Άρθρα και ειδήσεις σχετικά με το θέμα Ψηφιακό &; Online Marketing

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά
4 λεπτά για ανάγνωση

Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά

Από τις βασικές κάρτες επιβίβασης έως τα αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ, οι κάρτες ψηφιακού πορτοφολιού έχουν υποστεί σημαντική ανάπτυξη. Σε εφαρμογές πορτοφολιού για κινητά όπως το Apple Wallet, το Google Pay και το Samsung Pay, αυτές οι ψηφιακές αναπαραστάσεις μπορούν να χωρέσουν οτιδήποτε, από κάρτες επιβίβασης και εισιτήρια έως κάρτες μέλους, κάρτες επιβράβευσης και κουπόνια.

Ανάγνωση άρθρου
Το 88% των αγοραστών θέλουν Omnichannel: 5 βασικές στρατηγικές για τη σύγχρονη επιτυχία του λιανικού εμπορίου
5 λεπτά για ανάγνωση

Το 88% των αγοραστών θέλουν Omnichannel: 5 βασικές στρατηγικές για τη σύγχρονη επιτυχία του λιανικού εμπορίου

Η τελευταία ετήσια έκθεση Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) φέρνει νέες πληροφορίες σχετικά με το πού κατευθύνονται οι τρέχουσες προσδοκίες των αγοραστών. Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα περισσότερων από 8.000 πελατών από χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Μεγάλη Βρετανία, η Γαλλία, η Γερμανία, ο Καναδάς, η Αυστραλία και η Ινδία. Γιατί το omnichannel είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Κάνετε ένα podcast χωρίς βίντεο; Χάνετε θεατές
4 λεπτά για ανάγνωση

Κάνετε ένα podcast χωρίς βίντεο; Χάνετε θεατές

Τα podcast έχουν γίνει μια κυρίαρχη μορφή ψυχαγωγίας. Ίσως να μην περιμένετε ότι είναι μαζί μας για περισσότερο από δύο δεκαετίες. Στις πρώτες μέρες τους, ήταν γνωστά ως audioblogging – απλά αρχεία ήχου που μοιράζονται στο διαδίκτυο. Από ένα εξειδικευμένο μέσο για τους λάτρεις της τεχνολογίας, έχουν εξελιχθεί σε mainstream ψυχαγωγία τα τελευταία χρόνια, με […]

Ανάγνωση άρθρου
Τι είναι το Immersive Shopping;
4 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Immersive Shopping;

Οι καθηλωτικές αγορές είναι μια στρατηγική λιανικής πώλησης που συνδυάζει την ψηφιακή καινοτομία με τις ελκυστικές, απτικές πτυχές του παραδοσιακού λιανικού εμπορίου. Συνδυάζει τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο για να δημιουργήσει αξέχαστες και συναρπαστικές εμπειρίες μέσω της χρήσης τεχνολογιών αιχμής όπως η εικονική πραγματικότητα (VR), η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και οι ζωντανές αγορές.

Ανάγνωση άρθρου
Black Friday 2024 Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Μέρος 2
3 λεπτά για ανάγνωση

Black Friday 2024 Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Μέρος 2

Ας βασιστούμε σε αυτά που καλύψαμε νωρίτερα και ας εξερευνήσουμε περισσότερες τάσεις και στρατηγικές που θα κάνουν πραγματική διαφορά αυτή τη Black Friday 2024. Αυτές οι προσεγγίσεις επόμενου επιπέδου θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια εμπειρία αγορών που όχι μόνο προσελκύει πελάτες αλλά και ενισχύει την κατώτατη γραμμή σας.

Ανάγνωση άρθρου
Το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο φτάνει τα 887 δισ. ευρώ παρά τις προκλήσεις της αγοράς το 2023
3 λεπτά για ανάγνωση

Το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο φτάνει τα 887 δισ. ευρώ παρά τις προκλήσεις της αγοράς το 2023

Ο ευρωπαϊκός τομέας ψηφιακού ηλεκτρονικού εμπορίου παρέμεινε ανθεκτικός το 2023, σημειώνοντας αύξηση κατά 3%, καθώς ο συνολικός κύκλος εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C αυξήθηκε από 864 δισεκατομμύρια ευρώ σε 887 δισεκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, αυτή η επέκταση κρύβει σημαντικές προκλήσεις για τη βιομηχανία, σύμφωνα με νέα έκθεση του E-commerce Europe και του Πανεπιστημίου Εφαρμοσμένων Επιστημών του […]

Ανάγνωση άρθρου
7 ισχυρές στρατηγικές κοινωνικής απόδειξης για την ενίσχυση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου
4 λεπτά για ανάγνωση

7 ισχυρές στρατηγικές κοινωνικής απόδειξης για την ενίσχυση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου

Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί ορισμένα διαδικτυακά καταστήματα φαίνεται να προσελκύουν αβίαστα πελάτες, ενώ άλλα αγωνίζονται; Το μυστικό μπορεί να είναι απλούστερο από ό, τι νομίζετε: είναι όλα σχετικά με την κοινωνική απόδειξη. Σε αυτόν τον οδηγό, θα βουτήξουμε στον κόσμο της ψυχολογίας του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα διερευνήσουμε επτά ισχυρούς τρόπους για να χρησιμοποιήσετε την κοινωνική […]

Ανάγνωση άρθρου
Είναι οι Baby Boomers η παραβλεφθείσα ευκαιρία ηλεκτρονικού εμπορίου;
4 λεπτά για ανάγνωση

Είναι οι Baby Boomers η παραβλεφθείσα ευκαιρία ηλεκτρονικού εμπορίου;

Τι αρέσει στο Gen Z; Πού βρίσκουμε το Gen Z; Πώς να αντιμετωπίσετε το Gen Z; Πολλά άρθρα και διαλέξεις εστιάζουν την προσοχή γύρω από τους νέους ενήλικες. Ωστόσο, μια νέα έκθεση αποκαλύπτει μια εκπληκτική τάση που θα μπορούσε να επηρεάσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Οι Baby Boomers, η γενιά που γεννήθηκε μεταξύ 1946 και 1964, […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+