4 λεπτά για ανάγνωση

Το Cold Calling προσφέρει ποσοστά μετατροπής 5-10% έναντι 0.7% του email στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ενώ όλοι κυνηγούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι έξυπνες μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου διπλασιάζουν τις ψυχρές κλήσεις - και βλέπουν 7-14 φορές καλύτερα ποσοστά μετατροπής από τους ανταγωνιστές μόνο ψηφιακά. Οι ψυχρές κλήσεις μπορεί να ακούγονται ξεπερασμένες στον κόσμο μας στο Instagram, αλλά οι αριθμοί λένε μια διαφορετική ιστορία για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Ενώ οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές ρίχνουν εκατομμύρια σε διαφημίσεις Facebook και καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου B2B που χρησιμοποιούν ψυχρές κλήσεις χτυπούν ποσοστά μετατροπής 5-10%, ξεπερνώντας δραματικά το 0,7-4,2% του κρύου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Cold Calling προσφέρει ποσοστά μετατροπής 5-10% έναντι 0.7% του email στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Πηγή: Canva Pro License

Οι αριθμοί που όλοι αγνοούν

Απόδοση ψυχρής κλήσης:

  • Μέσο ποσοστό μετατροπής: 5-10%
  • Κορυφαίες επιδόσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Έως 10%
  • Μέσος όρος ηλεκτρονικού εμπορίου B2B: 2-5%

Ψυχρή απόδοση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

  • Μέσο ποσοστό μετατροπής: 0,7%
  • Καλή επίδοση: 4,2%
  • Μέσος όρος ηλεκτρονικού εμπορίου: 0,5-2%

Γιατί οι γίγαντες του ηλεκτρονικού εμπορίου επιστρέφουν στα τηλέφωνα

Ενώ όλοι αγωνίζονται για την ψηφιακή προσοχή, οι έξυπνοι ηγέτες του ηλεκτρονικού εμπορίου ανακάλυψαν κάτι αντιφατικό: το τηλέφωνο είναι πλέον το λιγότερο γεμάτο κανάλι.

Βασικά πλεονεκτήματα για το ηλεκτρονικό εμπόριο:

Η φόρμουλα ψυχρής κλήσης ηλεκτρονικού εμπορίου

1. Ερευνήστε σαν stalker (νόμιμα)

  • Ελέγξτε το ηλεκτρονικό κατάστημα και τις σειρές προϊόντων τους
  • Χρησιμοποιήστε, για παράδειγμα – BuiltWith για να δείτε τη στοίβα τεχνολογίας τους
  • Αναζητήστε σήματα ανάπτυξης: προσλήψεις, χρηματοδότηση, νέα επέκτασης
  • Βρείτε σημεία πόνου στις κριτικές πελατών

2. Μόλυβδος με αξία, όχι βήμα

Λάθος: “Γεια, βοηθάμε τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να αναπτυχθούν …” Σωστό: “Γεια σου John, παρατήρησα ότι η εγκατάλειψη του ταμείου σας μπορεί να είναι υψηλότερη από τον μέσο όρο του κλάδου 68%. Συνεργάζομαι με παρόμοιες επιχειρήσεις για να το μειώσω κατά 23%. Έχετε 2 λεπτά;

3. Η ακολουθία 5 αγγίγματος που λειτουργεί

  • Κλήση 1: Εισαγωγή + παρατήρηση συγκεκριμένου καταστήματος
  • Email: Περιεχόμενο προστιθέμενης αξίας (έκθεση κλάδου, σύσταση εργαλείου)
  • Κλήση 2: Αναφορά λύσης με μελέτη περίπτωσης
  • LinkedIn: Σύνδεση με σχετική κοινή χρήση περιεχομένου
  • Κλήση 3: Τελική προσπάθεια με προσφορά περιορισμένου χρόνου

Οι καλύτεροι χρόνοι για να καλέσετε τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων ηλεκτρονικού εμπορίου

Χρονική περίοδος Λόγος αποτελεσματικότητας
Τρίτη-Πέμπτη: 10-11 π.μ. Άριστα Εστίαση στα μέσα της εβδομάδας, παραγωγικότητα μετά τον καφέ
Τρίτη-Πέμπτη: 2-4 μ.μ. Άριστα Μετά το μεσημεριανό γεύμα, πριν από το τέλος της ημέρας βιασύνη
Δευτέρα πρωί Αποφεύγω Επεξεργασία παραγγελιών, προγραμματισμός εβδομάδας
Παρασκευή απόγευμα Αποφεύγω Λειτουργία Σαββατοκύριακου, νοητική ολοκλήρωση αγοράς
Περίοδοι μετά τις διακοπές Άριστος Δημοσιονομικός σχεδιασμός, νέες προτεραιότητες

Η δέσμη ενεργειών που μετατρέπει

Άνοιγμα (15 δευτερόλεπτα)

“Γεια [όνομα], τηλεφωνώ επειδή παρατήρησα [συγκεκριμένη παρατήρηση για το κατάστημά τους]. Συνεργάζομαι με επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως [παρόμοιος πελάτης] έως [συγκεκριμένο όφελος]. Έχεις 2 λεπτά;»

Γέφυρα αξίας

“Οι περισσότερες επιχειρήσεις στην [κατηγορία τους] αγωνίζονται με [συγκεκριμένη πρόκληση]. Βοηθήσαμε παρόμοιες εταιρείες να αυξήσουν τη [μέτρηση] κατά [ποσοστό]. Θα ήταν λογικό να το διερευνήσετε αυτό για την επιχείρησή σας;”

Κλείσιμο

“Δεν θέλω να προωθήσω μέσω τηλεφώνου – κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική. Τι θα λέγατε για 15 λεπτά την επόμενη εβδομάδα, ώστε να μπορώ να σας δείξω τι λειτούργησε για [παρόμοιο πελάτη];”

Ποια λάθη σκοτώνουν τα αποτελέσματα των ψυχρών κλήσεων σας;

Γενικές θέσεις: “Βοηθάμε το ηλεκτρονικό εμπόριο να αναπτυχθεί” ✅ Ειδική αξία: “Βοηθάμε παρόμοιες επιχειρήσεις να μειώσουν την εγκατάλειψη καλαθιού κατά 23%”

Λάθος χρονοδιάγραμμα: Κλήση κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας ✅ της Black Friday Έξυπνος συγχρονισμός: Περίοδοι προγραμματισμού Ιανουαρίου και Αυγούστου

Μεμονωμένες προσπάθειες: Μία κλήση και ολοκληρώθηκε ✅ Επιμονή: Πολλαπλές πινελιές με αξία

Συμπερασματικά

Ενώ όλοι αγωνίζονται για ψηφιακή προσοχή, το τηλέφωνο είναι ορθάνοιχτο. Οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου που χρησιμοποιούν ψυχρές κλήσεις βλέπουν ποσοστά μετατροπής έως και 14 φορές υψηλότερα από το μάρκετινγκ μέσω email.

Το κλειδί δεν είναι η επιλογή μεταξύ ψηφιακής και φωνής, είναι η στρατηγική ολοκλήρωση. Χρησιμοποιήστε την ψηφιακή τεχνολογία για ευαισθητοποίηση και ψυχρές κλήσεις για συνομιλίες υψηλής αξίας που κλείνουν συμφωνίες.

Είστε έτοιμοι να το δοκιμάσετε;

Επιλέξτε τις 20 καλύτερες προοπτικές σας αυτή την εβδομάδα. Ερευνήστε τα διεξοδικά, οδηγήστε με αξία και παρακολουθήστε τα αποτελέσματά σας.

Σε μια βιομηχανία που έχει εμμονή με την αυτοματοποίηση, η προσωπική πινελιά μιας καλά ερευνημένης τηλεφωνικής κλήσης παραμένει το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Η δύναμη της δημιουργίας δυνητικών πελατών στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Γιατί η επιχείρησή σας το χρειάζεται
3 λεπτά για ανάγνωση

Η δύναμη της δημιουργίας δυνητικών πελατών στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Γιατί η επιχείρησή σας το χρειάζεται

Στον γρήγορο κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι εύκολο να παγιδευτείτε στην άμεση βιασύνη των συναλλαγών και να εστιάσετε σε βραχυπρόθεσμα κέρδη. Ωστόσο, η κατανομή ενός μέρους του προϋπολογισμού μάρκετινγκ για τη δημιουργία δυνητικών πελατών μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι για την επιχείρησή σας.

Η δύναμη των συνδρομών ενημερωτικών δελτίων στη δημιουργία δυνητικών πελατών
5 λεπτά για ανάγνωση

Η δύναμη των συνδρομών ενημερωτικών δελτίων στη δημιουργία δυνητικών πελατών

Στην ψηφιακή εποχή, οι επιχειρήσεις αναζητούν συνεχώς αποτελεσματικούς τρόπους για να δημιουργήσουν δυνητικούς πελάτες και να καλλιεργήσουν σχέσεις με τους πελάτες. Οι συνδρομές σε ενημερωτικά δελτία είναι ένα ισχυρό και συχνά υποτιμημένο εργαλείο σε αυτή την προσπάθεια.

Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+