Άρθρα και ειδήσεις σχετικά με το θέμα ΚΜ

6 αποδεδειγμένες μέθοδοι CRM που μεταμορφώνουν την εμπειρία των πελατών
6 λεπτά για ανάγνωση

6 αποδεδειγμένες μέθοδοι CRM που μεταμορφώνουν την εμπειρία των πελατών

Τι θα γινόταν αν μια απλή αλλαγή θα μπορούσε να μετατρέψει τους θυμωμένους πελάτες σε πιστούς θαυμαστές πριν καν παραπονεθούν; Στη Metrica Ltd., ανακαλύψαμε ότι το μυστικό δεν είναι η ταχύτερη αποστολή ή οι χαμηλότερες τιμές – είναι να γνωρίζετε τους πελάτες σας τόσο καλά ώστε τα προβλήματα να εξαφανίζονται πριν ξεκινήσουν. Εδώ είναι 6 […]

Milena Ramcheva Milena Ramcheva
CEO, METRICA Ltd.
Personas πελατών το 2025: Γιατί τα δικά σας αποτυγχάνουν (και πώς να τα διορθώσετε)
24 λεπτά για ανάγνωση

Personas πελατών το 2025: Γιατί τα δικά σας αποτυγχάνουν (και πώς να τα διορθώσετε)

Οι προσωπικότητες των πελατών που κάποτε οδήγησαν σε επιτυχημένες καμπάνιες μάρκετινγκ καθίστανται γρήγορα ξεπερασμένες. Καθώς τα cookies τρίτων εξαφανίζονται και η συμπεριφορά των καταναλωτών κατακερματίζεται σε δεκάδες σημεία επαφής, οι επιχειρήσεις που προσκολλώνται σε ξεπερασμένες μεθόδους δημιουργίας προσώπων χάνουν το σημάδι – μερικές φορές κατά μίλια. Ο Dimitar Dimitrov από τη Wincompany αναλύει γιατί οι […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Πώς το CRM βελτιώνει την εμπειρία των πελατών;
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς το CRM βελτιώνει την εμπειρία των πελατών;

Τα συστήματα CRM έχουν καταστεί απαραίτητα για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να ενισχύσουν τις σχέσεις με τους πελάτες τους. Αυτές οι πλατφόρμες μεταμορφώνουν την εμπειρία των πελατών συγκεντρώνοντας δεδομένα, εξατομικεύοντας τις αλληλεπιδράσεις και εξορθολογίζοντας την επικοινωνία σε όλα τα κανάλια, οδηγώντας τελικά σε βελτιωμένα ποσοστά ικανοποίησης και διατήρησης πελατών.

Ποιος είναι ο σκοπός ενός CRM;
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιος είναι ο σκοπός ενός CRM;

Τα συστήματα διαχείρισης καταναλωτικών σχέσεων (CRM) έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν τις εταιρείες να διαχειρίζονται τις αλληλεπιδράσεις τους τόσο με τους υφιστάμενους όσο και με τους μελλοντικούς πελάτες με αποτελεσματικό τρόπο. Ο πρωταρχικός στόχος ενός συστήματος CRM είναι να ενισχύσει τις σχέσεις με τους πελάτες, γεγονός που στη συνέχεια οδηγεί σε αυξημένα έσοδα, διατήρηση πελατών […]

Γιατί το CRM έχει σημασία στον σημερινό γρήγορο επιχειρηματικό κόσμο
3 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί το CRM έχει σημασία στον σημερινό γρήγορο επιχειρηματικό κόσμο

Στο σημερινό δυναμικό επιχειρηματικό περιβάλλον, η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών είναι υψίστης σημασίας για την επιτυχία. Τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στην επίτευξη αυτού του στόχου. Η εφαρμογή λύσεων CRM επιτρέπει στις εταιρείες να εξορθολογίσουν τις λειτουργίες, να ενισχύσουν την αποδοτικότητα και να προωθήσουν την ανάπτυξη, αποκτώντας παράλληλα ανεκτίμητες πληροφορίες σχετικά […]