3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ινδίας.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
Πηγή: balkanecommerce.com

Η παγκόσμια τεχνογνωσία συναντά τη βαλκανική καινοτομία

Η σύνοδος κορυφής θα περιλαμβάνει μια εντυπωσιακή σύνθεση παγκοσμίου φήμης ομιλητών, μεταξύ των οποίων:

  • Jeff Hoffman – Παγκοσμίως αναγνωρισμένος επιχειρηματίας, συνιδρυτής της Booking.com και πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Παγκόσμιου Δικτύου Επιχειρηματικότητας
  • Pascal Brochier – Πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Electronic Arts και διευθυντής πολλών κορυφαίων εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Ahmed Hassan – Πρώην ηγέτης ψηφιοποίησης στην Colgate-Palmolive, επί του παρόντος συνεργάτης στο CEO Coaching International
  • David Henzel – Σειριακός επιχειρηματίας και ιδρυτής της UpCoach
  • Martin Greif – Σύμβουλος επιχειρήσεων και ιδρυτής της SiteTuners.com
  • Ken Kralick – Διευθύνων Σύμβουλος της QualiBooth και πρώην Αντιπρόεδρος ηλεκτρονικού εμπορίου στη Moët Hennessy, με προηγούμενους ηγετικούς ρόλους στον Όμιλο PUMA

Ολοκληρωμένη κάλυψη του κλάδου

Η πρώτη ημέρα της συνόδου κορυφής θα περιλαμβάνει μια έκθεση μεγάλης κλίμακας με περισσότερες από 200 εταιρείες που παρουσιάζουν τις υπηρεσίες και τις τεχνολογικές λύσεις τους σε πολλούς τομείς:

  • Τεχνητή Νοημοσύνη & Ψηφιακός Μετασχηματισμός
  • Ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου & διασυνοριακές στρατηγικές
  • Μάρκετινγκ & Branding
  • Πληρωμές & Logistics
  • Κανονιστική συμμόρφωση
  • Κινητός Εμπόριο &; Τεχνολογική Καινοτομία
nikola_balkan_ecommerce_summit

Source: balkanecommerce.com

Συνεδρίες υπό την καθοδήγηση ειδικών

Οι συμμετέχοντες θα επωφεληθούν από πρακτικές γνώσεις που παρέχονται από περιφερειακούς εμπειρογνώμονες σε τέσσερα ξεχωριστά στάδια. Αξιοσημείωτες συνεδρίες περιλαμβάνουν:

  • “From Digital to AI Transformation” του Gennadiy Vorobyov (Netpeak Bulgaria)
  • “Δημιουργία μάρκας ομορφιάς, επανεφευρέθηκε” από τη Lidiya Stoycheva (BioPharma)
  • «Μέτρηση του πραγματικού αντίκτυπου της ψηφιακής στρατηγικής» του Paweł Panawa (META)
  • “Breaking Borders: Fulfillment and Cash-on-Delivery as Game-Changers” των Vichren Bisset και Michal Jedlicka (EuShipments)
  • «Συναλλαγές στην ΕΕ; Προσέξτε την IP σας – Μείνετε ανταγωνιστικοί!” από την Zornitsa Dimitrova (Zipit Legal)

Βελτιωμένες ευκαιρίες δικτύωσης

«Η Βαλκανική Σύνοδος Κορυφής για το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι απλώς ένα γεγονός. προσφέρει μια ασύγκριτη εμπειρία για όλους τους επιχειρηματίες και τους επαγγελματίες του e-cmmerce», δήλωσε ο Nikola Ilchev, ιδρυτής του Balkan E-commerce Summit and E-commerce Academy.

Η εκδήλωση περιλαμβάνει:

  • Ειδικές ζώνες δικτύωσης για επιχειρηματικές συζητήσεις
  • Μια ειδική εφαρμογή για κινητά για τη διευκόλυνση των συνδέσεων
  • Ένα μοναδικό βαλκανικό πάρτι με ζωντανή μουσική για να κλείσει την πρώτη μέρα

Ο Marcel Majsan, Πρόεδρος της Hrvatska E-commerce Association, δήλωσε:

Θεωρώ ότι το Balkan E-commerce Summit είναι ένα από τα καλύτερα ευρωπαϊκά γεγονότα για επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς συγκεντρώνει κορυφαίους στοχαστές και επαγγελματίες από όλη την περιοχή, διευκολύνοντας συζητήσεις που μπορούν να οδηγήσουν σε πρακτικές λύσεις και στρατηγικές για την αντιμετώπιση κοινών προκλήσεων.

Πληροφορίες εισιτηρίων

Εισιτήρια early bird είναι διαθέσιμα έως τις 30 Μαρτίου 2025:

  • Κανονικό εισιτήριο: €79 (κανονική τιμή: €109)
  • Πακέτο πλήρους εμπειρίας: €149 (κανονική τιμή: €199)

Για επιπλέον έκπτωση 15%, χρησιμοποιήστε τον κωδικό έκπτωσης: 🔖ecommercebridge15🔖

Για περισσότερες πληροφορίες και για να εξασφαλίσετε τη θέση σας, επισκεφθείτε balkanecommerce.com

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+