5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων - διαφημιστές, πρακτορεία, εταιρείες τεχνολογίας διαφημίσεων και εκδότες - και παρέχει μια επισκόπηση του τι θα είναι ζωτικής σημασίας για αποτελεσματικές καμπάνιες ηλεκτρονικού εμπορίου το 2025.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
Πηγή: DALL·E

Το 2025 Industry Pulse Report από την Integral Ad Science (IAS) δημιουργήθηκε με βάση έρευνα που διεξήχθη σε συνεργασία με το YouGov τον Σεπτέμβριο του 2024. Συμμετείχαν 254 ειδικοί ψηφιακής διαφήμισης στις ΗΠΑ από διαφημιστές, πρακτορεία, εταιρείες τεχνολογίας διαφημίσεων και εκδότες. Στόχος ήταν να εντοπιστούν οι βασικές προκλήσεις και ευκαιρίες που θα διαμορφώσουν την ψηφιακή διαφήμιση το 2025.

Κυριαρχία των Social Media και του Digital Video στη διαφήμιση ηλεκτρονικού εμπορίου

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν το κυρίαρχο στοιχείο των στρατηγικών ψηφιακής διαφήμισης. Το 61% των εμπειρογνωμόνων το προσδιόρισαν ως ύψιστη προτεραιότητά τους. Ωστόσο , τα deepfakes, η παραπληροφόρηση και οι κίνδυνοι που σχετίζονται με την ασφάλεια της επωνυμίας αποτελούν σοβαρή πρόκληση.

Το περιεχόμενο βίντεο είναι όλο και περισσότερο συνυφασμένο με τις κοινωνικές πλατφόρμες, γι ‘αυτό και η ψηφιακή διαφήμιση βίντεο αυξάνεται – το 71% των εμπειρογνωμόνων αναμένει αύξηση των προγραμματικών δαπανών για διαφήμιση βίντεο.

Για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό σημαίνει δύο βασικά πράγματα:

  • Οι επενδύσεις στις κοινωνικές αγορές και το μάρκετινγκ επιρροής είναι απαραίτητες, καθώς οι καταναλωτές ψωνίζουν όλο και περισσότερο απευθείας μέσω των κοινωνικών δικτύων. Το 70% των ειδικών αναμένει ότι το influencer marketing θα διαδραματίσει ακόμη μεγαλύτερο ρόλο το 2025.
  • Η μέτρηση της ποιότητας των μέσων ενημέρωσης με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI) θα είναι το κλειδί για τη διασφάλιση ασφαλών διαφημιστικών τοποθετήσεων, καθώς το 53% των ειδικών θεωρούν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το πιο επικίνδυνο περιβάλλον από την άποψη της ασφάλειας της επωνυμίας.

AI, Deepfakes και η απειλή για την ασφάλεια της μάρκας

Ο πολλαπλασιασμός του περιεχομένου που παράγεται από AI και των deepfakes γίνεται μία από τις μεγαλύτερες απειλές για την ποιότητα των ψηφιακών μέσων. Η έκθεση σημειώνει ότι το 76% των ειδικών τόνισε την ανάγκη για ανεξάρτητες μετρήσεις για να αποφευχθεί η τοποθέτηση διαφημίσεων δίπλα σε περιεχόμενο deepfake.

Το 20% των ειδικών θεωρεί ότι τα deepfakes είναι η πιο σοβαρή απειλή για την ποιότητα των μέσων ενημέρωσης το 2025.

Μέσα λιανικής: Εξισορρόπηση εξατομίκευσης και προστασίας απορρήτου

Τα μέσα λιανικής πώλησης αποτελούν ουσιαστικό μέρος των διαφημιστικών στρατηγικών των εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά οι ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο και τη στόχευση διαφημίσεων εξακολουθούν να αποτελούν πρόκληση:

  • Το 68% των ειδικών λένε ότι οι περιορισμοί απορρήτου θα επηρεάσουν τη στόχευση διαφημίσεων στα μέσα λιανικής.
  • Το 58% πιστεύει ότι η στόχευση με βάση τα συμφραζόμενα θα είναι το κλειδί για την επιτυχία της εκστρατείας χωρίς να παραβιάζονται οι κανόνες απορρήτου.

Αυτό υποδηλώνει τη μετάβαση από τη διαφήμιση που βασίζεται στα δεδομένα των χρηστών στη διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα, η οποία επικεντρώνεται στο περιεχόμενο και τα συναισθήματα που σχετίζονται με το δημοσιευμένο υλικό και όχι στα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.

Καταπολέμηση της διαφημιστικής απάτης και των ιστότοπων MFA

Η διαφημιστική απάτη και οι ιστότοποι Made-for-Advertising συνεχίζουν να εξαντλούν τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς. Οι ιστότοποι MFA, οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί κυρίως για την προβολή διαφημίσεων και όχι για πραγματική αφοσίωση των χρηστών, αντιπροσώπευαν το 13% των δαπανών προγραμματικής διαφήμισης το δεύτερο τρίμηνο του 2024. Με την έλευση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, η δημιουργία τους γίνεται ευκολότερη.

AI, Deepfakes and Fraudulent Websites. Digital Marketing Has Never Been Riskier

Source: IAS

Νέες ευκαιρίες στο gaming και CTV

Τα νέα μέσα γίνονται ένας ελκυστικός χώρος για τη διαφήμιση ηλεκτρονικού εμπορίου. Τα παιχνίδια και η συνδεδεμένη τηλεόραση (CTV) προσφέρουν νέες δυνατότητες αλληλεπίδρασης, αλλά ενέχουν επίσης κινδύνους όσον αφορά την ποιότητα των μέσων:

  • Το 73% των ειδικών τονίζει τη σημασία της μη παρεμβατικής τοποθέτησης διαφημίσεων στα παιχνίδια για να αποφευχθεί η διατάραξη της εμπειρίας χρήστη.
  • Το 68% πιστεύει ότι οι διαφημίσεις CTV έχουν χαμηλά ποσοστά προβολής, καθώς συχνά προβάλλονται σε οθόνες χωρίς ενεργή προβολή.

Για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό σημαίνει ότι η διαφήμιση σε αυτές τις μορφές απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό και λεπτομερή μέτρηση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας.

Το μέλλον της διαφήμισης ηλεκτρονικού εμπορίου το 2025

Αυτή η έκθεση αντικατοπτρίζει κυρίως την κατάσταση στην αμερικανική αγορά. Οι κανονισμοί, η συμπεριφορά των καταναλωτών και οι διαφημιστικές πλατφόρμες ενδέχεται να λειτουργούν διαφορετικά εκεί από ό,τι στην Ευρώπη. Ωστόσο, οι τάσεις που διαμορφώνουν την ψηφιακή διαφήμιση στις ΗΠΑ συχνά επηρεάζουν και τις παγκόσμιες εξελίξεις. Τι πρέπει να κρατήσουμε από αυτό; Εάν θέλετε οι διαφημίσεις σας να αποφέρουν αποτελέσματα το 2025, πρέπει να έχετε μια σαφή στρατηγική και έλεγχο για το πού και πώς εμφανίζονται. Η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και τα deepfakes αυξάνουν τους κινδύνους που σχετίζονται με τη διαφήμιση, επομένως είναι σημαντικό να αποφεύγετε αμφισβητήσιμες τοποθετήσεις και να βασίζεστε σε αξιόπιστα διαφημιστικά περιβάλλοντα.

Η στόχευση με βάση τα συμφραζόμενα μπορεί να βοηθήσει στην προσέγγιση πελατών χωρίς επεμβατική παρακολούθηση, ενώ νέες πλατφόρμες, όπως το CTV και τα παιχνίδια, μπορούν να προσφέρουν νέες ευκαιρίες , εάν μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά. Θυμηθείτε τη διαφάνεια, τον έλεγχο της ποιότητας των μέσων ενημέρωσης και την ουσιαστική αξιολόγηση της απόδοσης της εκστρατείας.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU