3 λεπτά για ανάγνωση

DAZE: Η εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων New Gen Z γίνεται viral με 48 εκατομμύρια προβολές πριν από την κυκλοφορία

Το DAZE είναι μια νέα εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων που έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει τις εκφραστικές ανάγκες των καταναλωτών της γενιάς Z. Κυκλοφόρησε στις 4 Νοεμβρίου 2024, έχει ήδη προσελκύσει σημαντική προσοχή, με λίστα αναμονής άνω των 187,000 χρηστών.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
DAZE: Η εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων New Gen Z γίνεται viral με 48 εκατομμύρια προβολές πριν από την κυκλοφορία
Πηγή: TikTok

Η εφαρμογή οφείλει το buzz της σε μια ισχυρή, κυρίως οργανική, στρατηγική κοινωνικών μέσων. Αντί να χρησιμοποιεί επιρροές ή πληρωμένες διαφημίσεις, η εφαρμογή κέρδισε την προσοχή μέσω βίντεο επίδειξης προϊόντων. Ένα από τα βίντεο συγκέντρωσε περισσότερες από 8 εκατομμύρια προβολές. Συνολικά, το Daze έχει συγκεντρώσει 48 εκατομμύρια προβολές σε πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram. Και αυτό είναι μάλλον δύσκολο να αγνοηθεί.

Μοναδικά χαρακτηριστικά προσαρμοσμένα για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Προσφέροντας έναν δημιουργικό καμβά επικοινωνίας, το DAZE ξεχωρίζει από τις συμβατικές εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το WhatsApp και το iMessage. Οι συνομιλίες είναι οπτικά ενδιαφέρουσες όταν οι χρήστες στέλνουν μηνύματα, συμπεριλαμβανομένων αιωρούμενων γραμματοσειρών, κινούμενων GIF και διαδραστικών στοιχείων. Αυτός ο βαθμός εκφραστικότητας ταιριάζει στους νεότερους καταναλωτές που εκτιμούν την καινοτομία στις επαφές τους.

Βελτίωση της αλληλεπίδρασης με τον πελάτη

Το DAZE προσφέρει στις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου έναν τρόπο βελτίωσης της συμμετοχής των πελατών. Η χρήση των ειδικών δυνατοτήτων της εφαρμογής θα βοηθήσει τις εταιρείες να παρέχουν πιο διαδραστικά και προσαρμοσμένα περιβάλλοντα αγορών. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το DAZE, για παράδειγμα, για να στείλουν αισθητικά ευχάριστα αλλά και χρήσιμα διαφημιστικά μηνύματα που αυξάνουν τις δυνατότητες αλληλεπίδρασης με τους πελάτες.

https://www.tiktok.com/@daze.chat/video/7415726395835469102?lang=en

Ενσωμάτωση με πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου

Καθώς το DAZE συνεχίζει να αναπτύσσεται, μπορεί να προσφέρει ενσωματώσεις με δημοφιλείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν απευθείας με τους πελάτες εντός της εφαρμογής. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει με:

  • Βελτιστοποιήστε τις αλληλεπιδράσεις εξυπηρέτησης πελατών
  • διευκολύνει την υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο
  • μείωση των ποσοστών εγκατάλειψης καλαθιού
  • βελτίωση των συνολικών πωλήσεων

Το DAZE πρόκειται να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που προσπαθούν να προσεγγίσουν ένα νεότερο κοινό λόγω της δημιουργικής προσέγγισής του στα μηνύματα και της μεγάλης απήχησης μεταξύ των καταναλωτών της γενιάς Z . Δεδομένης της επιτυχίας του μέχρι στιγμής, το DAZE θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ένα μοντέλο χορηγούμενου περιεχομένου ή δημιουργικές διαφημίσεις που θα επέτρεπαν την ενσωμάτωση με τα εξατομικευμένα μηνύματα και τα γραφικά στοιχεία του.

Περαιτέρω οφέλη θα μπορούσαν να προκύψουν από πιθανές συνεργασίες με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που θα μπορούσαν να εξατομικεύσουν το περιεχόμενο απευθείας για κάθε χρήστη, επεκτείνοντας έτσι τις δυνατότητες της εφαρμογής για την αφοσίωση των χρηστών σε μοναδικές και διαδραστικές διαφημιστικές καμπάνιες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+