14 λεπτά για ανάγνωση

AI στον αυτοματισμό μάρκετινγκ

Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι πλέον απλώς μια λέξη-κλειδί· Αλλάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε, εργαζόμαστε και λειτουργούμε καθημερινά. Σήμερα, η τεχνητή νοημοσύνη είναι σχεδόν παντού και οι χρήστες της διαφέρουν σημαντικά σε ηλικία. Μας βοηθά με τη διδασκαλία των παιδιών για το σχολείο, τον προγραμματισμό διακοπών, την αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών, τη δημιουργία εξατομικευμένων καμπανιών και πολλά άλλα! Είτε είστε ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος, πάροχος υπηρεσιών ή εταιρεία τεχνολογίας διαφημίσεων όπως εμείς, η πιθανότητα να χρησιμοποιείτε AI για copywriting, ενσωματώσεις ή για τη δημιουργία νέων εργαλείων είναι πολύ υψηλή. Από chatbots για υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα έως ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο για την τελειοποίηση των καμπανιών σας, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά. Σε αυτό το άρθρο, θα αναλύσουμε τα βασικά οφέλη, τα εργαλεία και τις προκλήσεις και πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να διαμορφώσει τη στρατηγική μάρκετινγκ προς το καλύτερο.

Darko Ďurica
Darko Ďurica
Business Development Manager
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
AI στον αυτοματισμό μάρκετινγκ
Πηγή: Depositphotos

Οφέλη του αυτοματισμού μάρκετινγκ AI

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) φέρνει επανάσταση στον αυτοματισμό μάρκετινγκ , επιτρέποντας στις εταιρείες τεχνολογίας διαφημίσεων να δημιουργήσουν πιο εξελιγμένα εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη και ενισχύουν την αποδοτικότητα, την εξατομίκευση και τη συνολική αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.

Βελτιωμένη απόδοση

Όπως γνωρίζει κάθε ειδικός μάρκετινγκ, υπάρχουν πολλές επαναλαμβανόμενες εργασίες στον κλάδο μας. Είτε πρόκειται για προγραμματισμό email, υποβολή προσφορών για διαφημίσεις, τμηματοποίηση πελατών κ.λπ., όλα αυτά μπορούν εύκολα να αυτοματοποιηθούν αξιοποιώντας το AI για να καλύψουν τις εργασίες που διαφορετικά απαιτούν επαναλαμβανόμενη συμπεριφορά.  Αυτό κάνει τα πάντα πιο γρήγορα και εξαλείφει το ανθρώπινο λάθος, εξοικονομεί χρόνο και, φυσικά, λειτουργικά έξοδα.

Εξατομικευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ

Η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιεί τη μηχανική μάθηση για την ανάλυση δεδομένων όπως οι συμπεριφορές των πελατών, οι προτιμήσεις και οι προηγούμενες αλληλεπιδράσεις και έτσι επιτρέπει τη δημιουργία καλύτερα εξατομικευμένου περιεχομένου. Παρέχοντας δυναμικό περιεχόμενο, μπορείτε να βελτιώσετε την αφοσίωση και να επιτύχετε καλύτερη ικανοποίηση των χρηστών και ποσοστά μετατροπών.

Αυτοματοποιημένη βαθμολόγηση δυνητικών πελατών

Χρησιμοποιώντας αυτοματοποίηση κατά τη βαθμολόγηση δυνητικών πελατών από διάφορες πλατφόρμες, μπορείτε να αξιοποιήσετε τα προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία για να λάβετε δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας βάσει δημογραφικών στοιχείων ή αλληλεπιδράσεων. Δίνοντας προτεραιότητα στους δυνητικούς πελάτες υψηλής αξίας, επιτρέπετε στην ομάδα πωλήσεών σας να επικεντρωθεί στις πιο ελπιδοφόρες προοπτικές.

Ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο

Δεν είναι μυστικό ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να χειριστεί τα δεδομένα πολύ καλύτερα και ταχύτερα από τους ανθρώπους. Επεξεργάζεται δεδομένα σχεδόν αμέσως και μπορεί να επεξεργαστεί τεράστιες ποσότητες δεδομένων. Αυτή η επεξεργασία μάς επιτρέπει να λαμβάνουμε αποφάσεις βάσει δεδομένων και να βελτιστοποιούμε τις καμπάνιες καλύτερα σε πραγματικό χρόνο. Μας βοηθά με τον εντοπισμό τάσεων και την ανάλυση μοτίβων, αλλά και ανωμαλιών που μπορεί να είναι δύσκολο να εντοπιστούν χειροκίνητα.

AI TOOLS

Source: Depositphotos

Βασικά εργαλεία αυτοματισμού μάρκετινγκ AI

Η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στην καθημερινή μας ζωή έχει φέρει μόνο καλά πράγματα. Από τότε που η τεχνητή νοημοσύνη ξεκίνησε το αναπτυσσόμενο ταξίδι της, μια πληθώρα εργαλείων, τόσο δωρεάν όσο και επί πληρωμή, έγινε διαθέσιμη. Πώς να μάθετε ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε; Ας εμβαθύνουμε λίγο περισσότερο σε αυτό!

Εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου

  1. Το ChatGPT είναι ένα από τα κορυφαία chatbots AI που βοηθά με τα πάντα, από σενάρια βίντεο έως σχεδιασμό ιστότοπου. Η γρήγορη, μοναδική απόδοσή του το καθιστά ένα ισχυρό εργαλείο για τη δημιουργία εργασίας υψηλής ποιότητας σε οποιοδήποτε επίπεδο δεξιοτήτων. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δωρεάν μοντέλο, αλλά πιστέψτε με, το μοντέλο επί πληρωμή αξίζει το κόστος του!
  2. Το Jasper AI είναι ένα εργαλείο δημιουργίας περιεχομένου με τεχνητή νοημοσύνη που βοηθά επιχειρήσεις, εμπόρους και συγγραφείς να δημιουργούν κείμενο υψηλής ποιότητας για ιστολόγια, διαφημίσεις, email και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.  Η τιμή είναι σχεδόν η ίδια με το ChatGPT, αλλά προσφέρει περισσότερες δυνατότητες στην έκδοση Pro, κάτι που μπορεί να αξίζει τον κόπο ανάλογα με το μέγεθος της εταιρείας σας.

Πλατφόρμες τμηματοποίησης κοινού

  1. Το Salesforce Einstein είναι ένα εργαλείο ανάλυσης και αυτοματισμού που υποστηρίζεται από AI ενσωματωμένο στην πλατφόρμα Salesforce. Βελτιώνει τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων(CRM) παρέχοντας προγνωστικές πληροφορίες, εξατομικευμένες προτάσεις και αυτοματοποιημένες ροές εργασίας. Αυτή η λύση δεν είναι φθηνή, αλλά είναι κορυφαία και αν είστε μεσαία ή επιχειρηματική επιχείρηση, σίγουρα αξίζει να δοκιμάσετε.
  2. Το FounderPal AI είναι ένα εργαλείο που υποστηρίζεται από AI και έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τις επιχειρήσεις με την τμηματοποίηση της αγοράς, καθορίζοντας τις προσωπικότητες των πελατών και διεξάγοντας σε βάθος έρευνα αγοράς. Παρέχει πληροφορίες βάσει δεδομένων για τη βελτίωση των στρατηγικών κοινού-στόχου , καθιστώντας το ιδιαίτερα χρήσιμο για νεοσύστατες επιχειρήσεις και μικρές επιχειρήσεις. Το FounderPal AI προσφέρει μια δωρεάν έκδοση με βασικά χαρακτηριστικά, ενώ τα premium σχέδια παρέχουν πιο προηγμένες πληροφορίες και επιλογές προσαρμογής.

Λύσεις Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM)

  1. Το Zoho CRM είναι μια πλατφόρμα CRM με τεχνητή νοημοσύνη που βοηθά τις επιχειρήσεις να αυτοματοποιήσουν τις διαδικασίες πωλήσεων, μάρκετινγκ και υποστήριξης πελατών. Παρέχει προηγμένες λειτουργίες, όπως πληροφορίες που βασίζονται σε AI, αυτοματοποίηση ροής εργασίας και πολυκαναλική επικοινωνία για την ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών. Το Zoho CRM προσφέρει ένα δωρεάν πρόγραμμα για έως και τρεις χρήστες, με προγράμματα επί πληρωμή που ξεκινούν από 14 $ ανά χρήστη ανά μήνα για πιο προηγμένες λειτουργίες.
  2. Το Microsoft Dynamics 365 είναι μια επιχειρηματική λύση που βασίζεται στο cloud και ενσωματώνει λειτουργίες CRM και ERP για τον εξορθολογισμό των πωλήσεων, του μάρκετινγκ, των οικονομικών και των λειτουργιών εξυπηρέτησης πελατών . Η τιμολόγηση ποικίλλει ανάλογα με την ενότητα, με τα προγράμματα CRM να ξεκινούν από 65 $ ανά χρήστη ανά μήνα και τις λύσεις ERP να ξεκινούν από 180 $ ανά χρήστη ανά μήνα.
Implementing AI solution

Source: Depositphotos

Ο ρόλος των chatbots στον αυτοματισμό μάρκετινγκ AI

Τα chatbots αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους πελάτες. Στο πλαίσιο του αυτοματισμού μάρκετινγκ AI, τα chatbots διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, στη συλλογή πολύτιμων δεδομένων και στην υποστήριξη επεκτάσιμων λειτουργιών.

Γιατί τα chatbots είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη στρατηγική χρήση αυτοματισμού μάρκετινγκ και AI;

✔️ 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα Υποστήριξη πελατών

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των chatbots είναι η ικανότητά τους να παρέχουν βοήθεια με βάση τα συμφραζόμενα. Σε αντίθεση με εμάς τους ανθρώπους, τα chatbots δεν χρειάζονται διαλείμματα, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να απαντούν άμεσα σε ερωτήσεις πελατών ανά πάσα στιγμή. Εφαρμόζοντας AI chatbots στον ιστότοπο της επιχείρησής σας, μπορείτε να επιτύχετε:

  1. Βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών: Οι άμεσες απαντήσεις μειώνουν τους χρόνους αναμονής, συμβάλλοντας στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης πελατών.
  2. Παγκόσμια διαθεσιμότητα: Οι επιχειρήσεις που εξυπηρετούν διεθνείς αγορές επωφελούνται από την ευελιξία ζώνης ώρας και τα γλωσσικά μοντέλα AI για τοπική υποστήριξη.
  3. Συνέπεια: Τα chatbots διατηρούν ομοιόμορφο τόνο και στυλ ανταλλαγής μηνυμάτων, διασφαλίζοντας μια συνεπή φωνή επωνυμίας σε όλες τις αλληλεπιδράσεις.

Αυτή η συνεχής διαθεσιμότητα είναι ιδιαίτερα πολύτιμη στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το SaaS και τις βιομηχανίες που βασίζονται σε υπηρεσίες, όπου η άμεση υποστήριξη μπορεί να επηρεάσει τις αποφάσεις αγοράς.

✔️ Πληροφορίες βάσει δεδομένων

Κάθε αλληλεπίδραση με ένα chatbot είναι μια ευκαιρία συλλογής δεδομένων. Τα chatbots που υποστηρίζονται από AI μπορούν να παρακολουθούν και να αναλύουν τη συμπεριφορά, τις προτιμήσεις και τα σχόλια των πελατών σε πραγματικό χρόνο.

  • Προφίλ πελατών: Τα bot βοηθούν στην τμηματοποίηση του κοινού με βάση τα ενδιαφέροντα, την τοποθεσία, το ιστορικό αγορών και τα μοτίβα αφοσίωσης.
  • Εξατομικευμένο μάρκετινγκ: Οι πληροφορίες από συνομιλίες συνομιλίας επιτρέπουν στους εμπόρους να προσαρμόζουν καμπάνιες, προσφορές και προτάσεις προϊόντων.

Αυτή η προσέγγιση διασφαλίζει ότι οι διαδικασίες μάρκετινγκ είναι προληπτικές, αυξάνοντας τη συνολική αποτελεσματικότητα των καμπανιών.

✔️ Οικονομικά αποδοτική επεκτασιμότητα

Καθώς η επιχείρησή σας αναπτύσσεται, αυξάνεται και η ζήτηση για αφοσίωση πελατών. Η κλιμάκωση των ομάδων ανθρώπινης υποστήριξης μπορεί να είναι δαπανηρή και χρονοβόρα. Τα chatbots προσφέρουν μια επεκτάσιμη λύση που αναπτύσσεται μαζί με την επιχείρησή σας. Μειώνοντας την ανάγκη για εκτεταμένη ανθρώπινη παρέμβαση, οι επιχειρήσεις μπορούν να εστιάσουν τους πόρους τους σε εργασίες υψηλότερου επιπέδου, διατηρώντας παράλληλα ένα υψηλό επίπεδο αλληλεπίδρασης με τους πελάτες.

Benefits of AI

Source: Depositphotos

Πώς ο αυτοματισμός μάρκετινγκ AI βελτιώνει την απόδοση επένδυσης (ROI)

Ως εταιρεία τεχνολογίας διαφημίσεων, η τεχνητή νοημοσύνη έκανε τεράστιες αλλαγές στο περιβάλλον μας. Φέρνει επανάσταση στον τρόπο που σκεφτόμαστε πώς να δημιουργούμε νέα και καλύτερα εργαλεία κάθε μέρα. Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, καταφέραμε όχι μόνο να αλλάξουμε ορισμένα εργαλεία ή λειτουργίες που έχουμε ήδη αναπτύξει, αλλά και να δημιουργήσουμε νέα εργαλεία και χαρακτηριστικά που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τη διαφήμιση και την απόδοση επένδυσης των πελατών μας.

Επιτρέψτε μου να το κάνω λίγο προσωπικό και να σας δώσω μια σύντομη προεπισκόπηση ορισμένων πραγμάτων που η AI μας βοήθησε να βοηθήσουμε πολλούς πελάτες να αυξήσουν την απόδοση επένδυσής τους με την πάροδο του χρόνου. Ως εταιρεία τεχνολογίας διαφημίσεων, εξαρτόμαστε σε μεγάλο βαθμό από τις τεχνολογίες που έχουμε στη διάθεσή μας και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να δείξουμε πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το οικοσύστημά μας από το να σας δείξουμε τι κάνουμε με αυτήν στα εργαλεία μας και ποια προβλήματα επιλύει.

1. Εξυπνότερες καμπάνιες στο Google και το Microsoft Ads

Συνεργαζόμαστε με διαφημίσεις αναζήτησης για περισσότερα από 10 χρόνια τώρα και με διαφημίσεις αγορών ή μέγιστης απόδοσης για 5+ χρόνια. Τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζουμε κάποια προβλήματα με την απόδοσή τους, είτε από την αρχή της διαφήμισης είτε αργότερα στο διαφημιστικό ταξίδι. Έπρεπε να καινοτομήσουμε σε αυτόν τον τομέα· Διαφορετικά, θα καθόμασταν παρωχημένοι.

  • Εργαλείο υποβολής προσφορών διαφημίσεων αναζήτησης και αγορών → Δημιουργήσαμε ένα εργαλείο υποβολής προσφορών που αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική εκμάθηση, για να υποβάλλει προσφορές εκ μέρους σας για κάθε λέξη-κλειδί ή προϊόν, φέρνοντας έτσι τις διαφημίσεις σας στην κορυφή της σελίδας.
  • Τμηματοποίηση προϊόντων σε διαφημίσεις P.Max → Χρησιμοποιώντας AI για τη διασταύρωση προϊόντων ανάλογα με την απόδοση (ROAS%) και το περιθώριο κέρδους τους, θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε εξαγωγή με τη μορφή συμπληρωματικής ροής XML που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι πελάτες, για να σπάσουν τις διαφημίσεις P.Max σε πολλαπλάσια, ανάλογα με τη συνολική απόδοσή τους.

Αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για την αυτοματοποίηση αυτών των πολύπλοκων διαδικασιών, οι πελάτες μας εξοικονομούν χρόνο και μειώνουν τις εικασίες, επιτρέποντας στις καμπάνιες να κλιμακώνονται πιο αποτελεσματικά, βελτιώνοντας παράλληλα την απόδοση επένδυσης (ROI).

2. Πτώση στην απόδοση P.Max YoY

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες μας αυτές τις μέρες είναι η χαμηλότερη απόδοση των διαφημίσεων P.Max σε σύγκριση με πέρυσι. Περιμέναμε να συμβεί αυτό και αρχίσαμε να δημιουργούμε ένα εργαλείο που θα μπορούσε να το αλλάξει.

Η ρίζα του προβλήματος εδώ είναι ότι οι πελάτες μας έχουν “ατελή” ονόματα προϊόντων και περιγραφές στις ροές δεδομένων τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η Google ή η Microsoft να μην εμφανίζουν τις διαφημίσεις τους σε υψηλότερες θέσεις λόγω χαμηλότερης συνάφειας. Δημιουργώντας ένα εργαλείο που χρησιμοποιεί AI για να αλλάξει τους τίτλους και τις περιγραφές των προϊόντων τους , καταφέραμε:

  • Αυξήστε τη συνάφεια των διαφημίσεών τους και βελτιώστε την τοποθέτησή τους, με αποτέλεσμα περισσότερες μετατροπές
  • Κρήτη πιο εξατομικευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ – κάνοντας ακριβείς αλλαγές στους τίτλους των προϊόντων βελτιώσαμε το ποσοστό εμφάνισης (οι καταναλωτές δεν αναζητούν σε τέλειες προτάσεις)
  • Εμφάνιση περισσότερων πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα – βελτίωση της εμπειρίας των πελατών
bluewinston: AI in marketing automation

Source: bluewinston.com

Φυσικά, δεν είμαστε η μόνη εταιρεία τεχνολογίας διαφημίσεων στον κόσμο και πολλές λύσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε τη συνολική απόδοση επένδυσης (ROI). Δοκιμάστε να βρείτε τα εργαλεία που ταιριάζουν στους επιχειρηματικούς σας στόχους και, φυσικά, στο μέγεθος της επιχείρησής σας. Δεν γίνονται όλες οι λύσεις για μικρότερες εταιρείες και επιχειρήσεις ταυτόχρονα.

Ενσωμάτωση AI στη στρατηγική μάρκετινγκ

Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι πλέον μια φουτουριστική έννοια. Είναι μια σημερινή πραγματικότητα που αναδιαμορφώνει ολόκληρο τον επιχειρηματικό κόσμο.  Ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη στη στρατηγική μάρκετινγκ, μπορείτε να ξεκλειδώσετε νέα επίπεδα αποτελεσματικότητας, εξατομίκευσης και, φυσικά, απόδοσης.

✔️ Εντοπισμός ευκαιριών αυτοματισμού

Πριν επενδύσετε σε εργαλεία AI, είναι σημαντικό να αξιολογήσετε τους στόχους μάρκετινγκ της επιχείρησής σας και να μάθετε τους τομείς όπου η αυτοματοποίηση μπορεί να κάνει την πιο σημαντική διαφορά.

  1. Τμηματοποίηση πελατών: Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αναλύσει δεδομένα συμπεριφοράς για να δημιουργήσει δυναμικά, εξατομικευμένα τμήματα κοινού.
  2. Εξατομίκευση περιεχομένου: Παραδώστε προσαρμοσμένα μηνύματα σε μεμονωμένους χρήστες με βάση τις προτιμήσεις, την τοποθεσία ή το ιστορικό περιήγησής τους.
  3. Predictive Analytics: Χρησιμοποιήστε AI για να προβλέψετε τάσεις, αξία διάρκειας ζωής πελατών και μελλοντικές αγοραστικές συμπεριφορές.
  4. Chatbots και Customer Service: Αυτοματοποιήστε τα ερωτήματα ρουτίνας και βελτιώστε τον χρόνο απόκρισης με εικονικούς βοηθούς που υποστηρίζονται από AI.
  5. Στόχευση και υποβολή προσφορών διαφημίσεων: Προσαρμόζετε αυτόματα τις προσφορές σε πραγματικό χρόνο με βάση τη συμπεριφορά του κοινού και τα δεδομένα απόδοσης

✔️ Επιλέγοντας τα σωστά εργαλεία

Μόλις εντοπίσετε τομείς βελτίωσης, το επόμενο βήμα είναι να επιλέξετε τα σωστά εργαλεία AI για να υποστηρίξετε τους στόχους σας. Κατά την αξιολόγηση εργαλείων, λάβετε υπόψη:

  1. Δυνατότητες ενσωμάτωσης: Βεβαιωθείτε ότι το εργαλείο ενσωματώνεται ομαλά με τις υπάρχουσες πλατφόρμες σας, όπως το CRM, το CMS ή ο διαχειριστής διαφημίσεων.
  2. Επεκτασιμότητα: Επιλέξτε λύσεις που μπορούν να αναπτυχθούν μαζί με την επιχείρησή σας και να χειριστούν αυξανόμενους όγκους δεδομένων και πολυπλοκότητα.
  3. Φιλικότητα προς το χρήστη: Ένα ισχυρό εργαλείο είναι χρήσιμο μόνο εάν η ομάδα σας μπορεί να το χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά.
  4. Τιμολόγηση και απόδοση επένδυσης (ROI): Αξιολογήστε όχι μόνο το κόστος αλλά και την πιθανή απόδοση της επένδυσης με την πάροδο του χρόνου.

✔️ Δοκιμή και βελτιστοποίηση καμπανιών

Η επιτυχής ενσωμάτωση AI δεν τελειώνει με την υιοθέτηση εργαλείων. Απαιτεί μια νοοτροπία συνεχούς δοκιμής και βελτιστοποίησης.

  1. Ορίστε σαφείς στόχους: Καθορίστε βασικούς δείκτες απόδοσης (KPI) για την παρακολούθηση της προόδου.
  2. Εκτελέστε δοκιμές A / B: Χρησιμοποιήστε AI για να δοκιμάσετε διαφορετικές εκδόσεις aads και email.
  3. Αξιοποιήστε τους βρόχους ανατροφοδότησης: Πολλά συστήματα AI βελτιώνονται με την πάροδο του χρόνου καθώς συλλέγουν περισσότερα δεδομένα.
  4. Έλεγχος και προσαρμογή: Αναλύετε τακτικά τις αναφορές απόδοσης και προσαρμόζετε τις στρατηγικές.

Προκλήσεις και εκτιμήσεις

Ενώ η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στη στρατηγική μάρκετινγκ προσφέρει πλεονεκτήματα, παρουσιάζει επίσης αρκετές προκλήσεις. Η επίγνωση αυτών των ζητημάτων από την αρχή συμβάλλει στη διασφάλιση μιας υπεύθυνης, αποτελεσματικής και βιώσιμης εφαρμογής.

Απόρρητο και ασφάλεια δεδομένων

Τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε δεδομένα για να κάνουν ακριβείς προβλέψεις και να αυτοματοποιήσουν εργασίες. Ωστόσο, αυτή η εξάρτηση εγείρει σημαντικά ερωτήματα σχετικά με το απόρρητο και τη συμμόρφωση των δεδομένων:

  • Κανονιστική συμμόρφωση: Βεβαιωθείτε ότι οι πρακτικές δεδομένων σας συμμορφώνονται με τους νόμους ή τους σχετικούς κανονισμούς στις περιοχές δραστηριοποίησής σας.
  • Ασφαλής αποθήκευση δεδομένων και πρόσβαση: Εργαστείτε με εργαλεία που χρησιμοποιούν κρυπτογραφημένο χώρο αποθήκευσης, περιορίστε την πρόσβαση με βάση τους ρόλους των χρηστών και ακολουθήστε τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο.
  • Διαφάνεια: Ενημερώστε τους πελάτες σας για τον τρόπο χρήσης των δεδομένων τους και παρέχετε επιλογές για τη διαχείριση των ρυθμίσεων απορρήτου τους.

Διασφάλιση της ποιότητας στον αυτοματισμό

Η αυτοματοποίηση που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εξορθολογίσει τις ροές εργασίας, αλλά μπορεί επίσης να οδηγήσει σε προβλήματα ποιότητας εάν δεν παρακολουθείται προσεκτικά. Η υπερβολική εξάρτηση από την τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να δημιουργήσει ανακριβείς εξόδους ή να παρερμηνεύσει δεδομένα. Εάν χρησιμοποιείτε δημιουργικά που δημιουργούνται από AI, ενδέχεται να μην έχουν συναισθηματική απόχρωση ή συνάφεια με τα συμφραζόμενα, εάν δεν ελεγχθούν. Ο αυτοματισμός πρέπει να καθοδηγείται από σαφείς οδηγίες επωνυμίας για να διασφαλιστεί ότι ο τόνος, το στυλ και τα μηνύματα παραμένουν ευθυγραμμισμένα.

Διαχείριση των προσδοκιών των πελατών

Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει πιο άμεσο και εξατομικευμένο μάρκετινγκ, οι προσδοκίες των πελατών αυξάνονται φυσικά. Προσέξτε την υπερβολική χρήση AI στις διαδικασίες που σχετίζονται με τους πελάτες σας. Πιστέψτε με, βλέπουν μέσα από αυτό εγκαίρως. Μερικά παραδείγματα που είδαμε στο βιβλίο των επιχειρήσεών μας:

  • Τα αυτοματοποιημένα μηνύματα ενδέχεται να μην κατανοούν πάντα την πρόθεση του πελάτη, οδηγώντας σε απογοήτευση.
  • Ο αυτοματισμός μπορεί να αισθάνεται κρύος ή γενικός παρά χρήσιμος.
  • Η ταχύτητα είναι σημαντική, αλλά το ίδιο και η ποιότητα της υποστήριξης και των παρεχόμενων πληροφοριών.

Τελικές Σκέψεις

Πιθανός αντίκτυπος στις στρατηγικές μάρκετινγκ

Η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει ολόκληρο το μάρκετινγκ και δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες και να λαμβάνουν πιο έξυπνες αποφάσεις βάσει δεδομένων. Από την αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών έως τη βελτίωση των αλληλεπιδράσεων των πελατών με chatbots και προγνωστικές πληροφορίες, τα οφέλη είναι σαφή.

Ωστόσο, οι εταιρείες πρέπει να επιλέξουν τα σωστά εργαλεία, να παραμείνουν σε εγρήγορση σχετικά με το απόρρητο των δεδομένων και να διατηρήσουν μια ισορροπία μεταξύ αυτοματισμού και ανθρώπινης επαφής. Με αυτόν τον τρόπο, οι ομάδες μάρκετινγκ μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση και την απόδοση επένδυσης (ROI) και να δημιουργήσουν ισχυρότερες, πιο ουσιαστικές συνδέσεις με το κοινό τους σε έναν ολοένα και πιο ψηφιακό κόσμο.

FAQ AI

Source. Depositphotos

Συχνές ερωτήσεις

Πώς αλλάζει το ψηφιακό μάρκετινγκ η τεχνητή νοημοσύνη;

Η τεχνητή νοημοσύνη κάνει το μάρκετινγκ πιο γρήγορο από ποτέ, αυτοματοποιώντας τις διαδικασίες. Οι διαφημίσεις εξατομικεύονται περισσότερο λόγω διαφορετικών προσεγγίσεων στην ανάλυση δεδομένων και το συνολικό μάρκετινγκ γίνεται πιο αποτελεσματικό λόγω του λιγότερου χρόνου που αφιερώνεται σε εργασίες και των λιγότερων ανθρώπινων λαθών.

Γιατί είναι σημαντικά τα chatbots AI;

Ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία των πελατών, μειώνουν το κόστος υποστήριξης και βοηθούν στην κλιμάκωση της επικοινωνίας οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας.

Πώς χρησιμοποιείται το AI στον αυτοματισμό μάρκετινγκ;

Χρησιμοποιείται με πολλούς τρόπους ανάλογα με μια εργασία, αλλά γενικά, αυτοματοποιεί εργασίες όπως τμηματοποίηση πελατών, παράδοση περιεχομένου, δημιουργία και βελτιστοποίηση διαφημίσεων, βαθμολογία δυνητικών πελατών, υποβολή προσφορών και πολλά άλλα.

Πώς βοηθούν τα chatbots στο μάρκετινγκ;

Προσελκύουν χρήστες, απαντούν σε συνήθεις ερωτήσεις (όπως αυτές), εξατομικεύουν εμπειρίες και καθοδηγούν τις μετατροπές.

Πώς μπορείτε να εφαρμόσετε καλύτερα την τεχνητή νοημοσύνη;

Θα πρέπει πάντα να ξεκινάτε μικρά, να επιλέγετε τα σωστά εργαλεία, να διασφαλίζετε την ποιότητα των δεδομένων και να παρακολουθείτε τακτικά την απόδοση. Εργαστείτε περισσότερο από εκεί και εφαρμόστε πολλά εργαλεία καθώς προχωράτε.

Γιατί τα chatbots είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη στρατηγική χρήση αυτοματισμού μάρκετινγκ και AI;

Προσφέρουν 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα υποστήριξη, εξοικονομούν χρόνο και συλλέγουν πολύτιμα δεδομένα πελατών. Ανάλογα με το μέγεθος της εταιρείας, τα chatbots μπορεί να είναι περισσότερο ή λιγότερο πολύτιμα.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Darko Ďurica
Darko Ďurica
Business Development Manager
Winston Bros
Αυτό το άρθρο είναι προσφορά του/της

Winston Bros

Winston Bros is a highly dynamic Ad Tech company specializing in advertisement solutions for e-commerce clients and marketing agencies. With more than 15 years of experience in performance marketing, they deliver tailored SaaS solutions that revolutionize the online advertisement field and innovate toward SMB markets. Their solutions are used worldwide by small and enterprise businesses. Currently, they are focusing on developing multiple add-ons that can help e-commerce clients optimize their ads. They are a leading Microsoft Channel Partner in CEE.

Παρόμοια άρθρα
Το μέλλον της εργασίας: Ρομπότ, τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματοποίηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
9 λεπτά για ανάγνωση

Το μέλλον της εργασίας: Ρομπότ, τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματοποίηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Λίγοι κλάδοι είναι κατάλληλοι για την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης ως ηλεκτρονικού εμπορίου, τόσο όσον αφορά τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, όσο και τις διαδικασίες που απευθύνονται στους πελάτες. Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε τα πλεονεκτήματα του αυτοματισμού στο ηλεκτρονικό εμπόριο με τεχνητή νοημοσύνη. Θα διερευνήσουμε πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει το τοπίο του διαδικτυακού λιανικού […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Ανάγνωση άρθρου
Εργαλεία αυτοματισμού μάρκετινγκ AI: Ένας ολοκληρωμένος οδηγός επιτυχίας
14 λεπτά για ανάγνωση

Εργαλεία αυτοματισμού μάρκετινγκ AI: Ένας ολοκληρωμένος οδηγός επιτυχίας

Ο αυτοματισμός δεν είναι πλέον μόνο για κατασκευή. Αναδιαμορφώνει τις βιομηχανίες, εξορθολογίζει τις διαδικασίες και φέρνει επανάσταση στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Εάν θέλετε να παραμείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό και να ανεβάσετε την επωνυμία σας σε νέα ύψη, η υιοθέτηση αυτοματισμού που υποστηρίζεται από AI είναι ο παράγοντας αλλαγής παιχνιδιού που χρειάζεστε. Χωρίς αυτό, κινδυνεύετε να […]

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Ανάγνωση άρθρου
Μεταμορφώνοντας την εμπειρία των πελατών με AI συνομιλίας και αυτοματοποίηση
12 λεπτά για ανάγνωση

Μεταμορφώνοντας την εμπειρία των πελατών με AI συνομιλίας και αυτοματοποίηση

Σας ακούγεται οικεία η τεχνητή νοημοσύνη συνομιλίας ή εξακολουθείτε να προτιμάτε να αλληλεπιδράτε με ανθρώπινους πράκτορες; Έχει έρθει η ώρα για εμάς, τους πελάτες, να συμμετάσχουμε σε συνομιλίες με την υποστήριξη πελατών AI που μοιάζει με άνθρωπο; Φανταστείτε μια καλά δομημένη ομάδα όπου οι πράκτορες AI εξαλείφουν αποτελεσματικά τους χρόνους αναμονής, λειτουργούν συνεχώς χωρίς συμβιβασμούς […]

Matej Hantabal Matej Hantabal
Director, Vox Sapiens
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+