
1. Μάθετε για τις προοπτικές σας
- Λίστες στοχευμένων δυνητικών πελατών: Οι στοχευμένες, υψηλής ποιότητας λίστες δυνητικών πελατών θα σας βοηθήσουν να έρθετε σε επαφή με άτομα που είναι πιθανό να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας. Το ποσοστό επιτυχίας σας μπορεί να αυξηθεί εάν προσαρμόσετε τις λίστες σας στα χόμπι, τα δημογραφικά στοιχεία και τις αγοραστικές συνήθειες των ανθρώπων.
- Γνωρίστε το κοινό σας: Μάθετε για το υπόβαθρο του υποψήφιου πελάτη, τις επιχειρηματικές του ανάγκες και πώς το προϊόν σας μπορεί να τους βοηθήσει πριν τους καλέσετε. Αυτός ο σχεδιασμός βοηθά να γίνει η συζήτηση πιο προσωπική.
2. Γράψτε ένα ενδιαφέρον σενάριο
- Χρησιμοποιήστε τους οδηγούς κλήσεων: Αντί για άκαμπτα σενάρια, δημιουργήστε οδηγούς κλήσεων που είναι ευέλικτοι και σας επιτρέπουν να έχετε φυσικές συνομιλίες, φροντίζοντας παράλληλα να καλύψετε σημαντικά σημεία.
- Η αξία είναι σημαντική: Αντί απλώς να αναφέρετε χαρακτηριστικά, καταστήστε σαφές τι κάνουν τα προϊόντα σας για τους ανθρώπους. Δώστε παραδείγματα για το πώς τα προϊόντα σας μπορούν να βοηθήσουν τις προοπτικές ή να βελτιώσουν την εμπειρία τους.
3. Δημιουργήστε σχέσεις
- Όταν τηλεφωνείτε, χαμογελάστε. Η προοπτική δεν μπορεί να σας δει, αλλά το χαμόγελο μπορεί να αλλάξει τον τόνο σας προς το καλύτερο και να κάνει την ομιλία πιο ευχάριστη.
- Κάντε μικρές κουβέντες: Πριν ξεκινήσετε το βήμα πωλήσεών σας, ξεκινήστε με ελαφριά συνομιλία για να γνωρίσετε το άτομο. Ρωτήστε για την ημέρα τους ή τι πιστεύετε για τις πρόσφατες αλλαγές στην επιχείρηση.
4. Ο χρόνος είναι σημαντικός
- Καλύτερη Ώρα για να καλέσετε: Σύμφωνα με έρευνες, η καλύτερη ώρα για να καλέσετε είναι αργά το απόγευμα, μεταξύ 4 και 5 μ.μ. Μείνετε μακριά από πολυάσχολες περιόδους όταν οι προοπτικές είναι πιθανό να είναι.
- Επακόλουθες κλήσεις: Να είστε έτοιμοι για πολλαπλά σημεία επαφής. Η επιμονή είναι το κλειδί επειδή πολλοί δυνητικοί πελάτες πρέπει να καλλιεργηθούν πριν γυρίσουν.

Source: Depositphotos
5. Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία
- Λογισμικό ψυχρής κλήσης: Χρησιμοποιήστε εργαλεία που σας βοηθούν να παρακολουθείτε κλήσεις και συνομιλίες με υποψήφιους πελάτες. Αυτά τα εργαλεία μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να εγκρίνετε αυτόματα δυνητικούς πελάτες, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στις καλύτερες επιλογές.
- Χρησιμοποιήστε τοπικούς αριθμούς: Οι χρήστες είναι πιο πιθανό να απαντήσουν στο τηλέφωνο όταν καλούν από έναν γνωστό κωδικό περιοχής, επομένως η κλήση από έναν τοπικό αριθμό μπορεί να σας βοηθήσει να περάσετε.
6. Παρακολουθώ και κοιτάξτε την απόδοση
- Παρακολούθηση ποσοστών επιτυχίας: Για να συνεχίσετε να βελτιώνετε την προσέγγισή σας, παρακολουθήστε πράγματα όπως τα ποσοστά σύνδεσης κλήσεων, τα ποσοστά μετατροπών και τα σχόλια από προοπτικές.
- Αλλάξτε τα σχέδιά σας με βάση το τι λένε οι χρήστες: Χρησιμοποιήστε όσα μαθαίνετε από τις κλήσεις για να βελτιώσετε το βήμα σας και να μάθετε τι πραγματικά θέλει το κοινό σας.
7. Πώς να παρακολουθείτε αποτελεσματικά
- Καλλιεργήστε σχέσεις: Μετά την πρώτη επαφή, στείλτε περισσότερες πληροφορίες ή μια προσφορά με βάση αυτό που ο υποψήφιος δήλωσε ότι ενδιαφέρεται κατά τη διάρκεια της κλήσης. Αυτό κρατά το ενδιαφέρον των ανθρώπων και χτίζει εμπιστοσύνη με την πάροδο του χρόνου.
- Ζητήστε άδεια για να επικοινωνήσετε ξανά: Όταν μιλάτε με κάποιον στο τηλέφωνο, ρωτήστε αν μπορείτε να του στείλετε περισσότερες πληροφορίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή να ρυθμίσετε μια άλλη κλήση. Αυτό δημιουργεί έναν τρόπο για τους ανθρώπους να συνεχίσουν να μιλούν μεταξύ τους.
Οι επιχειρήσεις που πωλούν πράγματα στο διαδίκτυο μπορούν να βελτιώσουν τις ψυχρές κλήσεις τους, να αποκτήσουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες και τελικά να πραγματοποιήσουν περισσότερες πωλήσεις χρησιμοποιώντας αυτές τις στρατηγικές. Η ψυχρή κλήση εξακολουθεί να είναι μια χρήσιμη δεξιότητα όταν γίνεται προσεκτικά και με σύνεση.
Συχνές ερωτήσεις
Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που πρέπει να αποφύγετε στο κρύο κάλεσμα για ηλεκτρονικό εμπόριο;
- Παραμελώντας την έρευνα: Μην παραλείψετε να κατανοήσετε τις ανάγκες της προοπτικής σας. Εξατομικεύστε την προσέγγισή σας.
- Άκαμπτα σενάρια: Αποφύγετε να ακούγεστε ρομποτικά. Χρησιμοποιήστε δέσμες ενεργειών ως οδηγίες για μια φυσική συνομιλία.
- Pitching Too Soon: Δημιουργήστε πρώτα σχέση. Μην βιαστείτε σε ένα βήμα πωλήσεων.
- Δεν ακούω: Συμμετέχετε σε ενεργητική ακρόαση για να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά τις ανησυχίες.
- Κακός συγχρονισμός: Καλέστε τις βέλτιστες ώρες για να αυξήσετε τα ποσοστά σύνδεσης.
- Ξεχνώντας τις παρακολουθήσεις: Καταγράψτε κλήσεις και διατηρήστε συνεπή επικοινωνία.
- Να είστε πιεστικοί: Χρησιμοποιήστε μια φιλική, ενημερωτική προσέγγιση αντί για επιθετικές τακτικές.
Πώς μπορώ να μετρήσω την επιτυχία των προσπαθειών μου για ψυχρές κλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο;
- Πραγματοποιηθείσες κλήσεις: Παρακολουθήστε τον συνολικό αριθμό κλήσεων για να μετρήσετε τη δραστηριότητα.
- Ποσοστό σύνδεσης: Μετρήστε το ποσοστό επιτυχημένων συνδέσεων με υποψήφιους πελάτες.
- Ποσοστό μετατροπών: Υπολογίστε το ποσοστό των κλήσεων που οδηγούν σε πωλήσεις ή επιθυμητά αποτελέσματα.
- Ποιότητα δυνητικών πελατών: Αξιολογήστε την ποιότητα των δυνητικών πελατών που δημιουργούνται από κλήσεις.
- Διάρκεια κλήσης: Παρακολουθήστε τη μέση διάρκεια κλήσης για να αξιολογήσετε την αφοσίωση.
- Ενέργειες παρακολούθησης: Παρακολουθήστε τις ενέργειες παρακολούθησης που πραγματοποιούνται μετά από κλήσεις.
- Σχόλια προοπτικής: Συλλέξτε σχόλια για να εντοπίσετε τομείς βελτίωσης.
- Έσοδα που δημιουργούνται: Μετρήστε τα έσοδα που αποδίδονται σε δυνητικούς πελάτες από ψυχρές κλήσεις.
- Κόστος απόκτησης πελατών (CAC): Υπολογίστε το κόστος που προκύπτει για την απόκτηση πελατών μέσω ψυχρών κλήσεων.
Ποια είναι τα καλύτερα εργαλεία για τη διαχείριση καμπανιών ψυχρών κλήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- Myphoner: Ένα CRM προσαρμοσμένο για ψυχρές κλήσεις με Power Dialer και παρακολούθηση απόδοσης σε πραγματικό χρόνο.
- Gong: Μια πλατφόρμα πληροφοριών εσόδων που καταγράφει και αναλύει κλήσεις, παρέχοντας πληροφορίες για τη βελτίωση των στρατηγικών πωλήσεων.
- Apollo: Βοηθά στον εντοπισμό υποψήφιων πελατών και στη διαχείριση κλήσεων, με αυτόματη εγγραφή κλήσεων και πρόγραμμα κλήσης εντός εφαρμογής.
- Cognism: Προσφέρει μια βάση δεδομένων δυνητικών πελατών υψηλής ακρίβειας με ειδοποιήσεις για την πρόθεση αγοράς να προσελκύσει αποτελεσματικά τις προοπτικές.
- AirCall: Ένα τηλεφωνικό σύστημα που βασίζεται στο cloud με αυτοματοποιημένες ροές εργασιών και αναλυτικά στοιχεία κλήσεων για βελτιωμένη παραγωγικότητα.
- RingCentral: Μια ευέλικτη πλατφόρμα επικοινωνίας που υποστηρίζει κλήσεις, SMS και τηλεδιάσκεψη με πρόσβαση μέσω κινητού.
- Groove: Συνδυάζει ψυχρές κλήσεις με παρακολούθηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με πρόγραμμα κλήσης ρεύματος και πληροφορίες αφοσίωσης σε πραγματικό χρόνο.