4 λεπτά για ανάγνωση

9 νέες λειτουργίες YouTube που φέρνουν επανάσταση στη δημιουργία περιεχομένου

Στην πρόσφατη εκδήλωση "Made on YouTube 2024", το YouTube παρουσίασε διάφορα καινοτόμα εργαλεία και λειτουργίες. Αυτές οι νέες λειτουργίες του YouTube, ενώ απευθύνονται κυρίως σε δημιουργούς περιεχομένου, προσφέρουν σημαντικές ευκαιρίες για επαγγελματίες ψηφιακού μάρκετινγκ που επιδιώκουν να βελτιστοποιήσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο, την αφοσίωση του κοινού και τη δημιουργία εσόδων στην πλατφόρμα. Ας εξερευνήσουμε τις βασικές λειτουργίες και ενημερώσεις του YouTube που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη στρατηγική σας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
9 νέες λειτουργίες YouTube που φέρνουν επανάσταση στη δημιουργία περιεχομένου
Πηγή: YouTube

Δημιουργία βίντεο με τεχνολογία AI: Veo στην οθόνη ονείρων

Το YouTube βελτίωσε τη λειτουργία Dream Screen, που εισήχθη αρχικά στο YouTube Shorts, με ένα νέο εργαλείο AI που ονομάζεται Veo. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία δημιουργίας βίντεο του Google DeepMind, το Veo δημιουργεί πιο ρεαλιστικά υπόβαθρα. Αυτό το εργαλείο θα μπορούσε να αποδειχθεί ανεκτίμητο για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που παράγουν περιεχόμενο σύντομης μορφής για προϊόντα ή καμπάνιες, προσφέροντας μεγαλύτερες δημιουργικές δυνατότητες με ελάχιστο κόστος παραγωγής.

Καρτέλα “Βελτιωμένη έμπνευση” στο YouTube Studio

Η ενημερωμένη καρτέλα Έμπνευση προσφέρει πλέον προτάσεις έργων και βοηθά τους δημιουργούς να βελτιώσουν το περιεχόμενό τους, από τίτλους και μικρογραφίες έως περιγράμματα βίντεο. Αυτή η δυνατότητα θα μπορούσε να εξοικονομήσει σημαντικό χρόνο στους εμπόρους στη δημιουργία περιεχομένου βίντεο.

Βαθύτερες σχέσεις κοινότητας

Μια νέα λειτουργία Κοινότητες στις σελίδες καναλιών επιτρέπει στους δημιουργούς και τις επωνυμίες να αλληλεπιδρούν πιο άμεσα με το κοινό τους. Η δυνατότητα κοινής χρήσης περιεχομένου (τόσο δημιουργού όσο και δημιουργικού από χρήστες) απευθείας στη σελίδα του καναλιού παρέχει μια πρόσθετη οδό για την αφοσίωση του κοινού και την οικοδόμηση αφοσίωσης στην επωνυμία.

Αλληλεπίδραση βάσει AI στο Κέντρο κοινότητας

Το βελτιωμένο Κέντρο κοινότητας στο YouTube Studio προσφέρει καλύτερες πληροφορίες κοινού και απαντήσεις σε σχόλια που προτείνονται από τεχνητή νοημοσύνη . Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για επωνυμίες ή εμπόρους που διαχειρίζονται αυξανόμενο κοινό, επιτρέποντας πιο αποτελεσματικές και ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις.

YouTube is expanding its automatic dubbing feature, adding dubbed audio tracks in multiple languages. This feature broadens content accessibility, allowing e-commerce brands to target global markets without the need for specialised translation teams.

Source: YouTube

Η αυτόματη μεταγλώττιση αντικαθιστά τους υπότιτλους

Το YouTube επεκτείνει τη δυνατότητα αυτόματης μεταγλώττισης, προσθέτοντας μεταγλωττισμένα κομμάτια ήχου σε πολλές γλώσσες. Αυτή η λειτουργία διευρύνει την προσβασιμότητα του περιεχομένου, επιτρέποντας στις επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου να στοχεύουν σε παγκόσμιες αγορές χωρίς την ανάγκη εξειδικευμένων μεταφραστικών ομάδων.

Η διαφημιστική εκστρατεία ενισχύει την προβολή για δημιουργούς μεσαίου μεγέθους

Η νέα λειτουργία Hype βοηθά στην ανάδειξη μικρότερων και μεσαίων δημιουργών, προβάλλοντάς τους σε έναν εβδομαδιαίο πίνακα κορυφαίων. Αυτό θα μπορούσε να είναι επωφελές για τις επιχειρήσεις που συνεργάζονται με μικρούς και μεσαίους influencers ή πρεσβευτές επωνυμίας.

Επέκταση αγορών YouTube

Η λειτουργία Αγορών YouTube συνεχίζει να αναπτύσσεται, με το πρόγραμμα συνεργατών της να επεκτείνεται πέρα από τις ΗΠΑ και τη Νότια Κορέα σε νέες αγορές όπως η Ινδονησία, η Ταϊλάνδη και το Βιετνάμ. Αυτή η μέθοδος αγορών είναι σημαντικά πιο δημοφιλής στην Ασία, με ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες να εξακολουθούν να υιοθετούν σταδιακά αυτήν την προσέγγιση πωλήσεων.

Δημιουργία εσόδων σε ζωντανές μεταδόσεις

Τα GIF που τροφοδοτούνται από το εργαλείο Jewels θα είναι σύντομα διαθέσιμα σε κάθετες ζωντανές μεταδόσεις, επιτρέποντας στους θεατές να αντιδρούν και να στέλνουν εικονικά δώρα. Οι επωνυμίες, και ειδικά οι δημιουργοί, μπορούν να το χρησιμοποιήσουν ως μια νέα μέθοδο δημιουργίας εσόδων σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια ζωντανών πωλήσεων ή εκδηλώσεων προϊόντων.



Βελτιωμένη εμπειρία θέασης τηλεόρασης

Το YouTube θα επιτρέπει στους δημιουργούς να οργανώνουν το περιεχόμενό τους σε σειρές και επεισόδια, επιτρέποντας την αυτόματη αναπαραγωγή βίντεο όταν επισκέπτονται μια σελίδα καναλιού. Αυτός θα μπορούσε να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να παρουσιάσετε επαγγελματικά σεμινάρια, καμπάνιες ή σειριακό περιεχόμενο για την επωνυμία σας.

Οι ενημερώσεις του YouTube για το 2024 παρουσιάζουν νέες ευκαιρίες για παγκόσμια προσέγγιση χρηστών και αλληλεπίδραση κοινού. Είτε θέλετε να δημιουργήσετε μια κοινότητα γύρω από την επωνυμία σας, να επεκτείνετε την προσέγγισή σας σε νέες αγορές ή να βελτιώσετε την παραγωγή περιεχομένου βίντεο, αυτά τα νέα εργαλεία μπορούν να βοηθήσουν τις επωνυμίες να αναπτυχθούν στο YouTube και να δημιουργήσουν μια κοινότητα γύρω από αυτές.

Για πιο λεπτομερείς εξηγήσεις σχετικά με αυτές τις νέες λειτουργίες, συνιστούμε να επισκεφτείτε τα επίσημα κανάλια του YouTube.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU