3 λεπτά για ανάγνωση

DAZE: Η εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων New Gen Z γίνεται viral με 48 εκατομμύρια προβολές πριν από την κυκλοφορία

Το DAZE είναι μια νέα εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων που έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει τις εκφραστικές ανάγκες των καταναλωτών της γενιάς Z. Κυκλοφόρησε στις 4 Νοεμβρίου 2024, έχει ήδη προσελκύσει σημαντική προσοχή, με λίστα αναμονής άνω των 187,000 χρηστών.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
DAZE: Η εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων New Gen Z γίνεται viral με 48 εκατομμύρια προβολές πριν από την κυκλοφορία
Πηγή: TikTok

Η εφαρμογή οφείλει το buzz της σε μια ισχυρή, κυρίως οργανική, στρατηγική κοινωνικών μέσων. Αντί να χρησιμοποιεί επιρροές ή πληρωμένες διαφημίσεις, η εφαρμογή κέρδισε την προσοχή μέσω βίντεο επίδειξης προϊόντων. Ένα από τα βίντεο συγκέντρωσε περισσότερες από 8 εκατομμύρια προβολές. Συνολικά, το Daze έχει συγκεντρώσει 48 εκατομμύρια προβολές σε πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram. Και αυτό είναι μάλλον δύσκολο να αγνοηθεί.

Μοναδικά χαρακτηριστικά προσαρμοσμένα για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Προσφέροντας έναν δημιουργικό καμβά επικοινωνίας, το DAZE ξεχωρίζει από τις συμβατικές εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το WhatsApp και το iMessage. Οι συνομιλίες είναι οπτικά ενδιαφέρουσες όταν οι χρήστες στέλνουν μηνύματα, συμπεριλαμβανομένων αιωρούμενων γραμματοσειρών, κινούμενων GIF και διαδραστικών στοιχείων. Αυτός ο βαθμός εκφραστικότητας ταιριάζει στους νεότερους καταναλωτές που εκτιμούν την καινοτομία στις επαφές τους.

Βελτίωση της αλληλεπίδρασης με τον πελάτη

Το DAZE προσφέρει στις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου έναν τρόπο βελτίωσης της συμμετοχής των πελατών. Η χρήση των ειδικών δυνατοτήτων της εφαρμογής θα βοηθήσει τις εταιρείες να παρέχουν πιο διαδραστικά και προσαρμοσμένα περιβάλλοντα αγορών. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το DAZE, για παράδειγμα, για να στείλουν αισθητικά ευχάριστα αλλά και χρήσιμα διαφημιστικά μηνύματα που αυξάνουν τις δυνατότητες αλληλεπίδρασης με τους πελάτες.

https://www.tiktok.com/@daze.chat/video/7415726395835469102?lang=en

Ενσωμάτωση με πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου

Καθώς το DAZE συνεχίζει να αναπτύσσεται, μπορεί να προσφέρει ενσωματώσεις με δημοφιλείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν απευθείας με τους πελάτες εντός της εφαρμογής. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει με:

  • Βελτιστοποιήστε τις αλληλεπιδράσεις εξυπηρέτησης πελατών
  • διευκολύνει την υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο
  • μείωση των ποσοστών εγκατάλειψης καλαθιού
  • βελτίωση των συνολικών πωλήσεων

Το DAZE πρόκειται να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που προσπαθούν να προσεγγίσουν ένα νεότερο κοινό λόγω της δημιουργικής προσέγγισής του στα μηνύματα και της μεγάλης απήχησης μεταξύ των καταναλωτών της γενιάς Z . Δεδομένης της επιτυχίας του μέχρι στιγμής, το DAZE θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ένα μοντέλο χορηγούμενου περιεχομένου ή δημιουργικές διαφημίσεις που θα επέτρεπαν την ενσωμάτωση με τα εξατομικευμένα μηνύματα και τα γραφικά στοιχεία του.

Περαιτέρω οφέλη θα μπορούσαν να προκύψουν από πιθανές συνεργασίες με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που θα μπορούσαν να εξατομικεύσουν το περιεχόμενο απευθείας για κάθε χρήστη, επεκτείνοντας έτσι τις δυνατότητες της εφαρμογής για την αφοσίωση των χρηστών σε μοναδικές και διαδραστικές διαφημιστικές καμπάνιες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+