
Μετατρέψτε τις εικόνες σε βίντεο αμέσως
Η ναυαρχίδα είναι η αυτοματοποιημένη παραγωγή βίντεο χρησιμοποιώντας την προηγμένη τεχνολογία Veo της Google. Οι έμποροι μπορούν πλέον να μετατρέψουν στατικές φωτογραφίες προϊόντων σε ελκυστικό περιεχόμενο βίντεο.
Υπάρχει επίσης τεχνολογία επέκτασης πλαισίου AI. Αυτό επεκτείνει το περιεχόμενο βίντεο πέρα από τα αρχικά όρια – πανομοιότυπες τεχνολογικές δυνάμεις ο διάσημος “Μάγος του Οζ” στο Sphere.
Προς το παρόν, η επέκταση πλαισίου λειτουργεί στις Καμπάνιες εφαρμογών. Περισσότερες μορφές καμπάνιας αποκτούν πρόσβαση καθ’ όλη τη διάρκεια του 2025.
Το νέο Κέντρο δημιουργικότητας απλοποιεί τη ροή εργασιών
Το Asset Studio κάνει το ντεμπούτο του ως ενοποιημένος δημιουργικός χώρος εργασίας της Google. Όλα τα υπάρχοντα εργαλεία σχεδίασης βρίσκονται πλέον κάτω από την ίδια στέγη στο Google Ads.
Οι έμποροι μπορούν να δημιουργήσουν προσαρμοσμένες εικόνες προϊόντων και να επιδείξουν αντικείμενα σε ρεαλιστικές ρυθμίσεις. Αυτές οι δυνατότητες ξεκινούν αμέσως και στις δύο διαφημιστικές πλατφόρμες.
Άφιξη προτάσεων έξυπνων καμπανιών
Το Product Studio – η δωρεάν εργαλειοθήκη AI της Google – αποκτά προγνωστικές λειτουργίες. Η λειτουργία “generated for you” μελετά τα μοτίβα της αγοράς και προτείνει στρατηγικές καμπάνιας.
Το σύστημα συνιστά ποια προϊόντα πρέπει να επισημανθούν, βέλτιστα επίπεδα έκπτωσης και βελτιωμένους τίτλους. Οι προτάσεις περιεχομένου λειτουργούν σε ολόκληρο το διαφημιστικό δίκτυο της Google και στις αναδυόμενες μορφές.

Source: blog.google
Βελτιωμένα εργαλεία ελέγχου επωνυμίας
Το Merchant Center μετατρέπεται σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης επωνυμίας. Οι νέες λειτουργίες διαχείρισης προφίλ επιτρέπουν στους πωλητές λιανικής να ελέγχουν την εμφάνισή τους στην Αναζήτηση Google.
Οι εταιρείες μπορούν να ασφαλίσουν τα προφίλ τους, να επιλέξουν εικόνες, να τροποποιήσουν περιγραφές και να εγκρίνουν περιεχόμενο βίντεο. Αυτό εγγυάται ομοιόμορφα μηνύματα επωνυμίας σε όλα τα προϊόντα Google.
Τα προηγμένα εργαλεία συντονισμού βίντεο θα κυκλοφορήσουν αργότερα το 2025. Αυτά θα συγκεντρώνουν περιεχόμενο από ιστότοπους εταιρειών, κανάλια YouTube και λογαριασμούς κοινωνικών μέσων. Οι συστάσεις AI θα βελτιστοποιήσουν το υλικό για τις τρέχουσες προσφορές και τις ιογενείς τάσεις.
Δοκιμασμένα διαδραστικά βίντεο αγορών
Η Google πειραματίζεται με διαφημίσεις βίντεο με δυνατότητα κλικ στις αγορές των ΗΠΑ. Αυτές οι μορφές συνδυάζουν την αφήγηση βίντεο με άμεση πρόσβαση στο προϊόν.
Οι αγοραστές μπορούν να πατήσουν βίντεο για να εξερευνήσουν το διαθέσιμο απόθεμα χωρίς να αποχωρήσουν από τη διαφημιστική εμπειρία. Η προσέγγιση στοχεύει σε αγοραστές πρώιμου σταδίου και απλοποιεί τις διαδικασίες ανακάλυψης επωνυμίας.