3 λεπτά για ανάγνωση

Black Friday 2024 Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Μέρος 2

Ας βασιστούμε σε αυτά που καλύψαμε νωρίτερα και ας εξερευνήσουμε περισσότερες τάσεις και στρατηγικές που θα κάνουν πραγματική διαφορά αυτή τη Black Friday 2024. Αυτές οι προσεγγίσεις επόμενου επιπέδου θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια εμπειρία αγορών που όχι μόνο προσελκύει πελάτες αλλά και ενισχύει την κατώτατη γραμμή σας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Black Friday 2024 Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Μέρος 2
Πηγή: Depositphotos

Βοηθοί αγορών που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη

Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στο ηλεκτρονικό εμπόριο επιτυγχάνει νέα ύψη. Οι εικονικοί βοηθοί αγορών θα βοηθήσουν τους πελάτες να βρουν τα ιδανικά προϊόντα κατά τη διάρκεια της βιασύνης της Black Friday. Αυτά τα εργαλεία AI, τα οποία μπορούν να εξετάσουν προηγούμενα ιστορικά αγορών, να προσφέρουν προτάσεις σε πραγματικό χρόνο, ακόμη και να βοηθήσουν με συμβουλές μεγέθους και στυλ, μπορούν να μειώσουν σημαντικά και να βελτιώσουν τα ποσοστά επιστροφής και την ικανοποίηση των πελατών.

Βελτιστοποίηση πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου

Για να διασφαλιστεί ότι το κινητό εμπόριο συνεχίζει να κυριαρχεί στις πωλήσεις, είναι σημαντικό να παρέχεται μια ποικιλία μεθόδων πληρωμής. Το 2024, η ενσωμάτωση ψηφιακών πορτοφολιών, επιλογών buy-now-pay-later (BNPL) και λύσεων ολοκλήρωσης αγοράς με ένα κλικ θα είναι κρίσιμοι διαφοροποιητές.

Η εφαρμογή ευέλικτων επιλογών πληρωμής από εταιρείες όπως η Klarna και η Afterpay έχει αποδειχθεί αποτελεσματική στρατηγική για τους λιανοπωλητές που στοχεύουν στην ενίσχυση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια της Black Friday. Προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα τις πληρωμές τους, οι λιανοπωλητές όχι μόνο αυξάνουν τη μέση αξία των παραγγελιών τους, αλλά και ενισχύουν την αφοσίωση και την ικανοποίηση των πελατών σε ένα ανταγωνιστικό τοπίο αγοράς.

Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες και κοινωνική απόδειξη

Επωφεληθείτε από την επιρροή της κοινωνικής απόδειξης τη Black Friday 2024. Εμφανίστε εμφανώς περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, κριτικές πελατών και ειδοποιήσεις αγοράς σε πραγματικό χρόνο. Αναπτύξτε διαδραστικές καμπάνιες κοινωνικών μέσων που ενθαρρύνουν τους πελάτες να μοιραστούν τις εμπειρίες και τις αγορές τους, ενισχύοντας έτσι την εμπιστοσύνη και δημιουργώντας μετατροπές βάσει FOMO (“Fear of Missing Out”).

To ensure that mobile commerce continues to dominate sales, it is essential to provide a variety of payment methods. In 2024, the integration of digital wallets, buy-now-pay-later options (BNPL), and one-click checkout solutions will be critical differentiators.

Source: Depositphotos

Παιχνιδοποίηση της εμπειρίας αγορών

Παίξτε την εμπειρία αγορών της Black Friday για να δημιουργήσετε μια πιο συναρπαστική εμπειρία. Ενσωματώστε χαρακτηριστικά όπως:

  • Εκπτώσεις για κυνήγι θησαυρού
  • Ανταμοιβές για πρώιμη πρόσβαση
  • Γεγονότα που περιλαμβάνουν τον πολλαπλασιασμό των πόντων
  • Προσφορές έκπληξη και κουτιά μυστηρίου

Υβριδικές εμπειρίες αγορών

Χρησιμοποιήστε καινοτόμες υβριδικές λύσεις για να γεφυρώσετε το χάσμα μεταξύ online και offline περιβαλλόντων:

  • Εικονικά εξαρτήματα που χρησιμοποιούν τεχνολογία AR
  • Αποκλειστικές προσφορές που καθίστανται δυνατές από κωδικούς QR
  • Οι εκδηλώσεις αγορών μεταδίδονται ζωντανά.
  • Ψηφιακή αντιστοίχιση τιμών στο κατάστημα

Λοιπόν, τι ακολουθεί; Στο Μέρος 3, θα εμβαθύνουμε σε προηγμένες στρατηγικές ανάλυσης και ενίσχυσης της απόδοσης που θα δώσουν στο κατάστημά σας το πλεονέκτημα αυτή τη Μαύρη Παρασκευή. 🚀

Θυμάμαι:

Η επιτυχία αυτής της Black Friday δεν αφορά μόνο ένα πράγμα – πρόκειται για τον τέλειο συνδυασμό χρονοδιαγράμματος, τεχνολογίας και εκπληκτικών εμπειριών πελατών.

Έτσι, λοιπόν, η αποστολή σας είναι σαφής: δημιουργήστε ομαλές, ελκυστικές διαδρομές αγορών που μετατρέπουν τους αγοραστές βιτρίνας σε πιστούς θαυμαστές που ανυπομονούν να επιστρέψουν για περισσότερα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU