Άρθρα και ειδήσεις σχετικά με το θέμα Στρατηγική μάρκετινγκ

Τι είναι το αντάρτικο μάρκετινγκ;
4 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το αντάρτικο μάρκετινγκ;

Το αντάρτικο μάρκετινγκ είναι μια καινοτόμος διαφημιστική στρατηγική που αξιοποιεί αιφνιδιαστικές και αντισυμβατικές μεθόδους για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών. Αυτή η προσέγγιση είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στην προσέλκυση της προσοχής των καταναλωτών σε μια πολυσύχναστη αγορά, συχνά βασιζόμενη στη δημιουργικότητα και τις τακτικές χαμηλού κόστους και όχι στα παραδοσιακά κανάλια μέσων ενημέρωσης. Το αντάρτικο μάρκετινγκ […]

Ανάγνωση άρθρου
Μακροπρόθεσμη στρατηγική στο μάρκετινγκ: Η έρευνα δείχνει αύξηση της απόδοσης επένδυσης 60%
3 λεπτά για ανάγνωση

Μακροπρόθεσμη στρατηγική στο μάρκετινγκ: Η έρευνα δείχνει αύξηση της απόδοσης επένδυσης 60%

Η έρευνα της WARC και της Google παρέχει συστάσεις για την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης σε ολόκληρη τη διοχέτευση μάρκετινγκ. Η συνταγή περιλαμβάνει ισορροπημένες επενδύσεις στο Marketing Mix Modelling (MMM), την απόδοση και την τεχνητή νοημοσύνη. Αυτά τα εργαλεία βοηθούν στην κατανόηση σύνθετων συνδέσεων μεταξύ δραστηριοτήτων μάρκετινγκ και επιχειρηματικών αποτελεσμάτων, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.

Ανάγνωση άρθρου
Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ B2B σε 6 βήματα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ B2B σε 6 βήματα

Για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που προσπαθούν να αλληλεπιδράσουν σωστά με άλλες εταιρείες, η ανάπτυξη ενός επιτυχημένου σχεδίου μάρκετινγκ B2B είναι απολύτως ζωτικής σημασίας. Ενώ το μάρκετινγκ B2C δίνει μερικές φορές έμφαση στις συναισθηματικές εκκλήσεις, το μάρκετινγκ B2B τονίζει τις σχέσεις και την αξία και απαιτεί μια πιο στρατηγική προσέγγιση. Αυτός είναι ένας βασικός οδηγός […]

Ανάγνωση άρθρου
Επισκοπήσεις AI της Google: Ένα δίλημμα για τον Τύπο
4 λεπτά για ανάγνωση

Επισκοπήσεις AI της Google: Ένα δίλημμα για τον Τύπο

Τον Μάιο, η Google ξεκίνησε το “AI Overviews”, μια λειτουργία που παρέχει αποτελέσματα αναζήτησης φυσικής γλώσσας στο επάνω μέρος μιας σελίδας. Αυτό το εργαλείο θα μπορούσε να προκαλέσει απώλεια ορατότητας στα μέσα ενημέρωσης εάν οι χρήστες δεν κάνουν πλέον κλικ στους συνδέσμους που εμφανίζονται παρακάτω. Ακόμη χειρότερα, εάν οι εκδότες αρνηθούν να επιτρέψουν τη χρήση […]

Ανάγνωση άρθρου
Ο αντίκτυπος των σελίδων προϊόντων στο ποσοστό μετατροπής ηλεκτρονικού εμπορίου
2 λεπτά για ανάγνωση

Ο αντίκτυπος των σελίδων προϊόντων στο ποσοστό μετατροπής ηλεκτρονικού εμπορίου

Οι σελίδες προϊόντων αποτελούν τον πυλώνα των τακτικών διαδικτυακών πωλήσεων στη σύγχρονη ψηφιακή αγορά. Συχνά αναφέρονται ως σελίδες λεπτομερειών προϊόντος (PDP), αυτές οι σελίδες είναι όπου οι καταναλωτές αποφασίζουν τι να αγοράσουν το πιο σημαντικό. Η μεγιστοποίηση του εισοδήματος σε πλατφόρμες επιτραπέζιων υπολογιστών και κινητών εξαρτάται πρώτα από τη βελτιστοποίηση αυτών των ιστότοπων τόσο για […]

Ανάγνωση άρθρου
Ολλανδία εναντίον Πολωνίας: Ποια χώρα βελτιστοποιεί καλύτερα τις αλυσίδες εφοδιασμού ηλεκτρονικού εμπορίου;
3 λεπτά για ανάγνωση

Ολλανδία εναντίον Πολωνίας: Ποια χώρα βελτιστοποιεί καλύτερα τις αλυσίδες εφοδιασμού ηλεκτρονικού εμπορίου;

Στον πολυάσχολο τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, η εφοδιαστική μπορεί είτε να βοηθήσει είτε να καταστρέψει μια επιχείρηση. Πρόσφατη μελέτη της parcelmonitor.com αποκαλύπτει τις επιδόσεις του πρώτου τριμήνου του 2024 δύο σημαντικών ευρωπαϊκών παικτών, της Ολλανδίας και της Πολωνίας. Αυτή η εκτεταμένη μελέτη προσφέρει απίστευτες νέες οπτικές γωνίες σχετικά με την ικανότητα εφοδιαστικής ηλεκτρονικού εμπορίου, προσφέροντας […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις σας στο σχολείο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις σας στο σχολείο;

Οι γονείς προετοιμάζονται για την επιστροφή στο σχολείο εκείνη την εποχή του χρόνου, όταν τα κουδούνια του σχολείου είναι έτοιμα να χτυπήσουν. Τα έξυπνα καταστήματα συνειδητοποιούν ότι δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσουν να προετοιμάζονται για αυτή την κρίσιμη περίοδο εκπτώσεων.

Ανάγνωση άρθρου
Οι διαφημίσεις που σπάνε ταμπού ενισχύουν την ανάπτυξη της επωνυμίας και την προσοχή των καταναλωτών
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι διαφημίσεις που σπάνε ταμπού ενισχύουν την ανάπτυξη της επωνυμίας και την προσοχή των καταναλωτών

Μια πρόσφατη έκθεση της Effie UK και της Ipsos δείχνει ότι οι διαφημιστικές καμπάνιες που σπάνε τα ταμπού μπορούν να αυξήσουν σημαντικά την προσοχή και να προωθήσουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της μάρκας.

Ανάγνωση άρθρου
Ads for Good: Έκθεση του Ηνωμένου Βασιλείου υπογραμμίζει την αυξανόμενη κοινωνική συμβολή της διαφήμισης
4 λεπτά για ανάγνωση

Ads for Good: Έκθεση του Ηνωμένου Βασιλείου υπογραμμίζει την αυξανόμενη κοινωνική συμβολή της διαφήμισης

Αποτελούμενη από τη δεξαμενή σκέψης Credos, η Ένωση Διαφήμισης δημοσίευσε την έρευνα “Social Contribution of UK Advertising 2024”. Αυτή η εκτεταμένη έρευνα προσφέρει νέα ανάλυση για το πώς η διαφήμιση διαμορφώνει την κοινωνία και αναδεικνύει βραβευμένες καμπάνιες.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+