Το LinkedIn αποκαλύπτει το χάσμα απόδοσης διαφημίσεων B2B, λανσάρει νέες λύσεις
Τα ευρήματα του LinkedIn αποκαλύπτουν ότι το 81% των διαφημίσεων B2B αποτυγχάνουν να τραβήξουν επαρκή προσοχή ή να οδηγήσουν σε ανάκληση. Η πλατφόρμα ανακοινώνει νέα έρευνα σχετικά με τις προτιμήσεις των αγοραστών, μαζί με βελτιωμένες δυνατότητες για ζωντανές εκδηλώσεις και διευρυμένες λειτουργίες LinkedIn Accelerate, οι οποίες περιλαμβάνουν διαφημίσεις βίντεο με τεχνητή νοημοσύνη και πρόσθετους στόχους […]