2 λεπτά για ανάγνωση

Alibaba εγκαινιάζει το πιο προηγμένο εργαλείο κωδικοποίησης AI

Alibaba έριξε το τελευταίο εργαλείο AI την Τετάρτη - Qwen3-Coder, το οποίο λένε ότι ξεπερνά τον τοπικό ανταγωνισμό και ταιριάζει με το GPT-4 σε ορισμένες περιοχές. Είναι δωρεάν, ανοιχτού κώδικα και έχει σχεδιαστεί για να γράφει κώδικα χωρίς ανθρώπινη βοήθεια.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Alibaba εγκαινιάζει το πιο προηγμένο εργαλείο κωδικοποίησης AI
Πηγή: ChatGPT

Το Qwen3-Coder χειρίζεται τις εργασίες προγραμματισμού μόνο του. Χρειάζεστε γραπτό κώδικα; Το δημιουργεί. Διαχειρίζεστε πολύπλοκες ροές εργασίας; Το κάνει και αυτό. Alibaba αποκαλεί αυτές τις “πρακτορικές εργασίες κωδικοποίησης AI” – βασικά AI που λειτουργεί σόλο.

Ο χρόνος ταιριάζει σε ένα μοτίβο. Οι κινεζικές εταιρείες τεχνολογίας συνεχίζουν να κυκλοφορούν μοντέλα AI για να ανταγωνιστούν τις αμερικανικές εταιρείες.

Πώς απέδωσε

Alibaba δοκίμασε το AI τους έναντι Κινέζων ανταγωνιστών όπως το DeepSeek και το Moonshot AI. Το εργαλείο τους κέρδισε. Το συνέκριναν επίσης με το Claude και το GPT-4 – και ισχυρίζονται παρόμοια απόδοση σε ορισμένες εργασίες κωδικοποίησης.

Φυσικά, αυτά είναι Alibabaδικές του δοκιμές. Δεν υπάρχει ακόμη ανεξάρτητη επαλήθευση.

Γιατί οι διαδικτυακοί πωλητές φροντίζουν

Η λειτουργία ενός διαδικτυακού καταστήματος σημαίνει συνεχείς ανάγκες κωδικοποίησης. Τα συστήματα πληρωμών σπάνε. Το λογισμικό αποθέματος χρειάζεται ενημερώσεις. Οι εφαρμογές για κινητά απαιτούν νέες δυνατότητες.

Συνήθως, αυτό σημαίνει πρόσληψη προγραμματιστών ή αναμονή εβδομάδων για διορθώσεις. Εάν AlibabaΤο AI λειτουργεί πραγματικά όπως διαφημίζεται, οι μικρές επιχειρήσεις θα μπορούσαν να χειριστούν οι ίδιες τη βασική κωδικοποίηση.

Η επιχειρηματική γωνία

Δείτε τι το κάνει διαφορετικό από άλλες ανακοινώσεις AI. Alibaba επεξεργάζεται εκατομμύρια συναλλαγές καθημερινά. Βλέπουν ποια προβλήματα κωδικοποίησης αντιμετωπίζουν οι πραγματικές επιχειρήσεις.

Οι περισσότερες εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης δημιουργούν εργαλεία μεμονωμένα. Alibaba τα χτίζει ενώ εκτελεί πραγματικές πλατφόρμες εμπορίου. Αυτή η εμπειρία επηρεάζει τα συγκεκριμένα προβλήματα που Alibaba επιλέγει να αντιμετωπίσει.

Το δίνουν επίσης δωρεάν. Ενώ οι ανταγωνιστές χρεώνουν premium τιμές, Alibaba πήγε ανοιχτού κώδικα. Οποιοσδήποτε μπορεί να το χρησιμοποιήσει, να το τροποποιήσει και να το βελτιώσει.

Τι θα συμβεί στη συνέχεια

Για επιχειρήσεις που βρίσκονται ήδη Alibaba πλατφόρμες, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει:

  • Σύντομα διαθέσιμα καλύτερα εργαλεία
  • Λιγότερη χειροκίνητη εργασία κωδικοποίησης
  • Ταχύτερες διορθώσεις προβλημάτων
  • Ίσως χαμηλότερο κόστος ανάπτυξης

Αν όντως εκπληρώνει αυτές τις υποσχέσεις; Αυτό εξαρτάται από πραγματικές δοκιμές από πραγματικούς προγραμματιστές.

Βασισμένο σε έκθεση του Reuters, 23 Ιουλίου 2025

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης; Αυτός ο Booking.com ηγέτης λέει ξεκινήστε από μικρά και λύστε καλά ένα πρόβλημα
9 λεπτά για ανάγνωση

Δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης; Αυτός ο Booking.com ηγέτης λέει ξεκινήστε από μικρά και λύστε καλά ένα πρόβλημα

Τι χρειάζεται για να χτίσετε την τεχνητή νοημοσύνη υπεύθυνα σε μια παγκόσμια πλατφόρμα; Η ειδικός μας Marija Ristovska μίλησε με τη Marina Angelovska από το Booking.com για να μάθει—καλύπτοντας τα πάντα, από τη διαχείριση της αβεβαιότητας μέχρι το γιατί το πρώτο σας έργο τεχνητής νοημοσύνης πρέπει να ξεκινήσει μικρό και εστιασμένο.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Τι αποκαλύπτουν 700 εκατομμύρια χρήστες ChatGPT για το πώς χρησιμοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη
4 λεπτά για ανάγνωση

Τι αποκαλύπτουν 700 εκατομμύρια χρήστες ChatGPT για το πώς χρησιμοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη

Το OpenAI δημοσίευσε την πρώτη μεγάλη μελέτη σχετικά με το πώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν πραγματικά το ChatGPT. Οι ερευνητές ανέλυσαν 2,5 δισεκατομμύρια μηνύματα καθημερινά από 700 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Για το ηλεκτρονικό εμπόριο, υπάρχουν επτά συγκεκριμένα μοτίβα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτή τη στιγμή.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Οι έμποροι δημιουργούν τώρα διαφημιστικές καμπάνιες σε ώρες, όχι εβδομάδες
4 λεπτά για ανάγνωση

Οι έμποροι δημιουργούν τώρα διαφημιστικές καμπάνιες σε ώρες, όχι εβδομάδες

Οι έμποροι δεν χρειάζονται πλέον εβδομάδες για να δημιουργήσουν διαφημιστικές καμπάνιες. Ένα νέο σύστημα που συνδυάζει εργαλεία AI μπορεί να παράγει ποιοτικά δημιουργικά σε ώρες αντί για εβδομάδες. Η ειδικός μάρκετινγκ Liana Hakobyan δοκίμασε τη μεθοδολογία σε καμπάνιες για τον Dior με αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Το παραδοσιακό εργαλείο δημιουργίας διαφημίσεων έχει διακοπεί. Ενώ οι ομάδες χάνουν […]

Liana Hakobyan Liana Hakobyan
Marketing Strategy Lead | TEDxSpeaker | Microsoft Startup Finalist, Iris.ai