5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων - διαφημιστές, πρακτορεία, εταιρείες τεχνολογίας διαφημίσεων και εκδότες - και παρέχει μια επισκόπηση του τι θα είναι ζωτικής σημασίας για αποτελεσματικές καμπάνιες ηλεκτρονικού εμπορίου το 2025.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
Πηγή: DALL·E

Το 2025 Industry Pulse Report από την Integral Ad Science (IAS) δημιουργήθηκε με βάση έρευνα που διεξήχθη σε συνεργασία με το YouGov τον Σεπτέμβριο του 2024. Συμμετείχαν 254 ειδικοί ψηφιακής διαφήμισης στις ΗΠΑ από διαφημιστές, πρακτορεία, εταιρείες τεχνολογίας διαφημίσεων και εκδότες. Στόχος ήταν να εντοπιστούν οι βασικές προκλήσεις και ευκαιρίες που θα διαμορφώσουν την ψηφιακή διαφήμιση το 2025.

Κυριαρχία των Social Media και του Digital Video στη διαφήμιση ηλεκτρονικού εμπορίου

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν το κυρίαρχο στοιχείο των στρατηγικών ψηφιακής διαφήμισης. Το 61% των εμπειρογνωμόνων το προσδιόρισαν ως ύψιστη προτεραιότητά τους. Ωστόσο , τα deepfakes, η παραπληροφόρηση και οι κίνδυνοι που σχετίζονται με την ασφάλεια της επωνυμίας αποτελούν σοβαρή πρόκληση.

Το περιεχόμενο βίντεο είναι όλο και περισσότερο συνυφασμένο με τις κοινωνικές πλατφόρμες, γι ‘αυτό και η ψηφιακή διαφήμιση βίντεο αυξάνεται – το 71% των εμπειρογνωμόνων αναμένει αύξηση των προγραμματικών δαπανών για διαφήμιση βίντεο.

Για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό σημαίνει δύο βασικά πράγματα:

  • Οι επενδύσεις στις κοινωνικές αγορές και το μάρκετινγκ επιρροής είναι απαραίτητες, καθώς οι καταναλωτές ψωνίζουν όλο και περισσότερο απευθείας μέσω των κοινωνικών δικτύων. Το 70% των ειδικών αναμένει ότι το influencer marketing θα διαδραματίσει ακόμη μεγαλύτερο ρόλο το 2025.
  • Η μέτρηση της ποιότητας των μέσων ενημέρωσης με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI) θα είναι το κλειδί για τη διασφάλιση ασφαλών διαφημιστικών τοποθετήσεων, καθώς το 53% των ειδικών θεωρούν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το πιο επικίνδυνο περιβάλλον από την άποψη της ασφάλειας της επωνυμίας.

AI, Deepfakes και η απειλή για την ασφάλεια της μάρκας

Ο πολλαπλασιασμός του περιεχομένου που παράγεται από AI και των deepfakes γίνεται μία από τις μεγαλύτερες απειλές για την ποιότητα των ψηφιακών μέσων. Η έκθεση σημειώνει ότι το 76% των ειδικών τόνισε την ανάγκη για ανεξάρτητες μετρήσεις για να αποφευχθεί η τοποθέτηση διαφημίσεων δίπλα σε περιεχόμενο deepfake.

Το 20% των ειδικών θεωρεί ότι τα deepfakes είναι η πιο σοβαρή απειλή για την ποιότητα των μέσων ενημέρωσης το 2025.

Μέσα λιανικής: Εξισορρόπηση εξατομίκευσης και προστασίας απορρήτου

Τα μέσα λιανικής πώλησης αποτελούν ουσιαστικό μέρος των διαφημιστικών στρατηγικών των εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά οι ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο και τη στόχευση διαφημίσεων εξακολουθούν να αποτελούν πρόκληση:

  • Το 68% των ειδικών λένε ότι οι περιορισμοί απορρήτου θα επηρεάσουν τη στόχευση διαφημίσεων στα μέσα λιανικής.
  • Το 58% πιστεύει ότι η στόχευση με βάση τα συμφραζόμενα θα είναι το κλειδί για την επιτυχία της εκστρατείας χωρίς να παραβιάζονται οι κανόνες απορρήτου.

Αυτό υποδηλώνει τη μετάβαση από τη διαφήμιση που βασίζεται στα δεδομένα των χρηστών στη διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα, η οποία επικεντρώνεται στο περιεχόμενο και τα συναισθήματα που σχετίζονται με το δημοσιευμένο υλικό και όχι στα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.

Καταπολέμηση της διαφημιστικής απάτης και των ιστότοπων MFA

Η διαφημιστική απάτη και οι ιστότοποι Made-for-Advertising συνεχίζουν να εξαντλούν τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς. Οι ιστότοποι MFA, οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί κυρίως για την προβολή διαφημίσεων και όχι για πραγματική αφοσίωση των χρηστών, αντιπροσώπευαν το 13% των δαπανών προγραμματικής διαφήμισης το δεύτερο τρίμηνο του 2024. Με την έλευση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, η δημιουργία τους γίνεται ευκολότερη.

AI, Deepfakes and Fraudulent Websites. Digital Marketing Has Never Been Riskier

Source: IAS

Νέες ευκαιρίες στο gaming και CTV

Τα νέα μέσα γίνονται ένας ελκυστικός χώρος για τη διαφήμιση ηλεκτρονικού εμπορίου. Τα παιχνίδια και η συνδεδεμένη τηλεόραση (CTV) προσφέρουν νέες δυνατότητες αλληλεπίδρασης, αλλά ενέχουν επίσης κινδύνους όσον αφορά την ποιότητα των μέσων:

  • Το 73% των ειδικών τονίζει τη σημασία της μη παρεμβατικής τοποθέτησης διαφημίσεων στα παιχνίδια για να αποφευχθεί η διατάραξη της εμπειρίας χρήστη.
  • Το 68% πιστεύει ότι οι διαφημίσεις CTV έχουν χαμηλά ποσοστά προβολής, καθώς συχνά προβάλλονται σε οθόνες χωρίς ενεργή προβολή.

Για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό σημαίνει ότι η διαφήμιση σε αυτές τις μορφές απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό και λεπτομερή μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας.

Το μέλλον της διαφήμισης ηλεκτρονικού εμπορίου το 2025

Αυτή η έκθεση αντικατοπτρίζει κυρίως την κατάσταση στην αμερικανική αγορά. Οι κανονισμοί, η συμπεριφορά των καταναλωτών και οι διαφημιστικές πλατφόρμες ενδέχεται να λειτουργούν διαφορετικά εκεί από ό,τι στην Ευρώπη. Ωστόσο, οι τάσεις που διαμορφώνουν την ψηφιακή διαφήμιση στις ΗΠΑ συχνά επηρεάζουν και τις παγκόσμιες εξελίξεις. Τι πρέπει να κρατήσουμε από αυτό; Εάν θέλετε οι διαφημίσεις σας να αποφέρουν αποτελέσματα το 2025, πρέπει να έχετε μια σαφή στρατηγική και έλεγχο για το πού και πώς εμφανίζονται. Η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και τα deepfakes αυξάνουν τους κινδύνους που σχετίζονται με τη διαφήμιση, επομένως είναι σημαντικό να αποφεύγετε αμφισβητήσιμες τοποθετήσεις και να βασίζεστε σε αξιόπιστα διαφημιστικά περιβάλλοντα.

Η στόχευση με βάση τα συμφραζόμενα μπορεί να βοηθήσει στην προσέγγιση πελατών χωρίς επεμβατική παρακολούθηση, ενώ νέες πλατφόρμες, όπως το CTV και τα παιχνίδια, μπορούν να προσφέρουν νέες ευκαιρίες , εάν μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά. Θυμηθείτε τη διαφάνεια, τον έλεγχο της ποιότητας των μέσων ενημέρωσης και την ουσιαστική αξιολόγηση της απόδοσης της εκστρατείας.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+