Επεκτασιμότητα ηλεκτρονικού εμπορίου: Πώς να χειριστείτε τις αυξήσεις της κυκλοφορίας και να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις
Κατά τη διάρκεια των μεγαλύτερων εκπτωτικών εκδηλώσεων της χρονιάς – όπως η Black Friday, οι εκπτώσεις μετά τα Χριστούγεννα και διάφορες εποχιακές καμπάνιες – τα ηλεκτρονικά καταστήματα αντιμετωπίζουν τη μεγαλύτερη πίεση για να διαχειριστούν την αύξηση της επισκεψιμότητας και τον αυξημένο όγκο παραγγελιών. Η επιτυχία τους απαιτεί όχι μόνο μια ισχυρή τεχνική υποδομή, αλλά και […]