλά να την ενεργοποιήσετε ή να την απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις”, λέει η Google.
Πώς να το χρησιμοποιήσετε:
- Για να μην σας ξεχάσουν: Χρησιμοποιήστε σαφείς και σχετικές λέξεις-κλειδιά και φράσεις που οι χρήστες μπορούν εύκολα να θυμούνται και να αναζητούν.
- Βελτιστοποίηση περιεχομένου: Αναλύστε ποιες λέξεις-κλειδιά αναζητούν οι χρήστες για να ανακαλύψουν ξανά το περιεχόμενό σας. Προσαρμόστε ανάλογα τον ιστότοπό σας και τη στρατηγική περιεχομένου.