Άρθρα και ειδήσεις σχετικά με το θέμα ΔΕΗ

Από $ 25K έως $ 175K Μηνιαία έσοδα: Στρατηγική ΔΕΗ Μελέτη περίπτωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας
8 λεπτά για ανάγνωση

Από $ 25K έως $ 175K Μηνιαία έσοδα: Στρατηγική ΔΕΗ Μελέτη περίπτωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας

Αναζητάτε έμπνευση για το πώς να κλιμακώσετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω πληρωμένης διαφήμισης; Ο David Krumpar από την Lighthouse Media Solutions ετοίμασε αυτή την εξαιρετική μελέτη περίπτωσης που δείχνει πώς μια βιώσιμη μάρκα μόδας πέτυχε αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Σε μόλις έξι μήνες, η ολοκληρωμένη στρατηγική της PPC μεταμόρφωσε την ψηφιακή απόδοση μιας μάρκας μόδας […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Ανάπτυξη Στρατηγικής ΔΕΗ
5 λεπτά για ανάγνωση

Ανάπτυξη Στρατηγικής ΔΕΗ

Σας ενδιαφέρει, να δημιουργήσετε ένα σχέδιο ΔΕΗ για την εταιρεία σας; Αυτός ο λεπτομερής οδηγός περιγράφει τα στάδια για τη δημιουργία και την επίβλεψη πρωτοβουλιών μάρκετινγκ επί πληρωμή σε διάφορα κανάλια. Από τον καθορισμό στόχων έως τη βελτίωση των τακτικών υποβολής προσφορών, ανακαλύψτε πώς μπορείτε να αυξήσετε την απόδοση της επένδυσής σας προσεγγίζοντας το κατάλληλο […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων
15 λεπτά για ανάγνωση

Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων

Η πληρωμένη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας και στην αποτελεσματική αλληλεπίδραση με το κοινό-στόχο τους. Σε αντίθεση με τις οργανικές αναρτήσεις, οι πληρωμένες διαφημίσεις επιτρέπουν στις επωνυμίες να αξιοποιήσουν την τεράστια εμβέλεια των πλατφορμών κοινωνικών μέσων για να […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων
15 λεπτά για ανάγνωση

Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων

Η πληρωμένη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας και στην αποτελεσματική αλληλεπίδραση με το κοινό-στόχο τους. Σε αντίθεση με τις οργανικές αναρτήσεις, οι πληρωμένες διαφημίσεις επιτρέπουν στις επωνυμίες να αξιοποιήσουν την τεράστια εμβέλεια των πλατφορμών κοινωνικών μέσων για να […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Ποιο είναι το μέλλον της ΔΕΗ;
4 λεπτά για ανάγνωση

Ποιο είναι το μέλλον της ΔΕΗ;

Η διαφήμιση Pay-Per-Click (PPC) αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο του ψηφιακού μάρκετινγκ για πάνω από δύο δεκαετίες, με δισεκατομμύρια δολάρια να δαπανώνται σε πλατφόρμες όπως το Google Ads και το Facebook Ads κάθε χρόνο. Καθώς το ψηφιακό τοπίο συνεχίζει να εξελίσσεται, είναι σημαντικό να εξετάσουμε τι επιφυλάσσει το μέλλον για τη ΔΕΗ και πώς οι έμποροι μπορούν […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+