4 λεπτά για ανάγνωση

9 νέες λειτουργίες YouTube που φέρνουν επανάσταση στη δημιουργία περιεχομένου

Στην πρόσφατη εκδήλωση "Made on YouTube 2024", το YouTube παρουσίασε διάφορα καινοτόμα εργαλεία και λειτουργίες. Αυτές οι νέες λειτουργίες του YouTube, ενώ απευθύνονται κυρίως σε δημιουργούς περιεχομένου, προσφέρουν σημαντικές ευκαιρίες για επαγγελματίες ψηφιακού μάρκετινγκ που επιδιώκουν να βελτιστοποιήσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο, την αφοσίωση του κοινού και τη δημιουργία εσόδων στην πλατφόρμα. Ας εξερευνήσουμε τις βασικές λειτουργίες και ενημερώσεις του YouTube που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη στρατηγική σας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
9 νέες λειτουργίες YouTube που φέρνουν επανάσταση στη δημιουργία περιεχομένου
Πηγή: YouTube

Δημιουργία βίντεο με τεχνολογία AI: Veo στην οθόνη ονείρων

Το YouTube βελτίωσε τη λειτουργία Dream Screen, που εισήχθη αρχικά στο YouTube Shorts, με ένα νέο εργαλείο AI που ονομάζεται Veo. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία δημιουργίας βίντεο του Google DeepMind, το Veo δημιουργεί πιο ρεαλιστικά υπόβαθρα. Αυτό το εργαλείο θα μπορούσε να αποδειχθεί ανεκτίμητο για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που παράγουν περιεχόμενο σύντομης μορφής για προϊόντα ή καμπάνιες, προσφέροντας μεγαλύτερες δημιουργικές δυνατότητες με ελάχιστο κόστος παραγωγής.

Καρτέλα “Βελτιωμένη έμπνευση” στο YouTube Studio

Η ενημερωμένη καρτέλα Έμπνευση προσφέρει πλέον προτάσεις έργων και βοηθά τους δημιουργούς να βελτιώσουν το περιεχόμενό τους, από τίτλους και μικρογραφίες έως περιγράμματα βίντεο. Αυτή η δυνατότητα θα μπορούσε να εξοικονομήσει σημαντικό χρόνο στους εμπόρους στη δημιουργία περιεχομένου βίντεο.

Βαθύτερες σχέσεις κοινότητας

Μια νέα λειτουργία Κοινότητες στις σελίδες καναλιών επιτρέπει στους δημιουργούς και τις επωνυμίες να αλληλεπιδρούν πιο άμεσα με το κοινό τους. Η δυνατότητα κοινής χρήσης περιεχομένου (τόσο δημιουργού όσο και δημιουργικού από χρήστες) απευθείας στη σελίδα του καναλιού παρέχει μια πρόσθετη οδό για την αφοσίωση του κοινού και την οικοδόμηση αφοσίωσης στην επωνυμία.

Αλληλεπίδραση βάσει AI στο Κέντρο κοινότητας

Το βελτιωμένο Κέντρο κοινότητας στο YouTube Studio προσφέρει καλύτερες πληροφορίες κοινού και απαντήσεις σε σχόλια που προτείνονται από τεχνητή νοημοσύνη . Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για επωνυμίες ή εμπόρους που διαχειρίζονται αυξανόμενο κοινό, επιτρέποντας πιο αποτελεσματικές και ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις.

YouTube is expanding its automatic dubbing feature, adding dubbed audio tracks in multiple languages. This feature broadens content accessibility, allowing e-commerce brands to target global markets without the need for specialised translation teams.

Source: YouTube

Η αυτόματη μεταγλώττιση αντικαθιστά τους υπότιτλους

Το YouTube επεκτείνει τη δυνατότητα αυτόματης μεταγλώττισης, προσθέτοντας μεταγλωττισμένα κομμάτια ήχου σε πολλές γλώσσες. Αυτή η λειτουργία διευρύνει την προσβασιμότητα του περιεχομένου, επιτρέποντας στις επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου να στοχεύουν σε παγκόσμιες αγορές χωρίς την ανάγκη εξειδικευμένων μεταφραστικών ομάδων.

Η διαφημιστική εκστρατεία ενισχύει την προβολή για δημιουργούς μεσαίου μεγέθους

Η νέα λειτουργία Hype βοηθά στην ανάδειξη μικρότερων και μεσαίων δημιουργών, προβάλλοντάς τους σε έναν εβδομαδιαίο πίνακα κορυφαίων. Αυτό θα μπορούσε να είναι επωφελές για τις επιχειρήσεις που συνεργάζονται με μικρούς και μεσαίους influencers ή πρεσβευτές επωνυμίας.

Επέκταση αγορών YouTube

Η λειτουργία Αγορών YouTube συνεχίζει να αναπτύσσεται, με το πρόγραμμα συνεργατών της να επεκτείνεται πέρα από τις ΗΠΑ και τη Νότια Κορέα σε νέες αγορές όπως η Ινδονησία, η Ταϊλάνδη και το Βιετνάμ. Αυτή η μέθοδος αγορών είναι σημαντικά πιο δημοφιλής στην Ασία, με ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες να εξακολουθούν να υιοθετούν σταδιακά αυτήν την προσέγγιση πωλήσεων.

Δημιουργία εσόδων σε ζωντανές μεταδόσεις

Τα GIF που τροφοδοτούνται από το εργαλείο Jewels θα είναι σύντομα διαθέσιμα σε κάθετες ζωντανές μεταδόσεις, επιτρέποντας στους θεατές να αντιδρούν και να στέλνουν εικονικά δώρα. Οι επωνυμίες, και ειδικά οι δημιουργοί, μπορούν να το χρησιμοποιήσουν ως μια νέα μέθοδο δημιουργίας εσόδων σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια ζωντανών πωλήσεων ή εκδηλώσεων προϊόντων.



Βελτιωμένη εμπειρία θέασης τηλεόρασης

Το YouTube θα επιτρέπει στους δημιουργούς να οργανώνουν το περιεχόμενό τους σε σειρές και επεισόδια, επιτρέποντας την αυτόματη αναπαραγωγή βίντεο όταν επισκέπτονται μια σελίδα καναλιού. Αυτός θα μπορούσε να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να παρουσιάσετε επαγγελματικά σεμινάρια, καμπάνιες ή σειριακό περιεχόμενο για την επωνυμία σας.

Οι ενημερώσεις του YouTube για το 2024 παρουσιάζουν νέες ευκαιρίες για παγκόσμια προσέγγιση χρηστών και αλληλεπίδραση κοινού. Είτε θέλετε να δημιουργήσετε μια κοινότητα γύρω από την επωνυμία σας, να επεκτείνετε την προσέγγισή σας σε νέες αγορές ή να βελτιώσετε την παραγωγή περιεχομένου βίντεο, αυτά τα νέα εργαλεία μπορούν να βοηθήσουν τις επωνυμίες να αναπτυχθούν στο YouTube και να δημιουργήσουν μια κοινότητα γύρω από αυτές.

Για πιο λεπτομερείς εξηγήσεις σχετικά με αυτές τις νέες λειτουργίες, συνιστούμε να επισκεφτείτε τα επίσημα κανάλια του YouTube.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+