3 λεπτά για ανάγνωση

AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες

Καμία τεχνολογία δεν επηρεάζει επί του παρόντος τον επιχειρηματικό κόσμο τόσο βαθιά όσο η τεχνητή νοημοσύνη. Νέα εργαλεία αναδύονται συνεχώς και όλο και περισσότερες εταιρείες τα ενσωματώνουν στις διαδικασίες τους. Η τεχνητή νοημοσύνη κάνει επίσης κύματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο - από τη δημιουργία περιεχομένου και τις προτάσεις προϊόντων έως τη βελτιωμένη υποστήριξη πελατών και την πρόληψη της απάτης. Τα εργαλεία που υποστηρίζονται από AI βελτιστοποιούν τις υπάρχουσες ροές εργασίας και ξεκλειδώνουν εντελώς νέες δυνατότητες.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες
Πηγή: Depositphotos

Πόσο προηγμένη είναι η πραγματική υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο;

Η μελέτη της Uptain αποκαλύπτει, για πρώτη φορά, το βαθμό στον οποίο τα ηλεκτρονικά καταστήματα χρησιμοποιούν AI. Τα αποτελέσματα δείχνουν πόσο δυναμικό παραμένει αναξιοποίητο.

Η πλειοψηφία έχει ήδη δοκιμάσει AI

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων διαχειριστών διαδικτυακών καταστημάτων (71%) έχουν χρησιμοποιήσει AI για το ηλεκτρονικό τους κατάστημα τουλάχιστον μία φορά. Αυτός ο αριθμός δείχνει ότι η αποδοχή και η ευαισθητοποίηση για την τεχνητή νοημοσύνη στον κλάδο είναι σχετικά υψηλή. Ωστόσο, περισσότερο από το ένα τέταρτο (29%) δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ AI. Παρά τα συνεχιζόμενα πρωτοσέλιδα σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη, πολλοί φορείς εκμετάλλευσης διαδικτυακών καταστημάτων δεν έχουν ακόμη χρησιμοποιήσει αυτήν την τεχνολογία.

Ai in e-commerce

Source: Uptain

AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: δεν αποτελεί ακόμη αναπόσπαστο μέρος των καθημερινών επιχειρήσεων

Η πλειοψηφία των διαχειριστών ηλεκτρονικών καταστημάτων (55%) χρησιμοποιούν AI εβδομαδιαίως ή ακόμα πιο συχνά. Ωστόσο, μόνο το 12% χρησιμοποιεί την τεχνολογία καθημερινά και μόνο το 8% την εφαρμόζει πολλές φορές την ημέρα. Ενώ η τεχνητή νοημοσύνη έχει εξασφαλίσει μια θέση σε πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα, δεν έχει ακόμη ενσωματωθεί πλήρως στις καθημερινές λειτουργίες. Επιπλέον, το 45% των διαδικτυακών καταστημάτων αναφέρουν ότι χρησιμοποιούν AI λιγότερο από μία φορά την εβδομάδα.

Source: Uptain

Το δυναμικό της τεχνητής νοημοσύνης παραμένει αναξιοποίητο σε πολλούς τομείς

Για τη μελέτη αυτή, οι φορείς εκμετάλλευσης ηλεκτρονικών καταστημάτων ανέφεραν σε ποιους τομείς χρησιμοποιούν ήδη AI. Ο πιο συχνά αναφερόμενος τομέας ήταν η δημιουργία περιεχομένου, με το μάρκετινγκ να ακολουθεί από κοντά. Παρά τις εφαρμογές αυτές, η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης σε πολλούς άλλους πολλά υποσχόμενους τομείς παραμένει σπάνια.

Υπάρχουν ήδη πολλά υποσχόμενα εργαλεία AI για ανάλυση δεδομένων, πρόβλεψη, τιμολόγηση, πρόληψη απάτης και συστάσεις προϊόντων. Ωστόσο, λιγότερα από τα μισά (41%) ηλεκτρονικά καταστήματα βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη σε αυτούς τους τομείς.

Συμπέρασμα

Αυτή η μελέτη αποκαλύπτει ένα σημαντικό χάσμα μεταξύ της ευαισθητοποίησης για την τεχνητή νοημοσύνη και της βαθιάς ενσωμάτωσης στις λειτουργίες ηλεκτρονικού εμπορίου. Ενώ οι περισσότεροι διαδικτυακοί λιανοπωλητές έχουν πειραματιστεί με την τεχνητή νοημοσύνη, κυρίως για τη δημιουργία περιεχομένου και το μάρκετινγκ, η τεχνολογία δεν έχει ακόμη καταστεί απαραίτητη για τις καθημερινές επιχειρηματικές δραστηριότητες. Αυτό αποτελεί τόσο πρόκληση όσο και ευκαιρία για τη βιομηχανία.

Καθώς τα εργαλεία AI γίνονται πιο προσβάσιμα και επιδεικνύουν σαφέστερη απόδοση επένδυσης (ROI), μπορούμε να αναμένουμε ότι η υιοθέτηση θα επιταχυνθεί πέρα από τις βασικές εφαρμογές. Οι προοδευτικές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να κοιτάξουν πέρα από την παραγωγή περιεχομένου για να διερευνήσουν τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης για ανάλυση δεδομένων, εξατομίκευση και λειτουργική αποτελεσματικότητα.

Όσοι ενσωματώσουν με επιτυχία την τεχνητή νοημοσύνη σε πολλαπλές επιχειρηματικές λειτουργίες πιθανότατα θα αποκτήσουν σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα τα επόμενα χρόνια, καθώς η τεχνολογία μετακινείται από πειραματική σε ουσιαστική.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+