3 λεπτά για ανάγνωση

3 νέες λειτουργίες AI στο Google που θα αλλάξουν τον τρόπο που ψωνίζετε

Η Google αποκάλυψε τρεις πρωτοποριακές λειτουργίες AI για τον Chrome που θα κάνουν την περιήγηση στο διαδίκτυο ταχύτερη, ασφαλέστερη και πιο αποτελεσματική. Εκμεταλλεύονται τα τελευταία μοντέλα AI και Gemini της Google. Ας ρίξουμε μια ματιά στις νέες δυνατότητες και πώς μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε στη στρατηγική μάρκετινγκ.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
3 νέες λειτουργίες AI στο Google που θα αλλάξουν τον τρόπο που ψωνίζετε
Πηγή: Depositphotos

1. Google Lens για Chrome στην επιφάνεια εργασίας

Προηγουμένως, το Google Lens ήταν διαθέσιμο μόνο σε κινητές συσκευές. Αυτή η βελτίωση επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν, να επιλέγουν και να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με οποιοδήποτε οπτικό περιεχόμενο στον ιστό χωρίς να εγκαταλείπουν την τρέχουσα καρτέλα. Θα είναι πλέον διαθέσιμο στην έκδοση του Chrome για υπολογιστές.

Τι σημαίνει αυτό για το μάρκετινγκ;

  1. Καλύτερη ανακάλυψη προϊόντων: Βεβαιωθείτε ότι το οπτικό σας περιεχόμενο έχει βελτιστοποιηθεί για το Google Lens, ώστε να αυξηθεί η προβολή του. Οι εικόνες υψηλής ποιότητας με σαφείς λεπτομέρειες προϊόντος μπορούν να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες.
  2. Μην υποτιμάτε τη βελτιστοποίηση SEO: προσαρμόστε τις εικόνες σας με περιγραφικό εναλλακτικό κείμενο και μεταδεδομένα για να τις κάνετε εύκολα ανιχνεύσιμες με το Google Lens.



2. Απλουστευμένες συγκρίσεις προϊόντων

Σας αρέσουν οι συγκρίσεις τιμών ή η δυνατότητα σύγκρισης τιμών στο κατάστημά σας; Η Google έχει υιοθετήσει μια διαφορετική προσέγγιση και εισήγαγε μια νέα λειτουργία σύγκρισης καρτών. Όπως υποδηλώνει το όνομα, βοηθά τους χρήστες να συγκρίνουν προϊόντα σε πολλές καρτέλες. Η αναφορά που δημιουργείται από AI ενοποιεί τις λεπτομέρειες προϊόντων, τις κριτικές, τις τιμές και τις αξιολογήσεις σε μία καρτέλα, διευκολύνοντας τις διαδικτυακές αγορές.

Προσέγγιση χρηστών μάρκετινγκ

  • Ανάλυση ανταγωνισμού: Χρησιμοποιήστε τη σύγκριση χαρτών για να κατανοήσετε πώς τα προϊόντα σας συγκρίνονται με τον ανταγωνισμό. Απλώς λαμβάνετε έναν εποικοδομητικό έλεγχο για να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε το αντίγραφό σας. Έχετε το χώρο να επισημάνετε τα πραγματικά USP των προϊόντων σας.
  • Προσφορές και εκπτώσεις: βεβαιωθείτε ότι οι στρατηγικές τιμολόγησης είναι ανταγωνιστικές. Επισημάνετε προσφορές και εκπτώσεις για να προσελκύσετε αγοραστές που αναζητούν τις καλύτερες προσφορές.

Source: Google

3. Μιλήστε για το ιστορικό περιήγησης

Μια νέα λειτουργία επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν σελίδες που έχουν επισκεφθεί προηγουμένως χρησιμοποιώντας φυσικά, συνομιλητικά ερωτήματα, καθιστώντας πολύ πιο εύκολη την εξαγωγή πληροφοριών από το ιστορικό περιήγησης. Για παράδειγμα, το Chrome μπορεί να ρωτήσει: “Ποιο είναι το όνομα του παγωτατζίδικου που επισκέφτηκα την περασμένη εβδομάδα;” Στη συνέχεια, θα εμφανίσει σχετικές σελίδες από το ιστορικό σας με βάση το ερώτημά σας. Ωστόσο, η δυνατότητα δεν περιλαμβάνει δεδομένα από την κατάσταση ανώνυμης περιήγησης.

“Η χρήση αυτής της δυνατότητας είναι εντελώς προαιρετική. Μπορείτε απλά να την ενεργοποιήσετε ή να την απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις”, λέει η Google.

Πώς να το χρησιμοποιήσετε:

  • Για να μην σας ξεχάσουν: Χρησιμοποιήστε σαφείς και σχετικές λέξεις-κλειδιά και φράσεις που οι χρήστες μπορούν εύκολα να θυμούνται και να αναζητούν.
  • Βελτιστοποίηση περιεχομένου: Αναλύστε ποιες λέξεις-κλειδιά αναζητούν οι χρήστες για να ανακαλύψουν ξανά το περιεχόμενό σας. Προσαρμόστε ανάλογα τον ιστότοπό σας και τη στρατηγική περιεχομένου.

Source: Google

 

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+