3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ινδίας.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
Πηγή: balkanecommerce.com

Η παγκόσμια τεχνογνωσία συναντά τη βαλκανική καινοτομία

Η σύνοδος κορυφής θα περιλαμβάνει μια εντυπωσιακή σύνθεση παγκοσμίου φήμης ομιλητών, μεταξύ των οποίων:

  • Jeff Hoffman – Παγκοσμίως αναγνωρισμένος επιχειρηματίας, συνιδρυτής της Booking.com και πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Παγκόσμιου Δικτύου Επιχειρηματικότητας
  • Pascal Brochier – Πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Electronic Arts και διευθυντής πολλών κορυφαίων εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Ahmed Hassan – Πρώην ηγέτης ψηφιοποίησης στην Colgate-Palmolive, επί του παρόντος συνεργάτης στο CEO Coaching International
  • David Henzel – Σειριακός επιχειρηματίας και ιδρυτής της UpCoach
  • Martin Greif – Σύμβουλος επιχειρήσεων και ιδρυτής της SiteTuners.com
  • Ken Kralick – Διευθύνων Σύμβουλος της QualiBooth και πρώην Αντιπρόεδρος ηλεκτρονικού εμπορίου στη Moët Hennessy, με προηγούμενους ηγετικούς ρόλους στον Όμιλο PUMA

Ολοκληρωμένη κάλυψη του κλάδου

Η πρώτη ημέρα της συνόδου κορυφής θα περιλαμβάνει μια έκθεση μεγάλης κλίμακας με περισσότερες από 200 εταιρείες που παρουσιάζουν τις υπηρεσίες και τις τεχνολογικές λύσεις τους σε πολλούς τομείς:

  • Τεχνητή Νοημοσύνη & Ψηφιακός Μετασχηματισμός
  • Ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου & διασυνοριακές στρατηγικές
  • Μάρκετινγκ & Branding
  • Πληρωμές & Logistics
  • Κανονιστική συμμόρφωση
  • Κινητός Εμπόριο &; Τεχνολογική Καινοτομία
nikola_balkan_ecommerce_summit

Source: balkanecommerce.com

Συνεδρίες υπό την καθοδήγηση ειδικών

Οι συμμετέχοντες θα επωφεληθούν από πρακτικές γνώσεις που παρέχονται από περιφερειακούς εμπειρογνώμονες σε τέσσερα ξεχωριστά στάδια. Αξιοσημείωτες συνεδρίες περιλαμβάνουν:

  • “From Digital to AI Transformation” του Gennadiy Vorobyov (Netpeak Bulgaria)
  • “Δημιουργία μάρκας ομορφιάς, επανεφευρέθηκε” από τη Lidiya Stoycheva (BioPharma)
  • «Μέτρηση του πραγματικού αντίκτυπου της ψηφιακής στρατηγικής» του Paweł Panawa (META)
  • “Breaking Borders: Fulfillment and Cash-on-Delivery as Game-Changers” των Vichren Bisset και Michal Jedlicka (EuShipments)
  • «Συναλλαγές στην ΕΕ; Προσέξτε την IP σας – Μείνετε ανταγωνιστικοί!” από την Zornitsa Dimitrova (Zipit Legal)

Βελτιωμένες ευκαιρίες δικτύωσης

«Η Βαλκανική Σύνοδος Κορυφής για το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι απλώς ένα γεγονός. προσφέρει μια ασύγκριτη εμπειρία για όλους τους επιχειρηματίες και τους επαγγελματίες του e-cmmerce», δήλωσε ο Nikola Ilchev, ιδρυτής του Balkan E-commerce Summit and E-commerce Academy.

Η εκδήλωση περιλαμβάνει:

  • Ειδικές ζώνες δικτύωσης για επιχειρηματικές συζητήσεις
  • Μια ειδική εφαρμογή για κινητά για τη διευκόλυνση των συνδέσεων
  • Ένα μοναδικό βαλκανικό πάρτι με ζωντανή μουσική για να κλείσει την πρώτη μέρα

Ο Marcel Majsan, Πρόεδρος της Hrvatska E-commerce Association, δήλωσε:

Θεωρώ ότι το Balkan E-commerce Summit είναι ένα από τα καλύτερα ευρωπαϊκά γεγονότα για επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς συγκεντρώνει κορυφαίους στοχαστές και επαγγελματίες από όλη την περιοχή, διευκολύνοντας συζητήσεις που μπορούν να οδηγήσουν σε πρακτικές λύσεις και στρατηγικές για την αντιμετώπιση κοινών προκλήσεων.

Πληροφορίες εισιτηρίων

Εισιτήρια early bird είναι διαθέσιμα έως τις 30 Μαρτίου 2025:

  • Κανονικό εισιτήριο: €79 (κανονική τιμή: €109)
  • Πακέτο πλήρους εμπειρίας: €149 (κανονική τιμή: €199)

Για επιπλέον έκπτωση 15%, χρησιμοποιήστε τον κωδικό έκπτωσης: 🔖ecommercebridge15🔖

Για περισσότερες πληροφορίες και για να εξασφαλίσετε τη θέση σας, επισκεφθείτε balkanecommerce.com

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU