3 λεπτά για ανάγνωση

4 νέοι τρόποι με τους οποίους το Google AI ενισχύει τη δημιουργικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η Google έχει αναπτύξει τέσσερις νέες λειτουργίες AI που στοχεύουν διαδικτυακούς εμπόρους και ψηφιακούς διαφημιζόμενους. Αυτές οι καινοτομίες διατίθενται σε όλες τις πλατφόρμες του Google Ads και του Merchant Center. Αντιμετωπίζουν ένα αυξανόμενο πρόβλημα: οι λιανοπωλητές έχουν συνεχή ανάγκη για συναρπαστικό οπτικό περιεχόμενο για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
4 νέοι τρόποι με τους οποίους το Google AI ενισχύει τη δημιουργικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: ChatGPT

Μετατρέψτε τις εικόνες σε βίντεο αμέσως

Η ναυαρχίδα είναι η αυτοματοποιημένη παραγωγή βίντεο χρησιμοποιώντας την προηγμένη τεχνολογία Veo της Google. Οι έμποροι μπορούν πλέον να μετατρέψουν στατικές φωτογραφίες προϊόντων σε ελκυστικό περιεχόμενο βίντεο.

Υπάρχει επίσης τεχνολογία επέκτασης πλαισίου AI. Αυτό επεκτείνει το περιεχόμενο βίντεο πέρα από τα αρχικά όρια – πανομοιότυπες τεχνολογικές δυνάμεις ο διάσημος “Μάγος του Οζ” στο Sphere.

Προς το παρόν, η επέκταση πλαισίου λειτουργεί στις Καμπάνιες εφαρμογών. Περισσότερες μορφές καμπάνιας αποκτούν πρόσβαση καθ’ όλη τη διάρκεια του 2025.

Το νέο Κέντρο δημιουργικότητας απλοποιεί τη ροή εργασιών

Το Asset Studio κάνει το ντεμπούτο του ως ενοποιημένος δημιουργικός χώρος εργασίας της Google. Όλα τα υπάρχοντα εργαλεία σχεδίασης βρίσκονται πλέον κάτω από την ίδια στέγη στο Google Ads.

Οι έμποροι μπορούν να δημιουργήσουν προσαρμοσμένες εικόνες προϊόντων και να επιδείξουν αντικείμενα σε ρεαλιστικές ρυθμίσεις. Αυτές οι δυνατότητες ξεκινούν αμέσως και στις δύο διαφημιστικές πλατφόρμες.

Άφιξη προτάσεων έξυπνων καμπανιών

Το Product Studio – η δωρεάν εργαλειοθήκη AI της Google – αποκτά προγνωστικές λειτουργίες. Η λειτουργία “generated for you” μελετά τα μοτίβα της αγοράς και προτείνει στρατηγικές καμπάνιας.

Το σύστημα συνιστά ποια προϊόντα πρέπει να επισημανθούν, βέλτιστα επίπεδα έκπτωσης και βελτιωμένους τίτλους. Οι προτάσεις περιεχομένου λειτουργούν σε ολόκληρο το διαφημιστικό δίκτυο της Google και στις αναδυόμενες μορφές.

Google AI search results for Bose showing brand profile, product insights, shopping options, and promotional offers with free shipping available.

Source: blog.google

Βελτιωμένα εργαλεία ελέγχου επωνυμίας

Το Merchant Center μετατρέπεται σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης επωνυμίας. Οι νέες λειτουργίες διαχείρισης προφίλ επιτρέπουν στους πωλητές λιανικής να ελέγχουν την εμφάνισή τους στην Αναζήτηση Google.

Οι εταιρείες μπορούν να ασφαλίσουν τα προφίλ τους, να επιλέξουν εικόνες, να τροποποιήσουν περιγραφές και να εγκρίνουν περιεχόμενο βίντεο. Αυτό εγγυάται ομοιόμορφα μηνύματα επωνυμίας σε όλα τα προϊόντα Google.

Τα προηγμένα εργαλεία συντονισμού βίντεο θα κυκλοφορήσουν αργότερα το 2025. Αυτά θα συγκεντρώνουν περιεχόμενο από ιστότοπους εταιρειών, κανάλια YouTube και λογαριασμούς κοινωνικών μέσων. Οι συστάσεις AI θα βελτιστοποιήσουν το υλικό για τις τρέχουσες προσφορές και τις ιογενείς τάσεις.

Δοκιμασμένα διαδραστικά βίντεο αγορών

Η Google πειραματίζεται με διαφημίσεις βίντεο με δυνατότητα κλικ στις αγορές των ΗΠΑ. Αυτές οι μορφές συνδυάζουν την αφήγηση βίντεο με άμεση πρόσβαση στο προϊόν.

Οι αγοραστές μπορούν να πατήσουν βίντεο για να εξερευνήσουν το διαθέσιμο απόθεμα χωρίς να αποχωρήσουν από τη διαφημιστική εμπειρία. Η προσέγγιση στοχεύει σε αγοραστές πρώιμου σταδίου και απλοποιεί τις διαδικασίες ανακάλυψης επωνυμίας.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU