4 λεπτά για ανάγνωση

Cross-Channel Marketing για το ηλεκτρονικό εμπόριο: Κλειδί για την επιτυχία

Η CleverTap, μια κορυφαία πλατφόρμα δέσμευσης και διατήρησης πελατών, έχει ρίξει φως στον κρίσιμο ρόλο του διακαναλικού μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι πληροφορίες τους αποκαλύπτουν πώς οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές μπορούν να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας για να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών, να ενισχύσουν τις πωλήσεις και να βελτιώσουν τα ποσοστά διατήρησης. Με την απρόσκοπτη ενσωμάτωση στρατηγικών σε email, SMS, ειδοποιήσεις push και πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να δημιουργήσουν ένα συνεκτικό ταξίδι πελατών που αυξάνει σημαντικά τα ποσοστά μετατροπών και τη διαχρονική αξία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Cross-Channel Marketing για το ηλεκτρονικό εμπόριο: Κλειδί για την επιτυχία
Πηγή: Depositphotos

Το διακαναλικό μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν αφορά μόνο τη χρήση πολλαπλών πλατφορμών για την προσέλκυση πελατών. Πρόκειται για τη δημιουργία μιας απρόσκοπτης και συνεπούς εμπειρίας σε όλα τα σημεία επαφής. Σε αντίθεση με το πολυκαναλικό μάρκετινγκ, όπου τα κανάλια συχνά αποτυγχάνουν να αποτρέψουν τα κενά, οι διακαναλικές στρατηγικές ενσωματώνουν αλληλεπιδράσεις, έτσι ώστε οι πελάτες να λαμβάνουν εξατομικευμένα και σχετικά μηνύματα καθ ‘όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα.

Ενώ το πολυκαναλικό μάρκετινγκ περιλαμβάνει τη χρήση πολλαπλών καναλιών χωρίς ενοποίηση μεταξύ τους, το διακαναλικό μάρκετινγκ εξασφαλίζει μια συνδεδεμένη εμπειρία σε όλα τα κανάλια που χρησιμοποιεί ο πελάτης.

Προσαρμογή στρατηγικών ανάλογα με τη φάση ανάπτυξης των επιχειρήσεων

Η αποτελεσματικότητα του διακαναλικού μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο συνδέεται στενά με τη φάση ανάπτυξης της εταιρείας. Για τις μικρές επιχειρήσεις, είναι ζωτικής σημασίας να χρησιμοποιούν οικονομικά αποδοτικά κανάλια, όπως ειδοποιήσεις push, μηνύματα εντός εφαρμογής και email.

«Φαίνεται ότι οι επιχειρήσεις στην αρχική φάση ανάπτυξής τους δίνουν προτεραιότητα στην οικονομική αποδοτικότητα χρησιμοποιώντας φθηνά κανάλια όπως ειδοποιήσεις push, εντός εφαρμογής, εισερχόμενα ειδοποιήσεων και email. Τα SMS και το WhatsApp έχουν υψηλότερο κόστος σε σύγκριση με τα προαναφερθέντα κανάλια και γίνονται μέρος του cross-channel marketing όταν οι εταιρείες αναπτύσσονται από την άποψη των μηνιαίων ενεργών χρηστών για να δικαιολογήσουν την επένδυση σε αυτά», δηλώνει ο CleverTap.

Ειδικές λεπτομέρειες σε περιφέρειες ή κλάδους

Οι περιφερειακές διαφορές διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην απόδοση των καναλιών για το διακαναλικό μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου. Για παράδειγμα, ενώ το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο παραμένει κυρίαρχο στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, το SMS είναι ιδιαίτερα ισχυρό σε περιοχές όπως η Κίνα και οι ΗΠΑ. Το WhatsApp, με τη σειρά του, έχει μια ισχυρή βάση χρηστών στη Νότια Αμερική και την Ασία. Προσφέρει απαράμιλλες ευκαιρίες συμμετοχής, ιδίως για τους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου και της χρηματοοικονομικής τεχνολογίας.

Όταν οι εταιρείες κατανοούν τις προτιμήσεις των πελατών, θα έχουν καλύτερη απήχηση στο τοπικό κοινό, διατηρώντας παράλληλα μια διασυνδεδεμένη παρουσία. Η γνώση αυτών των λεπτομερειών είναι ιδιαίτερα σημαντική κατά την επέκταση.

Cross-Channel Marketing: The E-commerce Game-Changer :Discover how integrating email, SMS, push notifications, and social media can boost your online retail success. Learn to create seamless customer journeys that drive engagement and sales.

Source: CleverTap

Βελτιστοποίηση στρατηγικής καναλιού

Οι επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να βελτιστοποιήσουν το μείγμα καναλιών τους με βάση τις ιδιαιτερότητες του κλάδου. Για παράδειγμα, η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών βλέπει υψηλά ποσοστά αφοσίωσης μέσω ειδοποιήσεων push web, ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο επωφελείται σε μεγάλο βαθμό από μηνύματα εντός εφαρμογής και ειδοποιήσεις push. Αντίθετα, ο χρηματοπιστωτικός τομέας βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε ασφαλή κανάλια όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Μια καλά εκτελεσμένη στρατηγική διακαναλικού μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνει όχι μόνο τις αρχικές μετατροπές αλλά και τη μακροπρόθεσμη αφοσίωση και διατήρηση των πελατών. Για παράδειγμα, η ενσωμάτωση πολλαπλών καναλιών μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά ολοκλήρωσης ενσωμάτωσης έως και 26% στον κλάδο της χρηματοοικονομικής τεχνολογίας και να αυξήσει σημαντικά την αφοσίωση κατά τη διάρκεια του πρώτου μήνα σε μοντέλα συνδρομής.

Στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών, ο συνδυασμός email, ειδοποιήσεων push και μηνυμάτων εντός εφαρμογής μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα αφοσίωσης κατά 13%, αποδεικνύοντας τη δύναμη μιας πολυκαναλικής προσέγγισης στην υποστήριξη της συνεχούς αλληλεπίδρασης των χρηστών.

Το διακαναλικό μάρκετινγκ αγαπά τα δεδομένα

Για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι σημαντικό να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων. Κατανοώντας τις τοπικές προτιμήσεις, τις ιδιαιτερότητες του κλάδου και άλλες λεπτομέρειες που αναφέρονται παραπάνω, μπορείτε να δημιουργήσετε στρατηγικές που υποστηρίζουν την ουσιαστική δέσμευση του κοινού-στόχου. Οι αυξημένες μετατροπές και η αφοσίωση των πελατών θα μπορούσαν να είναι ένα ευχάριστο μπόνους. Οι προσδοκίες των καταναλωτών είναι πράγματι υψηλότερες από ποτέ, καθιστώντας το αποτελεσματικό διακαναλικό μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο πιο κρίσιμο από ποτέ.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Βελτιστοποίηση εικόνας Amazon: Γιατί τα γραφικά έχουν σημασία στο Amazon
7 λεπτά για ανάγνωση

Βελτιστοποίηση εικόνας Amazon: Γιατί τα γραφικά έχουν σημασία στο Amazon

Ας το παραδεχτούμε, όταν ψωνίζετε online, δεν διαβάζετε κάθε λέξη. Κάνετε κύλιση, κοιτάζετε και κάνετε κλικ σε αυτό που τραβάει το μάτι σας. Αυτός ακριβώς είναι ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρονται οι αγοραστές στο Amazon, γι ‘αυτό και η βελτιστοποίηση εικόνας Amazon δεν είναι μόνο σημαντική – είναι τα πάντα. Αλλά δεν είναι μόνο […]

Stanislav Malinovski Stanislav Malinovski
Senior Project Manager, New Wave Digital
Εξατομίκευση πελατών ηλεκτρονικού εμπορίου: Πώς να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών
27 λεπτά για ανάγνωση

Εξατομίκευση πελατών ηλεκτρονικού εμπορίου: Πώς να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών

Φανταστείτε να περπατάτε στο αγαπημένο σας τοπικό κατάστημα και ο ιδιοκτήτης να σας χαιρετά με το όνομά σας, γνωρίζοντας ήδη τι μπορεί να σας αρέσει. Θυμούνται την τελευταία σας αγορά και σας υποδεικνύουν ένα νέο στοιχείο που το συμπληρώνει τέλεια. Αυτό το είδος προσωπικής επαφής σας κάνει να αισθάνεστε πολύτιμοι και σας κάνει να επιστρέφετε. […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Τάσεις συνδρομής ηλεκτρονικού εμπορίου 2025
6 λεπτά για ανάγνωση

Τάσεις συνδρομής ηλεκτρονικού εμπορίου 2025

Με βάση την έκθεση Subscription Trends Q1 Report 2025 της Subscrybe, αυτό το άρθρο διερευνά πέντε τάσεις που αναδιαμορφώνουν την οικονομία των συνδρομών. Αντί απλώς να συνοψίζονται τα ευρήματα, οι πληροφορίες προσαρμόζονται προσεκτικά για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, διατηρώντας παράλληλα τα αρχικά σημεία δεδομένων και τα παραδείγματα του πραγματικού κόσμου.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+