2 λεπτά για ανάγνωση

4 στους 5 Influencers παραβιάζουν τους κανόνες για το εμπορικό περιεχόμενο

Με τον νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA) να έχει πλέον τεθεί σε ισχύ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε έκθεση σχετικά με την αθέμιτη συμπεριφορά των influencer.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
4 στους 5 Influencers παραβιάζουν τους κανόνες για το εμπορικό περιεχόμενο
Πηγή: Depositphotos

Η παρακολούθηση κάλυψε 576 influencers από 22 κράτη μέλη της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένου του Λουξεμβούργου, της Νορβηγίας και της Ισλανδίας. Έδειξε ότι έως και το 97% από αυτούς δημοσίευσαν εμπορικό περιεχόμενο, αλλά μόνο το 20% δήλωσε ότι ήταν διαφήμιση. Η έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής διαπίστωσε επίσης ότι έως και το 62% των influencers δεν ακολούθησαν τους κανόνες.

Οι influencers χρησιμοποίησαν άλλες διατυπώσεις όπως «συνεργασία» (16%), «συνεργασία» (15%) ή ένα γενικό ευχαριστώ στο brand του συνεργάτη (11%) αντί για την κατάλληλη ετικέτα «αμειβόμενης συνεργασίας».

Οι αναρτήσεις αφορούσαν κυρίως τη μόδα, τον τρόπο ζωής, την ομορφιά, το φαγητό, τα ταξίδια και τη φυσική κατάσταση. Η μελέτη διαπίστωσε ότι 119 influencers προώθησαν ακόμη και ανθυγιεινές ή επικίνδυνες δραστηριότητες όπως πρόχειρο φαγητό, αλκοολούχα ποτά, ιατρικές ή καλλυντικές διαδικασίες, τυχερά παιχνίδια ή χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες όπως συναλλαγές κρυπτονομισμάτων.

Στις 17 Φεβρουαρίου 2024 θα τεθεί σε ισχύ ο νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες, ο οποίος απαιτεί μεγαλύτερη αξιοπιστία και ασφάλεια του διαδικτύου. Σύμφωνα με τον νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες, οι influencers θα πρέπει να δηλώνουν εάν το περιεχόμενό τους περιέχει εμπορικά μηνύματα και να παρέχουν πληροφορίες ιχνηλασιμότητας.

Στόχος της παρακολούθησης ήταν να ελεγχθεί κατά πόσον οι influencers συμμορφώνονται με τη νομοθεσία της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών. Εξέτασε αναρτήσεις σε Instagram, TikTok, YouTube, Facebook, X, Snapchat και Twitch. 82 influencers είχαν περισσότερους από 1 εκατομμύριο followers, 301 είχαν περισσότερους από 100.000 και 73 είχαν μεταξύ 5.000 και 100.000 followers.

Από τα 576 προφίλ, τα 358 επιλέχθηκαν για περαιτέρω διερεύνηση. Οι εθνικές αρχές θα επικοινωνήσουν μαζί τους για να τους ζητήσουν να συμμορφωθούν με τους κανόνες. Μπορούν ακόμη και να λάβουν περαιτέρω μέτρα επιβολής.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+